MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 9 FirstFirst 12345678 ... LastLast
Results 76 to 100 of 207
  1. #76
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.142
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dietrik View Post
    Naar offtopic dan maar met die rommel.
    Ik denk daar anders over, topic is zeker ontopic, gaat immers over 4 nederlandse bekende vechters en een executive producer die oa in de nederlandse vechtsportwereld actief is.

    Dus rommel maar wat aan maar doe dat dan offtopic net zoals die persoon die het over shetland ponys had.

    Love & Peace

    http://www.youtube.com/watch?v=iRmuCDitvjw
    Last edited by anoniem gg; 15-05-2011 at 13:35.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Ik denk daar anders over, topic is zeker ontopic, gaat immers over 4 nederlandse bekende vechters en een executive producer die oa in de nederlandse vechtsportwereld actief is.

    Dus rommel maar wat aan maar doe dat dan offtopic net zoals die persoon die het over shetland ponys had.

    Love & Peace
    Ik denk daar ook anders over.
    Het kan zijn dat er vechtsporters in zitten.
    maar deze hele thread heeft niks met vechtsport te maken.
    Maar met een film, verhuizen naar offtopic dus

  3. #78
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.142
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    Ik denk daar ook anders over.
    Het kan zijn dat er vechtsporters in zitten.
    maar deze hele thread heeft niks met vechtsport te maken.
    Maar met een film, verhuizen naar offtopic dus
    Vechters die vechtscenes doen in een film waar de executive producer manager is van golden glory, wil je het nog duidenlijker? Misschien een leuk idee (zit maar wat te denken hoor) waarom ga je niet met die shetland pony aan de gang offtopic of een potje denken met die andere groep denkers?
    Bas is ontopic en staat natuurlijk bovenaan.

    Love & Peace

    http://www.youtube.com/watch?v=iRmuCDitvjw

  4. #79
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.142
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    Ik denk daar ook anders over.
    Het kan zijn dat er vechtsporters in zitten.
    maar deze hele thread heeft niks met vechtsport te maken.
    Maar met een film, verhuizen naar offtopic dus
    Vechters die vechtscenes doen in een film waar de executive producer manager is van golden glory, wil je het nog duidenlijker? Misschien een leuk idee (zit maar wat te denken hoor) waarom ga je niet met die shetland pony aan de gang offtopic of een potje denken met die andere groep denkers?
    Bas is ontopic en staat natuurlijk bovenaan.

    Love & Peace

    http://www.youtube.com/watch?v=iRmuCDitvjw

  5. #80
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    iemand zin in een potje denken?
    Home mtk-gym.nl


  6. #81
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    FPA / Amersfoort
    Posts
    1.480
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    iemand zin in een potje denken?
    Ja wil ik wel
    Petje af voor iemand die zoiets van de grond krijgt als A'dam H. daar gaat het niet om. Het eindresultaat heb ik zoals gezegd mn twijfels over.
    Maar als we nu even massaal op die trailer-link van bas clicken is hij ook blij, en dat snap ik goed als je daar bloed/zweet/geld & tranen in gestoken hebt. Dus doe dat ff....dacht ik

  7. #82
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    FPA / Amersfoort
    Posts
    1.480
    vCash
    126000

    Default

    ...en weer bovenaan !

  8. #83
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.142
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mauro View Post
    Ja wil ik wel
    Petje af voor iemand die zoiets van de grond krijgt als A'dam H. daar gaat het niet om. Het eindresultaat heb ik zoals gezegd mn twijfels over.
    Maar als we nu even massaal op die trailer-link van bas clicken is hij ook blij, en dat snap ik goed als je daar bloed/zweet/geld & tranen in gestoken hebt. Dus doe dat ff....dacht ik
    Zo kan het dus ook

    Love peace

  9. #84
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Ik denk daar anders over, topic is zeker ontopic, gaat immers over 4 nederlandse bekende vechters en een executive producer die oa in de nederlandse vechtsportwereld actief is.

    Dus rommel maar wat aan maar doe dat dan offtopic net zoals die persoon die het over shetland ponys had.

    Love & Peace

    http://www.youtube.com/watch?v=iRmuCDitvjw
    mooie film dan om onze vechtsport te promoten!! ik heb niet alle trailers gezien(de ene trailer is namelijk slechter dan de andere en doet pijn om naar te kijken) maar je promoot de sport fantastisch drugs,schietpartijen,straatgevecht. ik denk dat van der laan helemaal gaat omslaan na deze film en als kers op de taart doen er ook nog wereldbekende nederlandse vechters mee om deze geweldige reclame voor onze sport te promoten, klasse bas klasse!!

  10. #85
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.142
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    mooie film dan om onze vechtsport te promoten!! ik heb niet alle trailers gezien(de ene trailer is namelijk slechter dan de andere en doet pijn om naar te kijken) maar je promoot de sport fantastisch drugs,schietpartijen,straatgevecht. ik denk dat van der laan helemaal gaat omslaan na deze film en als kers op de taart doen er ook nog wereldbekende nederlandse vechters mee om deze geweldige reclame voor onze sport te promoten, klasse bas klasse!!
    Ik was ook van plan om eerst een film te maken over het biesbosgebied waar gg vechters alle troep gingen opruimen. Toen kwamen er zeven dwergen die sneewwitje wilde verkrachte maar de heldhaftige gg vechters voorkwamen dit. Ze namen sneeuwitje mee naar disney dat pretpark voor kinderen maar daar was net de premiere van pirates of the carribean en toen moesten semmy en alistair het opnemen tegen zombie piraten, marloes beschermde sneewitje en saki ging andere gg vechters erbij halen. Saki is toen in een boot gestapt maar de zee was heel wild, saki werd onderweg door jaws aangevallen
    maar saki schopte die haai al zijn tanden uit zijn bek.
    Uiteindelijk kwam er een ufo met aliens die zagen er best ok uit en pike alle gg vrchters op in disney, sneewitje kreeg helaas een hartaanval en werd door die zombie piraten opgegeten. Onderweg in die ufo werden die vriendelijke aliens aangevallu door predator die samen met de producent van independence day en skyline op een verkeerde set terecht kwamen.... Het probleem was finacieren dus uiteindelijk toch maar gekozen voor in amsterdam te blijven en in thailand te filmen waar ik woon. Schieten op fietsen paar schaars geklede damens en wat poedersuiker en huppa
    Dat was eigenlijk het oorspronkelijke script

    Love peace
    Last edited by anoniem gg; 15-05-2011 at 20:23.

  11. #86
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.142
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    mooie film dan om onze vechtsport te promoten!! ik heb niet alle trailers gezien(de ene trailer is namelijk slechter dan de andere en doet pijn om naar te kijken) maar je promoot de sport fantastisch drugs,schietpartijen,straatgevecht. ik denk dat van der laan helemaal gaat omslaan na deze film en als kers op de taart doen er ook nog wereldbekende nederlandse vechters mee om deze geweldige reclame voor onze sport te promoten, klasse bas klasse!!
    Ik was ook van plan om eerst een film te maken over het biesbosgebied waar gg vechters alle troep gingen opruimen. Toen kwamen er zeven dwergen die sneewwitje wilde verkrachte maar de heldhaftige gg vechters voorkwamen dit. Ze namen sneeuwitje mee naar disney dat pretpark voor kinderen maar daar was net de premiere van pirates of the carribean en toen moesten semmy en alistair het opnemen tegen zombie piraten, marloes beschermde sneewitje en saki ging andere gg vechters erbij halen. Saki is toen in een boot gestapt maar de zee was heel wild, saki werd onderweg door jaws aangevallen maar doe schopte die haai al zijn tanden uit zijn bek.
    Uiteindelijk kwam er een ufo met aliens die zagen er best ok uit en pike alle gg vrchters op in disney, sneewitje kreeg helaas een hartaanval en werd door die zombie piraten opgegeten. Onderweg in die ufo werden die vriendelijke aliens aangevallu door predator die samen met de producent van independence day en skyline op een verkeerde set terecht kwamen.... Het probleem was finacieren dus uiteindelijk toch maar gekozen voor in amsterdam te blijven en in thailand te filmen waar ik woon. Schieten op fietsen paar schaars geklede damens en wat poedersuiker en huppa
    Dat was eigenlijk het oorspronkelijke script

    Love peace

  12. #87
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    FPA / Amersfoort
    Posts
    1.480
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Ik was ook van plan om eerst een film te maken over het biesbosgebied waar gg vechters alle troep gingen opruimen. Toen kwamen er zeven dwergen die sneewwitje wilde verkrachte maar de heldhaftige gg vechters voorkwamen dit. Ze namen sneeuwitje mee naar disney dat pretpark voor kinderen maar daar was net de premiere van pirates of the carribean en toen moesten semmy en alistair het opnemen tegen zombie piraten, marloes beschermde sneewitje en saki ging andere gg vechters erbij halen. Saki is toen in een boot gestapt maar de zee was heel wild, saki werd onderweg door jaws aangevallen maar doe schopte die haai al zijn tanden uit zijn bek.
    Uiteindelijk kwam er een ufo met aliens die zagen er best ok uit en pike alle gg vrchters op in disney, sneewitje kreeg helaas een hartaanval en werd door die zombie piraten opgegeten. Onderweg in die ufo werden die vriendelijke aliens aangevallu door predator die samen met de producent van independence day en skyline op een verkeerde set terecht kwamen.... Het probleem was finacieren dus uiteindelijk toch maar gekozen voor in amsterdam te blijven en in thailand te filmen waar ik woon. Schieten op fietsen paar schaars geklede damens en wat poedersuiker en huppa
    Dat was eigenlijk het oorspronkelijke script

    Love peace
    Damn ! Die had ik wel willen zien !

  13. #88
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    ik mis Jack Wouterse.............TEMMINK

  14. #89
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    FPA / Amersfoort
    Posts
    1.480
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by redjuh View Post
    ik mis Jack Wouterse.............TEMMINK
    Die was idd vet..is al meer dan 10 jaar geleden denk ik.

  15. #90
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    '98

  16. #91
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    wij wisten er dus al vanaf voordat dana ze klauwen erin had gezet

  17. #92
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.142
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mauro View Post
    Die was idd vet..is al meer dan 10 jaar geleden denk ik.
    Temmink was ook niet echt slecht, goeie timing na kooigevecht emmen, overigens vond ik de trailer van Temmink slechter als die van Amsterdam Heavy, maar goed smaken verschillen.


    Love & Peace

    http://www.youtube.com/watch?v=iRmuCDitvjw

  18. #93
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    FPA / Amersfoort
    Posts
    1.480
    vCash
    126000

    Default

    Ik zocht net nog naar die trailer, niet kunnen vinden. Maarja Bas, een trailer uit 1998 tegen een trailer uit 2011..............

  19. #94
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    FPA / Amersfoort
    Posts
    1.480
    vCash
    126000

    Default

    pffff....ik trap er gewoon met open ogen in....beter mn bed op zoeken zzzzzzzzz

  20. #95
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.142
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mauro View Post
    pffff....ik trap er gewoon met open ogen in....beter mn bed op zoeken zzzzzzzzz
    Gewoon "beter" nadenken.....

    http://www.youtube.com/watch?v=iRmuCDitvjw

  21. #96
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    he bas, wat d8 je van een soort remake van temmink??

  22. #97
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.142
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by redjuh View Post
    he bas, wat d8 je van een soort remake van temmink??
    Ik denk de laatste tijd weer heel veel, heb je een script in gedachte? Misschien heeft Petrosyan nog een "meesterwerk" liggen (the art of negativity zou een typische tietel zijn voor een script van Petrosyan. Je weet nooit dat een forum bezoeker als Petrosyan bv een afdwaling heeft van teveel denken en iets op papier en van de grond krijgt)?

    http://www.youtube.com/watch?v=S_gIwfP5mKo

  23. #98
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    nou bijvoorbeeld mbt het al dan niet legaliseren van 'kooigevechten' in nl. in gevangenissen beginnen met het opzetten van een programma, waar gedetineerden aan mee kunnen doen. programma met training van 'echte' trainers (deelname mag bij goed gedrag)...
    en daarop volgend wedstrijden.
    je kunt dan bijvoorbeeld denken aan een gevangenis in NL waar het goed en netjes gebeurt. dan wordt er gesproken van soortgelijke programma's in duitse en of belgische gevangenissen. uiteraard zit er ook een bij waar de shit verre van volgens de regels gaat (doping cheating andere manier van interpretatie van regels)
    of je kan een deel van de storyline van undisputed nemen.
    f een gevangene die succesvol heeft deelgenomen aan het programma, vrij komt en dan tegen een 'grote jongen' mag knokken.
    uiteraard de standaard chantagepraktijken mbt het inzetten op de wedstrijden (ala mean machine)
    of een meer biografisch verhaal van een aan lager wal geraakt voormalig supertalent (kan er goed worden ingegaan op het criminele milieu). die gast die dan dus alles kwijt raakt, vast komt, en helemaal weer opbloeit door dat programma in de lik. dan kun je heel mooi afstand nemen van de duistere kanten rond het vechtsportmilieu. je laat zien dat die kant korte termijn succes is. de goed gestructureerde kant met goede begeleiding is dan dus wel de weg naar succes. succes waarvan de houdbaarheidsdatum veel verder ligt

  24. #99
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    228
    vCash
    126000

    Default

    Dat dus, wat Redjuh zegt.....
    Probeer eens een filmdocu over "the Diamond", all "American hero" verhaal.

    "He fought them in their country under their rules..."

    Verhaalsausje: ventje wil zich kunnen verdedigen, gaat boksen, traint wat (paar mooie beelden erin kletsen), wordt kampioen, gaat naar het buitenland, succes roem (tieten en geweld). Keert terug, nog meer roem en tieten. Beetje tegenslag her en der, dan nog piekmoment ertussen frotten en it all ends well.....

    Leuke combi van Chok Dee, Beautiful boxer, etc. en dan terugblik door "the Diamond" zelf.

    Met jouw contacten en wonen in Nederland, Thailand moet je toch wel eindje kunnen komen? Anders breng je hem in het thai uit

    Liefde en vrede!

  25. #100
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    www.blackjackets.nl
    Posts
    4.297
    vCash
    126000

    Default

    Haha..

    Heerlijk dit! Fuck it, Bas... je hebt het voor elkaar gekregen. Ben erg benieuwd naar de film.
    Mooiste van alles is dat alle haters de film zeker gaan kijken.

    Kassa

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •