MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 38 of 38
  1. #26
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by D1987 View Post
    Sorry, misschien racistisch maar toch zijn het wel vaak moslimjongeren of oostblok, of beiden. En nee ik ben absoluut niet tegen moslims, maar ze doen zichzelf en hun familie en andere gelovige broeders ook schade aan. Zonde, voor de sport en voor andere allochtonen
    Ben ik het wel ergens mee eens, ze hebben toch een andere cultuur.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  2. #27
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by Biiyen View Post
    Het heeft er alles mee te maken!

    Als jij kickboxt en zelfs wedstrijden vecht dan is je lichaam een wapen en als je dan iemand op straat in elkaar schopt dan was het geen eerlijk gevecht want je zet een wapen in. Dat die gozer aan vechtsport doet is zelfs zo relevant dat de rechter er in zijn uitspraak rekening mee gaat houden.
    Zodra je bij een bond bent aangesloten, wordt je lichaam als wapen gezien.
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  3. #28
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Fighting Team Sharks Forum - Forumindex
    Bkijbaar is dat nieuws bij de zuiderburen nog niet aangekomen. Hij post er onder de naam Albania King.

  4. #29
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    The Netherlands
    Posts
    721
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pansier View Post
    Ben ik het wel ergens mee eens, ze hebben toch een andere cultuur.
    Wat bedoel je precies met ''ze hebben toch een andere cultuur'' .. dat het in hun cultuur normaal is dit te doen?
    He who is not courageous enough to take risks will accomplish nothing in life.

  5. #30
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by D1987 View Post
    Sorry, misschien racistisch maar toch zijn het wel vaak moslimjongeren of oostblok, of beiden. En nee ik ben absoluut niet tegen moslims, maar ze doen zichzelf en hun familie en andere gelovige broeders ook schade aan. Zonde, voor de sport en voor andere allochtonen
    of t nou een kickbokser,stratenmaker,timmerman, directeur,moslim,christen,jood of wat dan ook is doet er niet toe het is gewoon een laffe hondenstreek om een invalide halfdood te slaan

  6. #31
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    69
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    B-klasse zo te zien op deze site: Fighting Team Sharks
    is een bokser volgens de site van die club

  7. #32
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    FPA / Amersfoort
    Posts
    1.480
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Leventdepevent View Post
    of t nou een kickbokser,stratenmaker,timmerman, directeur,moslim,christen,jood of wat dan ook is doet er niet toe het is gewoon een laffe hondenstreek om een invalide halfdood te slaan
    Amen !

  8. #33
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mauro View Post
    Amen !
    x2

    Maar gaan de bonden hem nu schorsen?

    Dat geef je toch een goed signaal af!

  9. #34
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    1.019
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Leventdepevent View Post
    of t nou een kickbokser,stratenmaker,timmerman, directeur,moslim,christen,jood of wat dan ook is doet er niet toe het is gewoon een laffe hondenstreek om een invalide halfdood te slaan
    waar lees je dat ik iemand op zijn beroep/sport aanspreek? volgens mij nergens..
    heb het over de cultuur, de gewoonte, het gedrag en de beweegredenen

  10. #35
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    411
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Leventdepevent View Post
    of t nou een kickbokser,stratenmaker,timmerman, directeur,moslim,christen,jood of wat dan ook is doet er niet toe het is gewoon een laffe hondenstreek om een invalide halfdood te slaan

    x2 afkomst, geloof, kleur, beroep etc etc gewoon een pisvlek die het niet waard is om in de schaduw van zijn slachtoffers stront rotte peren te vreten.
    Op het eerst volgende gala laten opdraven; 1 x 10 min mma zonder handschoenen, zonder scheids, gezien de reacties lijkt het me niet moeilijk een tegenstander te vinden...... liefhebbers ?
    Alleen weer jammer voor onze mooie sport had liever gelezen dat hij op breien zat.

  11. #36
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    411
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by GM View Post
    x2 afkomst, geloof, kleur, beroep etc etc gewoon een pisvlek die het niet waard is om in de schaduw van zijn slachtoffers stront rotte peren te vreten.
    Op het eerst volgende gala laten opdraven; 1 x 10 min mma zonder handschoenen, zonder scheids, gezien de reacties lijkt het me niet moeilijk een tegenstander te vinden...... liefhebbers ?
    Alleen weer jammer voor onze mooie sport had liever gelezen dat hij op breien zat.
    Er even vanuit gaand dat het bericht klopt natuurlijk

  12. #37
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by GM View Post
    Op het eerst volgende gala laten opdraven; 1 x 10 min mma zonder handschoenen, zonder scheids, gezien de reacties lijkt het me niet moeilijk een tegenstander te vinden...... liefhebbers ?
    Of hoe verneuk ik het nog meer voor de sport?

  13. #38
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    411
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Of hoe verneuk ik het nog meer voor de sport?
    Je zou helemaal gelijk kunnen hebben ware het niet dat dit vanzelfsprekend gekscherend van bedoeld was gezien de spelregels die ik eraan verbond.
    Ik dacht dat dat wel duidelijk was dat ik niet echt aanstuurde op zelfregulatie binnen de sport.
    Bedankt voor je reactie.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •