MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 6 of 13 FirstFirst ... 2345678910 ... LastLast
Results 126 to 150 of 323
  1. #126
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    55
    vCash
    126000

    Default

    wat een stelletje kut criminelen daar allemaal stoer doen met hun dikke koppen
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #127
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Zijn allebei fout bezig. Die ene maakt een takedown en verscheidene hammerfists, lijkt wel MMA. Die andere maakt en gesprongen knie en gaat veel te lang door. En het publiek vindt het maar prachtig. De evolutie is weer twee treden naar beneden gevallen.
    Nee. T'is toch echt alleen de blauwe hoek. De rode wordt aan de linker arm naar de grond getrokken en valt over de ander heen. En dat zijn geen hammerfists maar een beweging om steun te zoeken om weer op te staan aangezien hij aan zijn nek op de grond wordt gehouden. Hij slaat maar een keer van boven naar beneden. Maar dat is gewoon frustratie wat ook begrijpelijk is.

  3. #128
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Nee. T'is toch echt alleen de blauwe hoek. De rode wordt aan de linker arm naar de grond getrokken en valt over de ander heen. En dat zijn geen hammerfists maar een beweging om steun te zoeken om weer op te staan aangezien hij aan zijn nek op de grond wordt gehouden. Hij slaat maar een keer van boven naar beneden. Maar dat is gewoon frustratie wat ook begrijpelijk is.
    vreemd dat die scheids ook steeds aan de nek van de rode blijft trekken terwijl die imbeciel van de blauwe hoek alle ellende veroorzaakt.

  4. #129
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    504
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Zijn allebei fout bezig. Die ene maakt een takedown en verscheidene hammerfists, lijkt wel MMA. Die andere maakt en gesprongen knie en gaat veel te lang door. En het publiek vindt het maar prachtig. De evolutie is weer twee treden naar beneden gevallen.
    Allebei fout? Ik weet niet wat jij hebt gezien maar ik zag;

    - Vechter uit blauwe hoek waarschijnlijk TBS met verlof;
    - Begeleiders blauwe hoek idem;
    - Scheidsrechter had direct na eerste actie moeten stoppen;
    - Na hervatting en takedown van vechter blauwe hoek probeert vechter rode hoek maar te overleven door inderdaad maar na te slaan;
    - Publiek wat er van lijkt te genieten?
    - Jury geeft onbeslist na niet volledig gevochten partij? Marco kom er maar in?

    Je kan mij niet wijsmaken dat niemand van te voren de vechter uit de blauwe hoek als 'normaal mens' heeft kunnen waarnemen voor zijn wedstrijd? Wat een zwakbegaafde. Ook zijn begeleiders zijn mijn inziens helemaal de weg kwijt en behoren zich z.s.m. te melden bij dezelfde kliniek als die van de vechter.

    Bannen voor het leven deze 'sportschool' en vechters van ieder gala... Geen waarschuwing of schorsing behalve voor het leven. Welke sportschool was dit in vredesnaam?

    Sorry voor mijn ongenuanceerde mening. Maar als dit toegestaan blijft gebeuren er dus ongelukken en wordt het verkrijgen van vergunningen voor promotors een groot probleem.

    Ik zie de officials ook twijfelen en deze geven een 'onbeslist'... @Marco Scheids wat is jouw mening hierover?

  5. #130
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.555
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by raveboy View Post
    Ok. Dus deze jongen krijgt nu de schuld van alles..?

    Ik vind dat vrij bizar.

    Het is een rare, wilde partij, maar er gebeuren volgens mij geen hele extreme dingen.

    Om te beginnen: die tent is al een gekkenhuis. Luister eens naar dat fightstar filmpje op vol volume. Dat doet iets met je als je daar staat. En je merkt dat aan beide vechters, vanaf de eerste seconde. Die Demasco oogt een beetje ehm... impulsief. Zo op het eerste oog lijkt het me geen jongen die in de gemeenteraad zit. Dus die zal op een bepaalde manier reageren.

    Voor dat iedereen nu roept "dat is geen excuus!", kijk wat hij nou echt doet tot het eerste moment dat de partij wordt stil gelegd. Dat valt echt wel mee. Kijk ook zijn gezichtsuitdrukking op 1.05. Hij vindt het echt niet zo leuk.

    Daarna wordt de partij hervat (ze groeten elkaar wel gewoon elke keer). Hij verliest zichzelf weer in wild gemaai en ze komen ten val (luister naar het geluid van het publiek!). Dan wordt Demasco geslagen op de grond. Niet hard, maar dat doet het voor hem. Hij komt naar voren gelopen, geeft 1 enkele halfbakken knie en dan is het klaar voor hem. Binnen de kortste keren hebben ze zich verzoend.

    Dat is alles.

    Dus dit is de duivel die al dat geweld op zijn geweten heeft?

    Al bedacht dat het respectloos is ten opzichte van Petres, die samen met die jongen in de ring de boel probeerde te sussen?

  6. #131
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    vreemd dat die scheids ook steeds aan de nek van de rode blijft trekken terwijl die imbeciel van de blauwe hoek alle ellende veroorzaakt.
    Dat dacht ik ook al.

  7. #132
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by sportfan View Post
    Welke sportschool was dit in vredesnaam?
    Fighting Spirit Gym uit Schagen.

  8. #133
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by NielsN View Post
    Ok. Dus deze jongen krijgt nu de schuld van alles..?

    Ik vind dat vrij bizar.

    Het is een rare, wilde partij, maar er gebeuren volgens mij geen hele extreme dingen.

    Om te beginnen: die tent is al een gekkenhuis. Luister eens naar dat fightstar filmpje op vol volume. Dat doet iets met je als je daar staat. En je merkt dat aan beide vechters, vanaf de eerste seconde. Die Demasco oogt een beetje ehm... impulsief. Zo op het eerste oog lijkt het me geen jongen die in de gemeenteraad zit. Dus die zal op een bepaalde manier reageren.

    Voor dat iedereen nu roept "dat is geen excuus!", kijk wat hij nou echt doet tot het eerste moment dat de partij wordt stil gelegd. Dat valt echt wel mee. Kijk ook zijn gezichtsuitdrukking op 1.05. Hij vindt het echt niet zo leuk.

    Daarna wordt de partij hervat (ze groeten elkaar wel gewoon elke keer). Hij verliest zichzelf weer in wild gemaai en ze komen ten val (luister naar het geluid van het publiek!). Dan wordt Demasco geslagen op de grond. Niet hard, maar dat doet het voor hem. Hij komt naar voren gelopen, geeft 1 enkele halfbakken knie en dan is het klaar voor hem. Binnen de kortste keren hebben ze zich verzoend.

    Dat is alles.

    Dus dit is de duivel die al dat geweld op zijn geweten heeft?

    Al bedacht dat het respectloos is ten opzichte van Petres, die samen met die jongen in de ring de boel probeerde te sussen?
    jezus.

    heb jij soms ook een gezichts tatoeage? tatoeëer er anders even een bril bij.

  9. #134
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    268
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    jezus.

    heb jij soms ook een gezichts tatoeage? tatoeëer er anders even een bril bij.
    lol!

  10. #135
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by NielsN View Post
    Ok. Dus deze jongen krijgt nu de schuld van alles..?

    Ik vind dat vrij bizar.
    Ja. How bizar.
    Dus het is eigenlijk de schuld van het publiek dat ie zich tot drie keer toe onsportief gedraagt.

  11. #136
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.555
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    jezus.

    heb jij soms ook een gezichts tatoeage? tatoeëer er anders even een bril bij.
    Ja, lachen, man.

    Ik heb al die filmpjes een paar keer bekeken (had effe niets anders te doen). Zeg jij mij maar waar ik fout zit.

    Of nee, weet je wat, als je toch een zondebok zoekt, het is eigenlijk allemaal de schuld van Clyde Petres, niet?

  12. #137
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Almelo
    Posts
    1.488
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by D1987 View Post
    Uit eigen ervaring weten we dat de mensen bij de......... viptafels constant baco's, whiskey mixjes en dergelijke moeten drinken. Ze hebben de een nog niet op of ze hebben alweer een nieuwe nodig en zo gaat het maar door............. Geef ze een drankkaart o.i.d. en schenk alleen bier(achtige dranken) en wijn bijvoorbeeld
    Niet alleen VIPs zijn asociaal.

    Ik had afgelopen 7 mei in Almelo een non-profit (niet gesponsord) gala om wedstrijdjes te doen voor de jongens en meiden die hun sport willen beoefenen.

    Daar liep ook ene Ronald de ringverhuurder (doet ook Beast of the East en Belt van Edervelt gala's en zo zei die, blablablabla....) rond met zijn crew (waarvan sommigen al duidelijk wat ophadden) die misbruik maakte van onze gegoedheid door baco's, bier en overmatig eten te bestellen bij de kantine op onze rekening voor ca. 150 euro. Gelukkig had de bardame het in de gaten en had al een aparte bon gemaakt van die gasten.
    Op het einde weigerde die Ronald de rekening te betalen en verwachtte dat de organisatie dat zou doen. Hadden wij uit loyaliteit al 50 euro voor drank en hapje betaald. Had ons daarna nog een uur of zo opgehouden met het praten als brugman om zich eruit te lullen om de rest van de rekening die op zijn naam stond maar niet te hoeven betalen.
    Ik had die bar gezegd dat ze de politie maar moesten bellen als die niet zou willen betalen. Uiteindelijk had hij de bardame alsnog betaald. (Wij hielden met onze crew nog wel effe de wacht voor het geval het uit de hand zou lopen)
    Hij zat ook een hele tijd naast de jury bij de bekers alsof hij bij de organisatie hoorde... foto's bij de buren: blonde krullen met bril in het haar...

    Zulke mensen als die Ronald verpesten het ook voor een heleboel organisatoren om gala's te organiseren en zulke mensen moeten we weren van de gala's.
    Momentopname bij benadering (niet wetenschappelijk onderbouwd) :
    Former Reputation Received (400 point(s) total)
    Latest Reputation Received (509 point(s) total)

  13. #138
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    vind dat de nadruk nu wel heel erg op die partij komt te liggen. Tuurlijk het is niet goed, van de vechter niet, van de hoek niet en de organisatie niet. Maar die grote vechtpartij daar zijn de deelnemers zelf verantwoordelijk voor!! dat zijn in mijn ogen de grootste mafkezen van het gala!!
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  14. #139
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.555
    vCash
    126000

    Default

    Gezichtstatoeage, dus het is zijn schuld.

  15. #140
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    FPA / Amersfoort
    Posts
    1.480
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by TOON View Post
    vind dat de nadruk nu wel heel erg op die partij komt te liggen. Tuurlijk het is niet goed, van de vechter niet, van de hoek niet en de organisatie niet. Maar die grote vechtpartij daar zijn de deelnemers zelf verantwoordelijk voor!! dat zijn in mijn ogen de grootste mafkezen van het gala!!
    X2
    Dit was een N-klasse partij toch?
    Ik heb volgens mij wel vaker zulke psychopaten in de ring een N-partij zien draaien.

  16. #141
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    504
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by NielsN View Post
    Gezichtstatoeage, dus het is zijn schuld.
    Hangt er vanaf wat er in die inkt zat. Maar effe serieus wat is je volgende motivatie om het goed te praten? De 'rassenkaart'?

  17. #142
    Join Date
    Apr 2011
    Posts
    13
    vCash
    126000

    Default

    Een prachtige VIP tafel gewonnen, fantastische plek, goed zicht op de ring, onwijs gezellig....en dan uit het niets een meter naast je breekt gewoon de hel los.
    Kinderen pakken en weg wezen...en dan realiseer je ineens wat rennen voor je leven betekent....
    Dit was de avond van Clyde, na het grootste gevecht van zn leven, een afscheidswedstrijd...
    En dan weten gewoon een stel hersenloze alles maar dan ook alles te verpesten, ben er nog steeds stil van!
    Lieve Clyde we zijn er voor je!!!

  18. #143
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    54
    vCash
    126000

    Default

    Wiens schuld het ook is, die marvin hoort niet in de ring thuis.

  19. #144
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    Levenslang schorsen deze hersenloze drol!

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  20. #145
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    504
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mauro View Post
    X2
    Dit was een N-klasse partij toch?
    Ik heb volgens mij wel vaker zulke psychopaten in de ring een N-partij zien draaien.
    Hier heb je gelijk in maar deze patiënt is wel extreem en het is ook de begeleiding (sportschool)die hier zwaar de fout ingaat en de bond.

  21. #146
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by NielsN View Post
    Gezichtstatoeage, dus het is zijn schuld.
    Vergeet niet dat hij ook nog eens zwart is.

  22. #147
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    504
    vCash
    126000

    Default

    Misschien heeft hij geen schuld aan het vechtincident in het publiek of de schietpartij buiten maar je moet toch minimaal met me eens zijn dat dergelijke incidenten wel aanleiding geven tot een explosie wanneer de stemming in het publiek er al een is van geladen testoronmannetjes? In zoverre acht ik hem, zijn team en de officials wel degelijk verwijtbaar...

  23. #148
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    echt niet te geloven dit zeg..in en in triest, t ergste vind ik ook nog dat het publiek (goed te zien in t fightstar filmpje) er gewoon bij staat te lachen

  24. #149
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by sportfan View Post
    Misschien heeft hij geen schuld aan het vechtincident in het publiek of de schietpartij buiten maar je moet toch minimaal met me eens zijn dat dergelijke incidenten wel aanleiding geven tot een explosie wanneer de stemming in het publiek er al een is van geladen testoronmannetjes? In zoverre acht ik hem, zijn team en de officials wel degelijk verwijtbaar...
    nee vind ik niet. Ze zijn verantwoordelijk voor hun eigen gedrag. Als ze fatsoen in hun porem hadden was die partij niet uit de hand gelopen. Als het publiek/VIPS fatsoen in hun porem hadden was het ook niet uit de hand gelopen....ik vind het iets te makkelijk om nu die partij als hoofdschuldige aan te wijzen dat het uit de hand is gelopen....dat heeft met de mensen zelf te maken....
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  25. #150
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by NielsN View Post
    Ja, lachen, man.

    Ik heb al die filmpjes een paar keer bekeken (had effe niets anders te doen). Zeg jij mij maar waar ik fout zit.

    Of nee, weet je wat, als je toch een zondebok zoekt, het is eigenlijk allemaal de schuld van Clyde Petres, niet?

    de man met het "versierde" gezicht maakt op mij niet echt de indruk dat hij komt om te kickboksen.

    of je moet iemand vastpakken en 'm vervolgens op z'n achterhoofd slaan tot de edele kunst van het muay-thai rekenen?

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •