MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 6 FirstFirst 123456 LastLast
Results 26 to 50 of 132
  1. #26
    Join Date
    Oct 2010
    Posts
    17
    vCash
    126000

    Default

    Je hebt van die boeken die je moet lezen, de vraag is altijd lezen ze ook lekker weg of moet je er door heen worstelen... Ik had de kickbokser in anderhalve dag uit en dat is denk ik ook het antwoord op de vraag of ie lekker weg leest. Echt fantastisch geschreven, interessante weetjes en nu het niet echt goed gaat met de K1 was het lezen ook een beetje een soort afsluiting van een periode, je blikt terug op al die mooie GP's en komt heel erg "dichtbij" Ernesto Hoost. Eigenlijk beleef je gewoon zijn avontuur. Het mooie vind ik ook dat dit boek niet alleen voor hardcore vechters is geschreven, voor de vechtsporter is dit natuurlijk het meest interessant maar het boek opent ook de deuren van de vechtsportwereld voor de leek die dan kan zien wat heftige soms corupte maar vooral prachtige wereld dat is, en zo brengt dit boek een ontzettend positieve bijdrage niet alleen voor Ernesto Hoost maar voor heel vechtsport nederland, OSU Merlijn Team Santing
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.303
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    nou deze is ten eerste een stuk dikker dan die van bonjasky... deze is 269 blz als ik me niet vergis...
    en hoewel ik een grote bonjasky fan ben... moet ik zeggen dat dit boek veeeeeeeeeel beter is dan die over bonjasky
    Thanks voor je reply.
    Zal dit boek ook eens gaan bestellen.

  3. #28
    Join Date
    May 2005
    Posts
    237
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben overtuigd en ga het boek vanmiddag halen!

  4. #29
    Join Date
    May 2005
    Posts
    237
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb het boek vanmiddag gekocht en ben al bijna op de helft... echt een aanrader dus!!

  5. #30
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    1.441
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by marcelt View Post
    Dat er iets loos was met Johan Vos had ik al eerder begrepen. Maar daar kom je ook best een hoop over te weten. Verder vond ik het opzien barend dat JLB een tijdje helemaal naar de klote was en aan de coke en pillen zat.
    Toen ik het "het zwaardincident" las, had ik echt een wegtrekker. Wat een naar verhaal zeg. Voor mij was het nieuw dat Johan Vos tot dit soort dingen in staat is. Ervan uitgaande dat het ook echt is gebeurd.

  6. #31
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    1.073
    vCash
    126500

    Default

    Hoeveel bronnen wil je hebben:-)

  7. #32
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    1.073
    vCash
    126500

    Default

    Ik bedoel voor het 'zwaardincident'

  8. #33
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    1.441
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MJOKKIE View Post
    Ik bedoel voor het 'zwaardincident'
    Hoeveel heb je er ;-) een foto van het been van het slachtoffer is genoeg hoor....

    Niet dat ik het niet geloof, maar meer dat ik het niet wil geloven. Echt een naar verhaal.

  9. #34
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    626
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MJOKKIE View Post
    Jongens, dankjulliewel! Ik wordt er bijna verlegen van! Is zo cool om na vier jaar ploeteren zulke schouderklopjes te krijgen! Ook in andere posts en op facebook, de media. Zal de recensie in het Parool, 4**** ook nog ff inscannen. Daar was ik best wel een beetje trots op:-)

    Jens Olde kalter
    Mag je zeker zijn! Ik heb een vraag...heb je dit boek alleen geschreven vanwege het feit dat je Ernesto ook persoonlijk hebt meegemaakt en blijft het bij dit boek in dit genre of ben je nog van plan om andere coryfeen op vergelijkbare wijze aan de tand te voelen in de toekomst?

  10. #35
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.202
    vCash
    126052

    Default

    Ik heb het boek in 2 dagen uitgelezen, complimenten voor de schrijfstijl, leest heerlijk makkelijk weg en vertelt een "neutraal " verhaal , knap dat ernesto zo open kan zijn , ook over zijn prive leven. Heb nu alleen wel een compleet ander beeld van sommige in de vechtsport wereld. Ik zou ook wel een boek van peter aerts willen lezen !! misschien een leuk nieuw traject !

  11. #36
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    1.073
    vCash
    126500

    Default

    @Bryan en Coldcrust

    Ik heb dit boek geschreven omdat we een held in Japan hadden die we thuis niet kenden. Hoe kon het dat er in Japan rondom Hoost en Aerts taferelen speelden die zich moeiteloos met rocksterren lieten vergelijken, maar waar we thuis nooit iets over hoorden. Er keken 33 miljoen Japanners naar hen op tv..Maar het waren kickboksers.. UItzonderlijke atleten dus. Dat moest verteld worden, vond ik.
    Ernesto Hoost is een zonderling mens en atleet. Niet de rosser, de beuker die er twee neemt om er drie uit te delen. Een strateeg met een ongeevenaarde rust en mentaliteit. Niet de sterkste, wel de slimste. En bovendien een gentleman, met wie het behalve over vechten ook goed discussieren was over andere dingen des levens. Je moet het tenslotte ook lange tijd met elkaar uithouden.

    Ik ga zeker meer boeken schrijven. Ik hou van schrijven, het is alleen een dure hobby:-)
    Het wordt geen biografie van een kickbokser. Ik heb op dat vlak verteld wat ik wilde vertellen. Het levensverhaal van Ernesto Hoost tegen de achtergrond van de opkomst van het kickboksen, in Nederland en in Japan (k-1). Los van het feit dat er al een boek over Peter wordt geschreven zou het dus een beetje dubbelop zijn. Denk wel dat de persoon en de sportman Peter Aerts zich leent voor geweldige verhalen en anekdotes. Saai zal zijn biograaf het niet met hem hebben. Dus er is er een van hem in de maak, een waar ik zeer naar uitkijk!

  12. #37

    Default

    Waarom schrijf je niet Eens een boek over Thom Harinck die van het begin alles heb meegemaakt lijkt me ook zeer interesant.

  13. #38
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by DAJAK View Post
    Ik heb het boek vanmiddag gekocht en ben al bijna op de helft... echt een aanrader dus!!
    Haha, doe je snel Theo!

  14. #39
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    1.073
    vCash
    126500

    Default

    Quote Originally Posted by DAJAK View Post
    Ik heb het boek vanmiddag gekocht en ben al bijna op de helft... echt een aanrader dus!!
    Lekker dan Dajak. Ik zit ruim vier jaar te zweten aan dat boek en jij pist em er in een dag doorheen:-)

  15. #40
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basblue View Post
    Toen ik het "het zwaardincident" las, had ik echt een wegtrekker. Wat een naar verhaal zeg. Voor mij was het nieuw dat Johan Vos tot dit soort dingen in staat is. Ervan uitgaande dat het ook echt is gebeurd.
    Wat heeft johan vos precies gedaan dan??

  16. #41
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    29
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by DAJAK View Post
    Ik heb het boek vanmiddag gekocht en ben al bijna op de helft... echt een aanrader dus!!
    Ja het was lekker rustig! Mooi oprecht geschreven boek. TOP!

  17. #42
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    544
    vCash
    126000

    Default

    Prachtig boek mjokkie (Jens) had het gelukkig redelijk snel uit,omdat ik in de tussentijd mn mooie vrouwtje met rust liet in bed,zo erg wist je pennevrucht mij te boeien.
    Het was vaak een feest der herkenning,veel zaken wist ik al omdat Ernesto altijd al een grote favoriet van me geweest is.
    Prachtig mens en sportman,ooit in 1989 in de jaap edenhal sprak ik op de tribune Ernesto aan die langs liep,spontaan maakt Ernesto een praatje met me,opeens stond daar een thaise filmploeg die wel een interview met Ernie wilde en zo geschiedde.
    Maar na het interview liep Ernesto meteen weer naar ons terug om zn praatje met me af te maken,en dat is nou Ernesto Frits Hoost ten voeten uit totaal niet arrogant,gewoon een heel warm mens en een fantasticht sportman/ambassadeur voor de sport

    RESPECT!!!!!!!!!!!!!!

  18. #43
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    goed boek! zaterdag gekocht en gister al op de helft, komende tijd druk met werk maar anders was ie zo uit!
    erg leuke inside info, en soms minder leuke info (zwaardincident idd..pfff)
    maar echt een aanrader voor de geinteresseerde in de vechtsport!! TOP!
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  19. #44
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Haarlem
    Posts
    2.433
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MJOKKIE View Post
    Lekker dan Dajak. Ik zit ruim vier jaar te zweten aan dat boek en jij pist em er in een dag doorheen:-)
    Beste Jens, hier was het precies omgekeerd....
    Je boek ligt op het toilet (wacht even...) het leest namelijk te lekker weg.
    Ik beperk me nu tot lezen als ik op het kleine kamertje zit anders is het boek te snel uit.
    Ik betrap mezelf er op dat ik al naar het toilet ga als ik niet eens hoef, dat is wel weer een nadeel.

    Dit is zo'n boek waarvan je spijt hebt als het uit is.
    Grote klasse, bedankt voor het meekijken in het leven van mr. Perfect!

  20. #45
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    1.073
    vCash
    126500

    Default

    Quote Originally Posted by Glen View Post
    Beste Jens, hier was het precies omgekeerd....
    Je boek ligt op het toilet (wacht even...) het leest namelijk te lekker weg.
    Ik beperk me nu tot lezen als ik op het kleine kamertje zit anders is het boek te snel uit.
    Ik betrap mezelf er op dat ik al naar het toilet ga als ik niet eens hoef, dat is wel weer een nadeel.

    Dit is zo'n boek waarvan je spijt hebt als het uit is.
    Grote klasse, bedankt voor het meekijken in het leven van mr. Perfect!
    LOL, ik droomde er wel eens van dat mensen liggen te chillen met jouw boek op een ver strand. Maar dit is veel cooler.. Wat een fijne gedachte dat jij je met 'de Kickbokser' vermaakt op zo'n intiem moment als op de plee. Ben ik er stiekem toch een beetje bij:-)

  21. #46
    Join Date
    May 2011
    Posts
    111
    vCash
    126000

    Default

    Nou, ook maar is ff kopen dan na al die positieve berichten.

  22. #47
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Leeuwarden
    Posts
    4.520
    vCash
    136560

    Default

    nog een vraag aan Mjokkie : heb je het al voor elkaar om het boek in japan uit te brengen ?

  23. #48
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    1.073
    vCash
    126500

    Default

    @Marco.

    Workin' on it. Wel lekker dat ik me over de inhoud niet druk hoef te maken, kan het toch niet lezen:-)
    Maar zou wel te gek zijn, je boek van rechts naar links doorbladeren.

  24. #49
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Ik heb het boek van de week van mijn vriendin cadeau gekregen, helemaal top!!

    Alleen mag ik er nog niet mee beginnen, mag pas als we op het strand van Mexico liggen

  25. #50
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by Lionheart View Post
    Ik heb het boek van de week van mijn vriendin cadeau gekregen, helemaal top!!

    Alleen mag ik er nog niet mee beginnen, mag pas als we op het strand van Mexico liggen
    echt geen slechte deal if you ask me !
    Home mtk-gym.nl


Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •