MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 51 to 57 of 57
  1. #51
    Join Date
    May 2015
    Posts
    627
    vCash
    127886

    Default

    Hangt een beetje af van hoe vaak je het naar buiten wil brengen. Naar mijn idee is eens in de maand te weinig om zo iets te produceren, iets wat bij de ringsports bijvoorbeeld tegen staat is dat er een editie in de winkel ligt waarin er een gevecht aangekondigd wordt dat vier weken geleden plaats vond.

    Wat werkt dan wel kan je je afvragen? Als je kijkt naar sport tijdschriften waarin de prestaties van teams of personen centraal staan kom je al snel uit bij de voetbal international. Dit wordt zeer goed geleden en bestaat uit diepte interviews, reportages, nieuwsberichten uit het binnen en buitenland. Punt is een beetje, er zijn zat mensen die dit lezen omdat de doelgroep enorm is. Hierdoor kan het elke week gedrukt worden zonder al te veel reclame waardoor het ook leuk blijkt en er een vicieuze cirkel ontstaat.

    Kort samengevat,een wekelijks of twee wekelijks magazine, niet te veel reclame, veel interviews, verhalen en inzichten van binnenuit. Mijn raad is om het online te publiceren (e-versie) en in eerste instantie gratis voor lezers en betaald door mensen die reclame willen maken. Op die manier kom je snel genoeg achter je potentieel en kan je uitbreiden (of niet)

    Mocht je een idee hebben om hier mee te beginnen (mixfight magazine?) of het nieuw leven in te blazen, neem gerust contact op.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.405
    vCash
    126000

    Default

    In het verleden hadden we Royal Rumble, Gloves en nog een krantje en deze hebben het helaas niet lang volgehouden.

    Een toekomstige "nieuwe" vechtsport blad zal zich moeten onderscheiden van RS.

    Ook belangrijk is dat je een goede team mensen bij elkaar hebt die er tijd en energie in willen steken om een goed magazine neer te zetten. Dit is iets waar veel mensen zich aan verkijken.

  3. #53
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by viTRTor View Post

    Mocht je een idee hebben om hier mee te beginnen (mixfight magazine?) of het nieuw leven in te blazen, neem gerust contact op.
    Dat plan hadden we ooit wel (2010)


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  4. #54
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Je kunt als (nieuw) tijdschrift alleen nog maar scoren als je de diepte in gaat en de achtergronden beschrijft. Zelfs de dagbladen lopen al achter de feiten aan door internet.
    Nou en dan nog je afzetmarkt bepalen, mijn eerste inschatting zou zijn dat die (te) klein is. Dus dan zal je het puur uit liefde moeten doen en er misschien geld bij moeten leggen.
    Je moet er maar zin in hebben, ik zou me wel abonneren op zo'n blad overigens.

  5. #55
    Join Date
    May 2015
    Posts
    627
    vCash
    127886

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie View Post
    Jammer, daar gaat mijn patent haha.

  6. #56
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.405
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by viTRTor View Post
    Jammer, daar gaat mijn patent haha.
    Off topic: Je kan geen patent indienen voor een tijdschrift, wel een merk en modellen/logo bescherming ;-)

    On topic: Het klopt dat er in 2010 gesproken was voor een heuze MF Magazine. Door gebrek aan tijd en mensen is dit weer op de plank geeindigd.

    Vraag mij alleen af of het nog een toegevoegde waarde heeft aangezien het meeste al op MF staat ;-)

  7. #57
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Impulse View Post
    In het verleden hadden we Royal Rumble, Gloves en nog een krantje en deze hebben het helaas niet lang volgehouden.

    Een toekomstige "nieuwe" vechtsport blad zal zich moeten onderscheiden van RS.

    Ook belangrijk is dat je een goede team mensen bij elkaar hebt die er tijd en energie in willen steken om een goed magazine neer te zetten. Dit is iets waar veel mensen zich aan verkijken.
    Zeker waar, de tijd die erin gaat zitten kan hobbymatig niet jaren worden volgehouden.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •