MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 37 of 37
  1. #26
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    ik doe standaard mijn CV in de collectebus.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by YoMarK View Post
    Dat betwijfel ik. Ik denk dat het eerder 1 op de 10 betreft, maar dat is een wilde gok.

    Feit is dat 150.000 Euro voor een beetje directeur met een aantal mensen "onder" zich echt niet zo gek is. En mits deze persoon ook echt capaciteiten heeft om een grote organisatie goed te leiden en ook echt iets aan bij te dragen, dan vind ik dat het geld ook wel waard. Mogelijk kan deze persoon zelfs het dubbele verdienen bij een commercieel bedrijf...je weet het niet.
    Neemt niet weg dat ik 371.459 euro ook wel veel geld vind.
    Vooral die 9 euro...

    Ik vind dat ze het dan ook duidelijk mogen vermelden bij een collectebus. Als je als baas van een goed doel veel wilt verdienen vind ik dat je niet de geschikte bent voor deze baan.
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  3. #28
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Utrecht
    Posts
    647
    vCash
    30000

    Default

    Wat je dan krijgt is dat alle capabele mensen in het bedrijfsleven gaan werken voor meer geld, dan krijgt zo'n club helemaal niets meer voor elkaar. Denk maar niet dat de directeur van Unicef dat er even bij doet op zijn vrije maandagavond. Is gewoon een fulltime-job.

  4. #29
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    205
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by citrusfruit View Post
    Denk maar niet dat de directeur van Unicef dat er even bij doet op zijn vrije maandagavond. Is gewoon een fulltime-job.
    Inderdaad. Volgens mij zit er niet zo heel veel verschil tussen het runnen van een organisatie als Unicef en een commercieel bedrijf. Het lijkt mij gewoon een volwaardige directiefunctie ook al betreft het een goed doel. Waar de grens moet liggen is dan wel weer een ander verhaal daar 371.000 wel heel veel is. Ik zou zeggen balkenendenorm

  5. #30
    Join Date
    May 2011
    Posts
    7
    vCash
    126000

    Default

    Voor dat geld zou ik elke baan wel accepteren

  6. #31
    Join Date
    May 2011
    Posts
    34
    vCash
    126000

    Default

    Bazen van een goed doel rijden in grote auto's en ze steken het meeste geld in hun eigen zak.
    Is toch ongelooflijk eigenlijk boeven zijn het!

  7. #32
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by Lisa-ryu View Post
    Bazen van een goed doel rijden in grote auto's en ze steken het meeste geld in hun eigen zak.
    Is toch ongelooflijk eigenlijk boeven zijn het!
    Wat je nu zegt klopt niet.
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  8. #33
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Er zijn goede argumenten voor zulke hoge salarissen. Maar zodra je werkt op een zakelijke basis, komt ook een zakelijk principe kijken in de praktijk. Er is namelijk een enorm belang in het bestaan van deze problemen. Geen enkele CEO heeft ooit nagedacht over hoe hij zijn baan het snelst kan kwijtraken= een plan ontwikkelen dat echt de situatie verandert en hun werkzaamheden en miljarden inkomsten onnodig maakt.

    Er zijn al tientallen miljarden naar Afrika gegaan, er ging veel minder naar Europa na de Tweede Wereld oorlog. Welke van de twee is beter gemanaged?
    Dit werkt gewoon niet. Mensen afhankelijk van subsidie maken werkt niet in Amsterdam en het werkt niet in Ivoorkust.

  9. #34
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    MixFight.nl
    Posts
    12.944
    vCash
    126000

    Default

    Een club runnen die verantwoordelijk is voor miljoenen vraagt om competent management. Gelet op de vrije markt werking van onze arbeidsmarkt is het logisch dat mensen met dergelijke competenties salaris eisen kunnen stellen. You want shit done right? Hire good staff. Goedkoop = Duurkoop.
    Als ze praten gaat het goed, als ze haten gaat het beter.
    Don't get your hopes up, I'm just the wingman..

  10. #35
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.544
    vCash
    126000

    Default

    if you pay peanuts you get monkeys....

  11. #36
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Er zijn al tientallen miljarden naar Afrika gegaan, er ging veel minder naar Europa na de Tweede Wereld oorlog. Welke van de twee is beter gemanaged?
    Zeker nooit opgelet op school het Marshall Plan. En Afrika[corrupt als de nete] met Europa vergelijken gaat nergens over.

  12. #37
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    Zeker nooit opgelet op school het Marshall Plan. En Afrika[corrupt als de nete] met Europa vergelijken gaat nergens over.
    Het is sowieso al in een andere tijd.
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •