MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 48 of 48
  1. #26
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Echt geen taalwonder dus...maar ach...Eersel...dan valt het je eigenlijk ook niet kwalijk te nemen natuurlijk...
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  2. #27
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    Quote Originally Posted by dtgerald View Post
    Waar zijn PSV en Feyenoord als er om de prijzen wordt gespeelt?
    twente wint 3 pijzen, psv speelt CL en waar is ajax?

  3. #28
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    twente wint 3 pijzen, psv speelt CL en waar is ajax?
    haha daar is ons orakel weer!!!
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  4. #29
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by ArjanV View Post
    Echt geen taalwonder dus...maar ach...Eersel...dan valt het je eigenlijk ook niet kwalijk te nemen natuurlijk...
    Echt geen taalwonder dus...maar ach...Eersel...dan valt het je eigenlijk ook niet kwalijk te nemen of
    Echt geen taalwonder dus...maar ach...Eersel...dan valt het je natuurlijk ook niet kwalijk te nemen

    Jouw zins opbouw slaat anders ook nergens op.
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  5. #30
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    hahahaha mooi he hoe die neuzen fans zichzelf altijd zo lekker laten kennen.

  6. #31
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    hahahaha mooi he hoe die neuzen fans zichzelf altijd zo lekker laten kennen.
    in welk opzicht dan?
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  7. #32
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    nog niet uitgejankt marchant... je moet nog wel wat tranen over laten voor komende zondag als jullie je volgend seizoen weer kunt voorbereiden op dinamo malta oid in de 3e voorronde van europa leaugue

  8. #33
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    lol, het is talenwonder niet taalwonder.

  9. #34
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    nog niet uitgejankt marchant... je moet nog wel wat tranen over laten voor komende zondag als jullie je volgend seizoen weer kunt voorbereiden op dinamo malta oid in de 3e voorronde van europa leaugue

    nee daar kan je niets aan doen "league" is een moeilijk woord voor een PSV supporter!
    maar goed van je dat je het probeerden .

    Maar tegen wie speelde jullie dan gisteren?
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  10. #35
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    ga jij maar lekker letten op de spelling van anderen dan ga ik effe doorfeesten over de niet-win van ajax

  11. #36
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    ga jij maar lekker letten op de spelling van anderen dan ga ik effe doorfeesten over de niet-win van ajax
    Waar jij vrolijk van wordt vriend ................... en idd als je een PSV supporter bent moet je toch ergens je geluk vandaan halen jullie hebben al zoveel tegen!!
    Dus ga jij maar lekker blij zijn ............ en handjes boven de dekens he?!
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  12. #37
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    als je als psv op de laatste dag CL afpakt van ajax... ja wat is er dan mooier? ja alleen de titel op een doelpunt pakken op de laatste dag in de laatste minuten... och verek dat is al een keer gebeurt niet zo lang geleden

  13. #38
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Rosmalen,Brabant
    Posts
    3.145
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    nog niet uitgejankt marchant... je moet nog wel wat tranen over laten voor komende zondag als jullie je volgend seizoen weer kunt voorbereiden op dinamo malta oid in de 3e voorronde van europa leaugue
    nee PSV - Sibir Novosibirsk (26-8-2010) dat was pas een kraker

  14. #39
    Join Date
    May 2005
    Location
    HIER
    Posts
    1.953
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    twente wint 3 pijzen, psv speelt CL en waar is ajax?
    Ik zie PSV niet winnen in Groningen.Dan blijven ze 3e.

  15. #40
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    als je als psv op de laatste dag CL afpakt van ajax... ja wat is er dan mooier? ja alleen de titel op een doelpunt pakken op de laatste dag in de laatste minuten... och verek dat is al een keer gebeurt niet zo lang geleden
    Amper tweehonderd fans willen seizoensslot PSV in Euroborg bijwonen

    Woensdag, 11 mei 2011 om 19:50
    Naar informatie van Omroep Brabant loopt het bepaald niet storm met de kaartverkoop voor FC Groningen - PSV. De Eindhovense club heeft pas 175 wedstrijdttickets verkocht. Bij winst maakt PSV nog kans om tweede te worden in de Eredivisie en zodoende de voorronde van de Champions League te bereiken. De animo bij de supporters is echter ver te zoeken.



    Zondagmiddag staat de strijd tegen de nummer vijf van Nederland op het programma. Hoewel ook de afstand, ruim 250 kilometer, mee zou kunnen spelen lijkt het er ook op dat een deel van de achterban weinig behoefte heeft om überhaupt aanwezig te zijn bij de afsluitende wedstrijd. Het bereiken van de Champions League is van groot belang, zowel sportief als financieel, maar PSV zal door weinigen gesupporterd worden.
    “Je merkt onder de PSV-fans een vorm van gelatenheid. het kampioenschap is niet gelukt en nu staat dit nog maar op het spel”, laat Etienne van Herp namens de PSV-supportersvereniging weten. Eén van de supporters zegt dat PSV hen in de steek gelaten heeft. “Ik denk niet dat wij het af laten weten. De spelers hebben het hele seizoen het af laten weten.”


    Tja.........
    respect voor die 175 die wel een kaartje hebben gekocht
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  16. #41
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    1.019
    vCash
    126000

    Default

    Ga je nou psv fans belachelijk maken? Rotterdam ligt hooguit 3 kwartier van Amsterdam af, als je omrijdt, en volgens mij waren er 3000 tukkers meer dan neuzen in het stadion.

    En dan alsnog, Eindhoven-Groningen is sowieso 2,5 uur reizen. Marchant wordt je in het dagelijks leven wel eens erop aangewezen dat je altijd naar andere wijst?

  17. #42
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    1.019
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marchant View Post
    Waar jij vrolijk van wordt vriend ................... en idd als je een PSV supporter bent moet je toch ergens je geluk vandaan halen jullie hebben al zoveel tegen!!
    Dus ga jij maar lekker blij zijn ............ en handjes boven de dekens he?!
    Zoveel tegen? PSV-ers hoor ik nooit klagen, neuzen wel, constant, overal waar je ze ziet. Winnen ze een keer dan zie je ze overal in hun shirtjes.
    En volgens mij is PSV van de afgelopen 7 jaar dat Ajax geen kampioen werd 4 keer kampioen geworden. En 6 keer Champions league.

    Ajax mocht de afgelopen 4 jaar 4x in de voorronde champions league spelen, 3x faalde ze schandalig (Kopenhagen, Slavia Praag hahaha en Dinamo Zagreb. Oftewel, conclusie: Ajacieden zeiken altijd, janken altijd en zijn de afgelopen 7 jaar net zo vaak als Feyenoord kampioen geworden

  18. #43
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    De discussie van wie nu de beste club is werd bij mij ook altijd op de basisschool gehouden.
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  19. #44
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ArjanV View Post
    Echt geen taalwonder dus...maar ach...Eersel...dan valt het je eigenlijk ook niet kwalijk te nemen natuurlijk...
    hehe, het scheelt dat Eersel voor 99% uit psv fans bestaat
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  20. #45
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by D1987 View Post
    Zoveel tegen? PSV-ers hoor ik nooit klagen, neuzen wel, constant, overal waar je ze ziet. Winnen ze een keer dan zie je ze overal in hun shirtjes.
    En volgens mij is PSV van de afgelopen 7 jaar dat Ajax geen kampioen werd 4 keer kampioen geworden. En 6 keer Champions league.

    Ajax mocht de afgelopen 4 jaar 4x in de voorronde champions league spelen, 3x faalde ze schandalig (Kopenhagen, Slavia Praag hahaha en Dinamo Zagreb. Oftewel, conclusie: Ajacieden zeiken altijd, janken altijd en zijn de afgelopen 7 jaar net zo vaak als Feyenoord kampioen geworden
    Maar wij hebben wel de laatste 4 jaar 4x champions leaugue gehaald, feyenoord haalt nu niet eens de playoffs. en spelers willen niet eens bijtekenen als hun vriendje niet bijtekent, zo veel liefde hebben ze voor hun club!
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  21. #46
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    1.019
    vCash
    126000

    Default

    4x de champions league gehaald? 3x niet hoor, ken de feiten vriend. Dinamo Zagreb knikkerde jullie eruit, Kopenhagen knikkerde jullie eruit (tikkie terug vertonghen) en Slavia Praag deed hetzelfde. Dit jaar gingen jullie er weer eens een x in, maar lagen jullie er schandalig vroeg uit.

  22. #47
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by D1987 View Post
    4x de champions league gehaald? 3x niet hoor, ken de feiten vriend. Dinamo Zagreb knikkerde jullie eruit, Kopenhagen knikkerde jullie eruit (tikkie terug vertonghen) en Slavia Praag deed hetzelfde. Dit jaar gingen jullie er weer eens een x in, maar lagen jullie er schandalig vroeg uit.
    klopt ik mijn fout ! daar heb je een punt. waren inderdaad de voorrondes.
    Maar hoe vaak heeft Feyenoord de champions league gehaald laten of überhaupt voorrondes
    in de laatste 7 jaar? om jou woorden te gebruiken schandalig !
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  23. #48
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    maar je hebt gelijk!!
    Ik ben een beetje klaar met deze topic
    ajax is kut ,feyenoord is beter, als ik over dit soort shit wil lullen ga ik wel naar voetbalzone of zo iets, daar praten 12jarige jochies net zo..
    Ben er klaar mee vriend.
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •