MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 22 of 22
  1. #1
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default I-Phone vragen...Help!!

    Hey Hallo

    Ik mocht gister me abonement verlengen,en heb toch overstag gegaan,en heb de I-phone gehaald..

    Nu heb ik eigelijk een paar vraagjes,ik heb me gister aangemeld bij het I-phone forum,maar kan sommige dingen maar moeilijk vinden..

    Hebben jullie je telefoon gejailbreaked,of unlocked? Zoja,wat is het verschil tussen die 2 ?

    Kan je ook leuke gratig apps dowloaden en instaleren zonder dat je je telefoon gejailbreaked hebt?


    Is er hier iemand die hier iets meer over weet?? I need some help over here..
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    4.760
    vCash
    124750

    Default

    als je je iPhone unlocked kan je andere simkaarten gebruiken dan alleen die van T-Mobile, maar dan moet je ook nog jailbreaken, en dat is gewoon een gekraakte versie van de software. Als jij een T-Mobile abo hebt hoef je dus niet te unlocken, maar wil je gratis apps kunnen downloaden moet je hem jailbreaken. Om gratis apps te kunnen downloaden moet je een aantal aanpassingen doen en je moet bijv. Installous installeren van hackulo.us en dan kan je gratis downloaden. Hou er wel rekening mee dat wanneer je als er een nieuwe firmware uitkomt en je deze via iTunes binnen haalt je weeer opnieuw moet jailbreaken en je al je applicaties weer opnieuw moet installeren.

    Je kan het beste ff kijken op de wiki van de iPhoneclub... wel jammer dat je niet ff hebt gewacht tot 1, dan komt de nieuwe iPhone uit.

    Wiki:

    Wiki - Begrippen - iPhone Forum - alles over de Apple iPhone, iPhone 3G en iPhone 3GS
    Wiki - Handleidingen - iPhone Forum - alles over de Apple iPhone, iPhone 3G en iPhone 3GS

  3. #3
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    1.264
    vCash
    126000

    Default

    phranq heeft zobeetje alles al beantwoord, maar even voor de duidelijkheid:

    Kan je ook leuke gratig apps dowloaden en instaleren zonder dat je je telefoon gejailbreaked hebt?
    Ook zonder jailbreak zijn er genoeg leuke gratis legale apps.

  4. #4
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Top gasten..Bedankt voor de info..

    Kan ik de mijne al wel jailbreaken,want ik las op het forum dat de nieuwe (.3) software nog niet te jailbreaken is..

    en zouden jullie jailbreaken aanraden,of houden jullie het bij de free apps??

    @ Phranq...ik ben zo een Noob,dat wist ik geeneens hahha

  5. #5
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    4.760
    vCash
    124750

    Default

    Quote Originally Posted by XanaduNL View Post
    phranq heeft zobeetje alles al beantwoord, maar even voor de duidelijkheid:



    Ook zonder jailbreak zijn er genoeg leuke gratis legale apps.
    Klopt inderdaad, maar met installous kan je ook de apps waar je normaal voor moet betalen gratis installeren.. zoals TomTom die normaal iets van 60 piek kost....

  6. #6
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    4.760
    vCash
    124750

    Default

    ik heb sowieso geen T-mobile dus ik heb 'm gejailbreaked... maar ik neem straks de nieuwe met T-Mobile en die ga ik wel jailbreaken... tis alleen wel tricky, als het fout gaat kan je je iPhone in de vuilnisbak gooien dus bezint eer ge begint.. En mocht je toch besluiten te gaan jailbreaken wacht dan op firmware 4.0.

  7. #7
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    O.k Top man! thanks..Dan zal ik dat zeker doen!

    Geen jailbreak betekent zeker helemaal geen illigale software zeker Phrang? Ik zit namelijk nu net leuke Apps te zoeken,en leuke games,maar het is lastig om leuke volledige games te downloaden..Any tips?

    weet je trouwens welk bestand je moet hebben qua movies? Ik probeer er nu een filmpie op te zetten,maar lukt niet erg haha..

    Ja,ik ben echt een leek wat dit soort dingen betreft hahah

    In ieder geval,alvast bedankt man!

  8. #8
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    Utrecht
    Posts
    519
    vCash
    137714

    Default

    mp4 formaat is het beste voor video, jailbraiken is meestal vrij simpel check ff welke versie je hebt instellingen > Algemeen > Info 3.1.3 is de laatste jailbreak voor uit dacht ik.

    Wanneer je hem hebt gejailbreaked ff installous downen via cydia en zo kan je dus vanaf je iphone apps downen en installen is allemaal wel via internet op te zoeken handleidingen enz.. of vraag het aan een kennis of vriend die zijn iphone al heeft gejailbreaked als het niet lukt.

    Als hij eenmaal gejailbreaked is kan je ook ipa bestanden downen en zo op je iphone installen/syncen dit doe ik meestal bij grote apps TomTom bijv. let wel ff op dat als je hem gejailbreaked hebt je niet gaat updaten (itunes) anders ben je je jailbreak kwijt.

    Succes!
    Joe Daddy Stevenson ''Luke i am your father''


  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    The Netherlands
    Posts
    3.254
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post
    O.k Top man! thanks..Dan zal ik dat zeker doen!

    Geen jailbreak betekent zeker helemaal geen illigale software zeker Phrang? Ik zit namelijk nu net leuke Apps te zoeken,en leuke games,maar het is lastig om leuke volledige games te downloaden..Any tips?

    weet je trouwens welk bestand je moet hebben qua movies? Ik probeer er nu een filmpie op te zetten,maar lukt niet erg haha..

    Ja,ik ben echt een leek wat dit soort dingen betreft hahah

    In ieder geval,alvast bedankt man!
    MP4

    En wat voor soort apps zoek je ?
    Ush,
    Marco.

  10. #10
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    Eindhoven, NB
    Posts
    576
    vCash
    126000

    Default

    hoeveel maanden vantevoren kan je je abonnement verlengen met nieuw telefoontje uitzoeken?

    en weet iemand wanneer de iphone 4g uitkomt?


    (voeg die 2 vragen bij elkaar dan weet je dat ik mijn abonnement wil verlengen met een iphone 4g )

    Ladies and Gentlemen, Welcome to the Shogun Era

  11. #11
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    1.264
    vCash
    126000

    Default

    Juni/juli word gezegd.

    Reken op eind juli.

  12. #12
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by XanaduNL View Post
    Juni/juli word gezegd.

    Reken op eind juli.
    In Amerika ja.
    Reken er maar op dat ie hier pas in de herfst verkrijgbaar wordt.

  13. #13
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    @ Canniey Ik mocht het 4 maanden van te voren verlengen bij een 2 jarig abonnement..Met 1 jaar is het 2 maanden geloof ik?


    @ Marco..Thanks..Heb er nu net een MP4 filmpie op gezet... (De i-phone enthousiasteme is begonnen,nadat de eerste dag eve een drama was,met instaleren enz enz..)
    Qua Apps,natuurlijk Tom-tom..Maar ook leuke games..Maat van me heeft leuke kart games,en shooters enz..Dat is altijd goed tijdverdrijf..

    Verder heb ik er nu een hoop gratis gevonden,zoals hyves,msn,google,marktplaats enz zo..Ben benieuwd wat er allemaal nog meer voor te vinden is!

  14. #14
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    5.907
    vCash
    126000

    Default

    nu.nl
    shazam
    nosteletekst
    uitzending gemist
    photoswap
    appie
    RJDJ
    icarradio lite

    vind ik wel handig en leuk
    zijn gratis apps overigens

  15. #15
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    The Netherlands
    Posts
    3.254
    vCash
    126000

    Default

    Games:
    asphalt4
    asphalt5
    Holdem
    stoneloops
    Dexter
    Touch ko

    handig:
    nu.nl
    file info
    detelegraaf
    teletekst

    Sport:
    nu.sport
    mma torch
    mma fighting
    nl football
    ons oranje
    Ush,
    Marco.

  16. #16
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Weet iemand toevallig,of ik nadat ik me Iphone gejaibreaked heb (3.1.3) met Spirit,of dat uberhoud nog terug te zetten is?

    En,als de jaibreak gedaan is,moet ik dan Cidia ergens van downloaden? En installer geloof ik ook?
    Of zijn er nog meer programma's die er na een jaibreak opmoeten staan?

    @ Marco Games allemaal betaalgames?

    (*edit* Ik zie het al )
    Last edited by Peter0711; 27-05-2010 at 19:30.

  17. #17
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    819
    vCash
    126000

    Default

    Iphone is the best!
    Ja Man Ja

  18. #18
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Siebengewald
    Posts
    2.760
    vCash
    126000

    Default

    Android is the best!
    I love it when a plan comes together. Colonel John Smith aka "Hannibal"

  19. #19
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    En is het nog gelukt met Jailbreaken?

    Ik heb deze link gekregen, maar durf het eigenlijk niet aan...
    iemand ervaring met breaken met Snowbreeze?

    Sn0wbreeze 2.6 Download Available (Guide) - Jailbreak 4.3.2 Untethered - 4.3.1 - Unlock iPhone 4 4.3.2

  20. #20
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post
    Weet iemand toevallig,of ik nadat ik me Iphone gejaibreaked heb (3.1.3) met Spirit,of dat uberhoud nog terug te zetten is?


    (*edit* Ik zie het al )
    Je kan je iphone via itunes altijd terug zetten naar Fabrieks- instellingen. dan is je jailbraik gewoon weg , maar ook je illegale apps natuurlijk.
    Je legale apps hou je wel , die zijn namelijk aan je account gekoppeld en niet aan je phone
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  21. #21
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Silat View Post
    En is het nog gelukt met Jailbreaken?

    Ik heb deze link gekregen, maar durf het eigenlijk niet aan...
    iemand ervaring met breaken met Snowbreeze?

    Sn0wbreeze 2.6 Download Available (Guide) - Jailbreak 4.3.2 Untethered - 4.3.1 - Unlock iPhone 4 4.3.2
    Nou,om eerlijk te zijn heb ik er vanaf gezien,en daar ben ik blij mee ook! Ik heb eigelijk alles op me I-phone wat ik wil hebben,incl een goeide navigatie en andere betaalde App's en ben niet meer als 50 euro kwijt in het afgelopen jaar,en ik denk ook niet dat dat veel meer gaat worden tot ik over een klein jaartje een nieuwe I-phone mag uitkiezen. Ik update me I-phone ook regelmatig en syngroniseer ook met enige regelmaat,en dat hele Jailbreaken zou ik niet aanraden als het niet een hobby of iets dergelijks is om zulke dingen te doen.

    @ Marchant.. Klopt. Dat kan inderdaad,alleen las ik ook dat het soms kan gebeuren dat je I-phone vast komt te staan tijdens een Jailbreak.. Al met al vondt ik het niet waard. De meeste App's zijn redelijk goed te betalen. ( €0,79 )

  22. #22
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.733
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb precies het zelfde verhaal Peter , ook zoiets uitgegeven en ook over klein jaartje nieuwe iPhone halen. Ik dacht ook aan jailbreak maar schijnt je iPhone ook sloom van te worden etc

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •