MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 13 of 13
  1. #1
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    731
    vCash
    126000

    Default VIDEO - PACQUIAO Vs MOSLEY

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    338
    vCash
    126000

    Default

    ligt het aan mij of is dit alleen de video van de opkomst?

  3. #3
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    338
    vCash
    126000

    Default

    JA het lag idd aan mij zie ik nu.

  4. #4
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Nee dacht ik eerst ook je moet gewoon blijven kijken dan gaat die automatisch over naar het 2e deel daarna 3e deel enz.

  5. #5
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    1.019
    vCash
    126000

    Default

    heeft er iemand een andere video? deze werkt amper

  6. #6
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    ? werkt gewoon prima

  7. #7
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    344
    vCash
    64395

    Default

    Dank voor de link; werkt prima hier. Ik was uitgeput en heb niet op kunnen blijven. Wanneer de Amerikanen wakker worden zal er wel een HD d/l link beschikbaar komen.

  8. #8
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    Groningen
    Posts
    796
    vCash
    126000

    Default

    Link werkt prima hier.

    Vond het maar een saai gevecht. Veel te veel afwachten, ze gingen het gevecht niet aan en de knock down van Mosley leek alsof hij het niet eens voelde..

  9. #9
    Join Date
    Oct 2010
    Posts
    66
    vCash
    126000

    Default

    Thanks for the vid's !

  10. #10
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    senk joe....

  11. #11
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    wat een zaadpartij zeg, vooral Mosley verziekte het weer. De hele partij leek het alsof de enige doelstelling voor hem was om de 12 rondes vol te maken.

    Wat ik wel vet vond is dat Manny echt kwaad werd van die 'knockdown' wat natuurlijk nooit een down was. Die laatste paar ronden wordt Mosley helemaal afgemaakt. Ik hoop Mosley nooit meer terug te zien na deze wanprestatie.

    betere kwaliteit van de partij kan je hier vinden: MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service

    Komt van K-1fans

  12. #12
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    1.019
    vCash
    126000

    Default

    Mosley nooit meer terug zien naar deze wanprestatie? Zo hey.. kijk je vaker boksen? of ben je meer van de ufc?
    Wat een onzin opmerking, hij staat tegenover de beste bokser allertijden, hij merkte dat hij op elk vlak te kort kwam, wat moet hij dan?
    Naar zoveel grote prestaties van Mosley vind ik echt niet dat je zo n opmerking kan maken, of je snapt het natuurlijk niet helemaal, dat kan ook

  13. #13
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Lol, misschien was ik wel wat bot in mijn comment maar ik zal het een beetje toelichten. Het is voor mij vooral de manier waarop. Als je dat koppelt met wat ie allemaal zei van 'i'm gonna prove them wrong, i'm one of the greats' blabla en die trainer van em 'ja als ik em in de ring zie is het echt een beest, niet te vergelijken met hoe die in het dagelijks leven is.'

    En dan zie ik die partij en dan zie ik iemand die niet het onderste uit de kan haalt en geen moment iets gedaan heeft om de partij naar zich toe te trekken. Ook dat ie de hele tijd vriendjes wil maken met Manny irriteerde me (het overmatige touch glove gebeuren) Dan denk ik wat kom je hier doen? Wat hij in het verleden gedaan heeft is mooi en ik waardeer dat zeker, maar dat versterkt alleen maar mijn idee dat hij hier meer had kunnen laten zien.

    Reden waarom het mij vooral zo frustreert is ook omdat ik graag zie dat boksen weer een beetje op de kaart komt. En dan zie ik zo'n zaadpartij, want laten we wel wezen er was weinig aan en dan word ik daar wel allejezus nijdig van.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •