MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 4 FirstFirst 1234
Results 76 to 96 of 96
  1. #76
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Irishrover View Post
    Jij leest wat je wilt lezen ;-)Jij bent slim haha, je slaat de helft over. Lees nog maar het stukje over kracht/getrainde kracht.
    Badr heeft de kracht om met een zwaai iemand neer te slaan, Alistair overigens ook.
    Een doodgewone 'dronken' kermisklant heeft de kracht niet om een getrainde kickboxer neer te slaan doormiddel van een zwaai.
    Wel als ie raak is.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Wel als ie raak is.
    Blijkbaar ga je voor ''het laatste woordje'', reageer hierna nog één keer op mij; En je hebt hem;-)

  3. #78
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Irishrover View Post
    Blijkbaar ga je voor ''het laatste woordje'', reageer hierna nog één keer op mij; En je hebt hem;-)
    Okay.

  4. #79
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Antwerp
    Posts
    812
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ARMENIA View Post
    marat
    ja klopt, beetje te veel emoties, dan verwissel je al eens namen

  5. #80
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    1.019
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    misschien moet je badr even gaan trainen, met jou inzicht en techniek moet het wel goed komen denk ik.
    Wat een lompe opmerking, omdat ik zijn trainer ben mag ik mijn mening niet over hem geven? Hij vecht gewoon als een bezetene zonder de techniek die we van hem gewend zijn. En als hij op deze manier tegen Schilt of Overeem had gevochten had hij geen schijn van kans gehad. Het ziet er niet uit, en is inderdaad effectief, omdat het tegen Tony Gregory is ja...

    Spong had wie gesloopt ?

    Het was niet eens een 'gevecht', Tony Gregory kwam niet eens om te vechten, die kwam om wat geld te verdienen. Wat een aanfluiting zeg.

    De ring in stappen om vervolgens als een schildpad in het 'harnas' te schuilen.

    Hij heeft nog een lange weg te gaan zeg je ? Leg eens uit... Is Badr een nieuweling?
    Zo vocht hij inderdaad wel ja, en na een jaar eruit te zijn geweest, denk ik ook dat je de bepaalde wedstrijdscherpte mist. Of het nou aan de tegenstander ligt volgens Badr of niet. Uiteindelijk ligt het allemaal aan hemzelf, ik zie de hongerigheid die Badr had in hem terug, maar de scherpte en techniek niet.

  6. #81
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    eerlijk gezegd heb ik heel vaak in partijen van badr gezien dat hij zulke hoeken geeft, ik snapte daarom ook nooit dat mensen zeiden dat hij een soort mike tyson is.... dat hij extreem goed en wat dan ook.. ik vind hem wel goed, maar niet dat ik zeg wowww..

    ik denk dat aerts hem kan verslaan.. als aerts een losse gevecht tegen hem moet dan pakt die hem wel.. maarja daar zullen vele het niet met me eens zijn denk ik haha

  7. #82
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Armenia, ik ben echt geen grote badr fan ofzo maar Badr vs Aerts was Peter vrij kansloos.

    Misschien 12, 13 jaar terug dat Peter hem zou slopen maar nu zit dat er echt niet meer.
    Home mtk-gym.nl


  8. #83
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    Armenia, ik ben echt geen grote badr fan ofzo maar Badr vs Aerts was Peter vrij kansloos.

    Misschien 12, 13 jaar terug dat Peter hem zou slopen maar nu zit dat er echt niet meer.
    klopt makker.. maar dat was in toernooivorm..

    aerts tegen schilt in toernooivorm de eerste x kon die ook niks. pas toen die los ging trainen, en zijn mindset erop had gezet, toen pas heeft die als een leeuw gevochten en schilt verslagen..

    de eerste x had aerts geen kans tegen badr, maar als hij er vol voor gaat trainen zie ik hem winnen.

    aerts heeft zelf ook aangegeven dat die nog wel een x tegen badr wou, nou die partij wil ik zien!!

    we weten allemaal, aerts is stokoud :P maar die vent kan vechten als een leeuw als die er 1000% voor gaat, tom harinck verzint wel een supergoede strategie en dan wordt het knallen

  9. #84
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ARMENIA View Post
    eerlijk gezegd heb ik heel vaak in partijen van badr gezien dat hij zulke hoeken geeft, ik snapte daarom ook nooit dat mensen zeiden dat hij een soort mike tyson is.... dat hij extreem goed en wat dan ook.. ik vind hem wel goed, maar niet dat ik zeg wowww..

    ik denk dat aerts hem kan verslaan.. als aerts een losse gevecht tegen hem moet dan pakt die hem wel.. maarja daar zullen vele het niet met me eens zijn denk ik haha
    je ziet ze vliegen gap. volgens mij geloof je zelfs dat petrosyan hem kan pakken en marat en harut grigorian pakken hem ook makkelijk in een losse gevencht.

  10. #85
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Irishrover View Post
    Maar weer moet ik je corrigeren Dirkje, Cafehoeken is voor iedereen, de extreme technische vechters als; Faldir & Petrosyan kunnen dit ook uitvoeren. Dus jou reactie alweer slaat kant noch wal.
    Een lesje Nederlands lijkt me niet verkeerd.....
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  11. #86
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    Een lesje Nederlands lijkt me niet verkeerd.....
    Tenminste, jij wilt altijd uit de hoogte overkomen in je discussies, met deze zinsopbouw en het wel of niet gebruiken van een bezittelijk voornaamwoord kom je niet verder dan behoorlijk beperkt
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  12. #87
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tidelot View Post
    je ziet ze vliegen gap. volgens mij geloof je zelfs dat petrosyan hem kan pakken en marat en harut grigorian pakken hem ook makkelijk in een losse gevencht.
    In een gevencht pakken ze hem zeker ja

  13. #88
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    Een lesje Nederlands lijkt me niet verkeerd.....
    Te snel getypt ;-) Maar je begrijpt me wel Dirkje.

  14. #89
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    Tenminste, jij wilt altijd uit de hoogte overkomen in je discussies, met deze zinsopbouw en het wel of niet gebruiken van een bezittelijk voornaamwoord kom je niet verder dan behoorlijk beperkt
    Jij gaat nooit in op wat ik zeg. ( Omdat ik je vaak blokkeer ) Je omzeilt alle informatie & houdt je bezig met randzaken tijdens een discussie.
    Ik zie jou als die gozer op je profiel foto ;-)

  15. #90
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    leuk en gezellig weer....een ouderwetse Badr topic...

    ik ben nog mild geweest met mijn kritiek op zijn manier van vechten want het was werkelijk niet om aan te zien....zijn fans hoor ik voortdurend over zijn hoge KO-ratio, maar is Badr ook werkelijk beter gaan vechten? Als je kijkt naar Spong, Gerges, Ghita en vooral Saki....die vechten steeds beter....tactischer en kunnen niet alleen iemand k.o. meppen, maar ook systematisch een zwakkere tegenstander beetje bij beetje slopen, zonder zelf ook maar een beetje gevaar te lopen (dus niet als een gek zwaaien, achter je stoten aan vallen en helemaal open staan voor counters)

    ik vraag me af of ze bij Mike's wel in staat zijn dit te veranderen of dat ze zoiets hebben van 'we maken hem zwaarder, laten hem loeihard stoten en de rest komt vanzelf wel'....

    ik vind het echt zonde dat hij zo vecht.....

  16. #91
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ARMENIA View Post
    eerlijk gezegd heb ik heel vaak in partijen van badr gezien dat hij zulke hoeken geeft, ik snapte daarom ook nooit dat mensen zeiden dat hij een soort mike tyson is.... dat hij extreem goed en wat dan ook.. ik vind hem wel goed, maar niet dat ik zeg wowww..

    ik denk dat aerts hem kan verslaan.. als aerts een losse gevecht tegen hem moet dan pakt die hem wel.. maarja daar zullen vele het niet met me eens zijn denk ik haha
    Armenia, vaak met je eens. Dit keer niet. De Peter op dit moment zal tekort komen tegen Badr ( Losse gevecht ) In 2008 begonnen ze beide fris & fit, gezien het de eerste wedstrijd was.
    Peter was inderdaad erg kansloos ( met alle respect voor deze man ) Badr maakt op dit moment fysiek, technisch & tactisch grote sprongen.
    Dit terwijl Peter achteruit gaat, wat natuurlijk ook te maken heeft met leeftijd.

    Dus nee..... Badr zal gemakkelijk winnen van Peter.

  17. #92
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    leuk en gezellig weer....een ouderwetse Badr topic...

    ik ben nog mild geweest met mijn kritiek op zijn manier van vechten want het was werkelijk niet om aan te zien....zijn fans hoor ik voortdurend over zijn hoge KO-ratio, maar is Badr ook werkelijk beter gaan vechten? Als je kijkt naar Spong, Gerges, Ghita en vooral Saki....die vechten steeds beter....tactischer en kunnen niet alleen iemand k.o. meppen, maar ook systematisch een zwakkere tegenstander beetje bij beetje slopen, zonder zelf ook maar een beetje gevaar te lopen (dus niet als een gek zwaaien, achter je stoten aan vallen en helemaal open staan voor counters)

    ik vraag me af of ze bij Mike's wel in staat zijn dit te veranderen of dat ze zoiets hebben van 'we maken hem zwaarder, laten hem loeihard stoten en de rest komt vanzelf wel'....
    Gelelemall me ens.

  18. #93
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    leuk en gezellig weer....een ouderwetse Badr topic...

    ik ben nog mild geweest met mijn kritiek op zijn manier van vechten want het was werkelijk niet om aan te zien....zijn fans hoor ik voortdurend over zijn hoge KO-ratio, maar is Badr ook werkelijk beter gaan vechten? Als je kijkt naar Spong, Gerges, Ghita en vooral Saki....die vechten steeds beter....tactischer en kunnen niet alleen iemand k.o. meppen, maar ook systematisch een zwakkere tegenstander beetje bij beetje slopen, zonder zelf ook maar een beetje gevaar te lopen (dus niet als een gek zwaaien, achter je stoten aan vallen en helemaal open staan voor counters)

    ik vraag me af of ze bij Mike's wel in staat zijn dit te veranderen of dat ze zoiets hebben van 'we maken hem zwaarder, laten hem loeihard stoten en de rest komt vanzelf wel'....

    ik vind het echt zonde dat hij zo vecht.....
    Hij kan ook op een tactische & technische wijze vechten, zie gevechten tegen; Bonjasky part 1, Samedov, Zimmerman, Ighansov, Feitosa, Alistair part 2 ( voordat Ali 8 seconden krijgen, daarna was het zwaaien, om hem neer te krijgen )

    Echter, kiest Badr er weleens voor om te zwaaien, wat ik zelf ook geen gezicht vind, zie hem liever op een schone manier vechten.
    We zullen zien hoe hij zich nu gaat ontwikkelen. Fysiek gaat hij vooruit, hopelijk zien we vaker de tactische & technische gevechten.

    De riscio's van het zwaaien kent hij, maar deze tactiek past hij voornamelijk bij de zwakkere tegenstanders toe ( Sem Schilt uitzondering, daar moest het wel, want die man is te sterk om rustig tegen te gaan vechten, 1 klap kan genoeg zijn. )

  19. #94
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Irishrover View Post

    De riscio's van het zwaaien kent hij, maar deze tactiek past hij voornamelijk bij de zwakkere tegenstanders toe ( Sem Schilt uitzondering, daar moest het wel, want die man is te sterk om rustig tegen te gaan vechten, 1 klap kan genoeg zijn. )
    Bij de zwakke Hesdy deed ie het ook al.

  20. #95
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    1.019
    vCash
    126000

    Default

    Bij Peter Aerts en Schilt deed hij het ook, toen had het wel effect. Maar hij mistte nu gewoon scherpte, en dat heb je met zulke molenzwaaien wel nodig

  21. #96
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    Groningen
    Posts
    796
    vCash
    126000

    Default

    De partij van Chahid vs Petrosyan:

    http://www.youtube.com/watch?v=WxLjixVBpyw

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •