MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 6 FirstFirst 123456 LastLast
Results 51 to 75 of 143
  1. #51
    Join Date
    Apr 2011
    Posts
    286
    vCash
    124708

    Default

    Jullie hebben gelijk. Okal verlies ik, dan heb ik er weer wat ervaring bij. Laat mij niet kennen moren, zal laten zien wie de baas is.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52

    Default

    Quote Originally Posted by fighterboy View Post
    Jullie hebben gelijk. Okal verlies ik, dan heb ik er weer wat ervaring bij. Laat mij niet kennen moren, zal laten zien wie de baas is.
    Er is maar 1 baas..
    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  3. #53
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    381
    vCash
    126000

    Default

    En dat is MIXFIGHT !!

  4. #54
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Kunnen we niet een reporter en fotograaf sturen? Ben wel benieuwd naar deze partij! Oh en meteen dan ook maar in het wedkantoor plaatsen deze handel. Wil nog wat v-cash inzetten.

  5. #55
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Rosmalen,Brabant
    Posts
    3.145
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jeru View Post
    Kunnen we niet een reporter en fotograaf sturen? Ben wel benieuwd naar deze partij! Oh en meteen dan ook maar in het wedkantoor plaatsen deze handel. Wil nog wat v-cash inzetten.
    x2

  6. #56
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.097
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jeru View Post
    Kunnen we niet een reporter en fotograaf sturen? Ben wel benieuwd naar deze partij! Oh en meteen dan ook maar in het wedkantoor plaatsen deze handel. Wil nog wat v-cash inzetten.
    Ik wil wel gaan, als het niet te ver weg is. Fighterboy, waar zit je school?

    Oh en mijn voorspelling is dat fighterboy morgen verklaart dat hij hem snoeihard KO geslagen heeft en daarna de held van de dag was, alle chickies van de school om hem heen etc.


  7. #57
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by Jeru View Post
    Kunnen we niet een reporter en fotograaf sturen? Ben wel benieuwd naar deze partij! Oh en meteen dan ook maar in het wedkantoor plaatsen deze handel. Wil nog wat v-cash inzetten.
    x2

    kom op mixfight
    Home mtk-gym.nl


  8. #58
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    deventer
    Posts
    1.437
    vCash
    126000

    Default

    okay...

    Ten eerste dacht ik TROLL ALERT.... Maar aan de andere kant.. als je verhaal "for real" is heb je toch een uitdaging.
    Ik denk dat het soms onvermijdelijk is, soms zul je moeten vechten, we leven immers in een wereld vol met hufters!.

    Het is mij al een paar keer overkomen dat ik moest kiezen, meestal loop ik niet weg maar soms is dat wel verstandiger.

    Anekdote situatie1:
    Op een dag werd ik "uitgekozen" om de tas te moeten dragen van de grootste etter van school (verhalen op school,
    vertelde me dat hij kickbokser was) en ik was aan de beurt. Ik heb toen overduidelijk actie ondernomen: ik pakte zijn
    lange haren (was wel een man hoor ) vast en besloot in volle vaart van de trap af te rennen en zijn gezicht even over
    de trappen te sleuren. (ik kon geen vechtsport en wist dat ik geen partij zou zijn)
    Resultaat: Hij kapotte kop en ik geen last meer van die gast. (iedereen vond mij ineens gestoorder dan die gast)

    Anekdote2:
    Ik zit met mijn gezinnetje in de auto en ik wordt gesneden op een druk verkeerspunt. Waas voor de ogen en ik besluit
    tot het algemene "middelvinger" gebaar... Resultaat auto stopt met daar uitkomende 4 grote mannen van niet nederlandse
    afkomst met een verwoestende blik in hun ogen. Die uitdaging ben ik maar even niet aangegaan...Daar worden mijn kindjes zo
    verdrietig van als ik op zo'n dag met een mes in mijn rug op straat lig...

    Wat is wijsheid?
    1 oplossing werkt altijd: weglopen en nooit meer terugkomen maar dat is waarschijnlijk geen optie....

    PS
    Kijk ook even naar de ogen en houding in de uitdagingen, van drugsgebruikers wil je meestal niet!
    Ik heb ze gezien die zo "strak" stonden, dat als ik hun hoofd gescheiden had van hun lichaam dan hadden
    ze nog doorgelopen om mij te halen....

    succes en post wel even de uitkomst.. (of laat even je ouders typen als je zelf niet meer kan)
    What the ßleep do w∑ (K)π0w!?
    As a ATHEIST.... If you exist and will prove mine unbelief was wrong:
    PLEASE GIVE US BACK STEVE JOBS AND TAKE JUSTIN BIEBER!!

  9. #59
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Rosmalen,Brabant
    Posts
    3.145
    vCash
    126000

    Default

    Nou ben benieuwd!!
    Wat ook helpt:


  10. #60
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Die's vet ja die kende ik! Is terecht, goede reflex!
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  11. #61
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Van die mensen op school zeggen wel vaker van: ''Morgen na school blablabla''. Gewoon niet altijd even serieus nemen. Gewoon niet wachten en als je hem niet ziet gewoon naar huis gaan. Als je hem wel ziet niet het eerste iets zeggen en laat hem maar komen. Dan gewoon niet je rug toekeren en klaar staan voor een snelle jab
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  12. #62
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Rosmalen,Brabant
    Posts
    3.145
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bagheera View Post
    okay...

    Ten eerste dacht ik TROLL ALERT.... Maar aan de andere kant.. als je verhaal "for real" is heb je toch een uitdaging.
    Ik denk dat het soms onvermijdelijk is, soms zul je moeten vechten, we leven immers in een wereld vol met hufters!.

    Het is mij al een paar keer overkomen dat ik moest kiezen, meestal loop ik niet weg maar soms is dat wel verstandiger.

    Anekdote situatie1:
    Op een dag werd ik "uitgekozen" om de tas te moeten dragen van de grootste etter van school (verhalen op school,
    vertelde me dat hij kickbokser was) en ik was aan de beurt. Ik heb toen overduidelijk actie ondernomen: ik pakte zijn
    lange haren (was wel een man hoor ) vast en besloot in volle vaart van de trap af te rennen en zijn gezicht even over
    de trappen te sleuren. (ik kon geen vechtsport en wist dat ik geen partij zou zijn)
    Resultaat: Hij kapotte kop en ik geen last meer van die gast. (iedereen vond mij ineens gestoorder dan die gast)

    Anekdote2:
    Ik zit met mijn gezinnetje in de auto en ik wordt gesneden op een druk verkeerspunt. Waas voor de ogen en ik besluit
    tot het algemene "middelvinger" gebaar... Resultaat auto stopt met daar uitkomende 4 grote mannen van niet nederlandse
    afkomst
    met een verwoestende blik in hun ogen. Die uitdaging ben ik maar even niet aangegaan...Daar worden mijn kindjes zo
    verdrietig van als ik op zo'n dag met een mes in mijn rug op straat lig...

    Wat is wijsheid?
    1 oplossing werkt altijd: weglopen en nooit meer terugkomen maar dat is waarschijnlijk geen optie....

    PS
    Kijk ook even naar de ogen en houding in de uitdagingen, van drugsgebruikers wil je meestal niet!
    Ik heb ze gezien die zo "strak" stonden, dat als ik hun hoofd gescheiden had van hun lichaam dan hadden
    ze nog doorgelopen om mij te halen....

    succes en post wel even de uitkomst.. (of laat even je ouders typen als je zelf niet meer kan)
    Tsjetjenen!?

  13. #63
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by Bartju View Post
    Tsjetjenen!?
    whaahahah ze kwamen toch niet dansend die auto uit?

  14. #64
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    LOL!

    ff serieus, er is maar 1 remedie voor drugsgebruikers


    LIVERSHOT!

    Sowieso op straat minimaal slaan in het gezicht.

    1. kans op mis slaan in een hete situatie met veel adrenaline die je laat trillen als een malle is groot.
    2. als je goed raakt is de schade altijd terug te zien en lever jezelf het bewijs af.
    3. mensen (eventuele getuigen) zien sneller dat iemand op z'n hoofd wordt geslagen als een bodyshot.
    4. bodyshot doet veel meer pijn en effectiever.
    5. geen kans op hersenschade, je wilt niet iemand slaan die toevallig een verkeerde klap nodig heeft voor hersenschade / kans op doodslag.
    kijk maar naar die taxichauffer vorig jaar in Amsterdam.

    6 bodyshot ziet men nauwelijks aankomen en is vrijwel altijd raak.

    ga maar lekker zitten ja...

  15. #65
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by Silat View Post
    LOL!

    ff serieus, er is maar 1 remedie voor drugsgebruikers


    LIVERSHOT!

    Sowieso op straat minimaal slaan in het gezicht.

    1. kans op mis slaan in een hete situatie met veel adrenaline die je laat trillen als een malle is groot.
    2. als je goed raakt is de schade altijd terug te zien en lever jezelf het bewijs af.
    3. mensen (eventuele getuigen) zien sneller dat iemand op z'n hoofd wordt geslagen als een bodyshot.
    4. bodyshot doet veel meer pijn en effectiever.
    5. geen kans op hersenschade, je wilt niet iemand slaan die toevallig een verkeerde klap nodig heeft voor hersenschade / kans op doodslag.
    kijk maar naar die taxichauffer vorig jaar in Amsterdam.

    6 bodyshot ziet men nauwelijks aankomen en is vrijwel altijd raak.

    ga maar lekker zitten ja...
    Ok dus jouw oplossing voor het verdedigen tegen een doorgeslagen drugsgebruiker is 6 keer op de lever stompen... okay...

    Is maar goed dat je "ff serieus" zei, anders dacht ik dat je een grapje maakte.

  16. #66
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    738
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Silat View Post
    LOL!

    ff serieus, er is maar 1 remedie voor drugsgebruikers

    Whaha, er word alleen gezecht dat het een marrokaan is en dan meteen aannemen dat het een drugsgebruiker is he

  17. #67
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Rosmalen,Brabant
    Posts
    3.145
    vCash
    126000

    Default

    nee er worden dit keer geen marokkanen genoemd ik denk expres wegens extreme reacties die dre op kunne volgen!
    het kunnen ook luxemburgers zijn geweest!

  18. #68
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Hahaha wat een topic zeg.. Ongelofelijk! Ik ga er ook niet vanuit dat deze "Fighterboy" is wie hij zegt dat ie is,maar goed.. mocht iemand zich in zo een situatie bevinden zou ik me er gewoon niet zo mee bezig houden,doe gewoon lekker je eigen ding en zoek het niet op..
    Mocht het zo zijn dat je wordt opgewacht / opgezocht,geef je de beste man eerst aan dat je er geen trek in hebt,en mocht dat niet helpen geef je 'm een rietje en leg eerst eve uit dat ie er heel zuinig op moet zijn,want hij gaat m 2 a 3 weken lang nodig hebben,en daarna een directe stoot recht op ze onderkin... Dan kan je rustig op je fietsie stappen en weer richting huis gaan,of richting school om zelf eve uit te leggen dat het zelf verdediding was.

    Maar goed,als ik je eerste post lees en er eve vanuit ga dat je bent wie je zegt dat je bent,is het zowieso kansloos,want je hebt een beste plaat voor je kop,en die gaat hoogstens weg door je neus zelf eerst eve een paar keer flink te stoten.. dus hoe dan ook,en Win-Win situatie voor je!

    Dus no worries,je komt er zowiezo als winnaar uit!!

  19. #69
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by R.H. View Post
    Whaha, er word alleen gezecht dat het een marrokaan is en dan meteen aannemen dat het een drugsgebruiker is he
    En dan zeggen ze dat ik racistisch ben
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  20. #70
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by Bartju View Post
    nee er worden dit keer geen marokkanen genoemd ik denk expres wegens extreme reacties die dre op kunne volgen!
    het kunnen ook luxemburgers zijn geweest!
    Of kabouters, die kunnen ook flink agressief zijn!
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  21. #71
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by fighterboy View Post
    Jullie hebben gelijk. Okal verlies ik, dan heb ik er weer wat ervaring bij. Laat mij niet kennen moren, zal laten zien wie de baas is.
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  22. #72
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post
    Hahaha wat een topic zeg.. Ongelofelijk! Ik ga er ook niet vanuit dat deze "Fighterboy" is wie hij zegt dat ie is,maar goed.. mocht iemand zich in zo een situatie bevinden zou ik me er gewoon niet zo mee bezig houden,doe gewoon lekker je eigen ding en zoek het niet op..
    Mocht het zo zijn dat je wordt opgewacht / opgezocht,geef je de beste man eerst aan dat je er geen trek in hebt,en mocht dat niet helpen geef je 'm een rietje en leg eerst eve uit dat ie er heel zuinig op moet zijn,want hij gaat m 2 a 3 weken lang nodig hebben,en daarna een directe stoot recht op ze onderkin... Dan kan je rustig op je fietsie stappen en weer richting huis gaan,of richting school om zelf eve uit te leggen dat het zelf verdediding was.

    Maar goed,als ik je eerste post lees en er eve vanuit ga dat je bent wie je zegt dat je bent,is het zowieso kansloos,want je hebt een beste plaat voor je kop,en die gaat hoogstens weg door je neus zelf eerst eve een paar keer flink te stoten.. dus hoe dan ook,en Win-Win situatie voor je!

    Dus no worries,je komt er zowiezo als winnaar uit!!
    Misschien is het wel Louis
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  23. #73
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default


  24. #74
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    Goede fotoshop reps
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  25. #75
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Rosmalen,Brabant
    Posts
    3.145
    vCash
    126000

    Default

    Nou schoolmoet ondertussen toch wel uit zijn!?

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •