MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 6 of 6 FirstFirst ... 23456
Results 126 to 146 of 146
  1. #126
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by R.H. View Post
    weet niet of je hetzelfde hebt gelezen als ik maar daar staat dus dat de dochter van osama erbij was toen hij werd vermoord. Wat moet ik nu precies niet geloven dan?
    Dat je niet zomaar moet geloven wat het NOS je voorschoteld, of andere nieuwsmedia.
    Vergeet niet dat je met het machtigste orgaan ter wereld te maken hebt, de Amerikaanse overheid.
    Alle grote media waarin buitenlandse politiek aan bod komt wordt gecontroleerd of is zelfs in bezit van de overheid.
    Vergeet niet dat de politieke banden met de US belangrijker zijn dan wat dan ook, en dat de media daar heel, heel erg belangrijk in is.
    (Compleet Duitsland werd dankzij slimme propaganda geindoctrineert met de overtuigingen van Hitler).

    Probleem is alleen dat sinds de komst van internet de media bij wet niet meer te controleren is.
    De persvrijheid geeft iedereen de gelegenheid te reageren en te melden wat men gezien heeft.
    Maar dat neemt niet weg dat wat de meerderheid te zien krijgt, gelooft wordt, en dat is nogsteeds via de grote gecontroleerde nieuwsmedia.
    Als het NOS zegt dat de maan ontploft is terwijl het niet zo is gelooft ook de meerderheid het.

    Mijn punt is dat er teveel losse eindjes zijn en dat de Amerikaanse overheid te vaag is en er gewoon geen bewijs is voor de dood van Osama.
    Er is al sinds 2001 geen materiaal meer op internet verschenen van hem, dat terwijl hij juist genoot van de aandacht en het opeisen van verantwoordelijkheid voor aanslagen.
    Er zijn meer dan genoeg bronnen die melden dat Osama in 2001 al is overleden om medische redenen.

    Kijk, ik doe gewoon mn huiswerk en kijk verder dan m'n neus lang is, en dan kom je er gauw genoeg achter dat er een hele hoop lulkoek vanuit het Witte Huis komt omtrend deze en andere belangrijke situaties.
    En ja dat kost tijd, maar ik wil weten hoe zit.

    Kijk deze briefing maar eens omtrend de situatie.
    Je hoeft m niet eens af te kijken, de eerste 3 minuten is genoeg om te weten dat ze een broodje aap aan het verkopen zijn aan het publiek.

    http://www.youtube.com/watch?v=0uuiWzzb5ss


    Waarom zul je denken?
    Dat kunnen tientallen redenen zijn.
    Van de verkiezingen die eraan komen (http://www.nu.nl/buitenland/2506787/...bin-laden.html) tot de invloed in het Midden Oosten die Amerika aan het verliezen is, met alle gevolgen voor de (westerse) oliemarkt.
    Feit is dat ik niks meer geloof totdat ik harde bewijzen zie, mn huiswerk doe en niks meer zomaar aanneem wat voorgeschoteld word.
    En ik raad iedereen aan hetzelfde te doen.
    Last edited by lopez86; 05-05-2011 at 23:54.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Fighting is poetry in motion

  2. #127
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Hier nog meer
    En zo kan ik nog wel ff verder googlen.
    Echt mensen, kijk verder dan je neus lang is.

    http://www.nrc.nl/nieuws/2011/05/05/...osama-genomen/
    Fighting is poetry in motion

  3. #128

    Default

    'Slechts één gewapende man in complex Bin Laden'

    Uitgegeven:5 mei 2011 18:08Laatst gewijzigd:5 mei 2011 18:05
    WASHINGTON - Slechts een van de vijf mensen die gedood werden bij de inval op het complex van Osama bin Laden in Pakistan was gewapend. Dat heeft een zegsman bij het Amerikaanse ministerie van defensie donderdag gezegd.

    © ANP

    Volgens de bron is deze persoon, die tevens op de Amerikaanse commando's zou hebben geschoten, in de eerste minuten van de inval gedood.
    Een vrouw die zich in de buurt van de man bevond, is in het kruisvuur om het leven gekomen. Dit druist in tegen eerdere beschrijvingen van de operatie, volgens welke de Navy SEALs op zware tegenstand en geweervuur stuitten.
    De andere personen die de commando's tegenkwamen bij de inval waren allen ongewapend en werden snel uitgeschakeld. Bin Laden was ongewapend maar zou, voordat de commando's hem doodschoten, naar een wapen gegrepen hebben.



    Amnesty heeft vragen over dood Bin Laden

    Uitgegeven:5 mei 2011 10:37Laatst gewijzigd:5 mei 2011 10:38
    LONDEN - De mensenrechtenorganisatie Amnesty International heeft de Verenigde Staten en Pakistan om opheldering gevraagd over de dood van Osama bin Laden. Dat meldde de organisatie donderdag.

    © Novum Nieuws

    Vooral het gegeven dat Bin Laden ongewapend was tijdens de militaire operatie roept veel vragen op bij de mensenrechtenorganisatie.
    ''Het is niet duidelijk hoe hij zich zou hebben verzet tegen een arrestatie en of er wel poging is gedaan hem te arresteren in plaats van te vermoorden'', aldus Amnestytopman Claudio Cordone.
    Amnesty vraagt zich ook af wat er gebeurd is met de ruim achttien mensen die zich tijdens de aanval in de villa bevonden.
    Amerikaanse autoriteiten maakten eerder bekend dat vijf mensen zijn gedood en dat twee vrouwen onder wie de vrouw van Bin Laden gewond zijn geraakt. Ook waren zes kinderen in de villa aanwezig.
    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  4. #129
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    738
    vCash
    126000

    Default

    Terecht dat ze hem hebben doodgeschoten, ook als was die ongewapend. hadden ze hem gevangen genomen dat waren er overal in het midden-oosten gijzelingen van westerse mensen plaats gevonden en een hele boel gedreig om die te doden als ze osama niet los laten.

  5. #130
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    @Lopez
    Je hebt wel een goed verhaal met dat de VS niet alles verteld heeft, maar ik vind de conclusie die je dan trekt dat Bin Laden niet dood zou zijn onlogisch. Natuurlijk kun je er niet van uitgaan dat de media altijd 100% correct zijn. Tegelijkertijd moet je wel logisch na blijven denken.

    Ik denk eerder dat er dingen gebeurd zijn die het daglicht niet kunnen verdragen en/of de operatie toch een wat minder groot succes doen lijken dan verwacht. Denk bij het eerste aan het artikel van Cholitzu en het tweede aan de nog geheime stealth helikopter die neergestort is en waarvan de vernietiging niet helemaal volgens plan verlopen is (lijkt mij een vrij genante vertoning zeker als het allemaal theater is).

    De conclusie dat Bin Laden niet dood zou zijn, komt voor mij compleet uit de lucht vallen. Zoals Toon al aangeeft is dit een andere tijd en staat er te veel op het spel.

  6. #131
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    deventer
    Posts
    1.437
    vCash
    126000

    Default

    Media nieuws corruptie ->
    Joris Luyendijk
    Boek: Het zijn net mensen - Boeken

    Eerst lezen ( i did ) dan pas nog eens bedenken/uitspreken hoe waarheidsgetrouw media is.....
    What the ßleep do w∑ (K)π0w!?
    As a ATHEIST.... If you exist and will prove mine unbelief was wrong:
    PLEASE GIVE US BACK STEVE JOBS AND TAKE JUSTIN BIEBER!!

  7. #132
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.097
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Dat je niet zomaar moet geloven wat het NOS je voorschoteld, of andere nieuwsmedia.
    Vergeet niet dat je met het machtigste orgaan ter wereld te maken hebt, de Amerikaanse overheid.
    Alle grote media waarin buitenlandse politiek aan bod komt wordt gecontroleerd of is zelfs in bezit van de overheid.
    Vergeet niet dat de politieke banden met de US belangrijker zijn dan wat dan ook, en dat de media daar heel, heel erg belangrijk in is.
    (Compleet Duitsland werd dankzij slimme propaganda geindoctrineert met de overtuigingen van Hitler).

    Probleem is alleen dat sinds de komst van internet de media bij wet niet meer te controleren is.
    De persvrijheid geeft iedereen de gelegenheid te reageren en te melden wat men gezien heeft.
    Maar dat neemt niet weg dat wat de meerderheid te zien krijgt, gelooft wordt, en dat is nogsteeds via de grote gecontroleerde nieuwsmedia.
    Als het NOS zegt dat de maan ontploft is terwijl het niet zo is gelooft ook de meerderheid het.

    Mijn punt is dat er teveel losse eindjes zijn en dat de Amerikaanse overheid te vaag is en er gewoon geen bewijs is voor de dood van Osama.
    Er is al sinds 2001 geen materiaal meer op internet verschenen van hem, dat terwijl hij juist genoot van de aandacht en het opeisen van verantwoordelijkheid voor aanslagen.
    Er zijn meer dan genoeg bronnen die melden dat Osama in 2001 al is overleden om medische redenen.

    Kijk, ik doe gewoon mn huiswerk en kijk verder dan m'n neus lang is, en dan kom je er gauw genoeg achter dat er een hele hoop lulkoek vanuit het Witte Huis komt omtrend deze en andere belangrijke situaties.
    En ja dat kost tijd, maar ik wil weten hoe zit.

    Kijk deze briefing maar eens omtrend de situatie.
    Je hoeft m niet eens af te kijken, de eerste 3 minuten is genoeg om te weten dat ze een broodje aap aan het verkopen zijn aan het publiek.

    http://www.youtube.com/watch?v=0uuiWzzb5ss


    Waarom zul je denken?
    Dat kunnen tientallen redenen zijn.
    Van de verkiezingen die eraan komen (http://www.nu.nl/buitenland/2506787/...bin-laden.html) tot de invloed in het Midden Oosten die Amerika aan het verliezen is, met alle gevolgen voor de (westerse) oliemarkt.
    Feit is dat ik niks meer geloof totdat ik harde bewijzen zie, mn huiswerk doe en niks meer zomaar aanneem wat voorgeschoteld word.
    En ik raad iedereen aan hetzelfde te doen.
    Geloof je nu nog steeds dat hij niet dood is....? Niet zomaar aannemen wat voorgeschoteld wordt is heel goed, maar nu kan je niet meer om het feit heen dat die mofo dood is:
    Al-Qaeda bevestigt dood Bin Laden | nu.nl/buitenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

    ps dat tweede berichtje over die foto wordt in de comments al onderuit gehaald. Iedereen kan die gegevens aanpassen...


  8. #133
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Planet Earth
    Posts
    2.251
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Fyodor View Post
    Geloof je nu nog steeds dat hij niet dood is....? Niet zomaar aannemen wat voorgeschoteld wordt is heel goed, maar nu kan je niet meer om het feit heen dat die mofo dood is:
    Al-Qaeda bevestigt dood Bin Laden | nu.nl/buitenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

    ps dat tweede berichtje over die foto wordt in de comments al onderuit gehaald. Iedereen kan die gegevens aanpassen...
    zal ik jouw een geheimpje vertellen, al qaeda is cia.

  9. #134
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    738
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rafi View Post
    zal ik jouw een geheimpje vertellen, al qaeda is cia.
    Ben geen dokter maar is zou toch iets minder lsd gaan gebruiken

  10. #135
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    hoor net op de radio dat al quaida ook zegt dat ie dood is en dat de feestvreugde om zal slaan in verdriet aangezien ze doorgaan met amerikaanse doelen bladibladibla

    zou ie dan toch echt dood zijn??
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  11. #136
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Planet Earth
    Posts
    2.251
    vCash
    126000

  12. #137
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by TOON View Post
    hoor net op de radio dat al quaida ook zegt dat ie dood is en dat de feestvreugde om zal slaan in verdriet aangezien ze doorgaan met amerikaanse doelen bladibladibla

    zou ie dan toch echt dood zijn??
    Veel denken dat hij al lang dood was. Op msn nieuws staat er ook dat Al Qaeda heeft gezegt dat de vreugde van de amerikanen om zal worden gezet in verdriet, maar ja is msn nieuws te vertrouwen? Die hebben de grootste onzin erop staan .
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  13. #138
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Planet Earth
    Posts
    2.251
    vCash
    126000

    Default

    en vanavond begin ik mijn leuke avond met een pinacoladen

  14. #139
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    weet je wat ik denk....ik denk dat de CIA en Al Quaida op hoog niveau overlegd hebben. Osama was nameljik al dood, gestorven omdat ie niet op tijd bij een ziekenhuis kon komen met zn ezel voor een nierdialyse....Al Quaida heeft dit nooit naar buiten gebracht omdat dit natuurlijki niet de dood is die hun lichtend voorbeeld en leider toekomt, zo kan hij natuurlijk nooit een martelaar worden....

    De USA is al 10 jaar op een dode Osama aan het jagen en heeft er nu alle baat bij ivm exit strategie om de dood in scene te zetten...en Obama ivm de herverkiezing

    Ik zeg WIN/WIN situatie voor USA en Al Quaida

    of de USA heeft deze week gewoon Osama geliquideerd en z'n kop overhoop geschoten, waardoor de foto's te gruwelijk zijn en wsl tot veel haat aanzetten en z'n lijk overboord gegooid om een soort van bedevaartsoort te creeeren
    dat zou ook nog kunnen
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  15. #140
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk dat je aardig in de richting zit Toon..

  16. #141
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Silat View Post
    Ik denk dat je aardig in de richting zit Toon..
    x2 In ieder geval beter dan "bin laden =cia"

  17. #142
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by smike View Post
    x2 In ieder geval beter dan "bin laden =cia"
    bin laden heeft waarschijnlijk wel voor of met de cia gewerkt, maar ik geloof niet dat hij tot op het einde samen onder een hoedje speelde.

  18. #143

    Default

    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  19. #144
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Breda area
    Posts
    3.900
    vCash
    126000

    Default

    @ Lopez:
    Ik begrijp je punt niet zo.
    Wat wil je nu zeggen?
    Is Osama niet dood? Wat voor zin heeft het dan als de US en de Al Quida hem allebei doodverklaren? Wat schieten ze er mee op? En wat is de geloofwaardigheid als hij volgend jaar weer een videotape uitbrengt? Of is hij al 10 jaar dood? Maar is hij dan niet dood? Of zeggen "ze" dat hij al 10 jaar dood is, maar nu pas doodverklaard, maar eigenlijk leeft hij nog? Ik snap je punt niet zo wie er baat bij heeft om hierover te liegen.
    Osu..


    "Kill my demons, and you might kill my angels too"

  20. #145
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Planet Earth
    Posts
    2.251
    vCash
    126000

    Default

    Linkeroor en neus van echte Bin laden zijn heel anders dan die op de door de VS vrijgegeven foto's:
    Exclusive: Osama bin Laden's Nose and Left Ear -- Puppet Masters -- Sott.net

  21. #146
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    738
    vCash
    126000

    Default

    je hebt gelijk, het is allemaal in scene gezet, net als 9/11. heeft Amerika allemaal zelf gedaan enzo, niks met terroristen te maken. oja Osama-Obama, zie je de gelijkenis, heel verdacht allemaal.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •