MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 7 of 7
  1. #1
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1.304
    vCash
    126000

    Default Daniel ghita vs fikri ameziane

    We have an opponent for Daniel Ghita: Fikri 'The Amazing' Ameziane from Siam Gym (same gym as IT'S SHOWTIME 70kg max champ Chris Ngimbi).
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Spong WINT van Overeem!!!(speciaal voor petrosyan88).

  2. #2
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    333
    vCash
    125909

    Default

    Denk dat Ghita te hoog gegrepen is maar wel super dat ze hem een kans geven!

  3. #3
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    had liever Fikri tegen Tony Gregory gezien en Badr tegen Ghita, maar leuk dat deze jongen een kans krijgt

  4. #4
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    40
    vCash
    126000

    Default

    de MEESTE (niet alle) zwaargewichten vooral de toppers kunnen echt een voorbeeld aan ghita nemen zo vaak als dat hij vecht, hun beroep is toch vechten Ga dan ook vechten.

  5. #5
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Rosmalen,Brabant
    Posts
    3.145
    vCash
    126000

    Default

    dit wint hij niet van ghita

  6. #6
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by koenisonthis View Post
    de MEESTE (niet alle) zwaargewichten vooral de toppers kunnen echt een voorbeeld aan ghita nemen zo vaak als dat hij vecht, hun beroep is toch vechten Ga dan ook vechten.
    Niet iedereen heeft de mogelijkheid vaak te vechten, denk bijvoorbeeld aan blessures.
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  7. #7
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    die koenisonthis heeft wel een punt.. zo vraag ik me af of semmy ooit nog gaat vechten?? het is inmiddels alweer een half jaar geleden er is geen teken van leven meer in K-1, it's showtime staat volgens mij niet zo te springen om voor flinke money schilt te laten vechten, die United glory doen ook niks(wat me trouwens wel verbaast), misschien terug naar het MMA?. ik zie anders weinig mogelijkheden voor hem nog in het kickboxen als K-1 ermee stopt. ghita,hari,hesdy,saki,zimmerman etc. die komen er nog wel doormiddel van it's showtime of iets anders.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •