MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 45 of 45

Thread: Moskou 28 Mei

  1. #26
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Ga je nou echt battlen met Bas Boon? dan moet je toch echt vroeger opstaan keyboardwarrior
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    Ga je nou echt battlen met Bas Boon? dan moet je toch echt vroeger opstaan keyboardwarrior
    Thailand is toch een uur of 12 eerder?

  3. #28
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    713
    vCash
    126000

    Default

    Keyboard war.. haters(alles wat gg is) vs golden glory, mijn voorspelling easy match voor gg.

  4. #29
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.142
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    alinea 1
    - zal het anders formuleren, ik gun saki de tournament wel maar zijn managment niet, in zoverre dat ik dus liever heb dat guidon wint
    alinea 2
    - grappig dat je doet alsof het mijn zorg is.... volgens mij is dat echt jouw probleem... hoe k-1 het doet(ja ik zie paar leuke partijtjes minder dit jaar, ja jammer...) maar jij zit opgescheept en met name met schilt en zimmerman... hoe moeten die verder. misschien dat je daar bezig moet houden want petrosyan heeft jouw beste maatje simon rutz nog en komt er wel. ziemmerman en met name schilt zijn niet welkom bij je vriendje simon en hebben dus pech en kan hem geen ongelijk geven na hun wanprestaties in de arena 2009
    alinea 3
    - wat men hierover me denkt(en dat meen ik echt) boeit me niet eens 0,001 sec. ik vorm altijd mijn eigen mening en hoe de andere over denken moeten ze maar zelf weten(ik dacht dat je het onderhoud wel wist) ben niet voor niet de meest gehate member afgelopen jaar en vind ik mezelf dom? nee... wat is eigenlijk defenitie van dom? bv. serieus in discussie gaan met een studentje uit helmond die in zijn vrije tijd eens post op een mixfight site terwijl je zelf een succesvol manager van een van de grootste vechtsportorganisaties van de wereld...ja dat vind ik dom... en dat is overigen ook een van de vele meningen van mij
    Wat heb jij tegen het management van GG dan, ze doen het toch goed?

    Ik weet niet zo goed waar je het over hebt? Schilt zijn partijen heb ik moeten afzeggen aangezien hij heel druk is met oa movies, amsterdam heavy en nu is hij bijna 3 maanden van new zealand tot aan het andere eind van de wereld voor de film Nova Zembla, een 3D film waar hij een hele grote rol in heeft, het gg management regelde ook al een kleine rol voor hem in Transporter 3 met Jason Staham.

    Zimmerman en met name Schilt niet welcome bij Its showtime? Ik zou het niet weten (wel aanbieding gehad) aangezien GG vechters druk zijn met het vechten op Glory world series en met name veel in de states, zijn we minder te zien bij its showtime. Einemo in Vancouver op 11 Juni in de UFC en Alistair en Valentijn in texas op 18 Juni en 30 Juni Marloes Coenen, stuk of 10 vechter nu 28 mei in Moscow. Alistair heb ik al voor twee films moeten weigeren een erg druk schema dus.
    Ik heb het nog nooit zo druk gehad. Voel je je wel lekker Petrosyan, waar komen al die negatieve gedachtens toch vandaan, is er iets gebeurt met je toen je jong was of zo?
    Een studentje uit helmond kijk aan kijk aan, meest gehate studentje (is dat jouw eigen mening of word je dat meerdere keren verteld, door bv andere studenten?) en weer praat je over definitie van dom, wil het niet lukken met je studie?
    Je kunt het ook omdraaien waarom wil het studentje zo graag alles afkraken, voelt jij jezelf zo alleen, dat dit de enigste manier nog is om aandacht te krijgen?

    Kijk nog eens goed naar deze trailer en wat denk je werkenlijk? Is het ook zo omdat ik hier (het management van GG mee te maken heeft) jij het bij voorbaat al slecht vindt? Wat is er gebeurt, klappen gehad van een GG vechter?

    http://www.youtube.com/watch?v=iRmuCDitvjw

  5. #30
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1.304
    vCash
    126000

    Default

    Al met al een vette card die ik voor geen goud wil missen(kan helaas niet naar moskou) dus ik hoop dat er streams beschikbaar zullen zijn of misschien in de bios?kan bas boon/mischa daar wat van zeggen?
    Spong WINT van Overeem!!!(speciaal voor petrosyan88).

  6. #31
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.142
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by bananenplukster View Post
    Al met al een vette card die ik voor geen goud wil missen(kan helaas niet naar moskou) dus ik hoop dat er streams beschikbaar zullen zijn of misschien in de bios?kan bas boon/mischa daar wat van zeggen?
    Vrijdag of zaterdag weeet de hele wereld waar je kan kijken, even geduld dus nog......

    Je zult het nu nog met deze trailer moeten doen:

    http://www.youtube.com/watch?v=iRmuCDitvjw

    Love & Peace

  7. #32
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    iedereen zal het goed kunnen zien. ff geduld nog

  8. #33
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    iedereen zal het goed kunnen zien. ff geduld nog

    youtube gaat het live uitzenden

  9. #34
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    youtube gaat het live uitzenden
    Echt vet!

  10. #35
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Niet normaal he! ik liep er al een tijdje mee rond maar nu kan ht bekend worden. iedereen wereldwijd kan voor 7.95 dollar live meekijken naar de finale van de Glory World Series!

  11. #36
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Limburg
    Posts
    203
    vCash
    126000

    Default

    Dat is zeker vet
    Fighters never quit, quitters never fight!

  12. #37
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    ik denk dat het aardig bekeken zal worden! het is ook groot uitgemeten in allerlei media

  13. #38
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    En hoe laat gaat het gebeuren?

  14. #39
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.097
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    En hoe laat gaat het gebeuren?
    Als ik de teller op de site van UG moet geloven dan begint het om 20:00 uur...


  15. #40
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Fyodor View Post
    Als ik de teller op de site van UG moet geloven dan begint het om 20:00 uur...
    Crap. Een paar van onze jongens vechten dezelfde avond in Assen. Kunnen ze de finale niet een dag uitstellen?

  16. #41
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    713
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Crap. Een paar van onze jongens vechten dezelfde avond in Assen. Kunnen ze de finale niet een dag uitstellen?
    hehe. heb je niet zo tel met tv en al.

  17. #42
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by respect View Post
    hehe. heb je niet zo tel met tv en al.
    Niet bepaald.


  18. #43
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    713
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Dat word moeilijk waren wel goeie op ze tijd althans handige.

  19. #44
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  20. #45
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.821
    vCash
    126000

    Default

    OMG!!!! ik heb er ook heel veel zin in!
    Ik word altijd een soort van zenuwachtig als het steeds dichterbij komt haha
    nog een weekje en dan Knallen!!

    Super vet dat iedereen all over the world kan mee kijken via youtube!

    Liefs Jamila

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •