MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 6 of 17 FirstFirst ... 234567891016 ... LastLast
Results 126 to 150 of 415
  1. #126
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    Na 25 jaar weet ik nu eindelijk wat een loopkick is.

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #127
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oldenzaal
    Posts
    1.839
    vCash
    126000

    Default

    Beste Forumbroeders,

    Update Tinus:

    Bijgaand de reactie van Sensei Tinus(lees onderstaande mail) hetgeen inhoudt dat ik aan de bak moet.........ik ga me mentaal voorbereiden voor 26e van mei om een proefles mee te draaien.... en....zoals je kunt lezen voor een intervieuw........om alles een beetje goed te laten verlopen vraag ik jullie om wat vragen aan te leveren die je in een PM aan mij kunt sturen: ik zal zorgen voor een "vragenlijst" en zal dus de 26 e afreizen naar Groningen(Scheemda).......uiteraard zal ik alles vastleggen(film+foto).
    Indien er mensen mee willen....stuur ook ff een PM......datum is dus 26 mei!!

    Voor nu laat ik het ff rusten want ik stap zo het vliegtuig in voor een weekje Portugal( metale voorbereding).



    Hallo chris.
    sorry voor mijn iets wat late reactie.
    Ninjitsu is inderdaad heel leuk en erg leerzaam. want je bent namelijk nooit uitgeleerd. zelfs niet als je al een zwarte band hebt. want ik leer ook noig steeds heel veel dingen van ninjitsu. En dat maakt het juist zo leuk. De groep betreft. het is niet groot. want ik heb op dit moment nog maar 2 belangstellenden. Het moet nog groeien. Maar ik ga er vanuit dat dat wel goed komt en de groep zeker zal groeien. en de leeftijd is gewoon tieners en volwassenen. en bedoel met tieners vanaf 12 jaar. die zijn er nu niet. maar die zal wel gaan komen denk ik.
    26 mei is prima. je kan gewoon binnenkomen. wat je het beste aan kan doen is een trainings broek die lekker ruim zit en hetzelfde geld voor de t-shirt.
    Het laatste. tuurlijk mag je me interviewen. Als ik je daarmee een kleine dienst mee kan bewijzen.
    Dan zie ik je graag tegemoet op 26 Mei.

    m.v.g. Sensei Titus Jansen.


    Op 11 mei 2011 18:43 schreef Chris Ballast <[email protected]> het volgende:

    Geachte sensei Jansen,

    Hartelijk bedankt voor uw snelle reactie. Ninjutsu lijkt me erg leerzaam en vooral leuk om te doen. Kunt u mij wat vertellen over de groep? Aantal leerlingen en welke leeftijd. Ik wou graag 26 mei een proefles bij u volgen indien mogelijk.
    Kan dat? En wat moet ik aandoen(trainingsbroek met shirt ofzo).

    Tot slot:kan ik u ook eens intervieuwen ivm mijn studie journalistiek? Moet nog een intervieuw houden met mensen die nauw betrokken zijn bij de maatschappij...en dat bent u zeker,aangezien u les geeft.

    Respect en groet,

    Chris


    ps: ik ga ervan uit dat niemand verder gaat mailen etc etc met Sensei Tinus....laat aub de communicatie via mij verlopen.....zou zonde zijn dat we hier straks geen beeldmateriaal e.d. van hebben nav mijn bezoek!!

  3. #128
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oldenzaal
    Posts
    1.839
    vCash
    126000

    Default

    Oh ja,....volgende week laat ik weer van me horen, ga ff weekje relaxen in Portugal......dus deze week wat minder op MF.

    Goed weekend allen....

    Big osu

    Chris

  4. #129
    Join Date
    Apr 2011
    Posts
    110
    vCash
    126000

    Default

    Die trappen zijn echt om te huilen. Misschien ligt het niet aan die kids, maar goed. Misschien dat het een stuk beter zou gaan als hun Sensei het even goed voor zou doen.
    Do today what others won't, so tomorrow you can do what others can't

  5. #130
    Join Date
    May 2011
    Posts
    34
    vCash
    126000

    Default Sensei Titus Jansen

    Hai Chris

    volgens mij zit er foutje in die mail van ninja sensei titus jansen.

    2 leerlingen? En moet nog groeien? Is vermoedelijk zijn stad groningen dojo. In Scheemda heeft hij vast meer leerlingen de 26ste.

    Al die nicknames voor titus: tietus, tinus, hahahahaha

    je gaat hem niet slaan toch?

    Komt dat filmpje op youtube?

    Lisa

  6. #131
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.097
    vCash
    126000

    Default

    ps: ik ga ervan uit dat niemand verder gaat mailen etc etc met Sensei Tinus....laat aub de communicatie via mij verlopen.....zou zonde zijn dat we hier straks geen beeldmateriaal e.d. van hebben nav mijn bezoek!!
    Heel goed, niets mag dit meesterplan in de weg gaan staan.

    Chris, veel succes de 26e, ik kijk uit naar een verslag + beeldmateriaal. Dit kan echt legendarisch worden (voor zover het dat nu nog niet is). Veel plezier in Portugal!


  7. #132
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    345
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marchant View Post
    nunchaku combat -- 1 degree black belt
    nunchaku do -- purple belt
    American nunchaku -- 2 degree black belt
    nunchaku combatstyle -- 3 degree black belt
    Sei tei ryu laido -- 1 degree black belt
    Mugei Mumei -- 1 degree black belt
    Jodo -- 1 kyu brown belt
    Hunggar Kungfu Wu Shu -- Red Sash
    Hapkido -- Yellow belt
    Lin Kuei Jitsu -- 2 degree black belt
    Kuroi ryu ninjutsu -- 9th kyu white belt
    Bunjinkan ninjutsu -- 5th kyu white belt
    Koga ryu ninjutsu -- 8 degree black belt

    Deze man is een martial arts god!!!!

    Lin Kuei is de ryu school van sub zero in mortal kombat whahahahahahahahahaha
    Max 400x125

  8. #133
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    345
    vCash
    126000

  9. #134
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    Groningen
    Posts
    796
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by bush1do View Post
    Lin Kuei is de ryu school van sub zero in mortal kombat whahahahahahahahahaha
    En nu in het nederlands?!???

  10. #135
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    1.264
    vCash
    126000

    Default

    2 leerlingen? In sommige filmpjes zie je 10+ onwetenden...

    Ik vraag me eigenlijk af of dit niet onder oplichting valt. Er zullen toch wel regels/wetten zijn voor lesgeven in vechtsport?

  11. #136
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by bush1do View Post
    Lin Kuei is de ryu school van sub zero in mortal kombat whahahahahahahahahaha
    Vet!!! Sensei Titus heeft Sub Zero dus alles geleerd!!! Aangezien het zijn eigen 'ontwikkeling' is. Althans volgens dit.
    SPORTSCHOOL GRONINGEN: KAGE RYU DOJO (SENSEI TITUS JANSEN), MUSSELKANAAL, SPIREASTRAAT 2

  12. #137
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    deventer
    Posts
    1.437
    vCash
    126000

    Default

    26e mei kan ik gvd niet!!! Defensie in actie (landelijke actiedag) ... jammer ik haak af en wacht op de pictures
    What the ßleep do w∑ (K)π0w!?
    As a ATHEIST.... If you exist and will prove mine unbelief was wrong:
    PLEASE GIVE US BACK STEVE JOBS AND TAKE JUSTIN BIEBER!!

  13. #138
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by XanaduNL View Post
    2 leerlingen? In sommige filmpjes zie je 10+ onwetenden...

    Ik vraag me eigenlijk af of dit niet onder oplichting valt. Er zullen toch wel regels/wetten zijn voor lesgeven in vechtsport?
    Niet meer wetten/regels dan die vallen onder het lesgeven van Voetbal.

    Oplichting vind ik niet echt een goed woord hier voor. De leerlingen weten van te voren waar ze aan beginnen. Ik heb hem nog niet kunnen betrappen op oneerlijke praktijken. Als mensen niet zelf zien dat deze leraar niet weet waar die over praat, dan zijn ze wat mij betreft net zo dom als de leraar zelf. Maar oplichting... nee.

  14. #139
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Eindhoven
    Posts
    1.631
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Niet meer wetten/regels dan die vallen onder het lesgeven van Voetbal.

    Oplichting vind ik niet echt een goed woord hier voor. De leerlingen weten van te voren waar ze aan beginnen. Ik heb hem nog niet kunnen betrappen op oneerlijke praktijken. Als mensen niet zelf zien dat deze leraar niet weet waar die over praat, dan zijn ze wat mij betreft net zo dom als de leraar zelf. Maar oplichting... nee.
    Et is en blijft een koekwous!

  15. #140
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Niet meer wetten/regels dan die vallen onder het lesgeven van Voetbal.

    Oplichting vind ik niet echt een goed woord hier voor. De leerlingen weten van te voren waar ze aan beginnen. Ik heb hem nog niet kunnen betrappen op oneerlijke praktijken. Als mensen niet zelf zien dat deze leraar niet weet waar die over praat, dan zijn ze wat mij betreft net zo dom als de leraar zelf. Maar oplichting... nee.

    Er wel van uitgaande dan dat hij idd al die zwarte banden en graduaties heeft gehaald.

  16. #141
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Mixfight.nl
    Posts
    7.236
    vCash
    113919

    Default

    Oh oh oh.. wat een topic dit

    Nu maar hopen dat Sensei Tietus niet op deze topic word gewezen, anders zal die vast aftaaien..

    Misschien een idee om deze topic tijdelijk offline te halen en op de 26e weer online te knallen!? idee?

  17. #142
    Join Date
    Feb 2006
    Posts
    42
    vCash
    126000

    Default

    whaahaa I've discorvered sensei Titus true identity: volgens mij is het Frans Duijts in een ninja suite hahaha

  18. #143
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by payap View Post
    Er wel van uitgaande dan dat hij idd al die zwarte banden en graduaties heeft gehaald.
    Als je het lijstje beetje kritisch leest, zie je dat het niet zo bijzonder is. Staan redelijk wat kyu graden tussen, wat een normaal iemand binnen een paar jaar wel binnen sleept. De sporten waarie wat hoger in gegradueerd is zijn van die vage dingen waar waarschijnlijk maar 10 mensen in Nederland aan doen, dus wat voor basis heb je dan echt?

    En ja iedereen met zijn eigen systeem kan zichzelf een band geven he, dus 8e dan zuidgronings ninjutsu is daarmee verklaard.

    Ik denk dat ik maar ens mijn eigen systeem ga oprichten, ik ben er een beetje klaar mee om zo hard te werken voor mijn graden.

  19. #144
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.733
    vCash
    126000

    Default

    Ik vind het eigenlijk zielig voor Rinus, die man stuurt lieve mailtjes, groepje van 2 man waar hij les aan geeft

  20. #145
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.733
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Hendy View Post
    Oh oh oh.. wat een topic dit

    Nu maar hopen dat Sensei Tietus niet op deze topic word gewezen, anders zal die vast aftaaien..

    Misschien een idee om deze topic tijdelijk offline te halen en op de 26e weer online te knallen!? idee?
    Jij bent niet echt slim hè, een topic in stealth mode plaatsen valt voor de sensei meteen op natuurlijk

  21. #146
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Mixfight.nl
    Posts
    7.236
    vCash
    113919

    Default

    Quote Originally Posted by maartenjackie View Post
    Jij bent niet echt slim hè, een topic in stealth mode plaatsen valt voor de sensei meteen op natuurlijk
    Damn! dat had ik idd moeten weten.. fail!

  22. #147
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    En ja iedereen met zijn eigen systeem kan zichzelf een band geven he, dus 8e dan zuidgronings ninjutsu is daarmee verklaard.
    Zuid???!!!?? Dit is Scheemda city!!! Eastside mofo!!!

  23. #148
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by maartenjackie View Post
    Ik vind het eigenlijk zielig voor Rinus, die man stuurt lieve mailtjes, groepje van 2 man waar hij les aan geeft
    x2
    Ja. T'is waarschijnlijk een aardige vent.

  24. #149
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Mja beetje sneu dit. Als die gozer maar twee leerlingen heeft, waarom moet de zelfverklaarde vechtsportpolitie er dan op afgestuurd worden? lekker je neus in je eigen zaken steken vind ik.

  25. #150
    Join Date
    May 2011
    Posts
    34
    vCash
    126000

    Default Ninja maestro Titus Jansen

    Hahaha wat een Mieterse : Titus, Rinus, Tinus, Tietus!

    Het is een Ninja sensei met veel vet! Misschien is hij wel een Ashida Kim student...

    Ja in sommige filmpjes zie je 10 a12 leerlingen, die school in Groningen is volgens het openings filmpje 4 mei geopend, daar zal hij wel 2 leerlingen hebben.

    Het is geen oplichting denk ik, maar Sensei Titus Jansen nickname : dikkie dik kan niet een goed voorbeeld zijn voor zijn leerlingen.

    Hij heeft 2 facebook profielen, 1 onder de naam : titus jansen EN de ander onder de naam : Kage Ryu Dojo , ook staat hij op hyves.

    Van Facebook: titus jansen, 32 jaar, woont in Aschendorf (duitsland) niedersachsen. Of zo ! Zal wel over de grens zijn ofzo.

    Het erge is dat zo'n vechtsport-pipo als titus ook pipo leerlingen creeert.

    Hij is zo dik dat hij vast een slecht voorbeeld is! Hamburgers eten want je hebt massa nodig zal hij ze wel zeggen!

    Hahahaha vet topic is dit!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •