MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 57
  1. #26
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    1.019
    vCash
    126000

    Default

    Achja, ik zie het ook wel met andere magazines, maar ik snap niet waarom ze niet wat mensen aannemen van vechtsportsites, zoals die hier rondlopen? Er zijn genoeg mensen die het met liefde (Gratis of voor een minimum loontje) erbij doen. Als ze nou met wat meer zinvolle artikelen komen, dan zal het magazine hopelijk en waarschijnlijk van zelf beter lopen omdat je klanten houdt.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    1.441
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben al een tijdje lid van ringsport en deel de kritieken in deze thread. Tegelijkertijd ben ik blij dat we nog een vechtsportblad op nederlandse bodem hebben. Voor wat het waard is, Wat suggesties ter verbetering.....
    - minder vaste columns, en meer eenmalige columns. Bijvoorbeeld van scheidsrechters, juryleden, bestuursleden, krachttrainers.
    - technieken en tactieken van vechtsporten. Analyse daarvan. Vechten als .....
    - introductie en uitleg van een vechtsport. Beetje zoals die twee Amerikanen die overal gingen meetrainen op Discovery. Alleen dan op papier...
    - meer artikelen over de vechtsportwereld An Sich zoals de organisaties, regels, positie in de maatschappij, onderzoek. Over de hele wereld. Ben wel eens benieuwd hoe het georganiseerd is Rusland, welke organisaties ed.
    - trainingschema's, voeding, Etc.

    Het zijn maar ideeën en wellicht zit niet iedereen erop te wachten. Ach... Het proberen waard!

  3. #28
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Maastricht
    Posts
    570
    vCash
    126000

    Default

    Ik koop altijd zowel Ringsports als Fighters Only.
    Maar ik lees Fighters Only het liefst aangezien er meer MMA artikelen in staan + interviews van MMA vechters.
    Gisteren Fighters Only Issue 76 gekocht.
    En weer vol op aant lezen (+ fotoreportage en interview met Britney Palmer !!!!!!!)

  4. #29
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Fighters Only is trouwens een stuk goedkoper als je je abonneert!

  5. #30
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    1.441
    vCash
    126000

    Default

    Bedoel je dat FO ook haar magazines naar Nederland verzend? Vond ze best prijzig in de bookshops. Rond de 9 euro. Wat scheelt het?

  6. #31
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    59 pond = ca. 67 euro en daar krijg je 13 nummers voor!

  7. #32
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    sinasappelekutteveen
    Posts
    756
    vCash
    126000

    Default

    Ringsport is een superblad lees 'm graag, en als je toch op de hoogte wil zijn van het aller laatste nieuws moet je gewoon op MF kijken.
    [SIGPIC]

  8. #33
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Dat er weinig nieuws te lezen is in het blad maakt niet uit, Basblue zijn idee over bv onderzoeken hoe het geregeld is in Rusland, of onderzoeken hoe in Nederland vechtsport naar een hoger niveau getild kan worden zou erg interessant zijn.

    Nederland stikt ook van de A & B klasse kickboxers, en MMA vechters waar je nooit iets van hoort.

  9. #34
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    1.019
    vCash
    126000

    Default

    Precies en wat dacht je van A en B klasse boksers, olympisch boksen, we hebben uit mijn hoofd 5 of 6 boksers/boksters die naar de Olympische spelen gaan, waaronder Peter Mullenberg, Noushka Fontijn e.d.

  10. #35
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Het niveau van zulke bladen is sowieso lachwekkend.
    Naast het feit dat als ik bij de Bruna oid sta ik binnen 10 minuten al het interessants er al in kan zien.

    De gemiddelde artikelen die er in staan, zijn van het niveau van mijn neefje van 12 en dan ga je toch de link leggen tussen hersenschade en vechtsport.

    Gelukkig is mixfight er, een site die ik kwalitatief als enige in Nederland goed vindt.

    MIXFIGHT IS BAAS

  11. #36
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by marcelt View Post
    59 pond = ca. 67 euro en daar krijg je 13 nummers voor!
    hee dat is interessant. scheelt het zoveel. Ik koop Fighters only altijd los samen met ringsports. Ben altijd 15 in de maand kwijt. best veel. Ik kan voor Fighters Only gewoon opgeven voor het abonnement, daar zitten verder geen extra kosten aan verbonden, omdat het een buitenlands blad is, alleen die €67?

    Ik vind Ringsoprts ook wel leuk, maar het klopt wel, die eeuwige columns, van wat er allemaal niet beter kan in de vechtsportwereld en daar steeds weer tegen aan schoppen. Ben daar ook wel op uitgekeken. En altijd worden weer dezelfde mensen uitgenodigd. Het lijkt wel Jenssen, die heeft ook altijd dezelfde gasten in zijn show. Het blad heb je ook zo uit. Qua potentie vind ik Ringsports wel een goed blad, alleen er valt idd veel meer uit te halen.
    Fighters Only lees ik sinds een half jaar, iedere mma liefhebber likt zijn vingers bij dit blad af. Echt een te gek blad, waar Ringsports misschien nog wel wat van op kan steken.

  12. #37
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Gewoon Mixfight volgen, altijd up to date

  13. #38
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    626
    vCash
    126000

    Default

    Als brenger van nieuwtjes is Ringsports dus allang door het internet ingehaald maar men verzuimt door wat meer diepgang en achtergronden daarvoor iets wezenlijks voor in de plaats te brengen.

    Ik vind Ringsports steeds oninteressanter worden. Het aantal columns maakt het blad kapot omdat dat bepaalde mensen elke week weer de kans geeft hun eigen winkeltje te promoten en persoonlijke vetes uit te vechten waar ze dankbaar gebruik van maken.
    Verder komen er steevast vechters aan bod die bij Showtime onder contract staan en kijkt men niet echt verder dan de neus lang is.

  14. #39
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    1.932
    vCash
    40000

    Default

    In mijn opinie moeten ze meer inspelen op leven als mma of vechtsporter. Waarom blijft mens health bestaan. Of beter, Muscle en fitness?
    Ze kunnen beter inspelen op voedings patronen van bvb alistair, technieken van de jong, thai box adviezen van hoost, prive leven van aerts. Schema van manhoef. Cribbs van mmaers van bvb Schilt. Koken met bas boon.

    Ik ben marketeer opgeleid he?

    Iemand mijn CV hebben?


  15. #40
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Apeldoorn
    Posts
    150
    vCash
    126000

    Default

    We hebben in Nederland gewoon een top bokser (Peter Mullenberg) die misschien naar de olympische spelen gaat waar je dan niks over hoort.. belachelijk.

  16. #41
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Coldcrust View Post
    Als brenger van nieuwtjes is Ringsports dus allang door het internet ingehaald maar men verzuimt door wat meer diepgang en achtergronden daarvoor iets wezenlijks voor in de plaats te brengen.

    Ik vind Ringsports steeds oninteressanter worden. Het aantal columns maakt het blad kapot omdat dat bepaalde mensen elke week weer de kans geeft hun eigen winkeltje te promoten en persoonlijke vetes uit te vechten waar ze dankbaar gebruik van maken.
    Verder komen er steevast vechters aan bod die bij Showtime onder contract staan en kijkt men niet echt verder dan de neus lang is.
    Correct! Kan het probleem wat de Ringsports heeft niet beter verwoorden.

  17. #42
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    1.441
    vCash
    126000

    Default

    Tijdje geleden hebben we het met z'n Allen over ringsport gehad. En eerlijk = eerlijk. De uitgave van deze maand heeft een paar goede artikelen! Over remco pardoel, spong, de analyse van scharrenberg over het gala in hoorn, de gym van gunyar en wat tips voor het trainen van mijn abs. Niet overbodig... Sinds tijden weer eens met plezier de ringsport gelezen!

    Complimenten!
    "When I am fighting I am keeping my mind empty for any expectations. I am waiting for something unique, completely new.” - Rickson Gracie

  18. #43
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    1.019
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marijn Boran View Post
    We hebben in Nederland gewoon een top bokser (Peter Mullenberg) die misschien naar de olympische spelen gaat waar je dan niks over hoort.. belachelijk.
    Precies, zou wel wat meer aandacht mogen krijgen

  19. #44
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Ik geniet nog steeds vd Ringsports. De columns vind ik wel leuk. Je leest toch dingen die je anders niet leest va Gordeau,Schreiber, Kops of Hoost. De enige die ik vervelend vond, Worstenberg, hebben ze eruit geknikkerd.En de belangrijkste nieuwtjes weet je al, maar daarvoor lees je ,m niet. Een maadblad is niet zo'n nieuwsbrenger natuurlijk. Je leest rustig interviews , colums e.d. Af en toe lees ik over trainingen of seminars die ik nog niet wist. ik heb indertijd ook de door mij gevolgde SKMO opleiding uit de Rings.

    Had de opmerking van Kooivechter van een hele tijd geleden gemist, maar bedrag voor de Fighters ONly is allin. Het pond staat laag to vasn de euro; da's gunstig voor ons.

  20. #45
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Boran View Post
    Als ik soms de artikelen lees uit de Zendokan die Hammerkick upload, zie je dat de verhalen meestal dieper gaan en zelf geschreven zijn zonder commerciële belangen. In de Ring Sports ligt het er vaak zo dik bovenop dat het artikel alleen maar geschreven is om reclame te maken voor een gala of voor een sportschool. Dat is jammer vind ik.
    Ik vind de Ring Sports nog wel redelijk onafhankelijk overkomen. Zo'n beetje het enige blad dat we in NL nog hebben. Ze zouden wel gebaat zijn bij een klein beetje meer breder georiënteerde content iedere maand. De columns vind ik persoonlijk wel interessant om te lezen, omdat ze soms verrassende invalshoeken, weetjes of meningen van bepaalde mensen laten zien. Heel af en toe komt er wat tenenkrommends voorbij, maar het valt gelukkig mee. Het doet me soms toch wel een beetje denken aan die oude Zendokans. Voor mijn gevoel werd dat blad trouwens meestal helemaal volgeschreven door Fred Royers. Misschien was dat wel niet zo, maar toch. Die Zendokans hadden behalve veel aandacht voor muay-thai en kickboksen ook regelmatig aandacht voor andere gevechtskunsten. Dat heeft toch ook wel zijn charme.

  21. #46
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    4.376
    vCash
    126000

    Default

    Tja.. vechtsporttijdschriften.. het is net als met de krant. Die lees ik ook niet tot nauwelijks meer aangezien je al het laatste nieuws tegenwoordip op je mobieltje binnen handbereik hebt.

    Voordat ik in 2001 lid werd van kickbox.nl las ik de Action Sports op de taalfouten na bes een leuk blad

  22. #47
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    4.376
    vCash
    126000

    Default

    bes(t) met een t! Dat bedoel ik

  23. #48
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Almelo
    Posts
    1.488
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by D1987 View Post
    Achja, ik zie het ook wel met andere magazines, maar ik snap niet waarom ze niet wat mensen aannemen van vechtsportsites, zoals die hier rondlopen? Er zijn genoeg mensen die het met liefde (Gratis of voor een minimum loontje) erbij doen. Als ze nou met wat meer zinvolle artikelen komen, dan zal het magazine hopelijk en waarschijnlijk van zelf beter lopen omdat je klanten houdt.
    Er zijn sinds kort deze mensen aangenomen om een bijdrage te leveren. Remco Pardoel, Joop Kasteel, o.a.

    Quote Originally Posted by basblue View Post
    Ik ben al een tijdje lid van ringsport en deel de kritieken in deze thread. Tegelijkertijd ben ik blij dat we nog een vechtsportblad op nederlandse bodem hebben. Voor wat het waard is, Wat suggesties ter verbetering.....
    - minder vaste columns, en meer eenmalige columns. Bijvoorbeeld van scheidsrechters, juryleden, bestuursleden, krachttrainers.
    - technieken en tactieken van vechtsporten. Analyse daarvan. Vechten als .....
    - introductie en uitleg van een vechtsport. Beetje zoals die twee Amerikanen die overal gingen meetrainen op Discovery. Alleen dan op papier...
    - meer artikelen over de vechtsportwereld An Sich zoals de organisaties, regels, positie in de maatschappij, onderzoek. Over de hele wereld. Ben wel eens benieuwd hoe het georganiseerd is Rusland, welke organisaties ed.
    - trainingschema's, voeding, Etc.

    Het zijn maar ideeën en wellicht zit niet iedereen erop te wachten. Ach... Het proberen waard!
    Deze en andere ideeen liggen er allemaal. Wordt zeker wat meegedaan, maar kan niet allemaal in 1 uitgave staan.

    Quote Originally Posted by D1987 View Post
    Precies en wat dacht je van A en B klasse boksers, olympisch boksen, we hebben uit mijn hoofd 5 of 6 boksers/boksters die naar de Olympische spelen gaan, waaronder Peter Mullenberg, Noushka Fontijn e.d.
    Noushka Fontijn en ander boksitems hebben alle aandacht en staan in de nieuwe RingSports 119. Vandaag in de kiosk.

    Quote Originally Posted by Fr3ddy View Post
    Tja.. vechtsporttijdschriften.. het is net als met de krant. Die lees ik ook niet tot nauwelijks meer aangezien je al het laatste nieuws tegenwoordip op je mobieltje binnen handbereik hebt.

    Voordat ik in 2001 lid werd van kickbox.nl las ik de Action Sports op de taalfouten na bes een leuk blad
    Het laatste nieuws probeert RS via Twitter en de iPhone App te brengen. (ook een beetje Facebook). Ze zitten nog in de opstartfase. Het tijdschrijft is niet bedoeld als nieuwsbrenger, want dat wordt achterhaald door internet, alhoewel primeurs in een tijdschrijft altijd leuk blijven.
    Momentopname bij benadering (niet wetenschappelijk onderbouwd) :
    Former Reputation Received (400 point(s) total)
    Latest Reputation Received (509 point(s) total)

  24. #49
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    27
    vCash
    126000

    Default

    EEn midden poster zou ook een idee zijn mijn kinderen hangen die posters graag op en sportscholen ook denk ik!

  25. #50
    Join Date
    Nov 2013
    Posts
    75
    vCash
    126000

    Default

    Stel dat er een nieuw magazine komt op het gebied van vechtsport.
    Welke info mag er volgens jullie dan niet ontbreken?

    Hier ben ik wel erg benieuwd na.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •