MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 45 of 45
  1. #26
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    436
    vCash
    126000

    Default

    Echt triest om te zien dit.

    En dat gesmijt met tafels en stoelen.. Dacht dat stoere mannen hun vuisten gebruiken..
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    I am I am,

    A real religious mannn

  2. #27
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Ja gemeentes gaan nu zeggen: Te groot risisco. Of ze eisen een dermate grote hoeveelheid security, dat het voor een kleine promotor niet haalbaar is om een gala te organiseren. Inderdaad erg triest, een zeer zwarte avond voor kickboksend Nederland.

  3. #28
    Join Date
    May 2009
    Posts
    188
    vCash
    126000

    Default

    TTT

  4. #29
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    FPA / Amersfoort
    Posts
    1.480
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ArjanV View Post
    Begin maar met het stoppen met VIP tafels....99 van de 100 keer begint daar de ellende omdat er veel wannebe's zitten die teveel gezopen en/of gesnoven hebben en zo nodig de stoere jongen uit willen hangen...
    Dat denk ik ook,..daar zit de angel,..maar deze mensen dragen financieel wel bij aan het mogelijk maken van gala's..wat moeten we dan ?
    echt triest dit..

  5. #30
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    deventer
    Posts
    1.437
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mister bokito View Post
    TTT
    What Is 'TTT'? Is TTT the Same as 'Bump'?

    jaja ik ben oud...
    What the ßleep do w∑ (K)π0w!?
    As a ATHEIST.... If you exist and will prove mine unbelief was wrong:
    PLEASE GIVE US BACK STEVE JOBS AND TAKE JUSTIN BIEBER!!

  6. #31
    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    1.300
    vCash
    126000

    Default

    Te triest voor woorden...

  7. #32
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Quote Originally Posted by Bagheera View Post
    Ja>>> To The Top

  8. #33
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    Ik hoop dat de beelden er iig toe kunnen bijdragen dat deze "vechtsportliefhebbers" kunnen worden opgepakt en aangepakt, al acht ik die kans ZEER klein. Ik begrijp dat een groot deel van een gala bekostigd wordt door deze verstandelijk beperkte medemens, maar wordt het niet tijd om ons af te vragen of we dit nog willen? Aan de andere kant komen ze dan wel door de gewone deur naar binnen en gebeurd hetop de tribune, hetgeen zo mogelijk nog ergere gevolgen kan hebben..

    Heb er maar 1 woord voor T R I E S T ! ! !

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  9. #34
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    En ik hoop dat vd Laan niet de vechtsportgala's aanpakt, maar deze kneuzen...

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  10. #35
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Quote Originally Posted by Mauro View Post
    Dat denk ik ook,..daar zit de angel,..maar deze mensen dragen financieel wel bij aan het mogelijk maken van gala's..wat moeten we dan ?
    echt triest dit..
    Op een andere manier inkomsten genereren....andere sponsoren aantrekken en dan iets anders als de plaatselijke shoarmaboer,de autosloperij en de eerste de beste growshop....gewoon fatsoenlijke bedrijven,die gaan dat nu niet doen vanwege de slechte publiciteit rond vechtsporten en zo komen we in een cirkeltje... Het vechtsportwerldje an sich en de organisatoren in het bijzonder zijn hieraan zelf schuldig door nooit fatsoenlijk tegen excessen te hebben opgetreden..
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  11. #36
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    Hoorn
    Posts
    132
    vCash
    126000

    Default

    was er bij... Me zoon had ook een partij op dit gala. Wat een Drama dit voor iedereen die dit mee heb moeten maken. Gelukkig konden we via de nooduitgang boven op de tribune naar buiten. Wij waren al expres bij de nooduitgang gaan zitten met de kinderen omdat er eerder ook al knokken was op de tribune... Eenmaal buiten beginnen ze daar te schieten, sta je daar dan achter een busje te schuilen... Echt heel erg wat er gister is gebeurd.

  12. #37
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Quote Originally Posted by ArjanV View Post
    Op een andere manier inkomsten genereren....andere sponsoren aantrekken en dan iets anders als de plaatselijke shoarmaboer,de autosloperij en de eerste de beste growshop....gewoon fatsoenlijke bedrijven,die gaan dat nu niet doen vanwege de slechte publiciteit rond vechtsporten en zo komen we in een cirkeltje... Het vechtsportwerldje an sich en de organisatoren in het bijzonder zijn hieraan zelf schuldig door nooit fatsoenlijk tegen excessen te hebben opgetreden..
    +1 helemaal mee eens.

  13. #38
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    pffffffff wat een drama zeg....er zijn altijd van die mafketels die het gewoon verpesten denken dat als ze gezopen hebben en hun dikke neus vol te hebben dat ze de hele wereld aan kunnen...wat een helden zooooo stoer met tafels gooien...en triest voor clyde....ik heb er geen woorden voor............maar wie weet waarom de vechtpartij onstaan is eigelijk.

  14. #39
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    huizen
    Posts
    293
    vCash
    126000

  15. #40
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.733
    vCash
    126000

    Default

    Mooie sport is het maar o o wat een tuig komt er in nederland toch altijd op af

  16. #41
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    Apeldoorn
    Posts
    1.154
    vCash
    126000

    Default

    wat triest zeg!

    Gelukkig is er beeldmateriaal zodat al dat tuig opgepakt kan worden!

    A real fighter is not measured by how many times he falls, but how many times he stands up.

  17. #42
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    The Netherlands
    Posts
    3.254
    vCash
    126000

    Default

    Ik vindt het allereerst kut voor iedereen die de sport een warm hart toedragen, voor Clyde in het byzonder ..... wat moet die een klote avond hebben gehad.

    Verder wil ik de gewonden veel sterkte wensen, hopend dat ze er geen blijvend letsel aan overhouden.
    Ush,
    Marco.

  18. #43
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    The Netherlands
    Posts
    721
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Lennie View Post
    Dit is heel slecht nieuws en ben ook heel bang dat v.d Laan optimaal misbruik gaat maken van dit incident.
    Hoe jammer het ook is.. geef hem ongelijk. Dit versterkt zijn argumenten x10

    Sterkte aan de mensen die aanwezig waren, en de mogelijke gewonden.
    He who is not courageous enough to take risks will accomplish nothing in life.

  19. #44
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Wat een klotenieuws dit!

    Ik vind het naar voor de persoon die gewond is en natuurlijk voor Clyde, die nog één keer wilde vlammen op zijn gala.

    De mensen die narigheid veroozaken op gala's zijn geen vechtsportliefhebbers maar een stelletje teringlijers die denken dat ze gangsters zijn omdat ze met een blaffer lopen.

    Kots en kotsmisselijk wordt ik van zulke gasten, zou ze zo midden in de zee willen gooien vol met haaien!!!!

  20. #45
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Live verslag afscheidsgala Clyde Petres

    Deze krijgt een slotje.
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •