MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 6 FirstFirst 123456 LastLast
Results 26 to 50 of 146
  1. #26
    Join Date
    May 2011
    Posts
    8
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk dat het onzin is, vertrouw amerika sowieso al niet maar kijk dit en oordeel zelf
    http://www.foxnews.com/story/0,2933,41576,00.html
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Had niet gedacht dat hier zoveel mensen op af zouden komen. Stond vanmiddag iets van 300 viewing bij offtopic...

  3. #28
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Had niet gedacht dat hier zoveel mensen op af zouden komen. Stond vanmiddag iets van 300 viewing bij offtopic...
    Was echt druk inderdaad!

  4. #29
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Rosmalen,Brabant
    Posts
    3.145
    vCash
    126000

    Default

    op het nieuws was dat het lichaam over boord is gegooid.. hmmm dat vind ik wel ongeloofwaardig. je zou het dan toch juist willen tonen aan de president en het volk als soort van troffee.

  5. #30
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by Bartju View Post
    op het nieuws was dat het lichaam over boord is gegooid.. hmmm dat vind ik wel ongeloofwaardig. je zou het dan toch juist willen tonen aan de president en het volk als soort van troffee.
    Klopt, ik geloof het ook niet helemaal. Er zijn teveel vreemde punten, zoals net voor de verkiezingen...
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  6. #31
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  7. #32
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    738
    vCash
    126000

    Default

    wooops blijkt dat het een grote hoax
    Osama heeft gereageerd ! :O
    http://www.dumpert.nl/mediabase/1465...ma_leeft_.html

  8. #33
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Ik vond het toch wel een raar gezicht dat iedereen stond te juichen om de dood van/moord op een man.

    Uiteraard heeft ie verschrikkelijke dingen gedaan en voor de Amerikanen is het anders, maar het idee op zich blijf ik wel vreemd vinden. Een beetje middeleeuwse trekjes vond ik het hebben. Ik zou denk ik zelf niet op straat gaan staan schreeuwen rood wit blauw dat zijn de kleuren waar ik van hou of iets in die lijn als het in NL gebeurd zou zijn, maar wie weet..

  9. #34
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Opgeruimd staat netjes maar helaas lopen er nog een paar kudde's rond die net zo gestoord zijn, we zullen nooit meer van dat extreme terrorisme afkomen want het gaat al fout van kinds af aan. Het gaat fout in de opvoeding want als ik kinderen van 5 jaar hoor roepen voor de TV "dood aan Israel en Amerika" dan sporen de ouders gewoon niet, die vormen de kinderen tot terroristen !!!!!!!!!!!!!!!!! Die zijn ook de oorzaak van alle haat en de reden waarom kinderen zichzelf opblazen voor iets wat ze totaal niet begrijpen. Ongelofelijk allemaal !!

  10. #35
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    geloof er niks van. die foto die ze op de Pakistaanse nieuwskanalen hebben laten zien is ook fake


    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Zou dit hem dan zijn? Geloof er zelf geen reet van. Denk zelf dat Bin-Laden al enige tijd dood was, maar voor Amerika komt dit wel op een té perfect moment.

    http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/...303665-540.jpg
    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  11. #36
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by Sjaak View Post
    Opgeruimd staat netjes maar helaas lopen er nog een paar kudde's rond die net zo gestoord zijn, we zullen nooit meer van dat extreme terrorisme afkomen want het gaat al fout van kinds af aan. Het gaat fout in de opvoeding want als ik kinderen van 5 jaar hoor roepen voor de TV "dood aan Israel en Amerika" dan sporen de ouders gewoon niet, die vormen de kinderen tot terroristen !!!!!!!!!!!!!!!!! Die zijn ook de oorzaak van alle haat en de reden waarom kinderen zichzelf opblazen voor iets wat ze totaal niet begrijpen. Ongelofelijk allemaal !!
    Terroristen zijn er in meerdere vormen, kijk maar is in Schotland.
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  12. #37
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by R.H. View Post
    wooops blijkt dat het een grote hoax
    Osama heeft gereageerd ! :O
    http://www.dumpert.nl/mediabase/1465...ma_leeft_.html
    Dumpert is illegaal op deze site.
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  13. #38
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Quote Originally Posted by Sjaak View Post
    Opgeruimd staat netjes maar helaas lopen er nog een paar kudde's rond die net zo gestoord zijn, we zullen nooit meer van dat extreme terrorisme afkomen want het gaat al fout van kinds af aan. Het gaat fout in de opvoeding want als ik kinderen van 5 jaar hoor roepen voor de TV "dood aan Israel en Amerika" dan sporen de ouders gewoon niet, die vormen de kinderen tot terroristen !!!!!!!!!!!!!!!!! Die zijn ook de oorzaak van alle haat en de reden waarom kinderen zichzelf opblazen voor iets wat ze totaal niet begrijpen. Ongelofelijk allemaal !!
    Was het maar zo simpel...

