MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 5 of 5

Thread: Muzikanten

  1. #1
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    423
    vCash
    126000

    Default Muzikanten

    AFAV gaat de komende period flink meer traffic generen en dus is het tijd om de muziek goed te gaan regelen. Geen zin in gelazer met muziekrechten en dergelijke. Dat betekend o.a. dat alle oude afleveringen indien noodzakelijk voorzien zullen worden van nieuwe muziek of als het echt niet andes kan in het geheel verwijderd zullen worden.

    Maar daar zullen jullie geen boodschap aan hebben :-)
    Wij zoeken echter muzikanten die muziek kunnen en willen maken die gebruikt kan worden bij onze reportages en films. Wij zoeken niet binnen een vaste muziek stroming dus alles is welkom, zo lang het natuurlijk lekker klinkt. Ben je elf geen muzikant maar zitten er in jouw omgeving muzikanten? Laat het ons weten.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    FPA / Amersfoort
    Posts
    1.480
    vCash
    126000

    Default

    Hoe zit dat met rechten en internet dan?
    In mijn omgeving veel muzikanten, die hun brood verdienen met muziek maken voor commercials/drama etc. ..maar zij zijn juist afhankelijk van de muziekrechten, want de vergoedingsfee's zijn belachelijk laag geworden.
    Moeten jullie bij Afav betalen aan de BUMA ? Of hoe werkt dat allemaal, vind ik erg onduidelijk.

  3. #3
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    423
    vCash
    126000

    Default

    Het is ook totaal onduidelijk daarom gaan we ook geen risico nemen en een groot deel van de muziek vervangen.

    Anyway YouTube draagt Buma af, Stemra is een lastiger verhaal.

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk dat je bij forumbroeder Boris (El Bastardo) aan het goede adres bent.

    Een kennis van me maakt ook erg relaxte muziek waar je misschien wat aan hebt: FUTURETUNES

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    TTT

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •