MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 51 to 67 of 67
  1. #51
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    belgium
    Posts
    3.185
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Leventdepevent View Post
    hahah leuk toch dat houdt het luchtig.....on topic: ze maakt geen schijn van kans
    x2!!!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    Dit interviewtje heb ik oktober 2010 gedaan met Germaine. Forummembers van fightclub108 konden vragen bedenken die ik toen gesteld heb aan haar. Wel leuk om terug te lezen al is het niet meer up-to-date natuurlijk.

    -------------

    Germaine de Randamie heeft eigenlijk geen introductie meer nodig. Na jaren op eenzame hoogte te hebben gestaan op kickboksgebied en mede door het gebrek aan tegenstand besloot ze haar horizon te verbreden en zich te gaan richten op MMA gebied. Haar eerste partij nog een beetje onwennig, won ze vorige maand op Playboys Mansion overtuigend van haar Amerikaanse tegenstandster. Hieronder een interviewtje met de vragen die jullie bedacht hebben.

    Naam : Germaine de Randamie
    Lengte : 179 cm
    Gewicht : -61 kg/ -63,5 kg
    Woonplaats : Utrecht/ San francisco (usa)
    Startlijst : thaiboxen 45-0-0 MMA 1-1-0
    Gewonnen Titels : 1x nederlands kampioen, 3x europees kampioen, 10x wereld kampioen in 3 verschillende gewichtsklasses.


    Hoe ziet je trainingsweek eruit en doe je naast de bekende vechtsporttraining ook nog veel aan andere trainingen als kracht/loop etc?
    Op dit moment verblijf ik in San Francisco (USA) om me op mijn MMA carriere te focussen dus train ik verschillende aspecten. Die verschillen per dag. Ik werk hier zeker 4 trainingen per dag af, van worstelen, BJJ, boksen, thaiboxen, hardlopen, crossfit tot sparren, maar standaard komen worstelen en BJJ iedere dag voorbij. Zondag is mijn enige rustdag en zaterdag doe ik 2 trainingen om de week af te bouwen.

    Wat betreft eten/voeding, kan je eten wat je wilt of moet je erg op je voeding letten?
    Ik moet zeker wel letten op mijn voeding. Aangezien ik een zwaar trainingsschema per dag heb, is het erg belangrijk dat ik goed eet en de juiste vitamine en groentes binnen krijg. Dus cutting weight hoort er helaas bij hahaha.

    Bij welke sportschool train je het grondvechten en waar loopt je soms nog tegen aan?
    Ik train mijn BJJ bij niemand minder dan Cesar Gracie en mijn worstelen train ik bij sportschool FTCC. Ik loop tegen een hoop dingen aan, maar wordt meerdere malen per week ook persoonlijk begeleid om dat zo min mogelijk te maken. Ik leer dagelijks enorm veel wat ik ook erg leuk vindt!! Ben echt verliefd op het mma.



    Hoe heb je de overstap van het puur op het staande gevecht trainen naar een uitgebreider vechtsysteem ervaren?
    In het begin erg lastig, en dat was ook duidelijk te merken in mijn eerste mma partij. Maar nu word ik op zo'n goede, effectieve manier getraint dat ik er enorm van geniet. Het is zelfs zo erg dat als ik een dag niet gerold heb op de grond, mijn dag al niet meer klopt. Mis het dan ook echt! hahaha Ik geniet er zo van, het weer opnieuw alles vanaf het begin leren wauwwww!

    Zijn er dingen die je zowel positief als negatief zijn opgevallen aan het trainen in de VS vergeleken met Nederland?
    Ja, het staande gevecht is in Nederland gewoon superieur en hier helemaal niet. Ik zeg absoluut niet dat ze het niet kunnen maar ze kunnen niet bij Nederland in de schaduw staan. De grond is het enige wat telt hier, Nederland loopt echt zwaar achter op het niveau hier kwa grond werk. Verder merk ik wel dat vechters hier meer gewaardeerd worden dan in Nederland. Wij Nederlanders zijn iets nuchtiger dan de mensen hier. Hier in de VS kun je echt leven als vechter en maken sponsoren dat ook echt voor je mogelijk. In nederland is dat bijna niet mogelijk, op een paar uitzonderingen na dan. Dat is iets wat mij ook zeer aantrekt als vechter hier! Hier kan ik echt leven voor me sport en alles erin steken om een betere, completere vechter te worden.

    Wat is er waar van de geruchten dat je les ging/gaat geven bij Team Couture?
    Ik heb even bij Couture getraint naar aanleiding van Bas Rutten die me had voorgesteld aan de hoofdcoach Shawn Tompkins van Couture. Nadat Shawn Couture verliet en ik in aanraking ben gekomen met CSA Gym hier in San francisco, heb ik uiteindelijk de keus gemaakt om naar San Fransisco te gaan, waar ik met open armen ben ontvangen en momenteel les geef.

    Wanneer zie je jezelf als geslaagd MMA-vechter en hoeveel tijd geef je jezelf om dat doel te bereiken?
    Ik wil niks aan tijd verbinden. MMA is een moeilijk spel dat je niet zomaar even onder de knie hebt en daar gaat een lange tijd over heen. Wanneer ik geslaagd ben is moeilijk te zeggen, de tijd zal het leren.

    Tegen wie zou je graag nog een keer willen vechten, op kickboks en/of mma-regels en waarom?
    Ik ben niet een vechter die zegt van "ik wil tegen die of tegen die vechten", ik hou van de vechtsport dus het maakt me niet uit tegen wie ik knok!! Ik wil de beste zijn/worden en dan knok je tegen iedereen die op je pad komt!

    Mocht je in de toekomst een contract krijgen bij Strikeforce, hoe schat je dan je kansen in tegen dames als Marloes Coenen, Gina Carano en Cristiane 'Cyborg' Santos?
    We zijn allemaal gemaakt van vlees en bloed winnen en verliezen hoort erbij, niemand is onsterfelijk. Dus de kansen zijn altijd 50/50 op die dag. Op dat moment zal bepaald worden wie de betere vechter is die dag.

    Waarom is boksen afgevallen als sport om mee verder te gaan, of wil je dat misschien nog proberen in de VS?
    Boksen vind ik leuk om te doen en om naar te kijken, maar hou meer van het completere spel. Ik hou der van om mezelf te testen en te pushen in het extreme en ik denk dat ik dat meer vind in het MMA dan in het boksen.

    Als je jezelf 3 jaar geeft, waar hoop je dan te staan op het gebied van vechtsport? Zijn je verwachtingen tot nu toe een beetje uitgekomen?
    In het MMA kan een hoop gebeuren. Ik weet het, het klinkt cliche maar de tijd zal het leren. Ik wil daar geen voorspellingen over doen, ik geniet nu van ieder moment en das het belangrijkste!!

    Wanneer vecht je weer in Nederland?
    Ik zou in januari in Nederland vechten, maar das niet zeker!! Ik hou jullie in ieder geval op de hoogte.

    Ben je bijgelovig en/of een spiritueel persoon?
    Ik geloof zeker weten in god!! Wanneer ik naar de ring loop draag ik ook altijd een rozenkrans en ik doe een gebed voor ik de ring in stap.

    Wat zijn je interesses naast vechtsport?
    Mijn hond (Ares), lekker filmpje kijken en tijd door brengen met mijn vrienden.

    Hoe komt het dat je met kop en schouders ver boven de andere vrouwelijke kickboksers uitsteekt en is het moeilijk om "eenzaam" aan de top te staan?
    Ik voel me zeker niet boven andere vechtsters uitsteken, ik respecteer iedereen, train gewoon hard, push mezelf en wil constant leren. Zoals ik al zei, ik wil de beste zijn/worden en daar geef ik alles voor.

    Wat vind je van het gedoe omtrend het verbod op gala's in Amsterdam?Ik moet eerlijk zeggen dat ik er niet heel veel van meegekregen heb, maar ik zou zeggen : Burgermeester, ga eens kijken in de skyboxen van ajax!!!

    Je hebt meerdere tattoo's. Hoeveel heb je er en waar staan ze voor?
    Heb er op dit moment 6 : een draak op mijn kuit die staat voor kracht, een sleeve met Maria en engelen (geloof), tribal op de zijkant van me lichaam, de naam van mijn hond op mijn enkel, Ironlady in het latijn op de binnenkant van mijn arm en een ster op mijn onderbuik.

    Last but not least : Eet je je pizza altijd met je handen of met mes en vork?
    Als ik thuis ben eet ik pizza met mijn handen en als ik uit eten ben eet ik het met mes en vork hahahaha.

  3. #53
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by Hans Vos View Post
    jaar lang 2 x in de week naar kops voor een paar lesjes van bertje en joery en ze vouwt cyborg op als een natte krant . gr hans
    Ze is volgens mij al meer dan een jaar bezig met MMA, dus jij zegt als ze niet naar amerika was gegaan en hier had getraind had ze nu aan de (MMA)top gestaan???
    Zo slecht zijn die Amerikaanse scholen niet hoor, dat er zo'n verschil in zit met de Nederlandse
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  4. #54
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    562
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marchant View Post
    Ze is volgens mij al meer dan een jaar bezig met MMA, dus jij zegt als ze niet naar amerika was gegaan en hier had getraind had ze nu aan de (MMA)top gestaan???
    Zo slecht zijn die Amerikaanse scholen niet hoor, dat er zo'n verschil in zit met de Nederlandse
    je hoeft niet naar amerika om het grond werk goed onder de knie te krijgen , martijn de jong en bertje kops zijn misschien wel een betere optie , niet alles wat in amerika gebeurd is zaligmakend. ik weet zeker als ze die tijd bij 1 van die twee had besteed ze beter af was geweest . gr hans

  5. #55
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Hans Vos View Post
    je hoeft niet naar amerika om het grond werk goed onder de knie te krijgen , martijn de jong en bertje kops zijn misschien wel een betere optie , niet alles wat in amerika gebeurd is zaligmakend. ik weet zeker als ze die tijd bij 1 van die twee had besteed ze beter af was geweest . gr hans
    qua worstelen ligt het niveau toch wel een stukje hoger dan in nederland. als je dat niet ziet ben je gewoon zo blind als een paard.

  6. #56
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Westpaw View Post
    Zou Ronda Rousey geen kandidate kunnen zijn in de niet al te verre toekomst? Of zeg ik nou iets raars?
    Ik weet wel iets anders waar die Ronda Rousey kandidaat voor is

  7. #57
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.406
    vCash
    126000

    Default

    Kneebar proberen

  8. #58
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Ik zou er geen geld op durven te zetten in ieder geval.


  9. #59
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by Hans Vos View Post
    je hoeft niet naar amerika om het grond werk goed onder de knie te krijgen , martijn de jong en bertje kops zijn misschien wel een betere optie , niet alles wat in amerika gebeurd is zaligmakend. ik weet zeker als ze die tijd bij 1 van die twee had besteed ze beter af was geweest . gr hans
    Dat ontken ik ook niet dat zijn ook 2 toppers ,maar jij beweert dat ze dan gelijk Cyborg kan verslaan en binnen een jaar Champ is.
    Ik vindt dat een onrealistische uitspraak
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  10. #60
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Amsterdam
    Posts
    720
    vCash
    126000

    Default

    laat de randamie eerst maar heel veel grappling matches draaien en ervaring opdoen, volgens mij helpt dat veel beter.. hoe oud is ze eigenlijk?

  11. #61
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.031
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ulis-E View Post
    laat de randamie eerst maar heel veel grappling matches draaien en ervaring opdoen, volgens mij helpt dat veel beter.. hoe oud is ze eigenlijk?
    27 jaar, wordt in april 28

  12. #62
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Amsterdam
    Posts
    720
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by carlo1 View Post
    27 jaar, wordt in april 28
    ooh oki, tijd zat om nog veel bij te leren

  13. #63
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Gewoon gevecht op FMT van maken!

  14. #64
    Join Date
    Apr 2008
    Posts
    1.321
    vCash
    126000

    Default

    nee. nu niet en nooit niet.

  15. #65
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    denk dat er in het voormalige oostblok betere worstelscholen zijn dan in de usa en in een staand gevecht tegen cyborg maakt ze een hele grote kans al is cyborg wel heel sterk
    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  16. #66
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    zonder de reacties verder te lezen...

    NEE. geen kans

  17. #67
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ijsblok View Post
    nee. nu niet en nooit niet.
    Nooit niet kun je niet zeggen, maar nu niet is wel de waarheid.


Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •