MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 39 of 39
  1. #26
    Join Date
    Jun 2011
    Location
    Amsterdam
    Posts
    73
    vCash
    126000

    Default

    Thanx dirk
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Jun 2011
    Posts
    91
    vCash
    126000

    Default

    Kan iemand mij vertellen of er nederlandse ondertiteling bij zit?

  3. #28
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Leiden
    Posts
    293
    vCash
    126000

    Default

    Geen NL ondertiteling (voor zover ik weet)

  4. #29
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    544
    vCash
    126000

    Default

    Tyson at sweet 17 geestelijk een kind in het lichaam van een superman,misschien is dat altijd daarna wel zo gebleven...................
    Feit is en blijft dat we na M Ali eindelijk weer iemand die op het heavy weight boxtoneel kwam, die ons allemaal heel erg kon boeien.
    Even off topic: welke kickboxer had iron Mike kunnen stoppen in Tyson zn prime in de kickboxring???
    Er werd even geflirt tussen Tyson en de K1 maar toen was Mike allang niet meer op zn best,maar toch was en blijft dat intrigerend... toch???

  5. #30
    Join Date
    Oct 2010
    Posts
    210
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Durfal View Post
    Tyson at sweet 17 geestelijk een kind in het lichaam van een superman,misschien is dat altijd daarna wel zo gebleven...................
    Feit is en blijft dat we na M Ali eindelijk weer iemand die op het heavy weight boxtoneel kwam, die ons allemaal heel erg kon boeien.
    Even off topic: welke kickboxer had iron Mike kunnen stoppen in Tyson zn prime in de kickboxring???
    Er werd even geflirt tussen Tyson en de K1 maar toen was Mike allang niet meer op zn best,maar toch was en blijft dat intrigerend... toch???
    Op kickboks regels ? Dan zouden wel een paar winnen. als je nooit rekening moest houden met kicks kan 1tje echt onverwachts komen. Op boxingrules imo zou geen 1 kickboxer langer dan 3 rondes met tyson kunnen draaien. sterker nog durf te zeggen 2 rondes tyson in zijn prime zou die kickbokser toch zo erg straffen wanneer ze met die wijde hoeken etc zouden komen hahaha. En dan slipt hij ook nog 80% van hun stoten ze zouden niet weten wat ze over kwam. IRON MIKE !
    Last edited by Djoggo; 30-06-2011 at 13:00.

  6. #31
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    544
    vCash
    126000

    Default

    Ga wel met je theorie mee dat Mike geen trappen gewend was,maar zn head movement was in zn prime fantastisch,dit raakte hij compleet kwijt toen zn trainer de laan uitgestuurd werd, was erg moeilijk te raken destijds.
    Maar als je heel veel voorwaartse druk zet wat Mike toen deed heb je als kickboxer geen tijd om een trap te zetten,had echt een spektakel geworden!!

  7. #32
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Op Animal Planet is Tyson te zien met zijn duiven: "Taking on Tyson"

    http://animal.discovery.com/videos/t...ming-soon.html

    Wel paradoxaal om te zien hoe zo'n Beest van een vechter zo gefascineerd met duiven omgaat.

    De psyche van Tyson is ondoorgrondelijk (van de gevangenis naar een duiventil)

  8. #33
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    Groningen
    Posts
    764
    vCash
    126000

    Default

    Op boxing rules is een boxer toch beter dan een kickboxer, dat is dus een beetje overbodig om te zeggen. Andere timing, andere afstand. In kickboxing had mike kans gehad als hij gewoon was gaan bullrushen met de eerste flurry, maar Mike´s gameplan was volledig gebasserd op korte afstand en bobben weaven met veel gewicht op zijn voorste been. Een top kickboxer zou hem op zijn rug leggen met een knie of hem op de grond hebben liggen met 2 leg kicks. Stel je voor als Mike in zijn klassieke houding gaat staan voor Alistair Overeem. Ik denk Texeira, ik denk fujita :P

  9. #34
    Join Date
    Oct 2010
    Posts
    210
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Shikoku View Post
    Op boxing rules is een boxer toch beter dan een kickboxer, dat is dus een beetje overbodig om te zeggen. Andere timing, andere afstand. In kickboxing had mike kans gehad als hij gewoon was gaan bullrushen met de eerste flurry, maar Mike´s gameplan was volledig gebasserd op korte afstand en bobben weaven met veel gewicht op zijn voorste been. Een top kickboxer zou hem op zijn rug leggen met een knie of hem op de grond hebben liggen met 2 leg kicks. Stel je voor als Mike in zijn klassieke houding gaat staan voor Alistair Overeem. Ik denk Texeira, ik denk fujita :P
    Dat is idd logisch dat een boxer op boxingrules beter is dan een kickboxer, maar dat betekent niet dat elke bokser een top 5 kickbokser binnen 2 rondes kan finishen ff beter lezen volgende keer.

  10. #35
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Mike Tyson heeft een keer een trap gehad van een kickboxer (1 waar we hierom lachen in NL), ben vergeten wie. Hij zei dat hij nog nooit zo veel pijn had gevoeld haha.

  11. #36
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    Groningen
    Posts
    764
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Djoggo View Post
    Dat is idd logisch dat een boxer op boxingrules beter is dan een kickboxer, maar dat betekent niet dat elke bokser een top 5 kickbokser binnen 2 rondes kan finishen ff beter lezen volgende keer.
    Dat is toch logisch? Mike Tyson in zijn prime knockte title contenders uit in de eerste ronde, dan zal een kickboxer heus geen uitzondering zijn. Ik zeg toch ook helemaal niet dat elke kneus met een boxlesje direct iemand die kickboxt op zijn rug legt in de eerste ronde? Het ging hier over Mike Tyson.

  12. #37
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Haarlem
    Posts
    2.433
    vCash
    126000

    Default

    Heb nu (serieus) voor de derde keer de box besteld, ben hem elke keer weer kwijt aan de visite!

  13. #38
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    544
    vCash
    126000

    Default

    Mag ik er ook 1 bij je bestellen fliendje Huisman? je weet wanneer en waar ik m cash met je afreken.................


    Ush

  14. #39
    Join Date
    Oct 2010
    Posts
    210
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Shikoku View Post
    Dat is toch logisch? Mike Tyson in zijn prime knockte title contenders uit in de eerste ronde, dan zal een kickboxer heus geen uitzondering zijn. Ik zeg toch ook helemaal niet dat elke kneus met een boxlesje direct iemand die kickboxt op zijn rug legt in de eerste ronde? Het ging hier over Mike Tyson.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •