MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 17 FirstFirst 12345612 ... LastLast
Results 26 to 50 of 415
  1. #26
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    738
    vCash
    126000

    Default

    Trouwens al je langs gaat, ga dan niet alleen . Iemand moet het filmen .
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Gilaiir View Post
    hahahaha ik heb helemaal krom gelegen om die filmpjes!! mijn god zeg, we zouden hem massaal een email moetten sturen dattie een grap is.
    http://www.youtube.com/watch?v=o4m4w...eature=related

  3. #28
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by R.H. View Post
    Trouwens al je langs gaat, ga dan niet alleen . Iemand moet het filmen .
    Dat wou ik ook net posten. Filmen die handel. Het hele uur. En niet alleen de highlights posten.

  4. #29
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Eindhoven
    Posts
    1.631
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Boem Boem View Post
    Zo....mailtje gestuurd of ik binnen nu en 2 weken een proefles mee kan doen omdat ik in Groningen ga studeren en graag een vechtsport wil doen.......bla bla bla! Ik zal jullei op de hoogte houden......

    Osu

    chris
    HAHAHAHA Nice!! aah man, et is dat ik helemaal in Eindhoven woon, anders ging ik mee!

  5. #30
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Ik wil hier eigenlijk ook wel bij zijn.
    Maar het is zo godvergeten ver weg.
    En idd er MOET gefilmd worden.
    MOET.
    Fighting is poetry in motion

  6. #31
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Ik wil hier eigenlijk ook wel bij zijn.
    Maar het is zo godvergeten ver weg.
    En idd er MOET gefilmd worden.
    MOET.
    X2 filmen die oelewapper met zn touwtechniek

  7. #32
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    ben erg benieuwd!
    Be a Warrior, not a Worrier

  8. #33
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.733
    vCash
    126000

    Default

    Ik wil er ook graag bij zijn maar ben stiekem toch wat huiverig voor die touw technieken.

  9. #34
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oldenzaal
    Posts
    1.839
    vCash
    126000

    Default

    Vandaag een mail gestuurd en ook netjes een reactie gekregen: ik zal snel reageren en een afspraak maken....is goed een uurtje voor mij rijden naar het Noorden, maar......ik doe het graag. Wil alleen dat iemadn mee gaat om te filmen....wie o wie???

    Bijgaand mijn mail + reactie:

    Hallo Chris.
    Bedankt voor je email.
    Het is geen probleem dat je nog geen ervaring hebt in vechtsporten.
    Want iedereen zal toch eens een keer ergens moeten beginnen en het begint altijd onderaan de trap.
    Ninjitsu kan je veel bieden. op gebied conditie. vertrouwen en zelfbeeld. maar zeker ook een veiliger gevoel op straat.
    Ninjitsu is namelijk een zodanig gevechtssysteem dat er voor zorgt dat je met simpele doch effective technieken je belager naar de grond kan werken.
    Het is niet zo zeer van dat je het ook afmaakt. Maar je belager zal er erg van kunnen schrikken dat je in staat bent om maar met enkele simpele technieken die niet door de belager begrepen wordt hem al onder controle kan hebben en hij zichzelf meer schade aandoet dan bij jou.
    Dus ninjitsu is ook een zeer effcetief zelf verdedigings systeem. of heb je liever dat je diegene niet al teveel schade aandoet kan je andere technieken gebruiken zoals verblindings technieken en je bent weg.
    Veel is mogelijk. Mijn advies is dan ook om 2 proeflessen mee te draaien en we kunnen kijken wat we voor je kunnen betekenen.
    ik geef 3 keer in de week les. 1 keer in groningen. aan de korreweg 198. sionskerk op woensdag van 19:00 tot 20:30 uur.
    En 2 keer in scheemda. lutkelant 2. sport en beautyplaza. op donderdag en vrijdag van 18:30 tot 20:00 uur.

    m.v.g. Sensei Titus Jansen.


    Geachte heer/mevrouw,

    Omdat ik dit jaar ga studeren in Groningen en ik graag aan vechtsport wil gaan doen( meer werken aan mijn vertrouwen en conditie) ben ik via wat speurwerk bij jullie terecht gekomen.
    Ik heb totaal geen eravring met vechtsporten,maar het lijkt me leuk om dit wel op te pakken. Nou zou ik graag een keer willen kijken of meetrainen....nogmaals ik heb geen ervaring en sport 1x per week in de fitnessschool en daarnaast hou ik van fietsen en films kijken.

    Verder wil ik aangeven dat ik me veiliger wil voelen....ook omdat ik een niet zo leuke periode heb meegemaakt in mijn leven en aan mijn zelfbeeld wil werken. Nou leek me vechtsport daar heel goed voor......mede doordat mijn dokter mij dit heeft geadviseerd.

    Kunnen jullie mij daar bij helpen en mag ik anders een proefles meedoen of komen kijken?

    En op welke dagen kan ik langskomen? En welke spullen heb ik nodig??

    Ik zie uw reactie graag tegemoet.

    Vriendelijke groet,

    Chris

  10. #35
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    prachtig!!!

    reps!
    Be a Warrior, not a Worrier

  11. #36
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Reps idd.!!!

    Waar ga je heen voor die proeflessen? Groningen of Scheemda?

  12. #37

    Default

    Quote Originally Posted by Boem Boem View Post
    of heb je liever dat je diegene niet al teveel schade aandoet kan je andere technieken gebruiken zoals verblindings technieken en je bent weg.
    Zou maar uikijken.
    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  13. #38
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oldenzaal
    Posts
    1.839
    vCash
    126000

    Default

    is het misschien een idee hier weer een aparte topic van te maken? Ik zal straks even reageren en een datum prikken voor een proefles: ga ook iemand meenemem om te filmen: mijn vriendin/buurman of iemand van MF......filmpje komt eraan.......

    osu

    chris

  14. #39
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    738
    vCash
    126000

    Default

    nooit geweten dat je van fietsen en films hield. haha

    maareeh wat ben je eigenlijk precies van plan als je er eenmaal bent ? Ben je dan serieus van plan om die "les" te volgen?

  15. #40
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oldenzaal
    Posts
    1.839
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Reps idd.!!!

    Waar ga je heen voor die proeflessen? Groningen of Scheemda?
    Ha ha ha...maakt me geen mallemoer uit....rij er wel heen.....we zien wel...ha ha!

  16. #41
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oldenzaal
    Posts
    1.839
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by R.H. View Post
    nooit geweten dat je van fietsen en films hield. haha

    maareeh wat ben je eigenlijk precies van plan als je er eenmaal bent ? Ben je dan serieus van plan om die "les" te volgen?
    Mijn insteek is om echt serieus mee te doen.....misschien dat ik een jongen van mijn sportschool meeneem voor een proefles en daarna ga ik hem intervieuwen ofzo....ideen en tips zijn welkom....ha ha

  17. #42
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    738
    vCash
    126000

    Default

    Ik zou je flink voorbereiden op het hevige sparren daar.


  18. #43
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by Boem Boem View Post
    Vandaag een mail gestuurd en ook netjes een reactie gekregen: ik zal snel reageren en een afspraak maken....is goed een uurtje voor mij rijden naar het Noorden, maar......ik doe het graag. Wil alleen dat iemadn mee gaat om te filmen....wie o wie???

    Bijgaand mijn mail + reactie:

    Hallo Chris.
    Bedankt voor je email.
    Het is geen probleem dat je nog geen ervaring hebt in vechtsporten.
    Want iedereen zal toch eens een keer ergens moeten beginnen en het begint altijd onderaan de trap.
    Ninjitsu kan je veel bieden. op gebied conditie. vertrouwen en zelfbeeld. maar zeker ook een veiliger gevoel op straat.
    Ninjitsu is namelijk een zodanig gevechtssysteem dat er voor zorgt dat je met simpele doch effective technieken je belager naar de grond kan werken.
    Het is niet zo zeer van dat je het ook afmaakt. Maar je belager zal er erg van kunnen schrikken dat je in staat bent om maar met enkele simpele technieken die niet door de belager begrepen wordt hem al onder controle kan hebben en hij zichzelf meer schade aandoet dan bij jou.
    Dus ninjitsu is ook een zeer effcetief zelf verdedigings systeem. of heb je liever dat je diegene niet al teveel schade aandoet kan je andere technieken gebruiken zoals verblindings technieken en je bent weg.
    Veel is mogelijk. Mijn advies is dan ook om 2 proeflessen mee te draaien en we kunnen kijken wat we voor je kunnen betekenen.
    ik geef 3 keer in de week les. 1 keer in groningen. aan de korreweg 198. sionskerk op woensdag van 19:00 tot 20:30 uur.
    En 2 keer in scheemda. lutkelant 2. sport en beautyplaza. op donderdag en vrijdag van 18:30 tot 20:00 uur.

    m.v.g. Sensei Titus Jansen.


    Geachte heer/mevrouw,

    Omdat ik dit jaar ga studeren in Groningen en ik graag aan vechtsport wil gaan doen( meer werken aan mijn vertrouwen en conditie) ben ik via wat speurwerk bij jullie terecht gekomen.
    Ik heb totaal geen eravring met vechtsporten,maar het lijkt me leuk om dit wel op te pakken. Nou zou ik graag een keer willen kijken of meetrainen....nogmaals ik heb geen ervaring en sport 1x per week in de fitnessschool en daarnaast hou ik van fietsen en films kijken.

    Verder wil ik aangeven dat ik me veiliger wil voelen....ook omdat ik een niet zo leuke periode heb meegemaakt in mijn leven en aan mijn zelfbeeld wil werken. Nou leek me vechtsport daar heel goed voor......mede doordat mijn dokter mij dit heeft geadviseerd.

    Kunnen jullie mij daar bij helpen en mag ik anders een proefles meedoen of komen kijken?

    En op welke dagen kan ik langskomen? En welke spullen heb ik nodig??

    Ik zie uw reactie graag tegemoet.

    Vriendelijke groet,

    Chris
    Zijn antwoord is net zo professioneel als zijn technieken!
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  19. #44
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Lol fietsen en films kijken haha

  20. #45
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pansier View Post
    Zijn antwoord is net zo professioneel als zijn technieken!
    Om van zijn spelling nog maar te zwijgen.

  21. #46
    Join Date
    Apr 2011
    Posts
    110
    vCash
    126000

    Default

    Kent die man geen schaamte of zo? Dat hij die filmpjes nog online durft te zetten. Zelfs deze kids sparren nog harder :P.
    Do today what others won't, so tomorrow you can do what others can't

  22. #47
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Boem Boem View Post
    Mijn insteek is om echt serieus mee te doen.....misschien dat ik een jongen van mijn sportschool meeneem voor een proefles en daarna ga ik hem intervieuwen ofzo....ideen en tips zijn welkom....ha ha
    Haha...je hebt in elk geval een excuus om te filmen. Als ze vragen wat die gast met die camera wil zeg je gewoon dat je van plan bent journalistiek of zo te studeren omdat je documentaire maker wilt worden en dit voor je portfolio is.

  23. #48
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    5.907
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by R.H. View Post
    Ik zou je flink voorbereiden op het hevige sparren daar.

    de tering hey..dat zet je toch niet online

  24. #49
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ICON View Post
    de tering hey..dat zet je toch niet online
    Precies. Al die geheime technieken in het open. Tsk tsk.

  25. #50
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    misschien leest onze grootmeester wel mee hiero.......daar gaat je plan
    ps titus kom dr maar in

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •