MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 21 of 21
  1. #1
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default Video: Faldir Chahbari vs Anthony Kane

    Afgelopen weekend vocht Chahbari tegen Kane. Hieronder vind je een link naar de video.

    Het is toch iedere keer weer genieten van de technieken die Faldir etaleert.
    Wat een verdediging, wat een snelheid wat een techniek, pfff ongelooflijk !!! (Let speciaal op de snelle combinaties die hij maakt op 11.06 minuut)

    http://www.fightstartv.com/videos/fa...-anthony-kane/
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    heel mooi

  3. #3
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Antwerp
    Posts
    812
    vCash
    126000

    Default

    gevecht kon me niet echt boeien...

  4. #4
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    sinasappelekutteveen
    Posts
    756
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by GnP View Post
    gevecht kon me niet echt boeien...
    Nou wij wel prachtig om te zien al die technieken van Chahbari en een heel mooi gebaar na de partij.
    [SIGPIC]

  5. #5
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    53
    vCash
    117250

    Default

    Mooie pot! Faldir weer ouderwets snel!!

  6. #6
    Join Date
    May 2009
    Location
    Enschede
    Posts
    125
    vCash
    126000

    Default

    technisch en snel zoals altijd.

  7. #7
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    FPA / Amersfoort
    Posts
    1.480
    vCash
    126000

    Default

    Faldir maatje te groot voor Anthony.

  8. #8
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    Groningen
    Posts
    796
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb altijd het gevoel dat Faldir minder doet in de ring dat hij echt kan, waardoor zijn partijen minder er spectaculair uitzien.

  9. #9
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    453
    vCash
    126000

    Default

    Begrijp niet dat zo'n technisch begaafde vechter zo veel moeite heeft om een k.o. te scoren. Bedoel ik niet eens specifiek op deze partij, maar meer in het algemeen. Dat gebrek aan k.o. power is wel ten koste gegaan van een internationale doorbraak. Zonde...

  10. #10
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Hier
    Posts
    186
    vCash
    126000

    Default

    mooie partij voor faldir, netjes gevochten en verdiend gewonnen, van kane vind ik dat hij kwa ontwikkeling gestagneerd is sinds hij bij ropie weg is, had echt gedacht dat hij zich meer zou ontwikkelen toen ik hem in de c en b klasse zag.

  11. #11
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    71
    vCash
    126000

    Default

    Vond de laatste partij van de avond, A 70 kg Omar Baqi vs mijn maatje Yassine Ikouaa toch zeker de mooiste om te zien. Wat een partij was dat! Beide hebben echt top gevochten ben dan ook benieuwd naar de beelden, wat een slugfest!

    Chabbari vs Kane was mooi! old vs new skool, Kane begon goed maar Chabbari maakte het mooi af, volgende keer en wat ervaring rijker beter voor kane

  12. #12
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Begrijp niet dat zo'n technisch begaafde vechter zo veel moeite heeft om een k.o. te scoren. Bedoel ik niet eens specifiek op deze partij, maar meer in het algemeen. Dat gebrek aan k.o. power is wel ten koste gegaan van een internationale doorbraak. Zonde...
    Je kan niet alles hebben Petrosyan wint ook niet zo vaak op k.o wat dacht je van FMWjr of Pernell Whitaker

  13. #13

    Default

    Staat morgenmiddag online :-)


    Quote Originally Posted by joury1986 View Post
    Vond de laatste partij van de avond, A 70 kg Omar Baqi vs mijn maatje Yassine Ikouaa toch zeker de mooiste om te zien. Wat een partij was dat! Beide hebben echt top gevochten ben dan ook benieuwd naar de beelden, wat een slugfest!

    Chabbari vs Kane was mooi! old vs new skool, Kane begon goed maar Chabbari maakte het mooi af, volgende keer en wat ervaring rijker beter voor kane

  14. #14
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    821
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by SjorsWilms View Post
    Ik heb altijd het gevoel dat Faldir minder doet in de ring dat hij echt kan, waardoor zijn partijen minder er spectaculair uitzien.
    x2, Het lijkt hier ook net of hij aan het sparren is. Wat overigens niet wegneemt dat hij heel erg goed is.

  15. #15
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    1.019
    vCash
    126000

    Default

    Als je het zo ziet, en wat de matchmaking al deed vermoeden moest Faldir Chahbari wel winnen. Verschil was wel heel groot, Anthony Kane hielt mooi vol en probeerde mee te komen, maar je zag dat Faldir niet eens het onderste uit de kan hoefde te halen.

  16. #16
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Ik denk dat Faldir altijd op safe speelt wat tactisch gezien heel goed is. Hij zou 10 rondes kunnen draaien als het moest en dan zonder uitgeput te raken. Als hij een klap te verwerken krijgt heeft hij iig altijd genoeg energie om door te gaan.

    Heb Faldir ook nog nooit KO zien gaan en dat met 1 oog...

    Helaas wordt in de Faldir CHAHBARI topics zijn naam altijd door iemand fout getypt... lol :P

  17. #17
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    791
    vCash
    126000

    Default

    Ik vind Faldirs techniek en snelheid echt grandioos.. prachtig om te zien!
    Fighting is poetry in motion

  18. #18
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tykill View Post
    Heb Faldir ook nog nooit KO zien gaan en dat met 1 oog...
    :P
    Sterker nog; hij heeft zelfs nog nooit 8 tellen gehad !!!

  19. #19
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk dat Faldir ook een goed trainer zal gaan worden in de toekomst. Ik heb weleens een seminar van hem gezien; hij kan dingen echt goed uitleggen. Hij is didactisch heel sterk. De mensen die laatst op het Mixfightfeest zijn geweest zullen dit beamen want Faldir gaf daar ook een seminar hoorde ik.

  20. #20

    Default

    Quote Originally Posted by Mattie73 View Post
    Ik denk dat Faldir ook een goed trainer zal gaan worden in de toekomst. Ik heb weleens een seminar van hem gezien; hij kan dingen echt goed uitleggen. Hij is didactisch heel sterk. De mensen die laatst op het Mixfightfeest zijn geweest zullen dit beamen want Faldir gaf daar ook een seminar hoorde ik.
    Seminars van Faldir op de Mixfightdag en in Groningen bij Balili Gym


    http://www.fightstartv.com/?search-c...&submit=Zoeken

  21. #21
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Nederland
    Posts
    1.871
    vCash
    126000

    Default

    Faldir, mooie vechter om naar te kijken, jammer dat hij geen KO in zijn handen heeft!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •