MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 5 of 6 FirstFirst 123456 LastLast
Results 101 to 125 of 146
  1. #101
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    deventer
    Posts
    1.437
    vCash
    126000

    Default

    Mensenrechtenschendende situaties ; Algemene onderdrukking; Fanatisme (religie); Algemeen zinloos geweld; Armoede (voedsel)

    Hoera voor meer dan 2000 jaar doen aan de management term "beschaving" of de term: "Human Prosperity"...

    -> FAIL!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    What the ßleep do w∑ (K)π0w!?
    As a ATHEIST.... If you exist and will prove mine unbelief was wrong:
    PLEASE GIVE US BACK STEVE JOBS AND TAKE JUSTIN BIEBER!!

  2. #102
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by wrestler_nl View Post
    Kijk tuurlijk kunnen ze niet vergeleken worden? vind jij van wel dan? Ik zeg niet dat het goed is dat ze dit allemaal daar roepen in het Oosten maar het is vaak wel begrijpelijk.
    Hoezo zeg je dat het niet goed is, kan toch niet vergeleken worden?
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  3. #103
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pansier View Post
    Hoezo zeg je dat het niet goed is, kan toch niet vergeleken worden?
    Het kan ook niet vergeleken worden. Vind jij de situatie in bijv. Palestinia en Nederland hetzelfde voor 5-jarige kinderen?
    Het is niet goed om dit te roepen omdat het niet echt veel zin heeft in my opinion maar het is vaak niet onbegrijpelijk wanneer hun ouders/ familieleden/ neven / buren en vrienden door israel'iers mishandeld worden. Ik wil niet in de discussie lopen van wie er nou wel of niet gelijk heeft (israel of palestinie) want dat is een hele lang discussie.
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  4. #104
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.680
    vCash
    125750

    Default

    @ Mauro

    Israel gebash?
    Ten 1e ik heb niks persoonlijk tegen joden of israeliers in het algemeen. Wel tegen de regering en de kolonisten.
    Zij hebben grond in genomen van de Palestijnen. Deze grond is verkregen op een onrechtmatige manier (dmv van oorlog)
    Tijdens de oorlog met de Palestijnen hebben zij, als ik me niet vergis, witte fosfor gebruikt.
    Bovendien hebben zij onnodig veel geweld gebruikt tegen de palestijnen waar mee bewust voor gekozen is om zoveel mogelijk schade toe te brengen aan de Palestijnen. Dan niet zo zeer op militaire gebied maar ook op civiel gebied.


  5. #105
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by biggz View Post
    @ Mauro

    Israel gebash?
    Ten 1e ik heb niks persoonlijk tegen joden of israeliers in het algemeen. Wel tegen de regering en de kolonisten.
    Zij hebben grond in genomen van de Palestijnen. Deze grond is verkregen op een onrechtmatige manier (dmv van oorlog)
    Tijdens de oorlog met de Palestijnen hebben zij, als ik me niet vergis, witte fosfor gebruikt.
    Bovendien hebben zij onnodig veel geweld gebruikt tegen de palestijnen waar mee bewust voor gekozen is om zoveel mogelijk schade toe te brengen aan de Palestijnen. Dan niet zo zeer op militaire gebied maar ook op civiel gebied.

    Thanks makker!

  6. #106
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by biggz View Post
    Zij hebben grond in genomen van de Palestijnen. Deze grond is verkregen op een onrechtmatige manier (dmv van oorlog)
    "Zij" of "Wij"?

    De staat Israël, in "48 gesticht is er niet zomaar gekomen!

  7. #107

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    "Zij" of "Wij"?

    De staat Israël, in "48 gesticht is er niet zomaar gekomen!
    Plan Dalet:
    Het plan stelt het als volgt:
    "Het doel van het plan is om de macht te verkrijgen over gebieden van de Joodse staat en de grenzen te verdedigen. Tevens is het streven macht te verkrijgen over Joodse nederzettingen en bevolkingsconcentraties buiten dit gebied (dat aan de Joodse staat was toebedeeld) van reguliere, semi-reguliere en kleine troepenmachten van binnen en buiten de staat".
    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  8. #108
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    "Zij" of "Wij"?

    De staat Israël, in "48 gesticht is er niet zomaar gekomen!
    Zij, want ik bestond toen nog niet, dus wat kan ik er aan doen?
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  9. #109
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    "Zij" of "Wij"?

    De staat Israël, in "48 gesticht is er niet zomaar gekomen!
    Maar de bezetting van Palestina is van 1967 tijdens de zesdaagse oorlog.
    Dus "zij"
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  10. #110
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    FPA / Amersfoort
    Posts
    1.480
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by biggz View Post
    @ Mauro

    Israel gebash?
    Ten 1e ik heb niks persoonlijk tegen joden of israeliers in het algemeen. Wel tegen de regering en de kolonisten.
    Zij hebben grond in genomen van de Palestijnen. Deze grond is verkregen op een onrechtmatige manier (dmv van oorlog)
    Tijdens de oorlog met de Palestijnen hebben zij, als ik me niet vergis, witte fosfor gebruikt.
    Bovendien hebben zij onnodig veel geweld gebruikt tegen de palestijnen waar mee bewust voor gekozen is om zoveel mogelijk schade toe te brengen aan de Palestijnen. Dan niet zo zeer op militaire gebied maar ook op civiel gebied.

    Mooi detail, witte fosfor...het is oorlog weet je nog ? Wij weten nog niet de helft van wat voor gorigheid zich dan afspeeld, ik denk wel meer dan witte fosfor. En beide kanten zullen dan tot het uiterste gaan...en verder = oorlog.
    Verhelderend interview trouwens met Finkelstein, had ik nog niet gezien, tnx biggz.
    Komt bij altijd een stuk geloofwaardiger over als een amerikaanse jood met deze feiten komt, eigenlijk in zn eigen nest schijt, maar dat wel durft

  11. #111
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by Mauro View Post
    Mooi detail, witte fosfor...het is oorlog weet je nog ?

    Het gebruik van witte fosfor tegen militaire doelwitten is omstreden, maar niet verboden. I
    n protocol III over Bepaalde Conventionele Wapens (CCW) van 1980 wordt enkel het gebruik van fosforbrandbommen tegen burgers uitgesloten.
    De Verenigde Staten hebben dit protocol niet ondertekend.
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  12. #112

    Default

    Volgens een aantal amerikanenn hebben ze toch echt de verkeerde!!

    http://www.youtube.com/watch?v=ByHdS...feature=relmfu
    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  13. #113
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by cholitzu View Post
    Volgens een aantal amerikanenn hebben ze toch echt de verkeerde!!
    OMG!!!
    http://www.youtube.com/watch?v=ByHdS...feature=relmfu

  14. #114
    Join Date
    Apr 2011
    Posts
    110
    vCash
    126000

    Default

    Zag net eventjes een stukje op tv, Osama bleek 500 euro cash bij zich te hebben op dat moment. En 2 telefoonnummers in zijn kleding te hebben genaaid. Straks meer interessante feitjes op het nieuws.
    Do today what others won't, so tomorrow you can do what others can't

  15. #115
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by ieatsoul View Post
    Zag net eventjes een stukje op tv, Osama bleek 500 euro cash bij zich te hebben op dat moment. En 2 telefoonnummers in zijn kleding te hebben genaaid. Straks meer interessante feitjes op het nieuws.
    thanks rtl of nos??

  16. #116
    Join Date
    Apr 2011
    Posts
    110
    vCash
    126000

    Default

    Op Rtl, maar dat was volgens mij de half 8 editie. Misschien dat het straks nog een keer langskomt. Hier nog wat interessante stukken, artikelen waarin staat dat foto's niet worden vrijgegeven en OBL niet in action is gedood:

    http://www.nu.nl/dood-bin-laden/2507...rij-geven.html

    http://www.spitsnieuws.nl/archives/b..._in_actio.html
    Do today what others won't, so tomorrow you can do what others can't

  17. #117
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by Spitsnieuws View Post
    OBL: geen 'Enemy Killed In Action'

    Osama Bin Laden is niet tijdens een vuurgevecht naar de eeuwige jachtvelden gestuurd, maar pas nadat Navy SEALs de moslimterrorist al gevangen hadden genomen. Dat heeft de dochter van Bin Laden volgens Al Arabya verklaard.


    De 12-jarige junior-Bin Laden is de oudste van zes kinderen die in Bin Ladens miljoenenvilla werden aangetroffen. Volgens haar hebben de Navy SEALs haar vader eerst gevangen genomen en daarna voor het oog van de familie doodgeschoten. Ze heeft dit verklaard tegenover Pakistaanse rechercheurs.
    Inmiddels is ook duidelijk geworden dat één van de choppers waarmee de SEALs kwamen aan banjeren, voorafgaand aan de landing crashte. Het wrak hebben ze in Abbottabad achtergelaten, waarna Pakistaanse veiligheidsdiensten de boel hebben opgeruimd.
    De Pakistaanse autoriteiten waren sowieso nog wel even zoet na het opruimen van Osama Bin Laden. Naast de Amerikaanse chopper moesten ze onder meer twee buffels, een koe en 150 kippen van het terrein verwijderen voordat ze de media te woord konden staan.
    l
    choppers? kwamen ze op motors aan!!!
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  18. #118
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    Te veel mensen die roepen, schijten en pissen tegelijk.

    We zullen nooit de waarheid weten.

    Ik persoonlijk vind het allemaal niet zo belangrijk meer.
    De wereld is allang verka**erd door de mens.
    We weten allang niet meer wie de schuldige is van wat er nu allemaal speelt.

    Doe lekker je eigen ding en laat je niet gek maken door MEDIA.
    Betaal je rekeningen en stop je zakken vol met geld en geniet van je leven met je geliefden want het duurt maar even.

    Leef in je eigen wereld

    http://www.youtube.com/watch?v=wpaFm6ipT9Y

  19. #119
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Silat View Post
    Te veel mensen die roepen, schijten en pissen tegelijk.

    We zullen nooit de waarheid weten.

    Ik persoonlijk vind het allemaal niet zo belangrijk meer.
    De wereld is allang verka**erd door de mens.
    We weten allang niet meer wie de schuldige is van wat er nu allemaal speelt.

    Doe lekker je eigen ding en laat je niet gek maken door MEDIA.
    Betaal je rekeningen en stop je zakken vol met geld en geniet van je leven met je geliefden want het duurt maar even.

    Leef in je eigen wereld

    http://www.youtube.com/watch?v=wpaFm6ipT9Y
    Yepsss... doe ik al jaaaaaren.


  20. #120
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    FPA / Amersfoort
    Posts
    1.480
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Silat View Post
    De wereld is allang verka**erd door de mens.
    Ik zag vanmiddag een docu over overlevenden van Auschwitz/BergenBelsen,...en ik dacht wat Silat dacht.

  21. #121
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Voor diegene die het nogsteeds geloven, lees dit eens.
    Het hele verhaal klopt van geen kant, en je bent naief als je het wel gelooft, simpel.

    http://www.telegraph.co.uk/news/worl...-compound.html
    Fighting is poetry in motion

  22. #122
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    738
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Voor diegene die het nogsteeds geloven, lees dit eens.
    Het hele verhaal klopt van geen kant, en je bent naief als je het wel gelooft, simpel.

    http://www.telegraph.co.uk/news/worl...-compound.html
    weet niet of je hetzelfde hebt gelezen als ik maar daar staat dus dat de dochter van osama erbij was toen hij werd vermoord. Wat moet ik nu precies niet geloven dan?

  23. #123
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    vind alles nog steeds een vreemd verhaal.....zolang er geen overduidelijke bewijzen zijn houdt ik het in het midden, nu is het maar weer informatie van 1 kant.

  24. #124
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Breda area
    Posts
    3.900
    vCash
    126000

    Default

    Of hij moet in dat dorp wonen waar Elvis en Bruce Lee ook verblijven. Die zijn ook niet dood, maar gewoon moe van al die aandacht, en hebben zich teruggetrokken. Vreemd genoeg heb ik nooit een roep om de foto's van een dooie Michael Jackson gehoord of een onafhankelijk DNA profiel van zijn vermeende lijk in die zilveren kist. En dat terwijl hij wereldwijd toch meer aanhangers had als Osama.

    Ikweet dat ik het nu een beetje belachelijk maak, maar op de vraag of Amerika dit wel kan maken door een volksvijand nummer 1 gewoon als oud vuil in zee te gooien, en hem de belangrijkheid te ontzeggen die vele mensen in hem gezien hebben, kan Obama simpelweg zijn oude slogan weer uit de kast halen:"Yes, we can"!


    "Kill my demons, and you might kill my angels too"

  25. #125
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    je hoeft niet alles klakkeloos aan te nemen wat amerika zegt, doe ik ook niet, al helemaal ten tijde van Bush, wat had ik een hekel aan die gast
    maar je moet je wel afvragen wat heeft amerika en in dit geval Obama te winnen of te verliezen. In mijn ogen heeft ie heel veel meer te verliezen indien het een leugen is......ten eerste vanuit Al-Quaida zelf, hoe makkelijk is het om de USA/Obama voor schut te zetten.....verder heeft wikileaks wel bewezen dat uiteindelijk heel veel aan het licht kan komen, het risico is gewoon te groot....

    bush had daar gewoon schijt aan ivm irak, wat was het ergste wat kon gebeuren? Irak was toch al binnengevallen....verkiezingen pas jaren later...

    ik ben dus gewoon een believer, vooral omdat ik denk dat USA met Obama sowieso beter is voor de wereld dan wederom een republikein als Bush

    het is vaak ook veel eenvoudiger om niet altijd in complotten te denken
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •