MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 13 FirstFirst 12345678 ... LastLast
Results 76 to 100 of 323
  1. #76
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    Bovenkarspel
    Posts
    20
    vCash
    126000

    Default

    Hallo allemaal, ook ik was aanwezig op de tribune, de videobeelden die op youtube staan zijn gemaakt van een vriend die naast mij stond.
    Ik wou echter even 2 dingen posten:

    1. Iedereen is bij de ingang gefouilleerd
    2. De partij van Damasco heeft 99% zeker het vuurtje aangestoken
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    1.441
    vCash
    126000

    Default

    Blij om te horen dat de reporter van mixfight veilig is thuis gekomen. De slachtoffers wens ik een goed en volledig herstel. Voor de aanstichters een passende straf.

    En voor de vechtsport en gala's? Ik hoop dat (bekende) vechters, fans, scheidsrechters, sportscholen, bonden, mixfight de handen in een slaan en gezamenlijk met een plan komen om hier wat aan te doen. Om de kans op herhaling te minimaliseren. Zo laten we aan de buitenwereld zien dat vechtsport voor sporters is en niet voor een stelletje gekken.

  3. #78
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.555
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MMAFAN-1122 View Post
    Tja... Mogelijk heeft hij wel het vuurtje aangestoken bewust of onbewust!!!
    Mogelijk ja.

    Het kan ook zijn dat Al Queda er achter zat. Dat weet je dus niet.

  4. #79
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Somewhere over the rainbow
    Posts
    15.737
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by NielsN View Post
    Mogelijk ja.

    Het kan ook zijn dat Al Queda er achter zat. Dat weet je dus niet.
    Tuurlijk of kabouter plop. Was jij erbij?
    Als judo makkelijk was had het wel voetbal geheten.

  5. #80
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.555
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mama View Post
    Tuurlijk of kabouter plop. Was jij erbij?
    Wat is dat voor een rare vraag?

    Ik zeg gewoon dat het beter is om met oordelen te wachten tot 'we' weten wat er gebeurd is. Voordat we iemand publiekelijk aan de schandpaal nagelen die er niets mee te maken heeft.

    Maar als je iets wil delen, ga je gang.

  6. #81
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Ik hoorde het gisteravond metteen al,het is verschrikkelijk klote nieuws. Net na de boek lancering van Jens weer een flinke stap vooruit naar mijn gevoel,en dan nu weer 10 stappen achteruit.

    Dit hele concept van Gala's op zaterdagavond met vip tafeltjes,en uitgaand publiek werkt volgens mij gewoon totaal niet.. Ze moeten dit hele concept naar mijn idee gewoon helemaal omgooien,en lekker via een gecontroleerde bond op zaterdag overdag bij elkaar op de sportschool wedstrijden vechten die allemaal bij worden gehouden,en je dus ook zodanig een ranking houdt tussen alle sportscholen en klasse's / gewicht

    Het is inmiddels op deze manier wel gebleken dat het gewoon niet werkt. Jammer,maar wel de realiteit.

    Zoals

  7. #82
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    The Netherlands
    Posts
    721
    vCash
    126000

    Default

    Of vechters vechten gewoon tegen elkaar zonder publiek, gevecht worden gewoon gefilmd en online gezet klaar is kees.
    He who is not courageous enough to take risks will accomplish nothing in life.

  8. #83
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Somewhere over the rainbow
    Posts
    15.737
    vCash
    126000

    Default

    Naja mijn mening heb ik er over gegeven. En ik denk dat die partij de druppel was. Het is iets wat al een hele avond aan het broeien is. En ineens slaat de vlam in de pan.
    Als judo makkelijk was had het wel voetbal geheten.

  9. #84
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Heiloo
    Posts
    54
    vCash
    126000

    Default

    Sterkte clyde/ team petres

  10. #85
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Ridouan van Gym Haarlem organiseerde al twee keer een gala zonder alcohol op de tribunes. Goed plan. Hij had wel alcohol op het vip-terras. Dat ging in Haarlem tot heden wel goed. Misschien moeten ze de gala's helemaal droogleggen. Alhoewel ik zelf graag bier drink op gala's. Maar er zijn te veel kneuzen bij wie het fout gaat.

  11. #86
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    1.019
    vCash
    126000

    Default

    Als je zo onsportief in de ring vecht, verdien je het nooit meer om daar te staan, en in mijn ogen niet om te leven. Als je doorgaat terwijl iemand al op de grond ligt of met een vliegende knie op iemand die op de grond ligt in komt, dan spoor je toch niet? Dan ben je zo dom, dat je al je kracht/moeite/tijd die je in de partij en al je andere partijen heb gestopt weggooit. Je naam, je respect, niemand moet je dan meer. En het beste zou zijn dat deze beste man nooit meer mag vechten, aan het publiek wat hij meeneemt kan hij niets doen, nee... maar hij kweekt het vuurtje wel aan

  12. #87
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    423
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post
    Ik hoorde het gisteravond metteen al,het is verschrikkelijk klote nieuws. Net na de boek lancering van Jens weer een flinke stap vooruit naar mijn gevoel,en dan nu weer 10 stappen achteruit.

    Dit hele concept van Gala's op zaterdagavond met vip tafeltjes,en uitgaand publiek werkt volgens mij gewoon totaal niet.. Ze moeten dit hele concept naar mijn idee gewoon helemaal omgooien,en lekker via een gecontroleerde bond op zaterdag overdag bij elkaar op de sportschool wedstrijden vechten die allemaal bij worden gehouden,en je dus ook zodanig een ranking houdt tussen alle sportscholen en klasse's / gewicht

    Het is inmiddels op deze manier wel gebleken dat het gewoon niet werkt. Jammer,maar wel de realiteit.

    Zoals
    I agree.


    Ik heb alles vooral gehoord en er niet zo veel van gezien omdat ik in de kleedkamer stond en op een gegeven moment (gelukkig) buiten stond.

    Naar mijn mening wordt het tijd dat de verschillende bonden de handen in een slaan en in directe samenwerking met de overheid tot een oplossing komen. Sinds wij opnames over de UFC maken begin ik ook een beetje te begrijpen hoe men de zaken in Amerika regelt, daar zit de overheid er diep in. Inderdaad met licenties werken zoals iemand elders in dit topic al omschreef. Als een vechter, begeleider of het publiek van een van de vechters zich misdraagt: licentie in nemen en einde oefening.

    Ik kan mij ook helemaal vinden in het bovengenoemde standpunt over VIP-tafels. Ik begrijp goed dat deze tafels voor de organisatie belangrijk zijn om inkomsten binnen te halen maar dan beter geen VIP-tafels meer en de toegangsprijs voor de tribune omhoog. En ook het eerder genoemde alcohol probleem: heel simpel geen alcohol.

    Volgens mij moet je het allemaal als en soort van voetbal wedstrijd gaan begeleiden, evenementen bier, clubkaarten etc... Klinkt allemaal heel lullig maar het lijkt er echt op dat het niet anders kan. Het stomme is dat v/d Laan de grote evenementen wil verbieden terwijl ik juist de indruk heb dat juist de grotere evenementen beter controleerbaar en beheersbaar zijn.

    Dergelijke vechtpartijen maak je natuurlijk ook bij allerlei andere evenementen mee, ik heb een keer een hele massale vechtpartij meegemaakt tijdens Parkpop. Daar begon een grote groep voetbal supporters met elkaar te matten. En natuurlijk zijn er nog veel meer voorbeelden.

    De hele situatie is lullig voor iedereen, voor Clyde, de organisatie, de vechters en het grootste deel van het publiek.

  13. #88
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    1.019
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by marcelt View Post
    Ridouan van Gym Haarlem organiseerde al twee keer een gala zonder alcohol op de tribunes. Goed plan. Hij had wel alcohol op het vip-terras. Dat ging in Haarlem tot heden wel goed. Misschien moeten ze de gala's helemaal droogleggen. Alhoewel ik zelf graag bier drink op gala's. Maar er zijn te veel kneuzen bij wie het fout gaat.
    Uit eigen ervaring weten we dat de mensen bij de viptafels constant baco's, whiskey mixjes en dergelijke moeten drinken. Ze hebben de een nog niet op of ze hebben alweer een nieuwe nodig en zo gaat het maar door. Geef ze een drankkaart o.i.d. en schenk alleen bier(achtige dranken) en wijn bijvoorbeeld

  14. #89
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ervani View Post
    I agree.


    Ik heb alles vooral gehoord en er niet zo veel van gezien omdat ik in de kleedkamer stond en op een gegeven moment (gelukkig) buiten stond.

    Naar mijn mening wordt het tijd dat de verschillende bonden de handen in een slaan en in directe samenwerking met de overheid tot een oplossing komen. Sinds wij opnames over de UFC maken begin ik ook een beetje te begrijpen hoe men de zaken in Amerika regelt, daar zit de overheid er diep in. Inderdaad met licenties werken zoals iemand elders in dit topic al omschreef. Als een vechter, begeleider of het publiek van een van de vechters zich misdraagt: licentie in nemen en einde oefening.

    Ik kan mij ook helemaal vinden in het bovengenoemde standpunt over VIP-tafels. Ik begrijp goed dat deze tafels voor de organisatie belangrijk zijn om inkomsten binnen te halen maar dan beter geen VIP-tafels meer en de toegangsprijs voor de tribune omhoog. En ook het eerder genoemde alcohol probleem: heel simpel geen alcohol.

    Volgens mij moet je het allemaal als en soort van voetbal wedstrijd gaan begeleiden, evenementen bier, clubkaarten etc... Klinkt allemaal heel lullig maar het lijkt er echt op dat het niet anders kan. Het stomme is dat v/d Laan de grote evenementen wil verbieden terwijl ik juist de indruk heb dat juist de grotere evenementen beter controleerbaar en beheersbaar zijn.

    Dergelijke vechtpartijen maak je natuurlijk ook bij allerlei andere evenementen mee, ik heb een keer een hele massale vechtpartij meegemaakt tijdens Parkpop. Daar begon een grote groep voetbal supporters met elkaar te matten. En natuurlijk zijn er nog veel meer voorbeelden.

    De hele situatie is lullig voor iedereen, voor Clyde, de organisatie, de vechters en het grootste deel van het publiek.

    bij de buren wordt gesproken over ajax-hooligans die aanwezig waren in de vip bij het petres gala.

  15. #90
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.555
    vCash
    126000

    Default

    Dit:

    Quote Originally Posted by mama View Post
    Naja mijn mening heb ik er over gegeven. En ik denk dat die partij de druppel was. Het is iets wat al een hele avond aan het
    broeien is. En ineens slaat de vlam in de pan.
    Is wel heel wat anders dan dit:

    Quote Originally Posted by D1987 View Post
    Als je zo onsportief in de ring vecht, verdien je het nooit meer om daar te staan, en in mijn ogen niet om te leven. Als je doorgaat terwijl iemand al op de grond ligt of met een vliegende knie op iemand die op de grond ligt in komt, dan spoor je toch niet? Dan ben je zo dom, dat je al je kracht/moeite/tijd die je in de partij en al je andere partijen heb gestopt weggooit. Je naam, je respect, niemand moet je dan meer. En het beste zou zijn dat deze beste man nooit meer mag vechten, aan het publiek wat hij meeneemt kan hij niets doen, nee... maar hij kweekt het vuurtje wel aan
    Wat ik er van hoor werd er al de hele tijd "Ajax hooligans" geroepen en was het al een paar keer eerder misgegaan. Dus wat nou "publiek dat hij meeneemt"? Dat weten we dus helemaal (nog) niet. Misschien (waarschijnlijk) was het de druppel, ja. Maar ik las ook ergens dat er twee wijven met elkaar op de vuist waren gegaan en dat dat de aanleiding was...

  16. #91
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Leeuwarden
    Posts
    4.520
    vCash
    136560

    Default

    geen alchohol schenken is al een eerste stap in de goed richting.

  17. #92
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    1.019
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by NielsN View Post
    Dit:



    Is wel heel wat anders dan dit:



    Wat ik er van hoor werd er al de hele tijd "Ajax hooligans" geroepen en was het al een paar keer eerder misgegaan. Dus wat nou "publiek dat hij meeneemt"? Dat weten we dus helemaal (nog) niet. Misschien (waarschijnlijk) was het de druppel, ja. Maar ik las ook ergens dat er twee wijven met elkaar op de vuist waren gegaan en dat dat de aanleiding was...
    Ja ok, daar heb je een punt. Maar ik heb nog nooit bij een gala jongens Amsterdam of Rotterdam hooligans horen roepen, plus van mensen die ik ken die daar geweest zijn zeiden meteen dat het rondom zijn partij begon. Maar we weten inderdaad nog niets.

  18. #93
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by DAWK1D View Post
    Of vechters vechten gewoon tegen elkaar zonder publiek, gevecht worden gewoon gefilmd en online gezet klaar is kees.
    Wie betaald de gage van een vechter dan

  19. #94
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    The Netherlands
    Posts
    721
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    Wie betaald de gage van een vechter dan
    Daar had ik nog niet aan gedacht, daar moet dan maar een ''vervangend'' iets voorkomen without a doubt . Maar hoe het nu gaat lijkt me dan niet eens z'n slecht idee.. Bij voetbal wedstrijden kregen de ''supporters'' in het verleden/heden ook wel eens z'n soort sanctie dat de stadions leeg bleven, misschien dat het helpt. En dat het tuig misschien eens begint na te denken.
    He who is not courageous enough to take risks will accomplish nothing in life.

  20. #95
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    Als nou eens een overkoepelende bond in NL komt voor vechtsport evenementen.
    En dat bv net als bij de Challenge in Hoofddorp een pas nodig is om toegang te krijgen voor een evenement.
    Dan krijg je natuurlijk weer gezeur net als bij de "wietpas", maar hey.. Als je niks te verbergen hebt is er toch niks aan de hand. Fouilleren, alcohol verbieden en rook vrij.

    Ieder die buiten het boekje gaat, bannen bij de "Bond.

    Just my 2 cents..

  21. #96
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Damn echt klote om te horen! SHIT ZEG!!!!!!!!
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  22. #97
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    Groningen
    Posts
    796
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by DAWK1D View Post
    Daar had ik nog niet aan gedacht, daar moet dan maar een ''vervangend'' iets voorkomen without a doubt . Maar hoe het nu gaat lijkt me dan niet eens z'n slecht idee.. Bij voetbal wedstrijden kregen de ''supporters'' in het verleden/heden ook wel eens z'n soort sanctie dat de stadions leeg bleven, misschien dat het helpt. En dat het tuig misschien eens begint na te denken.
    Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik ga niet voor een leeg publiek vechten...

  23. #98
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    The Netherlands
    Posts
    721
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by SjorsWilms View Post
    Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik ga niet voor een leeg publiek vechten...
    Liever dat, dan een publiek dat vol zit met verkeerde bedoelingen. Natuurlijk is het niet ideaal..
    He who is not courageous enough to take risks will accomplish nothing in life.

  24. #99
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    2.361
    vCash
    126000

    Default

    Mond viel er open van toen ik dit nieuws hoorde... Sterkte ermee iedereen...

  25. #100
    Join Date
    Aug 2010
    Posts
    100
    vCash
    126000

    Default

    Clyde Petres heeft een betere afscheid verdiend!! Ik vind het echt rot voor hem..is gewoon goede gast
    Ik snap niet dat mensen zo ondoordacht kunnen zijn.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •