MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 51 to 75 of 96
  1. #51
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    1.019
    vCash
    126000

    Default

    Badr Hari denkt echt dat hij Iron Mike is hé? Ineens the Hangover gezien ofzo? Dat hij met "In the air tonight" van Phil Collins opkomt.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    1.019
    vCash
    126000

    Default

    Nou wow, wat was Badr Hari geweldig. Spong had hem gesloopt. Als Hari zo vecht tegen Schilt of Overeem wordt hij gegarandeerd weer KO geslagen, hij heeft nog een lange weg te gaan.

  3. #53
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by GnP View Post
    man man wat een beslissing in de partij van Harut, feit dat je tegen een fransoos vecht in frankrijk voor de titel, dan krijg je zo een toestanden
    harut vocht veel agressiever en aanvallender, enkel de ronde waarin hij neerging verloor hij, de rest was voor hem
    marat

  4. #54
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by D1987 View Post
    Nou wow, wat was Badr Hari geweldig. Spong had hem gesloopt. Als Hari zo vecht tegen Schilt of Overeem wordt hij gegarandeerd weer KO geslagen, hij heeft nog een lange weg te gaan.
    Spong had wie gesloopt ?

    Het was niet eens een 'gevecht', Tony Gregory kwam niet eens om te vechten, die kwam om wat geld te verdienen. Wat een aanfluiting zeg.

    De ring in stappen om vervolgens als een schildpad in het 'harnas' te schuilen.

    Hij heeft nog een lange weg te gaan zeg je ? Leg eens uit... Is Badr een nieuweling?

  5. #55
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Irishrover View Post
    Leg eens uit... Is Badr een nieuweling?
    Hij vocht wel zo. Hij vloog nog net niet de ring uit of draaide nog net niet 360 graden om zijn eigen as elke keer dat ie die popeye maaien van hem maakte.

  6. #56
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by D1987 View Post
    Nou wow, wat was Badr Hari geweldig. Spong had hem gesloopt. Als Hari zo vecht tegen Schilt of Overeem wordt hij gegarandeerd weer KO geslagen, hij heeft nog een lange weg te gaan.

    misschien moet je badr even gaan trainen, met jou inzicht en techniek moet het wel goed komen denk ik.
    Home mtk-gym.nl


  7. #57
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Hij vocht wel zo. Hij vloog nog net niet de ring uit of draaide nog net niet 360 graden om zijn eigen as elke keer dat ie die popeye maaien van hem maakte.
    Hmm, dat klopt ook wel. Viel me ook op. Maar als je goed kijkt, komt het mede door Tony. Die gozer bukte iedere keer wanneer Badr een lange hoek(zwaai) wilde geven.
    Nu weet ik dat Badr al te graag heel snel doormiddel van Cafehoeken de beste man K.O wilde slaan, maar Tony deed we erg z'n best om zo snel mogelijk schadevrij de ring uit te stappen.

    Haha, verder vind ik het ook helemaal niets om Badr in bepaalde gevechten te zien zwaaien, maar het is wel zwaar effectief als ze eenmaal op je face landen.

  8. #58
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Irishrover View Post
    Hmm, dat klopt ook wel. Viel me ook op. Maar als je goed kijkt, komt het mede door Tony. Die gozer bukte iedere keer wanneer Badr een lange hoek(zwaai) wilde geven.
    Nu weet ik dat Badr al te graag heel snel doormiddel van Cafehoeken de beste man K.O wilde slaan, maar Tony deed we erg z'n best om zo snel mogelijk schadevrij de ring uit te stappen.

    Haha, verder vind ik het ook helemaal niets om Badr in bepaalde gevechten te zien zwaaien, maar het is wel zwaar effectief als ze eenmaal op je face landen.
    he, onze Badr knuffelaar.

    Dus Badr slaat wild omdat Tony bukt?

    Het lijkt me eerder andersom
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  9. #59
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Irishrover View Post
    Maar als je goed kijkt, komt het mede door Tony. Die gozer bukte iedere keer wanneer Badr een lange hoek(zwaai) wilde geven.
    En dan? Van iemand op zijn niveau mag je wel wat verwachten. Zelfs tegen een Tony Gregory. Net zo goed als je van een bedrijf als It's Showtime meer kunt verwachten.
    Haha, verder vind ik het ook helemaal niets om Badr in bepaalde gevechten te zien zwaaien, maar het is wel zwaar effectief als ze eenmaal op je face landen.
    Ja. Nou. Dat zijn ze ook als door iemand anders worden gelanceerd.

  10. #60
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Planet Earth
    Posts
    2.251
    vCash
    126000

    Default

    hij heeft met die cafe hoeken wel veel topvechters ko gemept waaronder sem schilt.

  11. #61
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    he, onze Badr knuffelaar.

    Dus Badr slaat wild omdat Tony bukt?

    Het lijkt me eerder andersom
    Zoals gewoonlijk snater je maar weer wat & kun je de discussie niet volgen.
    Afwijkende gozer ben je ook ;-)

    Tony bukte net als iemand die zich overgeeft, iedere vechter ( B.V Alistair, die dus ook soms met harde & snelle zwaaistoten komt, zie 1e gevecht Peter Aerts ) valt/struikelt dan om, omdat je niet verwacht dat een vechter zich op deze manier opgeeft.

  12. #62
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    En dan? Van iemand op zijn niveau mag je wel wat verwachten. Zelfs tegen een Tony Gregory. Net zo goed als je van een bedrijf als It's Showtime meer kunt verwachten.

    Ja. Nou. Dat zijn ze ook als door iemand anders worden gelanceerd.
    Badr introduceert een nieuwe begrip: Cafehoeken, of terwijl; Hard op kracht & snelheid zwaaien, dus zeer effectief ( Schoonheid is een andere opvatting ) Ik weet niet wat jij wenste te zien, maar een technisch & tactisch partijtje zou het natuurlijk nooit worden, vooral niet als je tegenstander letterlijk opgeeft.

    Nee, niet met je eens. Badr heeft zoveel kracht in z'n armen ( Zie K.O Ratio ) dat het bij hem & ook een Alistair een perfecte einduitkomst heeft. Vele vechters hebben niet de kracht in de armen zoals deze twee beulen.

  13. #63
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rafi View Post
    hij heeft met die cafe hoeken wel veel topvechters ko gemept waaronder sem schilt.
    Ja precies, dat gaf ik ook aan, dus heel effectief.

  14. #64
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Irishrover View Post
    Badr introduceert een nieuwe begrip: Cafehoeken
    Die zijn alles behave nieuw. En mooi zijn ze absoluut niet. Daar hoeft men het helemaal niet over te hebben. Als ik maaien wil zien kijk ik wel UFC.

    Nee, niet met je eens. Badr heeft zoveel kracht in z'n armen ( Zie K.O Ratio ) dat het bij hem & ook een Alistair een perfecte einduitkomst heeft. Vele vechters hebben niet de kracht in de armen zoals deze twee beulen.
    Tss...wanneer zo een maai maakt gooi je je hele gewicht erin. Daarvoor is helemaal niet zoveel kracht nodig.

  15. #65
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Waar Badr om moet denken is dat als hij gaat maaien staat zijn eigen koppie helemaal bloot. Een tegenstander met een iets hoger kaliber dan Tony had Badr hiervoor gestraft en Badr miss wel zonder al te veel moeite KO kunnen slaan.

  16. #66
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Irishrover View Post
    Zoals gewoonlijk snater je maar weer wat & kun je de discussie niet volgen.
    Afwijkende gozer ben je ook ;-)

    Tony bukte net als iemand die zich overgeeft, iedere vechter ( B.V Alistair, die dus ook soms met harde & snelle zwaaistoten komt, zie 1e gevecht Peter Aerts ) valt/struikelt dan om, omdat je niet verwacht dat een vechter zich op deze manier opgeeft.
    Ik snater alleen in Badr topics Over afwijkende gozers gesproken

    ps. volgensmij zijn cafe hoeken voor mensen die geen techniek beheersen....
    Last edited by dirk5; 17-05-2011 at 16:03.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  17. #67
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Die zijn alles behave nieuw. En mooi zijn ze absoluut niet. Daar hoeft men het helemaal niet over te hebben. Als ik maaien wil zien kijk ik wel UFC.


    Tss...wanneer zo een maai maakt gooi je je hele gewicht erin. Daarvoor is helemaal niet zoveel kracht nodig.
    Dat zeg ik, het is verre van schoon. Maar het gaat dus om effectiviteit & dat is er. Nogmaals, vele vechters hebben van deze cafehoeken geproefd.

    Je gewicht inderdaad, maar zeker ook kracht. Kracht + je gewicht erin gooien = Extra hard.

  18. #68
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    Ik snater alleen in Badr topics Over afwijkende gozers gesproken

    ps. volgensmij zijn cafe hoeken voor mensen die geen techniek beheersen....
    Haha, vind je gekakel wel prettig hoor, zorgt voor een amusante ambiance.

    Maar weer moet ik je corrigeren Dirkje, Cafehoeken is voor iedereen, de extreme technische vechters als; Faldir & Petrosyan kunnen dit ook uitvoeren. Dus jou reactie alweer slaat kant noch wal.
    Last edited by Irishrover; 17-05-2011 at 16:18.

  19. #69
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Irishrover View Post
    Dat zeg ik, het is verre van schoon. Maar het gaat dus om effectiviteit & dat is er. Nogmaals, vele vechters hebben van deze cafehoeken geproefd.
    Alsjeblieft zeg. Ik weet dat je denkt dat ie op water loopt. Effectiviteit. Ze zijn alleen 'effectief' wanneer ze raak zijn. En zelfs dan. Hesdy bleef ook gewoon staan. Elke dronken knuppel op de kermis kan zulke 'effectieve' maaien maken.

  20. #70
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Alsjeblieft zeg. Ik weet dat je denkt dat ie op water loopt. Effectiviteit. Ze zijn alleen 'effectief' wanneer ze raak zijn. En zelfs dan. Hesdy bleef ook gewoon staan. Elke dronken knuppel op de kermis kan zulke 'effectieve' maaien maken.
    Beste Blackadder, doe niet zo raar. Jij weet toch ook wel dat ik effectief bedoel wanneer ze RAAK zijn. Natuurlijk niet wanneer ze niet aankomen ( Extreem logisch )
    Nu kom je met een voorbeeld; Hesdy, wie kreeg hem wel K.O ? Heb vaker aangegeven dat Hesdy een harde kop heeft & ''gewoon blijft staan''.
    En al die andere die hij K.O heeft geslagen dan ? Jij weet ook wel dat Badr een K.O-er is, dus waarom slechts 1 voorbeeld ( in jou voordeel )noemen dan ?

    Weer niet mee eens, elke dronken knuppel moet wel de kracht zoals Badr & Alistair hebben om doeltreffend te zijn. Iedereen kan zwaaien, maar zwaaien met of zonder getrainde/niet getrainde kracht is een groot verschil.

  21. #71
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Irishrover View Post
    Weer niet mee eens, elke dronken knuppel moet wel de kracht zoals Badr & Alistair hebben om doeltreffend te zijn. Iedereen kan zwaaien, maar zwaaien met of zonder getrainde/niet getrainde kracht is een groot verschil.
    Nou aangezien je zelf inziet dat ze alleen 'effectief' zijn wanneer ze raak zijn kan dus wel elke kermisklant dezen ook maken. Want wanneer die raak zijn ga je ook zitten. En dus zijn ze effectief.

  22. #72
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Alsjeblieft zeg. Ik weet dat je denkt dat ie op water loopt. Effectiviteit. Ze zijn alleen 'effectief' wanneer ze raak zijn. En zelfs dan. Hesdy bleef ook gewoon staan. Elke dronken knuppel op de kermis kan zulke 'effectieve' maaien maken.
    ik zou zeggen test je geluk. in je dronken bui een rondje met badr sparren. ik denk dat je het niet overleeft.
    en dan bedoel ik letterlijk dat je het niet overleeft.

    ps : als barcelona tegen quiq boys moet voetballen, dan krijg je ook niet het voetbal te zien dat je van barcelona gewend bent. je tegenstander speelt ook een grote rol.

  23. #73
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    [QUOTE=tidelot;1034674]ik zou zeggen test je geluk. in je dronken bui een rondje met badr sparren. ik denk dat je het niet overleeft.
    en dan bedoel ik letterlijk dat je het niet overleeft.

    ps : als barcelona tegen quiq boys moet voetballen, dan krijg je ook niet het voetbal te zien dat je van barcelona gewend bent. je tegenstander speelt ook een grote rol.[/QUOTE]

    exact.

    Als badr tegen over alistair had gestaan had hij een totaal andere mindset en vechtstijl gehad
    Home mtk-gym.nl


  24. #74
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Nou aangezien je zelf inziet dat ze alleen 'effectief' zijn wanneer ze raak zijn kan dus wel elke kermisklant dezen ook maken. Want wanneer die raak zijn ga je ook zitten. En dus zijn ze effectief.
    Jij leest wat je wilt lezen ;-)Jij bent slim haha, je slaat de helft over. Lees nog maar het stukje over kracht/getrainde kracht.
    Badr heeft de kracht om met een zwaai iemand neer te slaan, Alistair overigens ook.
    Een doodgewone 'dronken' kermisklant heeft de kracht niet om een getrainde kickboxer neer te slaan doormiddel van een zwaai.

  25. #75
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Rosmalen,Brabant
    Posts
    3.145
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Irishrover View Post
    Badr introduceert een nieuwe begrip: Cafe
    wel eens een N partij gezien die deden het eerder dan badr

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •