MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 67
  1. #26
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Ik denk op dit moment niet.
    Cyborg steekt er gewoon boven uit
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  2. #27
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    544
    vCash
    126000

    Default

    En Marloes dan zou die nog een kans maken tegen Chris C in de nabije toekomst?

  3. #28
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Marloes liet zich in d'r laatste partij wat gemakkelijk domineren/platdrukken op de grond, paar keer gemount, en kwam daar eigenlijk niet meer uit.
    Ze was niet echt in gevaar, en netjes terug gekomen met de submission natuurlijk, maar ik dacht toen nog, als dit Cyborg gewest was die boven op d'r zat, dan was dat vervelender geweest. Hopelijk kan ze dit zwakke punt aanpakken, dan blijven er niet veel meer over.
    Bovendien zijn het verschillende gewichtsklasses, dus ik denk niet dat Cyborg en Maloes binnenkort nog tegen elkaar zullen knokken.

  4. #29
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    338
    vCash
    126000

    Default

    Er zijn genoeg tegenstanders die van Cyborg kunnen winnen............................................ ..........bij de mannen

  5. #30
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.027
    vCash
    126000

    Default

    ik begreep laatst uit een interview van marloes dat haar sponsor wil dat zij op dit gewicht blijft vechten. is natuurlijk altijd leuk om de sponsor te zijn van de kampioen. dus ik denk weinig kans dat marloes in de nabije toekomst tegen cyborg zal vechten

  6. #31
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    sinasappelekutteveen
    Posts
    756
    vCash
    126000

    Default

    Staand is Germaine niet te verslaan maar op de grond is Cyborg killing dus 50% kans om te winnen.
    [SIGPIC]

  7. #32
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    Quote Originally Posted by knift View Post
    Staand is Germaine niet te verslaan maar op de grond is Cyborg killing dus 50% kans om te winnen.
    ja vast..

  8. #33
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Nee. Gewoon nee.
    Fighting is poetry in motion

  9. #34
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    Quote Originally Posted by knift View Post
    Staand is Germaine niet te verslaan maar op de grond is Cyborg killing dus 50% kans om te winnen.
    staand is Badr Hari niet te verslaan door een Werdum maar op de grond is Werdum killing dus ook 50%kans voor hari om te winnen op MMA regels? denk namelijk 100% werdum dan

  10. #35
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Marloes maaktal helemaal geen kans, die komt gewoon zwaar tekort op alle aspecten.
    Tegen iemand zonder standup als Dandois verloor ze zelfs, daarnaast komt ze veel kracht tekort.
    Germaine zie ik het wel doen over een tijdje, maar alles hangt af van het feit in hoeverre ze haar groundgame verbeterd.
    Ik zou het in ieder geval een prachtpot vinden!

  11. #36
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    sinasappelekutteveen
    Posts
    756
    vCash
    126000

    Default

    Germaine is staand imo de aller beste vrouwelijke vechtster van dit moment, tuurlijk is Cyborg veel all rounder maar ik zou deze partij zeker de moeite waard vinden waarin Germaine zeker niet kansloos is.
    [SIGPIC]

  12. #37
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    sinasappelekutteveen
    Posts
    756
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    staand is Badr Hari niet te verslaan door een Werdum maar op de grond is Werdum killing dus ook 50%kans voor hari om te winnen op MMA regels? denk namelijk 100% werdum dan

    Kom op nou niet Badr gaan onderschatten
    [SIGPIC]

  13. #38
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    544
    vCash
    126000

    Default

    Laat ik het dan anders stellen: op kickboxregels zie ik Germaine toch echt wel winnen van Chris Cyborg dus gewoon met boxhandschoenen aan.
    Maar met de keiharde MMA handschoentjes aan denken sommigen hier dat puur bij het staande werk zonder shooten enz enz en al helemaal zonder groundgame,dat Cyborg het dan wel redt tegen Germaine de Randamie.
    Sorry hoor maar ik denk toch dat staand ook met de MMA gloves het voordeel bij de Randamie ligt en niet bij Cyborg,hoe goed ik die sowieso ook vind.

  14. #39
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    738
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by knift View Post
    Kom op nou niet Badr gaan onderschatten

    , ik weet het het is kut muziek maar kon ff geen beter vinden. Staand is die goed maar op de grond, neeeeee.

  15. #40
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    sinasappelekutteveen
    Posts
    756
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by R.H. View Post

    , ik weet het het is kut muziek maar kon ff geen beter vinden. Staand is die goed maar op de grond, neeeeee.
    Hahhaha het was ook grappig bedoeld.
    [SIGPIC]

  16. #41
    Join Date
    Oct 2010
    Posts
    14
    vCash
    126000

    Default

    de Randamie kan zeker wel van Cris winnen als ze het goed aanpakt.
    Geef haar nog een jaartje om aan haar ground-game te werken en ervaring op te doen, dan correct aankomen tot 150lbs (dus spiermassa geen vet), kleine weight cut om op 145 te komen en dan kan van alles gebeuren.
    Da Borg doet altijd een hele zware weight cut en wint op powarrrr van kleinere meisjes die uit 135 of 125 omhoog komen om met haar te kunnen vechten.
    Op Carano na heeft ze nog niemand in haar eigen gewichtsklasse gevochten en iedereen weet dat het technisch maar belabberd is.

    Jammer dat Strikeforce over een jaar niet meer bestaat.

  17. #42
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.027
    vCash
    126000

    Default

    heeft iemand enig idee of germaine nog ergens vecht de komende tijd?

  18. #43
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Staand wint ze het zonder meer. Op de grond wordt het al moeilijker. Hoeveel MMA partijen heeft zij nu eigenlijk gedraaid?

  19. #44
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    258
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by carlo1 View Post
    knip...
    Ik zou op dit moment ook niemand weten die een grotere kans maakt dan germaine tegenover cyborg. Germaine zeer veel ervaring, stand up is zeer goed, moet grondwerk blijven trainen. Mocht iemand een andere vrouw weten die evt kans zou maken, ben ik erg benieuwd.
    Zou Ronda Rousey geen kandidate kunnen zijn in de niet al te verre toekomst? Of zeg ik nou iets raars?

  20. #45
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    germaine heeft natuurijk een kans als ze staand cyborg pijndoet en dr goed finisht its mma anything can happen
    denk zelf dat cyborg fysiek een stuk sterker is en een stuk completer als vechtster ik denk zelf dat cyborg wint maar gemain heeft een kansje

  21. #46
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    253
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marchant View Post
    Tegen wie heeft Germaine de laatste 2-3 jaar gestaan die te vergelijken is qua stand=up van cyborg?
    cyborg is een beest, en ik vond de laatste partij van Germaine niet geweldig, als haar tegenstander niet tegen die knie op loopt verliest Germaine deze partij gewoon.
    x2

    maar ik denk ook niet dat de Carlo1 een serieuze vraag stelde, Cyborg eet Germaine op en spuugt haar uit. ( helaas, zo wel vet zijn wanneer Germaine zou winnen)

  22. #47
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.027
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by johnmixfight View Post
    x2

    maar ik denk ook niet dat de Carlo1 een serieuze vraag stelde, Cyborg eet Germaine op en spuugt haar uit. ( helaas, zo wel vet zijn wanneer Germaine zou winnen)
    was er niet echt mee bezig of het een serieuze vraag was. Zat me gewoon af te vragen wat haar kansen zouden zijn en of het een gewenst gevecht zou zijn. vraag me nu echter af of iemand weet of ze überhaupt nog een gevecht heeft komende tijd

  23. #48
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marchant View Post
    Tegen wie heeft Germaine de laatste 2-3 jaar gestaan die te vergelijken is qua stand=up van cyborg?
    cyborg is een beest, en ik vond de laatste partij van Germaine niet geweldig, als haar tegenstander niet tegen die knie op loopt verliest Germaine deze partij gewoon.
    Dude realy? Tegen wie heeft Cyborg ooit gestaan die qua stand up zelfs maar in de buurt komt van Germaine? En Gina telt echt niet.

  24. #49
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Dude realy? Tegen wie heeft Cyborg ooit gestaan die qua stand up zelfs maar in de buurt komt van Germaine? En Gina telt echt niet.
    Cyborg heef tin ieder geval tegen betere vrouwen (mma) gestaan dan Gemaine .
    Laat gemaine eerst maar wat partijen winnen voordat we gaan praten over cyborg, 2-2-0 is nog niet echt Champ materiaal.
    gemaine laatste partij - verloren van julia budd
    Cyborg laatste partij - won on TKO van Hiroko Yamanaka na 16 sec.!!!
    maar als deze partij komt wil ik er wel met je om wedden hoor.........
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  25. #50
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    562
    vCash
    126000

    Default

    jaar lang 2 x in de week naar kops voor een paar lesjes van bertje en joery en ze vouwt cyborg op als een natte krant . gr hans

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •