MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 13 FirstFirst 1234567 ... LastLast
Results 51 to 75 of 323
  1. #51
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    Amsterdam
    Posts
    653
    vCash
    126000

    Default

    Sebas,

    oké thanks voor de info. Stond als aan de grond genageld, het was even behoorlijk schrikken. Alles vloog letterlijk en figuurlijk direct achter mij. Wat een chaos. Naast mij lag een man met 'n zware hoofdwond op de grond. Ga zo maar door.... in 1 woord VERSCHRIKKELIJK. Na het schuilen en 'gesommeerd' worden binnen te blijven door de politie, omdat de situatie buiten ernstig was konden we uiteindelijk na het sein veilig via de achteruitgang de hal verlaten. Ook hier wil ik wil mijn dank uitspreken naar de “heren en dames” die hun medemens (waaronder ik zelf) hebben opgevangen omdat ze uit angst zijn gaan schuilen na het slagveld, wat binnen aan de gang was.

    Hoe is het met Marieke en jou?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    May 2010
    Location
    Full Mount
    Posts
    89
    vCash
    126000

    Default

    Grote schande! Nu wordt het Verlaan wel erg makkelijk gemaakt.

  3. #53
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    253
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by HUNTER View Post
    En dan krijg je nog gevechten op het VIP gedeelte ook.... Tuurlijk
    zijn dit dan weer `fans`van Marvin Demasco van Stay in shape center ?

    als dat zo is dan moeten ze Stay in shape center schorsen voor het leven en Marvin met pek en veren op een bolderkar door Hoorn rijden. Sowieso eigenlijk na zulk onsportief gedrag

    wat is dit weer ontzettend kut, zowel voor de slachtoffers als voor de sport.


  4. #54
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    Groningen
    Posts
    796
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by johnmixfight View Post
    zijn dit dan weer `fans`van Marvin Demasco van Stay in shape center ?

    als dat zo is dan moeten ze Stay in shape center schorsen voor het leven en Marvin met pek en veren op een bolderkar door Hoorn rijden. Sowieso eigenlijk na zulk onsportief gedrag

    wat is dit weer ontzettend kut, zowel voor de slachtoffers als voor de sport.
    Stay in shape center kan er ook niks aan doen dat 1 van hun vechters verkeerd publiek heeft... Schors gewoon dat publiek. Alles staat toch op camera.

  5. #55
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.544
    vCash
    126000

    Default

    Marvin Damasco, begeleiders, "fans" en club voor het leven bannen op alle vechtsport gerelateerde evenementen en gala's ALS deze partij de aanleiding was.

    De begeleiders konden ingrijpen door de partij te staken van Damasco.
    Daarmee kon het ook niet escaleren.

    Dorpsgekken horen niet in de ring thuis.

  6. #56
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    The Netherlands
    Posts
    3.254
    vCash
    126000

    Default

    Sebas wat was nou de aanleiding?

    Die partij of iets anders?

    Als ik jouw verslag lees lijkt t er wel op alsof de t begon met een partij die uit de hand loopt, mede door een scheidsrechter die niet direct en adekwaat optreed.
    Ush,
    Marco.

  7. #57
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    sinasappelekutteveen
    Posts
    756
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by remco pardoel View Post
    Marvin Damasco, begeleiders, "fans" en club voor het leven bannen op alle vechtsport gerelateerde evenementen en gala's ALS deze partij de aanleiding was.

    De begeleiders konden ingrijpen door de partij te staken van Damasco.
    Daarmee kon het ook niet escaleren.

    Dorpsgekken horen niet in de ring thuis.

    2X wat een stront mongolen ik was nog wel van plan dit jaar voor het eerst m'n zoontje mee te nemen naar een gala nou mooi niet dus!
    [SIGPIC]

  8. #58
    Join Date
    Apr 2005
    Posts
    5.251
    vCash
    126000

  9. #59
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    The Netherlands
    Posts
    3.254
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by remco pardoel View Post
    Marvin Damasco, begeleiders, "fans" en club voor het leven bannen op alle vechtsport gerelateerde evenementen en gala's ALS deze partij de aanleiding was.

    De begeleiders konden ingrijpen door de partij te staken van Damasco.
    Daarmee kon het ook niet escaleren.

    Dorpsgekken horen niet in de ring thuis.
    x3

    Maar ALS dit de aanleiding was mag de bond zich ook wel eens achter de oren krabben, waarom hebben die niet ingegegrepen tijdens de partij als ze zien dat hun scheids het niet trekt?

    Maar ja, misschien moet er vanuit de overheid nu iets gaan gebeuren/komen om dit te gaan reguleren. Tis heel jammer maar ik zeg het al een paar jaar, tis wachten op ...... maar laat ik niet op de zaken vooruitlopen ik ben er niet bij geweest dus kan er niet over oordelen.
    Ush,
    Marco.

  10. #60
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Drie gewonden bij kickboksgala in Hoorn - Binnenland - AD

    'Ik stond midden in de shit' - Binnenland - AD

    Sebas wordt in 2 grote kranten gequote.
    Ik hoop dat de politie wat met de beelden kan...
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  11. #61
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    Groningen
    Posts
    796
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ashi76 View Post
    Drie gewonden bij kickboksgala in Hoorn - Binnenland - AD

    'Ik stond midden in de shit' - Binnenland - AD

    Sebas wordt in 2 grote kranten gequote.
    Ik hoop dat de politie wat met de beelden kan...
    Volgens mij volgt AD mixfight. Dat youtube filmpje stond hier al eerder en ze quoten Hunter.

  12. #62
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Mixfight.nl
    Posts
    7.236
    vCash
    113919

    Default

    Diep zwarte dag voor de vechtsport. krijg hier echt rillingen van..

  13. #63
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    Groningen
    Posts
    796
    vCash
    126000

    Default

    Het staat ook al op NU.nl en waarschijnlijk komt het morgen ook groot in de krant

  14. #64
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    1.019
    vCash
    126000

    Default

    waar staat het filmpje dan?

  15. #65
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    504
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ashi76 View Post
    Drie gewonden bij kickboksgala in Hoorn - Binnenland - AD

    'Ik stond midden in de shit' - Binnenland - AD

    Sebas wordt in 2 grote kranten gequote.
    Ik hoop dat de politie wat met de beelden kan...
    Ik ben er niet geweest maar ben verschrikkelijk verdrietig.

    Ik zit te kijken naar dat filmpje en vraag me echt af hoeveel zuurstof je bij je geboorte of algemene beschaving te kort bent gekomen om met stoelen en tafels in het wilde weg te gooien. Ik zie op beeld dat mensen met tafels en stoelen gooien die, in mijn ogen, niet naar een bepaalde persoon gemikt zijn maar in het wilde weg gesmeten worden. Wat een hersenloze debielen.

    En dan heb ik het niet eens over het feit dat je een (vuur)wapen bij je hebt... ik vraag me echt af waarom neem je een vuurwapen mee naar een evenement?

    Ik kan een eind meegaan; een ruzie tussen 2 mensen ... Maar dan moet de rest eromheen direct opgetreden worden door deze personen uit elkaar te halen en uit de zaal te verwijderen. Ik heb het dan in eerste instantie over de bekenden van deze mensen (indien er bij deze personen enige vorm van opvoeding sprake is geweest) en niet over de security want dat is wel heel makkelijk... Het kan toch niet zo zijn dat 2 vechtende dames de aanleiding waren voor dit drama?

    Het feit dat Sebastiaan aangeeft dat de officials bij een bepaalde partij niet ingrepen (angst? commercieel belang) maken we veel te vaak mee. Net zoals overduidelijk 'valse jureringen' in het voordeel van toevallig 'kaart/tafel-verkopende vechters'. Dit is vaak aanleiding tot 'verhitting' van het publiek.

    Clyde, ik ken je niet persoonlijk maar wens je sterkte.

  16. #66
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    1.019
    vCash
    126000

    Default

    Wie is Damasco? er zouden hier fotos van hem moeten staan:
    tattooben

  17. #67
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.555
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by D1987 View Post
    Wie is Damasco? er zouden hier fotos van hem moeten staan:
    tattooben
    Hoe weet je nou of die jongen er iets mee te maken heeft?!

    Doe eens normaal.

  18. #68
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    The Netherlands
    Posts
    3.254
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by sportfan View Post
    Het feit dat Sebastiaan aangeeft dat de officials bij een bepaalde partij niet ingrepen (angst? commercieel belang) maken we veel te vaak mee. Net zoals overduidelijk 'valse jureringen' in het voordeel van toevallig 'kaart/tafel-verkopende vechters'. Dit is vaak aanleiding tot 'verhitting' van het publiek.
    .
    100% mee eens .... een scheids/official en ook een ringspeaker kunnen een gala redden van rellen zoals deze, maar ook zwaar uit de hand laten lopen.

    Geef mij het USA systeem dan maar: State Commission's >> iedereen die met een vechtsportgala te maken heeft (promotor/vechter/coach/cornerman/ringspeaker/scheidsrechter/jury) moet een officiele licensie hebben.
    Ush,
    Marco.

  19. #69
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Quote Originally Posted by D1987 View Post
    waar staat het filmpje dan?
    http://www.telegraaf.nl/binnenland/9...and,buitenland

  20. #70
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Somewhere over the rainbow
    Posts
    15.737
    vCash
    126000

    Default

    ik weet niet zo goed of ik hier op wil reageren. En zo ja wat ik moet reageren. Dit is voor Clyde een complete ramp geworden wat zo mooi had MOETEN zijn. Hij heeft na een vreselijke periode van zijn ziekte dit niet verdiend. Ik snap niet dat je zo egoïstisch kan zijn om als een debiel te gaan vechten op de tribune en bij de vips. Het gala begon al meer dan een uur te laat. Hierdoor waren mensen al geïrriteerd en hadden al behoorlijk wat op.
    De scheids en ringspeaker konden er niets aan doen. Het was binnen 2 seconden een complete chaos. Het deed me een beetje aan Heiloo denken. Lang geleden. Ik denk ook dat dit mijn laatste gala was. Heb er zo echt geen zin meer in.
    Ben er klaar mee. De oudste leest ook dingen op internet en die was zich rot geschrokken, is dat het waard? Op dit moment vind ik dat niet.

    Regina met mij gaat het goed. En met jou? Wat Sebas al zegt alleen de batterij is van mij.
    Als judo makkelijk was had het wel voetbal geheten.

  21. #71
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    286
    vCash
    126000

    Default

    Trieste situatie, we worden zo weer een paar eeuwen teruggezet

  22. #72
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    1.019
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by NielsN View Post
    Hoe weet je nou of die jongen er iets mee te maken heeft?!

    Doe eens normaal.
    Lees het topic?!

    Doe eens normaal.

  23. #73
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    1.019
    vCash
    126000

    Default

    Thanks!

  24. #74
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Nederland
    Posts
    1.871
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mama View Post
    ik weet niet zo goed of ik hier op wil reageren. En zo ja wat ik moet reageren. Dit is voor Clyde een complete ramp geworden wat zo mooi had MOETEN zijn. Hij heeft na een vreselijke periode van zijn ziekte dit niet verdiend. Ik snap niet dat je zo egoïstisch kan zijn om als een debiel te gaan vechten op de tribune en bij de vips. Het gala begon al meer dan een uur te laat. Hierdoor waren mensen al geïrriteerd en hadden al behoorlijk wat op.
    De scheids en ringspeaker konden er niets aan doen. Het was binnen 2 seconden een complete chaos. Het deed me een beetje aan Heiloo denken. Lang geleden. Ik denk ook dat dit mijn laatste gala was. Heb er zo echt geen zin meer in.
    Ben er klaar mee. De oudste leest ook dingen op internet en die was zich rot geschrokken, is dat het waard? Op dit moment vind ik dat niet.

    Regina met mij gaat het goed. En met jou? Wat Sebas al zegt alleen de batterij is van mij.
    Ik begrijp je helemaal... Echt klote dat dit gebeurd is!

  25. #75
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Nederland
    Posts
    1.871
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by NielsN View Post
    Hoe weet je nou of die jongen er iets mee te maken heeft?!

    Doe eens normaal.
    Tja... Mogelijk heeft hij wel het vuurtje aangestoken bewust of onbewust!!!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •