MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 13 of 13 FirstFirst ... 3910111213
Results 301 to 323 of 323
  1. #301
    Join Date
    May 2011
    Posts
    8
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by NielsN View Post
    Ja, de 'Hooligans' hebben ingegrepen waar de beveiliging tekort schoot. Eigenlijk moeten we ze dankbaar zijn. Want zij stonden er maar mooi om het gala te verdedigen! Ze hebben het gala achteraf gezien eigenlijk gered. Helemaal zoals VDL het graag ziet: voetbalsupporters die orde op zaken komen stellen.

    Eigenlijk is het natuurlijk zo dat de criminele elementen van het kickboksen gezuiverd kunnen worden als we er maar genoeg voetbalsupporters bijhalen. Want de dag na het drama van Hoorn hebben we natuurlijk een "prachtig volksfeest" gezien. Zo kan het ook.
    Het is onzettend uit de hand gelopen, en de Hooligans zijn zeker losgegaan, het met stoelen en tafels gooien kwam ook zeker uit deze hoek, DRAMA! Is zeker niet goed te praten, NO WAY!!!

    Vergeet alleen niet, wat er aan vooraf is gegaan! Als het niet te koste van dit gala en zijn bezoekers was geweest, zou ik zeggen, goed voor die Demasco aanhang dat ze een keer klappen hebben gekregen... ZIJ waren degene die naar dit gala zijn gekomen om te rellen!
    (en dat hebben ze gekregen, alleen niet verwacht dat zij degene waren die moesten rennen!)

    Dat was mijn punt....
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #302
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    270
    vCash
    126000

    Default

    Het is geen hogere wiskunde en/of wetenschap om te zien dat die gozer kats van de wap is (lees door gesnoven) *obvious* Als je hier als trainer in de hoek bij kunt staan, ben jezelf ook niet helemaal zuiver op de graad, of je bent echt gewoon te dom om te poepen..!

  3. #303
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Leeuwarden
    Posts
    4.520
    vCash
    136560

    Default

    En toch is dit scenario al veel vaker voorgekomen. Local "hero(s)" of bekenden uit een streek of stad tegen elkaar matchen die een niet al te beste reputatie hebben in en/of buiten de ring... het is vragen om problemen, helemaal als ze een aanhang meenemen die het nuchtere verstand allang kwijt is... Matchmaking is waar het gala voor het grootste deel mee staat of valt. Dit is een duidelijk voorbeeld. Ik hoop dat dit een leermoment is voor promoters, trainers en matchmakers.

  4. #304
    Join Date
    May 2011
    Posts
    3
    vCash
    126000

    Default

    Is die gast met dat wapen in zn handen nog opgepakt? Is toch heel duidelijk te zien voor de mensen uit Hoorn wie dat is....

  5. #305
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Quote Originally Posted by Ch3f1 View Post
    Het is geen hogere wiskunde en/of wetenschap om te zien dat die gozer kats van de wap is (lees door gesnoven) *obvious* Als je hier als trainer in de hoek bij kunt staan, ben jezelf ook niet helemaal zuiver op de graad, of je bent echt gewoon te dom om te poepen..!

    JvT?

  6. #306
    Join Date
    May 2011
    Posts
    4
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Lionheart View Post
    JvT?
    Lionheart enorme dappere forumheld stop alsjeblieft met dit soort domme uitlatingen. Je trekt conclusies maar wellicht weet je zelf niet wat adrenaline
    en spanning met je kunnen doen. Er zijn zelfs geen uppers als LPG, No Xplode of andere troep gebruikt en helemaal niks van buiten het toegestane. Water en adrenaline dat is alles dus stop nogmaals met het trekken van deze domme nietszeggende conclusies.

  7. #307
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    sinasappelekutteveen
    Posts
    756
    vCash
    126000

    Default

    Ook vind ik dat nieuwelingen die een partij willen vechten minstens 140 trainingen moeten volgen voordat ze de ring in mogen maar dat is natuurlijk onmogenlijk te controleren maar op mijn oude sport school was dat vereist en dat voorkomt ook dat er een 1 of andere pannekoek met een maand training de ring in stapt, want wat ik uit het verhaal begrijp is dat Marvin niet zo heel erg lang getraint heeft voor deze partij.

    @Muayz hoe lang heeft Marvin voor deze partij getraint want het was duidelijk dat deze jongen TOTAAL geen respect had voor de sport/tegenstander/scheidsrechter/trainer en dat is toch het eerste wat er ingestampt word tijdens de training en kom niet met het verhaal adrenaline wat dat had je al voor de partij moeten merken, en als je vechter die druk niet aan kan moet je 'm nooit de ring in laten stappen.
    [SIGPIC]

  8. #308
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Ik heb een erg beginnende gym met 1 C klasser en de rest nieuwelingen.

    Ik heb dus elke x te maken met adrenaline en erg gespannen vechters maar zoals Marvin der bij stond heb ik ze noch gehad, noch gezien.
    Home mtk-gym.nl


  9. #309
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    2.361
    vCash
    126000

    Default

    Hoe ga jij met die adrenaline om dan, Sadik?

  10. #310
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    1.019
    vCash
    126000

    Default

    140 trainingen is wel heel veel. Is bij iedereen anders, bij mij bij boksen is het minimaal een half jaar en wordt er dan nog naar je gekeken of je het wel allemaal aankan. Andere doen er 2 jaar over. Als je 2x per week traint is 140 trainingen wel heel veel, ook als je nagaat dat hij zeker 20x per jaar ook dicht is ivm feestdagen en vakanties.

  11. #311
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.733
    vCash
    126000

    Default

    Het aantal is pp Verschillend 140 kan ik me wel in vinden hoor, maar ieder mens is anders idd

  12. #312
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Quote Originally Posted by muayz View Post
    Lionheart enorme dappere forumheld stop alsjeblieft met dit soort domme uitlatingen. Je trekt conclusies maar wellicht weet je zelf niet wat adrenaline
    en spanning met je kunnen doen. Er zijn zelfs geen uppers als LPG, No Xplode of andere troep gebruikt en helemaal niks van buiten het toegestane. Water en adrenaline dat is alles dus stop nogmaals met het trekken van deze domme nietszeggende conclusies.
    Domme uitlatingen?

    Ik citeerde een stukje uit de zin van Chi3f .

    Namelijk : Te dom om te poepen , dat stukje komt namelijk uit een nummer van De Jeugd van Tegenwoordig vandaar IK
    JVT met eronder plaatste?

    Dus jouw reactie slaat echt nergens op gozer! Ga eerst begrijpend leren lezen en de fun van dingen inzien voordat je met je nietszeggende reacties komt!
    Last edited by Lionheart; 21-05-2011 at 23:18.

  13. #313
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    270
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by muayz View Post
    Lionheart enorme dappere forumheld stop alsjeblieft met dit soort domme uitlatingen. Je trekt conclusies maar wellicht weet je zelf niet wat adrenaline
    en spanning met je kunnen doen. Er zijn zelfs geen uppers als LPG, No Xplode of andere troep gebruikt en helemaal niks van buiten het toegestane. Water en adrenaline dat is alles dus stop nogmaals met het trekken van deze domme nietszeggende conclusies.
    Wanneer je erbij loop of je "on dope" bent maar je bent broodje nuchter... Kerel dan kun je de druk niet aan en hoor je al helemaal niet thuis in de ring. Vervolgens voldoe je dan wel weer aan het profiel van een dope gebruiker ;-) Hoe je het draait of keert je had De verantwoording moeten nemen, elke muchalem kan zien dat hij niet voor reden vatbaar was en zo ongeveer buiten zichzelf is getreden... Die gozer was echt helemaal van de wap!!!

  14. #314
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    deventer
    Posts
    1.437
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ch3f1 View Post
    Die gozer was echt helemaal van de wap!!!
    Ik als ouwe lul even zoeken op wappen, WTF er is een hele wereld "out there" die sex (nodig) heeft met pillen/ghb op..
    En wappen nu spreektaal is geworden voor drugsgebruik...

    okay weer bijgeschaafd.. -> Mixfight brengt het..
    What the ßleep do w∑ (K)π0w!?
    As a ATHEIST.... If you exist and will prove mine unbelief was wrong:
    PLEASE GIVE US BACK STEVE JOBS AND TAKE JUSTIN BIEBER!!

  15. #315
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    1.019
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Lionheart View Post
    Domme uitlatingen?

    Ik citeerde een stukje uit de zin van Chi3f .

    Namelijk : Te dom om te poepen , dat stukje komt namelijk uit een nummer van De Jeugd van Tegenwoordig vandaar IK
    JVT met eronder plaatste?

    Dus jouw reactie slaat echt nergens op gozer! Ga eerst begrijpend leren lezen en de fun van dingen inzien voordat je met je nietszeggende reacties komt!
    Dat je de Jeugd van Tegenwoordig beluisterd moet je zelf weten, maar te dom om te poepen is gewoon een algemene opmerking.

  16. #316
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Quote Originally Posted by D1987 View Post
    Dat je de Jeugd van Tegenwoordig beluisterd moet je zelf weten, maar te dom om te poepen is gewoon een algemene opmerking.
    It don't make sense hetgeen wat je zegt...
    Last edited by Lionheart; 22-05-2011 at 17:01.

  17. #317
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    deventer
    Posts
    1.437
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Lionheart View Post
    It don't make sense hetgeen wat je zegt...
    x2

    Je intelligentie waarde is niet bepalend voor je spijsvertering en de daarbij komende ontlasting.
    Wat ik meer een algemene opmerking zou vinden: te dom om de teksten van de JVT op onzin in te kunnen schatten.

    *Bagheera maakt voor zichzelf nu een bakje koffie met voldane blik*
    What the ßleep do w∑ (K)π0w!?
    As a ATHEIST.... If you exist and will prove mine unbelief was wrong:
    PLEASE GIVE US BACK STEVE JOBS AND TAKE JUSTIN BIEBER!!

  18. #318
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Quote Originally Posted by Bagheera View Post

    Je intelligentie waarde is niet bepalend voor je spijsvertering en de daarbij komende ontlasting.
    Wat ik meer een algemene opmerking zou vinden: te dom om de teksten van de JVT op onzin in te kunnen schatten.
    x2

  19. #319
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    FPA / Amersfoort
    Posts
    1.480
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bagheera View Post
    x2

    Je intelligentie waarde is niet bepalend voor je spijsvertering en de daarbij komende ontlasting.
    Wat ik meer een algemene opmerking zou vinden: te dom om de teksten van de JVT op onzin in te kunnen schatten.

    *Bagheera maakt voor zichzelf nu een bakje koffie met voldane blik*
    lol

  20. #320
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    1.019
    vCash
    126000

    Default

    Ik zeg alleen dat het niet door de JVT ofzo is verzonnen, omdat Lionheart daarover begint. Het is gewoon een "gezegde" die voor domme mensen wordt gebruikt.

    Kijk ze elkaar meteen steunen, doe die strap-on eens af Baghera

  21. #321
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Near the coffee machine
    Posts
    4.894
    vCash
    126000

    Default

    Dit gaat nergens meer over en iedereen die heeft zijn zegje erover kunnen doen.. Topic gesloten.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •