MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 13 of 13
  1. #1
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    423
    vCash
    126000

    Default AFAV upcoming Stefan Struve series (3/4 episodes)

    Zoals jullie weten gaan wij een drie-delige (vier-delige) serie over Stefan Struve maken. De eerste aflevering zal ongeveer 2 weken voor het aankomende UFC gevecht van Stefan worden gepubliceerd. Echter mensen die ons via twitter volgen krijgen exclusive preview footage te zien. Een extra reden om ons via twitter te volgen zodat je niets gaat missen. Het woord exclusief zegt het al alles zal alleen via twitter verspreid worden. Aan jullie natuurlijk de vraag om de boel niet elders te verspreiden.

    http://twitter.com/afavdotinfo
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Vette shit!

  3. #3
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    1.425
    vCash
    127381

    Default

    Vanaf nu zal AFAV er ook voor de MMA liefhebbers zijn

  4. #4
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Wanneer komt de eerste repo van jullie serie met Fabienne?

  5. #5
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    566
    vCash
    141766

    Default

    Quote Originally Posted by smike View Post
    Wanneer komt de eerste repo van jullie serie met Fabienne?
    De opnamedag is nog niet bekend, wel zijn de deelnemende dames bekend.
    Met sportieve groet,
    Pavani

  6. #6
    Join Date
    Apr 2008
    Posts
    1.321
    vCash
    126000

    Default

    twitter... zucht.... misschien moet ik er toch aan geloven dan.

  7. #7
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    1.264
    vCash
    126000

    Default

    Ik vraag me af waarom jullie zo graag twitter volgers willen hebben?

  8. #8
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Limburg
    Posts
    1.426
    vCash
    126000

    Default

    Dan maar wachten ik blijf een twitter onthouder..
    Aoki - Hellboy - Gomi - Diaz Bros - GSP - Sonnen - Barnett

  9. #9
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    1.425
    vCash
    127381

    Default

    Quote Originally Posted by XanaduNL View Post
    Ik vraag me af waarom jullie zo graag twitter volgers willen hebben?
    Twitter is de meest centrale en directe vorm van communicatie tussen bedrijf en doelgroep. Alles wat AFAV wil melden of publiceren komt direct bij de doelgroep/volgers terecht en zij hebben de kans om daar op te reageren (dit kan in principe ook op een forum als dit, alleen AFAV zit op meerdere fora wat het onoverzichtelijk maakt en iemand die een dagje niet op het forum is kan iets missen). AFAV kan op zijn beurt weer reageren op de reacties van de volgers waardoor er een dialoog ontstaat. Elk bedrijf met een beetje verstand van marketing wil zo'n dialoog aangaan met z'n doelgroep. Om dit te stimuleren biedt AFAV voordelen aan voor de volgers op twitter.
    Maar als je geen zin heb in twitter loop je alsnog niks mis, je loopt alleen een klein beetje achter. Ik heb zelf geen reet te melden op twitter. Ik praat daar hoofdzakelijk over vechtsporten net zoals ik dat hier doe. Het is ook een handige nieuwsbron.

  10. #10
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    1.264
    vCash
    126000

    Default

    Je hebt gelijk, echter de truuk van Twitter is om te zorgen dat mensen je WILLEN volgen. Niet door ze te lokken met exclusiviteit. :P

  11. #11
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    1.425
    vCash
    127381

    Default

    Quote Originally Posted by XanaduNL View Post
    Je hebt gelijk, echter de truuk van Twitter is om te zorgen dat mensen je WILLEN volgen. Niet door ze te lokken met exclusiviteit. :P
    ahahaha ik snap wat je bedoelt. Je ziet maar al te veel bedrijven die veel volgers willen omdat dat goed is voor het imago en daarnaast zelfs het dialogisch aspect vergeten en er een one way informatiestroom van maken. Maar dat is hier niet het geval. Nederland heeft nog relatief weinig twitter-gebruikers als je het vergelijkt met Facebook en Hyves. Dit is geen slechte manier om de AFAV-liefhebbers die nog geen twitter hebben over de streep te trekken. En als iemand écht niet wil, dan zal de exclusiviteit ook geen kloot uitmaken

  12. #12
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    423
    vCash
    126000

    Default

    Wij kunnen de fora niet voor elk nieuwsbericht volgooien met nieuwtjes. Dus via twitter verspreiden wij bijvoorbeeld production shots en in sommige gevallen previews van films. Dat zijn dan 'director cuts' om er maar een mooi woord aan te geven. Vaak versies die langer zijn dan de normale versies en nog niet voorzien van ondertitels etc etc. Die versie zijn over het algemeen maar twee dagen beschikbaar en worden daarna offline gehaald. Je ziet dus net wat meer, sneller etc.

  13. #13
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mule-Kick View Post
    Dan maar wachten ik blijf een twitter onthouder..
    x2
    Twitter can suck my nipples.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •