MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 54
  1. #26
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    hahahah omg dat is diep :P elke keer als ik jouw signature zie denk ik van fack wat is zij lekker :P
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    hahahah omg dat is diep :P elke keer als ik jouw signature zie denk ik van fack wat is zij lekker :P
    klopt, het is een toppertje, erg lekker, maarrrrrr stel je doet der rokje uit en er zit een ajax hotpands onder.
    dan is t snel afgelopen

  3. #28
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    het is nog dommer om het in een ander context te plaatsen.
    maargoed eigenlijk dom dat ik nog op jou in ga.
    ga jij nou maar op niveau plaatjes posten met pansiertje en laat mij met rust rukker

    Nee jij bent van een lekker niveau, ik haat iets maar ben te dom om te zeggen waarom.
    Ik heb het verstand van een schaap en wat andere doen doe ik lekker mee mee zonder na te denken.

    Wat ben jij een debiel haha
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  4. #29
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    1.019
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by el bastardo View Post
    Ik snap al die haat en nijd niet! Waarom kan een Ajax supporter niet blij zijn als Feyenoord het goed zou doen in Europa en andersom? Ook ik heb een voorkeur, maar ik kan het wel in perspectief plaatsen. Mensen die liever hebben dat hun club geen Europees voetbal speelt als dat betekent dat de ander geen kampioen wordt zijn imo gewoon dom.
    Ik hoop dat Ajax wint zondag, maar als Twente wint kan ik ook gewoon zeggen dat Twente het heeft verdiend. Sterker nog, over het hele seizoen genomen heeft Twente gewoon het meeste recht op die titel imo. Ik ben vooral voor aantrekkelijk voetbal, maar dat is helaas ver te zoeken de laatste jaren in Nederland.

    Gezonde concurrentie is ok, maar ik word vaak niet goed van die bekrompen meningen en uitingen over een andere club.
    ????

    Ik denk dat de meeste echte Feyenoorders gewoon hoopte dat we zouden winnen van PSV, dat is ook gebeurd, maar als je achteraf de wedstrijd tegen VVV met zulk schandalig voetbal verliest, had je liever gehad dat je van VVV gewonnen had en van PSV niet. Gezonde concurrentie dus.

    De haat en nijd tussen Ajax en Feyenoord begrijp je idd pas als je van jongs af aan ermee op wordt gegroeid, en dat hoeft niet eens vanuit familie te zijn. Mijn pa is voor PSV en mijn neven en nichten voor Utrecht, ik ben de enige Feyenoorder. De meeste ajacieden van mijn leeftijd zijn voor ajax omdat ze vroeger van papa en mama in 1995 een keertje op mochten blijven en ajax de champions league zagen winnen, een week later kregen ze van papa en mama een ajax shirtje, die mensen kunnen er dus ook weinig aan doen

  5. #30
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    1.019
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marchant View Post
    Zal het ff in een andere context plaatsen






    Zo is Hitler ook begonnen, zie je zelf nu hoe dom je praat?
    Wat een waardeloze en respectloze opmerking van je, je zou je moeten schamen als 40+er

  6. #31
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    1.019
    vCash
    126000

    Default

    Toch wel grappig dat al die neusjes hier zo lopen te happen
    Ze hebben zelf het-grote-Feyenoord-zuigt-topic en als er maar iets terug wordt gedaan staan ze allemaal jankend met poep te gooien.

    Echt jodengedrag, net zoals wanneer ze een keer verliezen, het ligt altijd aan een ander, dan is het de scheidsrechter, dan is het het veld, dan is het het tijdstip waarop ze moeten spelen, dan zijn het de blessures, dan ligt het aan de trainer, kortom er is altijd wat!
    Altijd het gevoel hebben dat ze worden aangevallen en dat iedereen ze haat, echt Calimero-gedrag haha

  7. #32
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Bastardo verwoord wel goed dat het wat vreemd is dat sommigen het zo zwaar opvatten allemaal, maar ik denk dat het met een uitzondering hier en daar wel meevalt. Ik vind het wel grappig die club x zuigt topics. Als ajaccied kan het me ook weinig schelen wat iemand zegt, reacties van petro en co over ajax vind ik bijzonder vermakelijk

  8. #33
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by D1987 View Post
    ????

    Ik denk dat de meeste echte Feyenoorders gewoon hoopte dat we zouden winnen van PSV, dat is ook gebeurd, maar als je achteraf de wedstrijd tegen VVV met zulk schandalig voetbal verliest, had je liever gehad dat je van VVV gewonnen had en van PSV niet. Gezonde concurrentie dus.

    De haat en nijd tussen Ajax en Feyenoord begrijp je idd pas als je van jongs af aan ermee op wordt gegroeid, en dat hoeft niet eens vanuit familie te zijn. Mijn pa is voor PSV en mijn neven en nichten voor Utrecht, ik ben de enige Feyenoorder. De meeste ajacieden van mijn leeftijd zijn voor ajax omdat ze vroeger van papa en mama in 1995 een keertje op mochten blijven en ajax de champions league zagen winnen, een week later kregen ze van papa en mama een ajax shirtje, die mensen kunnen er dus ook weinig aan doen

    Ajax en Feyenoord zijn al rivalen vanaf het begin van het Nederlands betaald voetbal, Niets mee aan de hand maar tegenwoordig wil iedereen iets roepen!
    Laatst haden ze het op eredivisie live over "De Klassieker" Ajax - PSV!!!!!!
    Hoe kan dat nu een klassieker zijn? De klassieker heeft te maken met de rivaliteit tussen Ajax en Feyenoord er kan dus nooit een andere klassieker zijn dan deze.
    Mij zal je nooit van zijn levensdagen met iets van Feyenoord zien.
    Ken genoeg Feyenoorders en kan hun lekker in de zeik nemen als zij verliezen van VVV.
    En ik heb het deze week zwaar gehad toen we de beker finale verloren en zal het het hele jaar zwaar krijgen als we zondag niet winnen. maar dat is de sport maar praten over haat??!! dan ben je niet goed bij je hoofd!
    Dat geef ik ook aan in mijn andere post als je 4 worden veranderd is het ineens een rare post en anders niet? Dat slaat nergens op!
    ipv joden kan je ook bijv. het woord buitenlanders gebruiken en ipv de NSB de PVV het gaat niet om die 4 woordjes !
    Het gaat erom dat je haat zaait terwijl je niet weet waarom.
    en een beetje kwaad bloed is natuurlijk niet slecht, maar zie het wel in normale proporties
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  9. #34
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    You must spread some Reputation around before giving it to Marchant again.

    Mooi verwoord.

  10. #35
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by D1987 View Post
    Wat een waardeloze en respectloze opmerking van je, je zou je moeten schamen als 40+er
    Tja als je te simpel bent om het te begrijpen, daar kan ik niets aan doen.
    Maar waarschijnlijk weet jij niet eens wie Hitler was. en heb je dat niet gekregen op je speciaal onderwijs.
    en het blijf grappig hoe jij denk dat je een leeftijd kan raden.
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  11. #36
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by D1987 View Post
    , echt Calimero-gedrag haha
    Calimerocomplex

    Men spreekt van het calimerocomplex als een partij (persoon, organisatie, land) het gevoel heeft door zijn kleine omvang ten opzichte van een andere partij niet serieus te worden genomen en die visie ook uitdraagt. De naam calimerocomplex is afgeleid van de tekenfilm Calimero. Dit zwarte kuikentje met een eierdop op zijn kop is bekend geworden door de uitspraak "Zij zijn groot en ik is klein en da's niet eerlijk, o nee"

    Ajax > feyenoord, Ajax > utrecht.
    dus je calimero gedag is percies wat JIJ doet ....
    Ajax is en blijf de Grootste, Rijkste ,Voorlopig de succesvolste club uit Nederland!
    Al worden we nog 7 jaar geen kampioen!
    Dit is geen grootspraak maar puur feitelijk
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  12. #37
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    1.019
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb het ook over de supporters, niet over de club zelf. Cijfers liegen helaas niet

    Wel triest dat je zijn verhaal zo uit zijn verband haalt en in een andere context zet, maar wat jij wilt. Je weet toch alles beter en hebt overal wel een antwoord op.

  13. #38
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by D1987 View Post
    Ik heb het ook over de supporters, niet over de club zelf. Cijfers liegen helaas niet

    Wel triest dat je zijn verhaal zo uit zijn verband haalt en in een andere context zet, maar wat jij wilt. Je weet toch alles beter en hebt overal wel een antwoord op.
    .

    Mij punt was ook om aan te geven wat een rare tekst het is.....
    Was een serieuze post en niets onrespektvol aan.
    Hitler begon in de jaren 30 al met haat te zaaien tegen de joden en in 1939 hadden het grootste deel van de Duitsers een hekel aan joden en wisten eigenlijk niet waarom.
    Wil natuurlijk niet zeggen dat dit het zelfde is absoluut niet , geef alleen aan dat het gevaarlijk is om zomaar zonder na te denken te roepen van ik haat iets en zeker als je het niet kan onderbouwen.
    En het gaat nu niet omdat het toevallig over Ajax gaat en ik een Amsterdammer ben want het intereseert mij geen moer hoe jij of die Utrechter over mij denken.
    Maar mensen kunnen doen dit (haatzaaien tegen) ook bij Turken, Marokkanen van mij part Spanjaarden (nog voor het WK),.
    En dat vindt ik gewoon dom
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  14. #39
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by Marchant View Post
    Calimerocomplex

    Men spreekt van het calimerocomplex als een partij (persoon, organisatie, land) het gevoel heeft door zijn kleine omvang ten opzichte van een andere partij niet serieus te worden genomen en die visie ook uitdraagt. De naam calimerocomplex is afgeleid van de tekenfilm Calimero. Dit zwarte kuikentje met een eierdop op zijn kop is bekend geworden door de uitspraak "Zij zijn groot en ik is klein en da's niet eerlijk, o nee"

    Ajax > feyenoord, Ajax > utrecht.
    dus je calimero gedag is percies wat JIJ doet ....
    Ajax is en blijf de Grootste, Rijkste ,Voorlopig de succesvolste club uit Nederland!
    Al worden we nog 7 jaar geen kampioen!
    Dit is geen grootspraak maar puur feitelijk
    Ajax is inderdaad financieel de succesvolste, maar als je dit gaat vergelijken met prestaties... Tjah, dan trek ik mijn twijfel. Ik heb PSV de laatste 7 jaar veel kampioen zien worden. Ook Twente doet het erg goed. Deze 2 clubs hebben minder financiële mogelijkheden dan Ajax, maar toch presteerden ze de laatste 7 jaar beter als Ajax.

    Het gaat niet altijd om grootheid, geld, etc. Een kleine club kan door middel van presteren toch meer macht uitoefenen.

    Ik vind Ajax toch niet echt ''het succesvolste'' van Nederland. Ze krijgen het meeste geld van de Nederlandse clubs, maar presteren niet het best.
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  15. #40
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    1.019
    vCash
    126000

    Default

    Aan spanjaarden heb ik ook een hekel, het theaterspel tijdens het voetbal, en al het geld wat daar in de competitie word gepompt terwijl er clubs tot 500 miljoen rood staan. Als je hier een half miljoen rood staat word je al aangepakt met puntenmindering of failliesement. Maar laten we niet vergeten dat degene die jij quote en replied een leider is van een land, zoals hitler. Sommige mensen zijn wat simpeler en ontwetender, en geloof me ik zie ze maandelijks in de kuip, dan staan er zat om me heen.

  16. #41
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Heren,

    Discussie is prima, rivaliteit ook best, maar let even op jullie taalgebruik.


    @ Marchant:

    "Wat ben jij een debiel" gaat te ver.

    @D1987:

    Ik moet ook niets hebben van alles wat met die vereniging uit 020 te maken heeft, maar op dit forum gaan we respectvol met elkaar om.
    Je zit op het randje, doe mij een lol en ga er niet overheen.

    Lees ook de rules of engagement even door !

    Rules of engagement @ ashi's soccer stadium..
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  17. #42
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by ashi76 View Post
    Heren,

    Discussie is prima, rivaliteit ook best, maar let even op jullie taalgebruik.


    @ Marchant:

    "Wat ben jij een debiel" gaat te ver.

    @D1987:

    Ik moet ook niets hebben van alles wat met die vereniging uit 020 te maken heeft, maar op dit forum gaan we respectvol met elkaar om.
    Je zit op het randje, doe mij een lol en ga er niet overheen.

    Lees ook de rules of engagement even door !

    Rules of engagement @ ashi's soccer stadium..
    Serieus!!!
    Debiel gaat te ver maar "Echt jodengedrag, net zoals wanneer ze een keer verliezen" Hoeft niet genoemd te worden.
    Licht er natuurlijk net aan wat voor bril je op hebt!

    wat een debielenzooitje




    Zelfstandig naamwoord

    debiel m

    1. (verouderd) iemand die licht zwakzinnig is Vroeger werd iemand met een IQ tussen 50 en 75 bestempeld als een debiel.
    2. (beledigend) bespottelijk iemand Die debiel maakt zichzelf belachelijk door te denken dat hij grappig is.
    Last edited by Marchant; 21-05-2011 at 13:06.
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  18. #43
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    1.019
    vCash
    126000

    Default

    Jezus Marchant, hoelang kan je doorgaan over iets en hoe vervelend kan je zijn?
    Kan je kappen?

  19. #44
    Join Date
    Jun 2009
    Location
    Arnhem!
    Posts
    513
    vCash
    126000

    Default

    Vitesse in hart en nieren, maar ook ik ben zwaar anti Ajax.

    Ik kan gewoon niet tegen die arrogante kwalletjes (spelers) en dat kut publiek. Het is gewoon een type volk dat voor ajax is en dat zijn meestal gewoon glory hunters uit de 90e jaren.
    Kom je nou uit regio Amsterdam dan begrijp ik het wel hoor. Je hoort toch gewoon voor de club uit je stad te zijn (je hebt dan gewoon de pech uit A'dam te komen ).

    Misschien kan "onze" Theo de ajax spelertjes weer een keer in hun schoenen zetten, ipv dat ze het hele seizoen ernaast lopen.

  20. #45
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Marchant, voor als het niet duidelijk was.

    Jij bent de eindbaas van deze forum
    Home mtk-gym.nl


  21. #46
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Quote Originally Posted by mikeymcd View Post
    Vitesse in hart en nieren, maar ook ik ben zwaar anti Ajax.

    Ik kan gewoon niet tegen die arrogante kwalletjes (spelers) en dat kut publiek. Het is gewoon een type volk dat voor ajax is en dat zijn meestal gewoon glory hunters uit de 90e jaren.
    Bij Ajax wedstrijden komt tenminste publiek, daar is bij Vitesse al jaren geen sprake meer van.

  22. #47
    Join Date
    Jun 2009
    Location
    Arnhem!
    Posts
    513
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Bij Ajax wedstrijden komt tenminste publiek, daar is bij Vitesse al jaren geen sprake meer van.
    Ja leuk geprobeerd. Vites heeft tussen '90 en '02 tussen plaats 3 en 6 gevoetbald. In de jaren erna wordt je 14e en 16e en is het tot nu toe super slecht. Er zitten nog steeds 15.000 man in Arnhem. Ajax was failliet geweest als dat was gebeurd (,want geloof me er was helemaal niemand meer gekomen).

  23. #48
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    1.019
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Bij Ajax wedstrijden komt tenminste publiek, daar is bij Vitesse al jaren geen sprake meer van.
    Publiek? Dat valt ook reuze mee.
    Kijk eens naar de Kuip, 16de staan en nog 40.000 man elke week in het stadion.

  24. #49
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    1.019
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    Marchant, voor als het niet duidelijk was.

    Jij bent de eindbaas van deze forum

  25. #50
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by D1987 View Post
    Tja had goed gevonden geweest , Als het zelfde plaatje niet al in het begin van deze topic gepost was (post 6)!
    nu is het best wel triest!!

    Quote Originally Posted by Kemal View Post


    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •