MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 19 of 19

Thread: En ja hoor…

  1. #1
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Washington DC
    Posts
    556
    vCash
    126000

    Default En ja hoor…

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    tja als het steeds op de 1ste pagina van het grootste en meest bekende martial arts forum van de lage landen staat. dan komen de kranten er vast ook wel achter. in de telegraaf zal er waarschijnlijk staan: bron, mixfight.nl

  3. #3
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Daar sta ik niet van te kijken.

    Wel jammer dat een stel van die stoere gasten het moeten verpesten voor de echte fans.

  4. #4
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    geen verassing...
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  5. #5
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Tja, was te verwachten dit

  6. #6
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    tja...
    Be a Warrior, not a Worrier

  7. #7
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    127
    vCash
    126000

    Default

    Op zich is het een redelijk reactie:

    ''De eerste indruk is dat de organisatie zich aan de vergunning heeft gehouden'', vertelt de woordvoerster, ''maar dat zoeken we nu nog tot in detail uit.
    Het is natuurlijk zo dat als de regels niet goed zijn nageleefd dat de organisatie fout zat. Er is wat fout gegaan met de beveiliging, maar ook met de orde in de ring. Het feit dat de VIP tafels notoir zijn betekent dat er een bepaalde verantwoordelijkheid is.

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    de wapenvergunning?

    ach ja... als het bij een moskee was gebeurd, hadden we het over een nieuwe cel van de hofstadgroep gehad.

    dusssss klote maar jammer dan

  9. #9
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    toch alleen maar logisch dat zo'n gemeente eens gaat kijken hoe het hele traject vooraf verlopen is...als daar fouten zijn gemaakt die dit mede veroorzaakt kunnen hebben dan is het alleen maar goed als dat bekend is....
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  10. #10
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Ik kan me voorstellen dat dit gevolgen heeft voor de toekomst en niet zozeer voor de organisatie die het gala nu georganiseerd had. Bij het verlenen van een vergunning voor een volgend vechtsportgala zullen er misschien scherpere randvoorwaarden gesteld worden op het gebied van veiligheid.

    Dat vind ik overigens logisch. Als een sector blijkbaar geen zelfregulerend vermogen heeft, waar dat dan ook door mag komen, gaat op den duur de overheid verder ingrijpen.
    Last edited by Facade; 16-05-2011 at 20:00.

  11. #11
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Almere
    Posts
    908
    vCash
    126000

    Default

    We kunnen wel blijven verdedigen alles om blijven draaien. Feit is en blijft, en als ik ook de bugermeester was, zou ik ook een intensieve onderzoek indienen want er staan mensenlevens op het spel, van kinderen met namen. Waar waren de beveiligers ? ? ? ?
    Wees een ware sportmens en laten we toegeven dat dit niet kan bij een sportevenement! Of komen er alleen maar gangsters dat zelfs de beveiligers niks durven te doen ? ? ?

  12. #12
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    42
    vCash
    126000

    Default

    Oh ja: nu is t de schuld van de beveiligers??? Denk ff na: als er 100 man staan te meppen, heeft de beveiliging het met 10 (of iets in die richting) man dan zo maar onder controle? Je kan je klauwen al vol hebben aan 1 geflipte doorgesnoven en bezopen mafketel die de boel staat op te ruien. Beetje jammer deze kortzichtigheid. Ik neem aan dat als er een massale knokpartij is ergens dat jij, Superbambino, het wel eventjes oplost in je uppie.
    Goed zo jongen.

  13. #13
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    348
    vCash
    126000

    Default

    Jongens zolang ze niets verbieden is dit alleen maar goed.

    Strengere eisen zodat iets als dit voorkomen kan worden zijn nodig.
    Beter leren ze uit deze ervaring zodat ik gewoon naar een gala kan zonder dat er chaos uitbreekt.

  14. #14
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Je moet het misschien niet zozeer zien als een verwijt richting de beveiligers mcboelens. Wel kun je je afvragen of er überhaupt een plan was in het geval dat het gala uit de hand liep en of er een of ander idee was om preventief in te grijpen. Dit zijn dingen die je voor de volgende keer wel mee moet nemen natuurlijk.

    Als de pleuris een keer is uitgebroken, kun je niet veel anders dan de politie bellen denk ik. Maar beveiliging zou er toch op gericht moeten zijn om dit te voorkomen en te 'de escaleren' zoals ze dat in die sector noemen dacht ik. Snel ingrijpen is dan iets wat belangrijk is denk ik.

  15. #15
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    127
    vCash
    126000

    Default

    ik vind dat ze die huldigingen ook maar moeten afschaffen al die vechtpartijen bij dat voetbal altijd allemaal tuig en schorum

  16. #16
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    127
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mcboelens View Post
    Oh ja: nu is t de schuld van de beveiligers??? Denk ff na: als er 100 man staan te meppen, heeft de beveiliging het met 10 (of iets in die richting) man dan zo maar onder controle? Je kan je klauwen al vol hebben aan 1 geflipte doorgesnoven en bezopen mafketel die de boel staat op te ruien. Beetje jammer deze kortzichtigheid. Ik neem aan dat als er een massale knokpartij is ergens dat jij, Superbambino, het wel eventjes oplost in je uppie.
    Goed zo jongen.
    Uit eindelijk gaat het om controle. Als de beveiligers het niet aan kunnen, moet je maatregelen nemen. Zeker omdat de problemen al eerder op de avond speelden.
    Nu is het enkel gissen, maar op basis van de huidige gegevens (wapens binnen o.a.), is het wat mij betreft niet meer dan logisch dat er ook naar de beveiliging gekeken wordt.

    Je kan hier het beste van leren, want het doet veel schade aan het vertrouwen in de sport, afgezien nog van de mensen die misschien permanent zijn beschadigd door de events van de avond.

  17. #17

    Default

    was te verwachten

  18. #18
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Mixfight.nl
    Posts
    7.236
    vCash
    113919

    Default

    Gok zo dat een alcohol verbod al een hoop ellende voorkomt.

  19. #19

    Default

    Quote Originally Posted by Hendy View Post
    Gok zo dat een alcohol verbod al een hoop ellende voorkomt.
    x2

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •