MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 45 of 45
  1. #26
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    Tilburg
    Posts
    34
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Uitslagen hoofprogramma;

    Stefan van Wijngaarden (Team Furious) WIN Sub 1ste ronde vs Elwin Pas (Renzo Gracie Holland)
    Dit is fout:
    Elwin Pas heeft deze partij gewonnen op rechte armklem vanuit guard!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Is aangepast. Vergiste me in de naam. Van Team Furious uit kwamen drie vechters uit waarvan er twee verloren op sub, en eentje won zijn zijn partij, eveneens op Submission.

  3. #28
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    147
    vCash
    120500

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Is aangepast. Vergiste me in de naam. Van Team Furious uit kwamen drie vechters uit waarvan er twee verloren op sub, en eentje won zijn zijn partij, eveneens op Submission.
    Je bedoelde waarschijnlijk
    Ruben Sluijmer WIN Sub 1ste ronde team furious vs Nick de Zeeuw oosterbaan gym

  4. #29
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Stefano~ View Post
    Je bedoelde waarschijnlijk
    Ruben Sluijmer WIN Sub 1ste ronde team furious vs Nick de Zeeuw oosterbaan gym
    Die jah

  5. #30
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    117
    vCash
    126000

    Default

    Ik persoonlijk vind dat `t tijd is voor Ismael Londt om eens een stapje hoger op de lader te gaan zetten, denk hierbij aan een Anderson Bradock Silva of een Mourad Bouzidi, dit soort caliber vechters zou een goede volgende stap voor hem moeten zijn, waarvan ik overigens denk dat hij ze wel kan hebben. Mocht dit goed uitpakken voor hem, dan zou ik m tegen een Saki, Ghita, Zimmerman, etc willen zien. Ik denk dat ze op dit moment te hoog gegrepen zullen zijn voor hem. Hij verdient in mijn ogen een kans op een grote Its Showtime evenement, op de een of andere manier zie ik daar helaas geen Slamm vechters bij zitten! Nu weet ik niet of dit aan Its Showtime ligt of aan Slamm zelf.

  6. #31
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by stoet View Post
    Ik persoonlijk vind dat `t tijd is voor Ismael Londt om eens een stapje hoger op de lader te gaan zetten, denk hierbij aan een Anderson Bradock Silva of een Mourad Bouzidi, dit soort caliber vechters zou een goede volgende stap voor hem moeten zijn, waarvan ik overigens denk dat hij ze wel kan hebben. Mocht dit goed uitpakken voor hem, dan zou ik m tegen een Saki, Ghita, Zimmerman, etc willen zien. Ik denk dat ze op dit moment te hoog gegrepen zullen zijn voor hem. Hij verdient in mijn ogen een kans op een grote Its Showtime evenement, op de een of andere manier zie ik daar helaas geen Slamm vechters bij zitten! Nu weet ik niet of dit aan Its Showtime ligt of aan Slamm zelf.
    Je hebt echt niet de enige die deze mening is toebedeelt! Zou hem ook graag tegen vechters van een zwaarder kaliber willen zien en Londt moet klaar zijn om de volgende stap te maken. Anderson Bradock Silva of Mourad Bouzidi zijn inderdaad twee goede opties en zouden mooie partijen op kunnen leveren.

  7. #32
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    158
    vCash
    126000

    Thumbs up

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Je hebt echt niet de enige die deze mening is toebedeelt! Zou hem ook graag tegen vechters van een zwaarder kaliber willen zien en Londt moet klaar zijn om de volgende stap te maken. Anderson Bradock Silva of Mourad Bouzidi zijn inderdaad twee goede opties en zouden mooie partijen op kunnen leveren.
    ach ja we gaan laangzaam bouwen an dat soort namen ismael staat eerst 30 juni tegenover thomas hron en daarna heeft hij een toernooi in het buitenland staan en dan gaan we eens even verder kijken
    maar dit gesprek heb ik toevallig met hem gevoerd dat wij nu daarna toe moeten gaan werken

  8. #33
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    21
    vCash
    126000

    Default

    Weet iemand hoe de opkomstnummer heet van Ismael Londt, was een leuke opkomst, misschien dat iemand het op video heeft en het wil delen

  9. #34

    Default

    Quote Originally Posted by FDR View Post
    Weet iemand hoe de opkomstnummer heet van Ismael Londt, was een leuke opkomst, misschien dat iemand het op video heeft en het wil delen
    Misch keertje op fightstartv.com kijken en Ismael Londt in de searchbalk intypen hier staan verschillende opkomsten van Ismael op met ditzelfde nummer en hoe het heet hmmmmmmmmmm weet ut nie maar vast wel iemand anders die je een antwoord erop kan geven nu nog ff druk aan editten en zometeen de eerstre partijen online van dit spetterende gala B partj Mohshin Droui vs Regian Eersel, A partij Mohammed Aouragh vs Ajay Balgobin en B partij Macrakkong vs Ismael Ben Ali met mooie Knock Outs

    OSU

  10. #35

    Default

    Ja word zeker tijd en by the way Ismael was gevraagd voor 18 juni op het gala van Ooosterbaan ( MM en promo deze week op onze site) voor 8 mans tournooi zwaargewichten maar had net een andere partij aangenomen jammer maar helaas maar Ismael zijn tijd komt nog wel als die zo blijft knallen als nu !!!


    Quote Originally Posted by stoet View Post
    Ik persoonlijk vind dat `t tijd is voor Ismael Londt om eens een stapje hoger op de lader te gaan zetten, denk hierbij aan een Anderson Bradock Silva of een Mourad Bouzidi, dit soort caliber vechters zou een goede volgende stap voor hem moeten zijn, waarvan ik overigens denk dat hij ze wel kan hebben. Mocht dit goed uitpakken voor hem, dan zou ik m tegen een Saki, Ghita, Zimmerman, etc willen zien. Ik denk dat ze op dit moment te hoog gegrepen zullen zijn voor hem. Hij verdient in mijn ogen een kans op een grote Its Showtime evenement, op de een of andere manier zie ik daar helaas geen Slamm vechters bij zitten! Nu weet ik niet of dit aan Its Showtime ligt of aan Slamm zelf.

  11. #36
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by FightstarTV View Post
    Misch keertje op fightstartv.com kijken en Ismael Londt in de searchbalk intypen hier staan verschillende opkomsten van Ismael op met ditzelfde nummer en hoe het heet hmmmmmmmmmm weet ut nie maar vast wel iemand anders die je een antwoord erop kan geven nu nog ff druk aan editten en zometeen de eerstre partijen online van dit spetterende gala B partj Mohshin Droui vs Regian Eersel, A partij Mohammed Aouragh vs Ajay Balgobin en B partij Macrakkong vs Ismael Ben Ali met mooie Knock Outs

    OSU
    Waren inderdaad twee hele snelle KO's!!

  12. #37
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    780
    vCash
    126000

    Default

    Weet iemand wie de partijen aan de ring heeft opgenomen (de officiële) en waar ik ze mogelijk kan terug zien?

  13. #38
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by a.s.c. View Post
    Weet iemand wie de partijen aan de ring heeft opgenomen (de officiële) en waar ik ze mogelijk kan terug zien?
    De eerste partij staat inmiddels online - http://www.fightstartv.com/videos/mo...regian-eersel/

    Hou www.Fightstartv.com in de gaten asc!

  14. #39
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    www.blackjackets.nl
    Posts
    4.297
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by a.s.c. View Post
    Weet iemand wie de partijen aan de ring heeft opgenomen (de officiële) en waar ik ze mogelijk kan terug zien?
    Kijk is een post terug...

  15. #40
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    780
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    De eerste partij staat inmiddels online - http://www.fightstartv.com/videos/mo...regian-eersel/

    Hou www.Fightstartv.com in de gaten asc!
    Thnx.. Was trouwens een topgala! en misschien een beetje vreemd maar ook een topring.. de mat lag goed strak. Soms heb je van die losse matten die meeschuiven. Props voor de organisatie!

  16. #41
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    De uitslagen van het gala;

    1. J Demo Bilal (Team Furious) vs Hugo (Sportcentrum 010) DRAW
    2. NW 70 Kg Fadiel Faarmet (Saensuk Gym) vs Adminson Furtado (Sportcentrum Kimé) WOP
    3. C 68 Kg Slim Chougrani (‘t Oude Westen) vs Akram Benthari (Ropi Gym) WOP
    4. C 57 Kg Hicham el Idrissi (Topfighters) vs Remsey Ramos (Day’s Gym) WOP
    5. C 83 Kg Abdoul Fofano (Silent Dragon) vs Nilson (Team Verre Oosten) WOP
    6. C 66 Kg Adnan Hadif (Team Furious) WOP vs Sowiet Kok (Monteiro)
    7. NW 67 Kg Diego Derby (Team Verre Oosten) vs Mo Abdulah (Team Iron) WOP
    8. MMA 77 Kg John R Flanegin (Team Furious) vs Aram Clemens (Roemer Tromp) WIN Sub. 1ste ronde
    9. B 63 Kg Brian Crawfurd (Saensuk Gym) vs Fouad Tahiri (Topfighters) WIN MED INTER 1ste ronde – 29 sec.
    10. MMA 83 Kg Melvin van Suidam (Day’s Gym) WOP vs Mitchel Adellaina (Team Slamm!!)
    11. C 68 Kg Levon van der Geest (Sportcentrum 010) WIN DISQ vs Marcello Custimani (MT Palermo)
    12. MMA 77 Kg Stefan van der Wijngaarden (Team Furious) vs Elwin Pas (Renzo Gracie Holland) WIN Sub 1ste ronde
    13. B 82 Kg Mitchel Tramper (Saensuk Gym) vs Yassin Qoubaa (Colosseum) WOYP
    14. C 95+ Dangelo Marshall (Team Slamm!!) WOP vs Shota Dolizde (Silent Dragon Bg)
    15. B 70 Kg Jay de Vegas (Team Furious) vs [tegenstander afgezegd]
    16. C 68 Kg El Jafar van Castelen (Team Furious) WOP vs Chris Baya (Sidyodtong)
    17. B 77 Kg Mohsin Droui (Sportcentrum 010) vs Regian Eersel (Sidyodtong) WIN RSC 1ste ronde
    18. A 70 Kg Mohammed Aouragh (Top Team Beverwijk) WOP vs Ajay Balgobin (Team Furious/Slamm!!)
    19. B 66 Kg Macrakkong (Sportcentrum Kimé) WKO vs Ismael Ben Ali (TB Den Haag)
    20. A 70 Kg Anthony Kane (Team Slamm!!) vs Mandela Antone (Silent Dragon bg) WOP
    21. MMA 72 Kg Ruben Sluijmer (Team Furious) WIN Sub 1ste ronde vs Nick de Zeeuw (Oosterbaan Gym)
    22. A 82 kg Mike de Snoo (Team Slamm!!/Mejiro Gym) WKO 1ste ronde vs Pieter Buist (Team Iron)
    23. A 95+kg Ismael Londt (Team Slamm!!) WTKO 1ste ronde vs Vladimir Toktasynov (Masters Gym)
    Last edited by Richelieu; 06-06-2011 at 20:28.

  17. #42
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    21
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by FightstarTV View Post
    Misch keertje op fightstartv.com kijken en Ismael Londt in de searchbalk intypen hier staan verschillende opkomsten van Ismael op met ditzelfde nummer en hoe het heet hmmmmmmmmmm weet ut nie maar vast wel iemand anders die je een antwoord erop kan geven nu nog ff druk aan editten en zometeen de eerstre partijen online van dit spetterende gala B partj Mohshin Droui vs Regian Eersel, A partij Mohammed Aouragh vs Ajay Balgobin en B partij Macrakkong vs Ismael Ben Ali met mooie Knock Outs

    OSU
    Yoo bedankt voor de info, hoop dat iemand nog weet hoe het nummer heet waar Ismael mee opkwam.

  18. #43
    Join Date
    May 2010
    Posts
    164
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    De eerste partij staat inmiddels online - http://www.fightstartv.com/videos/mo...regian-eersel/

    Hou www.Fightstartv.com in de gaten asc!
    Top Partij dit! Die knie zat er lekker op...jammer dat hij zo slecht tegen zijn verlies kon

  19. #44
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Nog een tweetal partijen;

    Macrakkong (Kimé) vs Ismael ben Ali (TB Den Haag)
    http://www.fightstartv.com/videos/ma...smael-ben-ali/

    Mohammed Aouragh (Top Team Beverwijk) vs Ajay Balgobin (Team Furious/Team Slamm!!)
    http://www.fightstartv.com/videos/mo...ajay-balgobin/

  20. #45
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Nog een tweetal partijen;

    Macrakkong (Kimé) vs Ismael ben Ali (TB Den Haag)
    http://www.fightstartv.com/videos/ma...smael-ben-ali/
    Een voorbeeldje van de effecticiteit van goed clinchen. Heb deze vechter nog niet eerder gezien maar hoop hem nog eens in actie te zien.
    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •