MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 7 FirstFirst 1234567 LastLast
Results 51 to 75 of 158
  1. #51
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Ben ook erg benieuwd, wel top van Tito dat hij er gaat staan..
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Be a Warrior, not a Worrier

  2. #52
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

  3. #53
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    1.441
    vCash
    126000

    Default

    Ik had tot een paar weken geleden helemaal niks met tito. Veel geblaat, weinig wol. Maar na zijn win in de laatste ufc en het risico wat hij nu neemt door op short notice dit gevecht aan te nemen, alle credits voor tito! Zou leuk zijn als hij wint. Maar ik zet mijn vcash op evans...

  4. #54
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Vught
    Posts
    6.297
    vCash
    126000

    Default

    Stoere actie van Tito. In de moeilijke dagen hield hij de UFC zo goed als in zijn eentje draaiende en nu stapt hij gewoon weer naar voren, terwijl anderen een stapje terug doen. Ik hoop dat hij wint!

  5. #55
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Limburg
    Posts
    1.426
    vCash
    126000

    Default

    Tja hij krijgt toch nog wel een nieuwe kans als hij nu verliest want hij doet UFC hier een groot plezier mee. En als ie wint is ie meteen title contender dusja go for it zou ik zeggen. Ben benieuwd hoe deze partij gaat uitpakken. Tito heeft weinig kans om goed voor te bereiden maar zit wel in een beter ritme dan Rashad die al meer dan 15 maanden niet gevochten heeft.
    Aoki - Hellboy - Gomi - Diaz Bros - GSP - Sonnen - Barnett

  6. #56
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    War Tito!!!
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  7. #57
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    453
    vCash
    126000

    Default

    Een comeback met een titelgevecht zou echt fantastisch zijn. Of het realistisch is?

  8. #58
    Join Date
    Apr 2005
    Posts
    5.251
    vCash
    126000

    Default

    Mooie matchup ik hoop dat Tito er met de winst vandoor gaat

  9. #59
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.733
    vCash
    126000

    Default

    Respect voor de badboy, war Tito. Mooie pot dit. Ik denk dat ortiz wint met een zelfde soort choke als tegen darth bader

  10. #60
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    respect, maar ik blijf het een eikel vinden... ach deze main-event kan me nu echt gestolen worden!! eerst was het evans vs davis, nou ik heb een hekel aan evans maar davis mag ik ook niet zo dus dacht ik achja misschien tock effe kijken en hopen op davis. toen zou machida komen, ik blij machida maakt gehakt van evans en nu komen ze met tito.... bah kan me geen reet schelen wie deze match wint, het liefst zie ik dat herb dean ze in de 3e ronde gewoon voor de fun tito en evans KO slaat!!

  11. #61
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    respect, maar ik blijf het een eikel vinden... ach deze main-event kan me nu echt gestolen worden!! eerst was het evans vs davis, nou ik heb een hekel aan evans maar davis mag ik ook niet zo dus dacht ik achja misschien tock effe kijken en hopen op davis. toen zou machida komen, ik blij machida maakt gehakt van evans en nu komen ze met tito.... bah kan me geen reet schelen wie deze match wint, het liefst zie ik dat herb dean ze in de 3e ronde gewoon voor de fun tito en evans KO slaat!!
    Tito vs Evans boeit me meer als Davis vs Evans. De gravedigger was 2 Juli al epic en als hij voor 2 dikke upsets binnen 1 maand weet te zorgen zou dat helemaal geweldig zijn.


  12. #62
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    1.441
    vCash
    126000

    Default

    Tito Ortiz looking to continue his “Cinderella story” against Rashad Evans

    Tito Ortiz spoke to mmaweekly.com About how passionate he is for his support from fans and his love for the UFC:

    “I made kind of a soft decision yesterday of saying I have to live a life, I’ve got to take care of my family at home, I have a business Punishment Athletics, I have a gym Punishment Training Center that’s doing really, really well right now, my nutrition line Punishment Nutrition that I just launched in July. I have so much business opportunities come about, but can I catapult this even more and continue this Cinderella story by taking this fight against Rashad Evans?

    Hopefully everybody will be happy. I’m happy, my camp’s happy. The future will hold great things for me, and this Cinderella story is not over yet. The UFC has been my livelihood since day one, before the Fertittas even bought the company. I was the champion and my life and soul was the Ultimate Fighting Championship.

    I’ve been one of the biggest promoters of the UFC, promoting it and help put it on the map, and thanks to all my fans who do support me. I’ve always wanted that fight against Rashad. He’s had a great camp, I’ve heard, over the last eight weeks or nine weeks. I know he hasn’t fought in over a year, and I really hope I make the right decision.”

    Stepping into a fight with roughly 3 weeks away is a tough task. But with Rashad Evans not fighting in 15 months, he could have some ring rust.

  13. #63
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    1.441
    vCash
    126000

    Default

    July 14, 2011 – Heading into his last fight at UFC 132, Tito Ortiz had been as subdued as he’s ever been in his fight career, bypassing any sort of trash talking in favor of quietly doing what he had to do to get ready.
    His career hung in the balance, Dana White was calling for his retirement, and nobody thought he had any shot at getting past Ryan Bader. By all accounts, everybody had stopped paying attention to Tito and for the first time in his career, he wasn’t out in the public eye clamoring for everyone’s attention.
    Then he quietly went and proved all the naysayers wrong by handily defeating his much younger opponent by submission and showing everyone there is still some fight left in*”The Huntington Beach Bad Boy,” contrary to popular belief.
    With that career-saving win behind him, the plan was for to continue regrouping, maybe take some time off before getting back into training en route to his next fight somewhere down the road.*As it turns out, there is no rest for the weary and *Tito will jump back into the cage sooner rather than later.
    With Phil Davis pulling out of his planned UFC 133 showdown against Rashad Evans and Lyoto Machida refusing to take the fight on short notice, Tito has agreed to step up and continue his Rocky Balboa comeback story versus Rashad Evan’s Clubber Lang in Philadelphia’s Wells Fargo Center.
    With this decision to take the fight on short notice likely seen as a great favor by the UFC brass, it is likely Tito will be back in the octagon after this fight, win or lose. But if WINS against the would-be #1 contender Evans, Tito could actually be in the UFC title hunt for the first time since facing “The Iceman” Chuck Liddell in December 2006.
    A longshot? Maybe. But then again, nobody gave him a snowball’s chance in hell of beating Bader at UFC 132 either. Stranger things have happened.
    “The future will hold great things for me, and this Cinderella story is not over yet,” Ortiz told MMAWeekly in a recent interview.
    Maybe it’s time to start paying attention to Tito Ortiz again after all.
    *

  14. #64
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    vind wel dat het een beetje overdreven wordt met dat cinderella story en rocky balboa comeback bladibladibla
    hij heeft een keer gewonnen in de afgelopen 4/5 jaar....niemand nam hem meer serieus, een win verder en ze hebben het weer over een titleshot....
    ongelofelijk
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  15. #65
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by TOON View Post
    vind wel dat het een beetje overdreven wordt met dat cinderella story en rocky balboa comeback bladibladibla
    hij heeft een keer gewonnen in de afgelopen 4/5 jaar....niemand nam hem meer serieus, een win verder en ze hebben het weer over een titleshot....
    ongelofelijk
    x2! lol ik dacht precies hetzelfde...

    paar weken geleden kon tito bijna met pensioen en nou is hij opeens een serieuze contender met zijn 1 win na jaren...

    maarja zo gaat het wel vaker... toen machida van rashad won had iedereen het erover dat het de "machida era" is en dat niemand van hem kan winnen behalve eventueel anderson silva blabla.. en toen machida verloor van shogun was hij opeens "exposed" en zijn karate stijl was niet effectief meer etc etc.... en nou wordt machida opeens weer als de enige gezien die kans maakt tegen jon jones

    conclusie: wij vechtsport fans zijn goed in vechters overdreven te hypen en vervolgens gelijk weer afschrijven... of juist andersom
    Last edited by Pahlavan; 14-07-2011 at 17:49.

  16. #66
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Rashad Evans maakt gehakt van Tito
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  17. #67
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Ik hoop dat Tito Evans pakt.

  18. #68
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.861
    vCash
    126000

    Default

    Ga voor Evans........of...........Tito (wordt er nog koud/warm van).

    Dacht dat er nog meer contenders waren (maar ja die zullen wel niet zo marktable zijn)
    MORAALRIDDER 1st klas - "Behandel anderen zoals je door hen behandeld wil worden"

  19. #69
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Via Rashad's Twitter



    "@TitoOrtiz lent me a pair of his shades. Is it me or r they way 2 big?! Lol Tito's head might b bigger than Pages! Lol ... his head is so big when it rains his shoulders don't get wet! These r just jokes! Tweeples don't get all hurt!"
    lol
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  20. #70
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Amsterdam
    Posts
    555
    vCash
    126000

    Default

    Ik geef Tito weinig kans tegen Rashad.

  21. #71
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    960
    vCash
    70000

    Default

    Quote Originally Posted by Chane View Post
    Ik geef Tito weinig kans tegen Rashad.
    Ik zie hem er eigenlijk ook niet van winnen , tis wel een pot die ik wil zien en stiekum hoop ik dat de badboy deze pakt
    “The tyranny of a prince in an oligarchy is not so dangerous to the public welfare as the apathy of a citizen in a democracy”
    -Charles de Montesquieu

  22. #72
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Ze hebben toch al tegen elkaar gestaan... kan het verloop van de partij niet meer goed herinneren. Dacht dat Ortiz de decision zou pakken als hij niet een punt aftrek zou hebben gehad... (maar ik kan me ook vergissen)
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  23. #73
    Join Date
    May 2010
    Posts
    784
    vCash
    126000

    Default

    Vladimir Matyushenko Out, Matt Hamill In Against Alexander Gustafsson

    For the second time this week, an injury has knocked a light heavyweight off the UFC 133 fight card. Dana White announced today that Vladimir "The Janitor" Matyushenko has been forced to withdraw from his scheduled fight against Swede Alexander "The Mauler" Gustafsson.

    Stepping in for The Janitor will be fellow wrestler Matt "The Hammer" Hamill, who last faced Quinton "Rampage" Jackson in the main event of UFC 130. Hamill and Gustafsson have verbally agreed to the August 6 matchup.

    Vladimir Matyushenko Out, Matt Hamill In Against Alexander Gustafsson - Bloody Elbow
    Wie wind zaait, zal storm oogsten.

  24. #74
    Join Date
    May 2011
    Posts
    45
    vCash
    126000

    Default

    ik denk niet dat Tito atletischer wijs sterk zal zijn als hij 3 weken van te voren komt te weten dat hij moet vechten tegen een vechter als Rashad.

  25. #75
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    lol.. zet dan hamill tegenover rashad als je puur kijkt naar het sport, maar ik begrijp natuurlijk wel dat tito vs evans meer verkoopt