  14. #39
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by Pansier View Post
    Terroristen zijn er in meerdere vormen, kijk maar is in Schotland.
    Wat is er dan in schotland?
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  15. #40
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Ja....ik ben nu toch ook nieuwsgierig geworden....
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  16. #41
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    Quote Originally Posted by Sjaak View Post
    Opgeruimd staat netjes maar helaas lopen er nog een paar kudde's rond die net zo gestoord zijn, we zullen nooit meer van dat extreme terrorisme afkomen want het gaat al fout van kinds af aan. Het gaat fout in de opvoeding want als ik kinderen van 5 jaar hoor roepen voor de TV "dood aan Israel en Amerika" dan sporen de ouders gewoon niet, die vormen de kinderen tot terroristen !!!!!!!!!!!!!!!!! Die zijn ook de oorzaak van alle haat en de reden waarom kinderen zichzelf opblazen voor iets wat ze totaal niet begrijpen. Ongelofelijk allemaal !!
    die kinderen zeggen dat niet voor niets hé. ik bedoel jij zegt nu opgeruimd staat netjes op dat die veel doden op z'n geweten heeft maar dat hebben amerikanen en israel'rs ook op hun geweten. amerika zal zeker wel meer doden hebben aangericht in afghanistan dan osama dat deed in het VS. ik blijf erbij waar er 2 ruzie hebben zijn er 2 schuld.... ik weet niet of je nog kan herrineren maar aantal jaren terug toen die soldaten van VS onschuldige afghanen gingen martelen en voor schand zetten waarschijnlijk kun je de beelden terugvinen op pansier z'n site, nou... als dat mijn pa of ma was zou ik ook schreeuwen om dood aan amerika. je moet nou niet doen alsof amerika allemaal lieverdjes zijn want je gaat me toch niet zeggen dat je echt gelooft dat ze de afgelopen 10 jaar op zoek waren naar osama? de regering van het land wou graag vs weg,de bevolking wou graag de vs weg. zelfs de eigen bevolking van vs wou haar soldaten terug maar desondanks bleven ze. dus zal wel een olie/geldkwestie en nu ze in midden-oosten alles hebben leeg geplukt zeggen ze nu ineens osama is gepakt... jaja... ik geloof heel die osama bin laden niet volgens mij is dat gewoon een of andere acteur uit hollywood

  17. #42
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Rosmalen,Brabant
    Posts
    3.145
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    die kinderen zeggen dat niet voor niets hé. ik bedoel jij zegt nu opgeruimd staat netjes op dat die veel doden op z'n geweten heeft maar dat hebben amerikanen en israel'rs ook op hun geweten. amerika zal zeker wel meer doden hebben aangericht in afghanistan dan osama dat deed in het VS. ik blijf erbij waar er 2 ruzie hebben zijn er 2 schuld.... ik weet niet of je nog kan herrineren maar aantal jaren terug toen die soldaten van VS onschuldige afghanen gingen martelen en voor schand zetten waarschijnlijk kun je de beelden terugvinen op pansier z'n site, nou... als dat mijn pa of ma was zou ik ook schreeuwen om dood aan amerika. je moet nou niet doen alsof amerika allemaal lieverdjes zijn want je gaat me toch niet zeggen dat je echt gelooft dat ze de afgelopen 10 jaar op zoek waren naar osama? de regering van het land wou graag vs weg,de bevolking wou graag de vs weg. zelfs de eigen bevolking van vs wou haar soldaten terug maar desondanks bleven ze. dus zal wel een olie/geldkwestie en nu ze in midden-oosten alles hebben leeg geplukt zeggen ze nu ineens osama is gepakt... jaja... ik geloof heel die osama bin laden niet volgens mij is dat gewoon een of andere acteur uit hollywood
    maar wat vind je van de daden van osama? en het feit dat hij die nu niet meer uit kan voeren

  18. #43

    Default

    Quote Originally Posted by Sjaak View Post
    Opgeruimd staat netjes maar helaas lopen er nog een paar kudde's rond die net zo gestoord zijn, we zullen nooit meer van dat extreme terrorisme afkomen want het gaat al fout van kinds af aan. Het gaat fout in de opvoeding want als ik kinderen van 5 jaar hoor roepen voor de TV "dood aan Israel en Amerika" dan sporen de ouders gewoon niet, die vormen de kinderen tot terroristen !!!!!!!!!!!!!!!!! Die zijn ook de oorzaak van alle haat en de reden waarom kinderen zichzelf opblazen voor iets wat ze totaal niet begrijpen. Ongelofelijk allemaal !!
    Denk dat je een paar dingen door elkaar haalt Sjaak. Je bedoelt deze kinderen?

    http://www.youtube.com/watch?v=0VQ6s...eature=related


    http://www.youtube.com/watch?v=1266Y...eature=related

    http://www.youtube.com/watch?v=yl6-e...eature=related
    Last edited by cholitzu; 03-05-2011 at 02:21.
    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  19. #44
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    ik wacht nog steeds op de officiele foto's

  20. #45
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Breda area
    Posts
    3.900
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben al een tijdje niet meer op MF geweest, en nu weet ik ineens weer waarom.
    Hebben we allemaal niet teveel films gekeken, jongens? Het conspiracy theory-gehalte is weer zeer hoog. Stelletje mafkezen. Wat denk je wat er gebeurd met Obama, als hij gisteren het hele land en de wereld toespreekt, en straks zal blijken dat Osama in een huisje van sporthuiscentrum zit? En dat vlak voor de verkiezingen? Dit is even andere shit dan zeggen dat pijpen geen sex is. Ik begrijp trouwens heel goed dat ze hem in de zee hebben gedumpt, maar niet nadat hij door het lab is geweest en een DNA dubbelcheck heeft plaatsgevonden. Wat moet je met een lijk, die, als je hem begraaft een soort heilige gebedsplaats zal creëren? Dit is de beste oplossing voor iedereen, en heel milieuvriendelijk.
    Gaan jullie nou maar met zijn allen dumpert-fotootjes bekijken, de wereld gaat verder, minus één terroristenleider.....


    "Kill my demons, and you might kill my angels too"

  21. #46
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Welkom terug

  22. #47
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Quote Originally Posted by PigDog View Post
    Ik ben al een tijdje niet meer op MF geweest, en nu weet ik ineens weer waarom.
    Hebben we allemaal niet teveel films gekeken, jongens? Het conspiracy theory-gehalte is weer zeer hoog. Stelletje mafkezen. Wat denk je wat er gebeurd met Obama, als hij gisteren het hele land en de wereld toespreekt, en straks zal blijken dat Osama in een huisje van sporthuiscentrum zit? En dat vlak voor de verkiezingen? Dit is even andere shit dan zeggen dat pijpen geen sex is. Ik begrijp trouwens heel goed dat ze hem in de zee hebben gedumpt, maar niet nadat hij door het lab is geweest en een DNA dubbelcheck heeft plaatsgevonden. Wat moet je met een lijk, die, als je hem begraaft een soort heilige gebedsplaats zal creëren? Dit is de beste oplossing voor iedereen, en heel milieuvriendelijk.
    Gaan jullie nou maar met zijn allen dumpert-fotootjes bekijken, de wereld gaat verder, minus één terroristenleider.....
    Verstandigste post van dit hele topic....
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  23. #48
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Welkom terug
    En metteen weer "tot ziens" als ik het goed begrijp.

    Nee,maar eve zonder gekheid,ik kan me wel vinden in de post van Pigdog. Als Osama jaren geleden al is overleden,is dat natuurlijk heel makkelijk te bewijzen,en zullen ze het ook niet laten om dat te doen. Al is het alleen al om Obama een steek te geven. Mocht Osama nog leven,is dat een beetje hetzelfde verhaal. Daarom denk ik ook inmiddels wel dat het verhaal waar is.. Wat betreft het lichaam dumpen,niks meer als logisch inderdaad! Al vondt ik dat wel erg snel,ik kan begrijpen dat dat argwaan opwekt.

  24. #49
    Join Date
    Apr 2011
    Posts
    110
    vCash
    126000

    Default

    Maar hoezo zouden ze het lichaam zo snel dumpen in de zee? Waarom niet meenemen naar de US of wat dan ook. Een zeemansgraf om te voorkomen dat zijn echte graf een bedevaartsoord wordt. Maar ze kunnen toch ook gewoon geheim houden waar hij ligt? Of zijn lichaam cremeren etc.

    Vragen, vragen. Heel veel mensen, waaronder ik zijn nogal in de war hierover. En zouden graag ook wat meer bewijs willen, dan alleen het woord van Obama.
    Do today what others won't, so tomorrow you can do what others can't

  25. #50
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bartju View Post
    maar wat vind je van de daden van osama? en het feit dat hij die nu niet meer uit kan voeren
    Scherpe vraag Bartje. Dat vraag ik me na die post ook wel af om eerlijk te zijn? Volgens mij is hij 1 van de weinige ter wereld die niet blij is met de dood van deze "Hollywood acteur" haha

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •