MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 13 of 13
  1. #1
    Join Date
    Sep 2010
    Location
    Queens,New York
    Posts
    149
    vCash
    126000

    Default Bloodstain Lane Reviews the May 14th It's Showtime Event Featuring The Return Of Badr

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Man. Your way to positive. This was realy not one of their better events. Pretty dissapointing realy.

  3. #3
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    713
    vCash
    126000

    Default

    Zelfs badr was niet blij ermee

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    focking christopher superman reeves would have done better than that clown, even in his chair

  5. #5
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by redjuh View Post
    focking christopher superman reeves would have done better than that clown, even in his chair
    From beyond the grave.

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    no doubt

  7. #7
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    875
    vCash
    126000

    Default

    met alle respect, het was zeker een zeer vette gala. de sfeer was geweldig in lyon. de fans juichten en fluiten de gehele tijd van begin tot eind.
    ngimbi had het publiek helemaal voor zich gewonnen, en badr tja badr die was een soort god. dat badr, spong en ghita met gemak hadden gewonnen is natuurlijk minder leuk maar de rest van de wedstrijden waren echt van top niveau. ik weet niet wat er te zien was op de stream of videos maar live was het zeker leuk om mee te maken.
    ik heb het naar mijn zin gehad in lyon, en zat bij de terugvlucht met alle vechters in het vliegtuig, ook leuk om mee te maken.

  8. #8
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by univers1l View Post
    met alle respect, het was zeker een zeer vette gala. de sfeer was geweldig in lyon. de fans juichten en fluiten de gehele tijd van begin tot eind.
    ngimbi had het publiek helemaal voor zich gewonnen, en badr tja badr die was een soort god. dat badr, spong en ghita met gemak hadden gewonnen is natuurlijk minder leuk maar de rest van de wedstrijden waren echt van top niveau. ik weet niet wat er te zien was op de stream of videos maar live was het zeker leuk om mee te maken.
    Ik weet niet wat er verder nog voor partijen waren. Maar die die op de stream stonden waren alles behalve top niveau. Ook niet de partijen van Spong of Hari. Want daarvoor heeft men twee toppers nodig. Die dan ook nog eens tegen elkaar gaan.

  9. #9
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    875
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Ik weet niet wat er verder nog voor partijen waren. Maar die die op de stream stonden waren alles behalve top niveau. Ook niet de partijen van Spong of Hari. Want daarvoor heeft men twee toppers nodig. Die dan ook nog eens tegen elkaar gaan.
    nou ja goed waarschijnlijk komt het dan vanwege de sfeer in de zaal want ik had het idee dat het top was. misschien moet ik maar eerst de beelden terug zien

  10. #10
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default

    Quote Originally Posted by univers1l View Post
    met alle respect, het was zeker een zeer vette gala. de sfeer was geweldig in lyon. de fans juichten en fluiten de gehele tijd van begin tot eind.
    ngimbi had het publiek helemaal voor zich gewonnen, en badr tja badr die was een soort god. dat badr, spong en ghita met gemak hadden gewonnen is natuurlijk minder leuk maar de rest van de wedstrijden waren echt van top niveau. ik weet niet wat er te zien was op de stream of videos maar live was het zeker leuk om mee te maken.
    ik heb het naar mijn zin gehad in lyon, en zat bij de terugvlucht met alle vechters in het vliegtuig, ook leuk om mee te maken.

    Foto's?

  11. #11
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    453
    vCash
    126000

    Default

    Sluit me volledig aan bij Univers 1.

    ik was ook aanwezig bij het gala in Lyon. Geweldige sfeer, goed publiek. De tegenstanders van spong, Hari en ghita waren inderdaad niet denderend ( die jongen die tegen Ghita stond heeft die partij 1 week voor het gala aangenomen, heb ik respect voor), maar daar stonden verschillende goede partijen tegenover. Ik vond bijvoorbeeld de partij van Ngimbi gewoon een hele leuke partij om naar te kijken en het was inderdaad heel leuk om te zien hoe ngimbi het publiek voor zich won. Marat Gregorian stond tegen een sterke Fransman, mooie partij en Mosab stond ook tegen een goede jongen wat ook weer een mooie partij gaf, helaas moest Mosab afhaken met een enkelblessure. Chahid vs Petrosyan was ook een goede partij totdat Petrosyan, Chahid zijn ballen letterlijk naar binnen schopte. Resultaat: ziekenhuis voor chahid.

    Al met al een topgala en het zegt echt wel iets dat ik ondanks het missen van het kampioensfeest van mijn club (ik reis vandaag pas terug), ik geen enkele spijt heb dat ik gegaan ben. Ik zat samen met een gabber van me vip, gewoon stoelen, geen patsertafels zoals in NL. Volop gelegenheid gehad om vechters te ontmoeten en ondanks een ruim 6000 man groot bloedfanatiek publiek geen enkel incident (behalve dan misschien het iets te enthousiast bestormen van badr's kleedkamer na afloop van zijn partij). echt veel kippenvel momenten. Kwa sfeer staat dit gala zeker in mijn top 3 en ik ga al vanaf '83 naar gala's.

    Een klein minpuntje vond ik dat Badr niet de moeite nam even de tijd te nemen voor zijn fans die na afloop van het gala buiten op hem wachtten. Er was speciaal voor hem een bus vol supporters uit Amsterdam west gekomen ( die kwamen op de dag van het gala aan en vertrokken na het gala weer naar Amsterdam....petje af) en er stond voor de rest nog een klein groepje mensen op hem te wachten. Misschien was de reden dat er een aantal fans uit enthousiasme probeerden in zijn kleedkamer te komen, maar toch een beetje jammer. Wel heel aardig was dat het broertje van Badr en andere mensen uit Badr zijn omgeving ons wel persoonlijk kwamen bedanken voor onze aanwezigheid.

    Positief was dan weer met name Tyrone Spong die heel uitgebreid de tijd nam voor iedereen en ook Ernesto Hoost nam alle tijd, andere vechters waren ook makkelijk te benaderen. Later op de avond/nacht nog doorgezakt met o.a. Simon Rutz, Wendel Roche, Edwin van Os, was ook een leuke ervaring en de bierpitchers waren niet aan te slepen.

    Al met al een topervaring en de stad Lyon is een echte aanrader, jammer dat het weer niet helemaal meewerkte, maar de trip is meer dan de moeite waard geweest. Met als toetje het landskampioenschap van mijn cluppie. Iedereen die ik daar gesproken heb nog bedankt voor de succeswensen, het heeft geholpen!

  12. #12
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    1.932
    vCash
    40000

    Default

    SPOILER BSL!

  13. #13
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Spoilers in a review.. who saw that coming?
    Max. 400 x 125

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •