MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 29 of 29
  1. #26
    Join Date
    May 2010
    Posts
    45
    vCash
    126000

    Default

    Ik zal mijn kritiek wat proberen te onderbouwen, maar toch wil ik even aangeven dat het gewoon mijn mening betreft en zoals ik hierboven lees niet de mening van de mainstream.
    Door de balken erin mis is soms echt delen van het beeld. Ik begrijp dat het best mooi kan zijn als je ook dit formaat TV of pc-scherm hebt, maar dat hebben er maar weinig en dan wordt het beeld gewoon kleiner of je mist stukken. Maar nogmaals dat is mijn mening, 16:9 vind ik gewoon mooier.
    Dat jouw Engels echt Nederlands Engels is, daar kiezen jullie voor, dat zal hoogst waarschijnlijk met het budget te maken hebben, daarin tegen zijn de vragen wel goed. Mijn Engels is inderdaad beter maar dat komt omdat ik veel in Amerika werk, maar mijn redactionele vaardigheden zullen daarin tegen idd minder zijn dan die van jullie

    Het verhaal is ook niet zo heel erg spannend, een huis kopen, beetje op de pads enz. Maar misschien zal episode 2 wel wat spannender worden, met wat meer sparren, interview met zijn trainer Bob Schreiber, bezoek van een gala etc.
    Stefan is zeker meer down to earth dan Ali. Hierdoor zal de docu ook goed ontvangen worden. En Stefan staat nog niet aan de top binnen de UFC, hier heeft hij nog tijd zat voor, dus dan maakt hij ook nog niet zoveel mee als Ali.

    Misschien kon je niet zo veel met mijn eerste reactie, maar hopelijk wel met het bovenstaande. We hebben allemaal immers hetzelfde doel: bekendheid van MMA in Nederland vergroten en Nederlandse vechters, zoals Stefan, meer bekendheid wereldwijd geven.

    Even een beetje off-topic:
    Ik vind het tevens jammer dat Stefan niet terug komt in alle promo-beelden van de UFC, hij staat immers op de Main Card.
    Het is daarin tegen wel top dat zijn eerste episode op de site van de UFC staat, mijn complimenten.

    Succes met de rest van de documentaire.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    May 2010
    Posts
    45
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post
    Wat betreft de docu's van AFAV,en met name deze docu,ik ben enorm blij dat AFAV de moeite neemt om uberhoud deze docu's te maken.
    Mee eens!!

  3. #28
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Erg leuk filmpje!
    Be a Warrior, not a Worrier

  4. #29
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jeroenwm View Post
    Dat jouw Engels echt Nederlands Engels is, daar kiezen jullie voor, dat zal hoogst waarschijnlijk met het budget te maken hebben, daarin tegen zijn de vragen wel goed. Mijn Engels is inderdaad beter maar dat komt omdat ik veel in Amerika werk, maar mijn redactionele vaardigheden zullen daarin tegen idd minder zijn dan die van jullie
    .
    Laat ik daar metteen aan toevoegen dat ik mijn commentaar leverde puur als kijker,en niet als kenner. Ik zou het zelf bij lange na niet zo goed kunnen alsdat AFAV doet Maar goed,de beste stuurlui staan ook aan wal he

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •