MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 7 12345 ... LastLast
Results 1 to 25 of 158
  1. #1
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default UFC 133: Rashad Evans vs. TITO ORTIZ

    The grudge match will have to wait. So will Jon Jones' first title defense.

    A hand injury has knocked the new UFC light-heavyweight champion out of action for the time being, leaving the UFC without a main event for its upcoming return to Philadelphia in August. As a result, the promotion has booked a fight pitting Jones' scheduled opponent Rashad Evans against rising star Phil Davis.

    The UFC 133 fight was confirmed by the UFC on Monday morning. It was first reported by the Canadian Press.

    The full extent of Jones' injury and his rehabilitation time is not yet known, according to a source with knowledge of the situation, though it is believed to be a torn ligament. The uncertain timetable was a key factor in the change.

    Evans (15-1-1) has not fought since last May when he defeated Quinton "Rampage" Jackson via unanimous decision. Afterward, he was supposed to fight Mauricio "Shogun" Rua, choosing to wait for Rua to recover from knee surgery to fight him. As Rua neared healthy though, Evans suffered an injury of his own. He was replaced in the fight by Jon Jones, who knocked out Rua to become the youngest UFC champion ever.

    As members of Team Greg Jackson, Evans and Jones had originally promised never to face each other, but that bond fractured even before Jones won the belt. In the weeks since, Evans left his longtime camp of Team Jackson and the two have traded barbs online.

    The friendship turned into a grudge match, but Jones' injury will sideline it at least for the time being. The UFC has yet to announce whether Davis would become the No. 1 contender with a win over Evans.

    The unbeaten Davis is 9-0, and most recently defeated Antonio Rogerio Nogueira via unanimous decision at a Fight Night event in March.

    UFC 133 takes place on August 6 at the Wells Fargo Center.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    WAt jammer. OK dan zet ik mijn hoop maar op Phil. Pak 'm Phil!

  3. #3
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    wat een hype gevecht zal jon jones vs phil davis zijn als die laatste mocht winnen van rashad

  4. #4
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    L A M E ! Zou me niet verbazen als dit doogestoken kaart is. Rashad vs Davis kan me gestolen worden. 2 boring ass worstelaars. zzzzzzzz

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  5. #5
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    66
    vCash
    126000

    Default

    Ze zouden is een keer wat nieuwe regels der in moeten gooien.. Als je binnen 1 of 2 maanden, na de oorspronkelijke datum van het gevecht, niet je titel kan verdedigen door een een blessure, inleveren die belt..

    Is nou al de zoveelste keer..: Lesnar, Velasquez, "Shogun" en nu Jones
    is volgens mij binnen 16 maanden ofzo..

  6. #6
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    Belgium
    Posts
    33
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Cain View Post
    Ze zouden is een keer wat nieuwe regels der in moeten gooien.. Als je binnen 1 of 2 maanden, na de oorspronkelijke datum van het gevecht, niet je titel kan verdedigen door een een blessure, inleveren die belt..

    Is nou al de zoveelste keer..: Lesnar, Velasquez, "Shogun" en nu Jones
    is volgens mij binnen 16 maanden ofzo..
    Wat een bullshit is me dat zeg...

    Je belt verliezen door iets wat je niet in de hand hebt

    Dan werken ze maar met interim champs hè

  7. #7
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Quote Originally Posted by el bastardo View Post
    L A M E ! Zou me niet verbazen als dit doogestoken kaart is. Rashad vs Davis kan me gestolen worden. 2 boring ass worstelaars. zzzzzzzz
    Doorgestoken kaart??

    Deze partij komt er wel, helemaal met de hype die het met zich meebrengt. Als het nu niet is , dan als Jones totally recovered is, maar komen zal ie!

  8. #8
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Niet normaal hoe vaak dit gebeurt in MMA. Ik wordt er een beetje misselijk van.

  9. #9
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    66
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by VDM View Post
    Wat een bullshit is me dat zeg...

    Je belt verliezen door iets wat je niet in de hand hebt

    Dan werken ze maar met interim champs hè
    Is misschien Bullshit, maar heel "toevallig" is er nu elke keer een Champ "geblesseerd", dat is pas Bullshit...

  10. #10
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Cain View Post
    Is misschien Bullshit, maar heel "toevallig" is er nu elke keer een Champ "geblesseerd", dat is pas Bullshit...
    Nee dat is niet toevallig. Als je 6 tot 8 uur per dag traint voor een gevecht tijdens een trainingscamp dan is de kans best groot dat je wel eens geblesseerd dan worden.
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.733
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by VDM View Post
    Wat een bullshit is me dat zeg...

    Je belt verliezen door iets wat je niet in de hand hebt

    Dan werken ze maar met interim champs hè
    Jones heeft het wel in z'n hand toch ? Maar dit is gewoon met opzet gedaan, weer ik bijna wel zeker

  12. #12
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.733
    vCash
    126000

    Default

    Ufc 133 dat is maanden weg, hoelang duurt een hand injury? Gebroken hand week of 6? Ze weten niet precies de oorzaak maar ze schrappen wel alvast een partij die pas over maanden zal plaatsvinden

  13. #13
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    Groningen
    Posts
    796
    vCash
    126000

    Default

    Hoeft niet perse 6 weken. Ik heb mijn knokkel beschadigd bij een wedstrijd en na 7 maanden kan ik nog steeds niet trainen... Ligt eraan wat er met zijn hand is gebeurt.

  14. #14
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    6.069
    vCash
    126000

    Default

    Ach ja, niets aan te doen. Leuke pot en Davis is een rijzende ster in de UFC dus ben benieuwd hoe hij het tegen Evans gaat doen.

  15. #15
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    6.069
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by el bastardo View Post
    L A M E ! Zou me niet verbazen als dit doogestoken kaart is. Rashad vs Davis kan me gestolen worden. 2 boring ass worstelaars. zzzzzzzz
    Niet janken chef, je lijkt nu net die amerikanen die boe roepen zodra de vechters op de grond liggen omdat ze niets van BJJ snappen. Als je puur kijkt naar worsteltechnieken en het schaakspel eromheen dan is dat zeer intressant.

  16. #16
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Garcia View Post
    Niet janken chef, je lijkt nu net die amerikanen die boe roepen zodra de vechters op de grond liggen omdat ze niets van BJJ snappen. Als je puur kijkt naar worsteltechnieken en het schaakspel eromheen dan is dat zeer intressant.
    Klopt, maar het cagehumpen wat ik steeds mee zie heb ik een hekel aan. Kijk naar TUF... allemaal worstelaars, allemaal bagger partijen. Als het als tool gebruikt wordt, vind ik het alleen maar goed. Als het gebruikt wordt om te cagehumpen of vr lay n pray val ik in slaap. Ik mag Rashad niet, dus ben wel bevooroordeeld . Had m graag gedomineerd zien worden door Jones. Nu mag Davis, leuk maar nog niet echt een enorme indruk gemaakt op me, het gaan doen en dat vind ik jammer. Minder spectaculair.

    Niks tegen worstelen dus, wel tegen lay n pray en cagehumpen 3 rondes lang.

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  17. #17
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default



    Main card
    • Light Heavyweight bout: Rashad Evans vs. Phil Davis
    • Light Heavyweight bout: Rich Franklin vs. Antônio Rogério Nogueira
    • Middleweight bout: Vitor Belfort vs. Yoshihiro Akiyama
    • Middleweight bout: Jorge Rivera vs. Alessio Sakara
    • Light Heavyweight bout: Vladimir Matyushenko vs. Alexander Gustafsson
    Preliminary card
    • Featherweight bout: Chad Mendes vs. Rani Yahya
    • Welterweight bout: Dennis Hallman vs. Brian Ebersole
    • Bantamweight bout: Ivan Menjivar vs. Nick Pace
    • Welterweight bout: Johny Hendricks vs. Mike Pierce
    • Middleweight bout: Riki Fukuda vs. Rafael Natal
    Announced bouts
    The following fights have been reported on UFC.com, but have not yet been added to an Official Fight Card
    • Featherweight bout: Mike Brown vs. Nam Phan
    • Welterweight bout: Mike Pyle vs. Rory MacDonald
    Be a Warrior, not a Worrier

  18. #18
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  19. #19
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

  20. #20
    Join Date
    Jun 2011
    Posts
    7
    vCash
    126000

    Default

    Jammer, ik had graag gezien dat Jon Jones de vloer ging vegen met Evans en dat Rampage een Jon Jones-shaped hole in de octagon zou slaan ik had het nooit zo op Rampage (only in it for the money and the fame) maar ik heb de oude gevechten van Slampage in zijn pride tijd eens bekeken en hij whoopte wel ass. Hij heeft goeie takedown defends maar ik zag in dat gevecht met Evans na die takedown iets knakken in hem maar hij is echt wel de betere vechter van de twee.
    Last edited by el lobo; 21-06-2011 at 00:58.

  21. #21
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    Pride, dat waren nog een tijden...... SNIK!
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  22. #22
    Join Date
    May 2010
    Posts
    510
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Slome View Post
    Pride, dat waren nog een tijden...... SNIK!
    Idd..

  23. #23
    Join Date
    May 2011
    Posts
    45
    vCash
    126000

    Default

    ik vind de Rashad, jon, phil davis triangle(als je dat zo mag noemen) persoonlijk echt te gek, ik bedoel het zijn in mijn mening meschien wel de 3 beste ATLETEN in mma, samen meschien met kerels als GSP, maar verder, lijkt me leuk om te zien wie van de 3 de besten blijkt te zijn, jon jones is nog niet echt in de problemen geweest dus het is makkelijk om te zeggen dat hij het is..

  24. #24
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

  25. #25
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier