MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 20 of 20
  1. #1
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    423
    vCash
    126000

    Default Feestje v/d Laan: veel gewonden, vechtpartijen en rellen

    [sarcasme-mode aan]

    Vandaag heeft burgemeester v/d Laan een feestje voor Ajax georganiseerd. De afgelopen weken is er veel te doen geweest rondom een eventueel feest maar v/d Laan heeft hoogstpersoonlijk zijn nek uitgestoken om een groot feest te organiseren op het museumplein in Amsterdam.

    Het is bekend dat v/d Laan een trouwe aanhanger van Ajax is en zelfs een seizoenkaart heeft. Dus als echte fan heeft hij er voor gezorgd dat er een feestje kwam.

    Ik hoor de hele tijd sirenes in de stad, tientalle politie auto's, motor agenten, politie te paard, helikopters om de lucht. Het feestje van v/d Laan is helemaal uit de hand gelopen. Ik lees allerlei twitterberichten over gewonden en allerlei mensen die onder de voet worden gelopen (waaronder ook kinderen)...

    Tje wat moeten we daar nu weer mee?

    [/sarcasme-mode uit]
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Heeft Ajax iets gewonnen dan?

  3. #3
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    FPA / Amersfoort
    Posts
    1.480
    vCash
    126000

    Default

    Dat die rellen maar een fijne bliksemafleider mogen zijn voor 'onze' problemen.

  4. #4
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mauro View Post
    Dat die rellen maar een fijne bliksemafleider mogen zijn voor 'onze' problemen.
    lol

  5. #5
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    423
    vCash
    126000

    Default

    Foto's!

    Een van de vele gewonden



    en wat doet je jonge man aan de linkerzijde van het beeld? zwaaien?



    Paniek


    ME zet de boel af

  6. #6
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    FPA / Amersfoort
    Posts
    1.480
    vCash
    126000

    Default

    Tering zeg, voetbal blijft misschien toch wel de grootste idioten aantrekken.

  7. #7
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    423
    vCash
    126000

    Default

    Shit het loopt echt helemaal uit de hand, lullig hoor voor v/d Laan dat ZIJN feestje helemaal uit de hand loopt. Laten we hopen dat ze op het gemeentehuis nu niet allerlei beslissingen gaan nemen om in de toekomst de feestjes van v/d Laan te verbieden.



    Oh jee het komt straks om 22:00 zelfs op het journaal... zo ontzettend jammer en vooral ook heel lullig voor v/d Laan.

    Twitter

  8. #8
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    423
    vCash
    126000

    Default

    v/d Laan komt met statement:

    citaat:

    'Ajax heeft het verdiend! Ze hebben gestreden als tijgers en waren gewoon beter. En dan heb je het verdiend.' Dat zei een trotse burgemeester Eberhard van der Laan van Amsterdam zondag in een reactie op de zege van Ajax om de landstitel tegen FC Twente.

    'Wij Amsterdammers en alle andere Ajax fans zijn daar dankbaar voor'', aldus de burgemeester. ,,We gaan er een mooi feest van maken.'

  9. #9
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    423
    vCash
    126000

    Default

    Burgemeester van Amsterdam Eberhard van der Laan vertelt woensdag op Ajax TV uitgebreid over zijn clubliefde. Wat was de eerste Ajax-wedstrijd die Van der Laan bijwoonde, en die een onuitwisbare indruk op hem maakte? En wie zijn eigenlijk de favoriete Ajacieden van de voormalig minister?
    Van der Laan vertelt met warmte over zijn verbondenheid met Ajax. Mooie momenten uit de jaren zeventig en tachtig larderen het portret. Marco van Basten en Tscheu-la Ling waren Ajacieden die een onuitwisbare indruk maakten. Maar twee Ajax-iconen uit een eerdere generatie Ajacieden, imponeerden Van der Laan pas écht. ,,Van mijn vriendengroep was ik de eerste die Van Basten ontdekte'', vertelt Van der Laan, vanuit het stadhuis in 'zijn' Amsterdam.

  10. #10
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    423
    vCash
    126000

    Default

    46 arrestaties!!!

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Heemskerk!
    Posts
    10.283
    vCash
    126000

    Default

    dit heeft weinig met mma te maken... ik verplaats m ff

    'If you can't teach it, you don't know it'
    Bushido Heemskerk | Judo en Braziliaans Jiu Jitsu

  12. #12
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Ajax verbieden!
    Max. 400 x 125

  13. #13
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Wat wil je nou eigenlijk. Weer die kansloze vergelijking met het voetbal maken? Schiet toch op man, in plaats van altijd maar naar het voetbal te wijzen en van der Laan de schuld te geven, is het misschien tijd de problemen die bij vechtsportgala's wel degelijk bestaan eens aan te pakken en te erkennen... Anders was het ook niet zo makkelijk voor v/d laan of wel. Deze rotzooi mag van mij verplaatst worden naar de pit, heeft niets met voetbal te maken.

  14. #14
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Wat is dit voor topic?

    meer dan 100.000 feestende mensen en dan breed uit gaan meten dat er 50 mensen opgepakt zijn? redelijk kansloos.

    Ik vergelijk het graag effe met het gala in Hoorn, mag je mij vertellen waar meer gekken rondlopen.

    Dit is inherent aan een feest. Er word gezopen gesnoven en geslikt en dan gebeuren deze dingen. Dit gebeurd in Amsterdam, dit gebeurde ook gisteren in Enschede, en psv-oost staat ook altijd te matten op het kampioensfeest.

    Als 100.000 mensen naar dezelfde discotheek gaan, denk je dat het dan geen knokken is? Op deze manier proberen de niksgunners iets van de glans van de titel af te nemen, 1 ding is zeker, dat gaat niet lukken!
    Last edited by dirk5; 16-05-2011 at 12:03.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  15. #15
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Siebengewald
    Posts
    2.760
    vCash
    126000

    Default

    Tja, ik snap de bedoeling ook niet echt van dit topic.
    I love it when a plan comes together. Colonel John Smith aka "Hannibal"

  16. #16
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Is het misschien tijd de problemen die bij vechtsportgala's wel degelijk bestaan eens aan te pakken en te erkennen... Anders was het ook niet zo makkelijk voor v/d laan of wel.
    x2

    FAIL topic dit.

  17. #17
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Ik zeg 3 punten in mindering brengen !
    Lijkt me wel een gepaste straf.
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  18. #18
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    meer dan 100.000 feestende mensen en dan breed uit gaan meten dat er 50 mensen opgepakt zijn? redelijk kansloos.

    meer dan 1000 gala's per jaar, een wordt verneukt, de rest moet maar verdwijnen


    op de vot dermit

  19. #19
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MB667 View Post
    meer dan 1000 gala's per jaar, een wordt verneukt, de rest moet maar verdwijnen
    jij ook al zo'n koning in het lezen van dingen die nergens geschreven worden?
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  20. #20
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Wat wil je nou eigenlijk. Weer die kansloze vergelijking met het voetbal maken? Schiet toch op man, in plaats van altijd maar naar het voetbal te wijzen en van der Laan de schuld te geven, is het misschien tijd de problemen die bij vechtsportgala's wel degelijk bestaan eens aan te pakken en te erkennen... Anders was het ook niet zo makkelijk voor v/d laan of wel. Deze rotzooi mag van mij verplaatst worden naar de pit, heeft niets met voetbal te maken.
    x3...

    Altijd gezeik over racisme, maar dit is hetzelfde verhaal. Je trekt een lijn over alle voetballers/supporters d.m.v. te zeggen dat ze allemaal gewelddadig zijn.
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •