MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 17 of 17
  1. #1
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    75
    vCash
    126000

    Default Badr 'the Golden Boy' Hari versus Michael 'the Voice' Schiavello

    Afgelopen maandag was Michael Schiavello op de sportschool. Binnenkort is deze interview te zien op HD-Net. The Voice Versus The Bad Boy!!





    Michael had een geweldige paar dagen. Eerst in Lyon samen met gast presentator Melvin Manhoef en maandag op de sportschool bij Mike's Gym...



    Last edited by Mike's Gym; 18-05-2011 at 12:46.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    84
    vCash
    126000

    Default

    bumber, ik kan het niet zien op mijn werk...vanavond maar ff checken

  3. #3
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    wanneer komt ie op HDnet?
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  4. #4
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    344
    vCash
    64395

    Default

    Haha, het tweede filmpje. Ik kijk ernaar uit.

  5. #5
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default

    Nice....

  6. #6
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    875
    vCash
    126000

    Default

    gaaf zeg, alleen jammer dat we waarschijnlijk gigantisch lang op deze aflevering gaan moeten wachten. elke aflevering van the voice versus wordt maanden vantevoren gepromoot. bijv wanderlei silva, hulk hogan etc. misschien dit keer een uitzondering.

  7. #7
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    75
    vCash
    126000

    Default

    Wanneer het uitgezonden zal gaan worden, komt het wel hier te staan.

    Maar voor de mensen die niet kunnen wachten, op 25 mei zendt de KRO een profiel uit van Badr Hari. Zij hebben hem de afgelopen maanden gevolgd en komen met een geweldige documentaire die weergeeft wie Badr Hari echt is. Ze zijn samen met hem naar Marokko gegaan én maakten zijn come-back in Lyon mee.

    KRO Profiel van 25 mei (23.00 uur, Ned. 2) volgt kickbokser Badr Hari in Marokko en tijdens zijn comebackwedstrijd in Lyon. De voormalig wereldkampioen vertelt openhartig over zijn vele hoogte- en dieptepunten. 'Dit is het moment dat ik mijn verhaal vertel. Het is ook eenmalig: ik zal mijzelf nooit meer zo openstellen voor de pers.'
    Badr Hari is de meest besproken vechtsporter ter wereld. De kickbokser besloot vorig jaar te stoppen met vechten. Hari werd voor de tweede keer in zijn carrière gediskwalificeerd wegens natrappen van een tegenstander. Ook in zijn privéleven deden zich geweldsincidenten voor. Badr Hari moest zichzelf terugvinden, zo liet hij publiekelijk weten.

    KRO Profiel spreekt Badr Hari in Marokko, het land waar zijn ouderlijk huis staat. Maandenlang verbleef hij in Kenitra, een stad nabij Rabat, in complete afzondering van de wereld. De 26-jarige kickbokser vertelt hier aan Profiel hoe hij terugkijkt op zijn loopbaan.

    Zijn familie had het niet breed en moest iedere stuiver omdraaien. Hari ziet iedere wedstrijd als een gevecht tegen een tegenstander die hem weer terug in die armoede wil slaan. Tijdens zijn gevechten komt een storm bij hem los die niet te beheersen is. “Alles ruist en raast dan in mijn hoofd. Dat is een ramp. Emotioneel heb ik het talent niet om die storm te onderdrukken. Ik haat ook iemand als ik tegen iemand vecht”, zo vertelt Badr Hari. Het leidde twee keer tot een diskwalificatie omdat hij bleef doorvechten na een fluitsignaal van de scheidsrechter. “Mijn grootste tegenstander ben ik zelf”, aldus Hari. “Mijn grootste talent is alles stuk te maken in mijn leven.”

    Door zijn grote populariteit bij het publiek en de wereldwijde aandacht kwam Hari onder hoge druk te staan. “Ik denk dat ik daar niet altijd goed mee om heb kunnen gaan”, aldus de kickbokser. “Je denkt boven iedereen te staan. Ik voelde me onaantastbaar, onsterfelijk, als een keizer.”

    Badr Hari heeft het afgelopen jaar vooral gebruikt om zijn innerlijke rust terug te vinden. Profiel volgt hem in zijn geboorteplaats, waar hij op handen wordt gedragen. Ook de koning van Marokko blijkt zijn prestaties in de ring te volgen. Terug in Amsterdam moet de kickbokser zich weer volledig gaan richten op zijn comebackwedstrijd. Profiel volgt de dagelijkse trainingen door Mike Passenier en zijn dagelijks bestaan als gewone Amsterdammer. Een jaar van “verdriet en bezinning” wordt uiteindelijk afgesloten met zijn comeback in Lyon, op 14 mei.

    Maker van deze aflevering van KRO Profiel is Dirk Bayens.
    BRON

  8. #8
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    thanks, lijkt me erg leuk!
    Be a Warrior, not a Worrier

  9. #9
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    114
    vCash
    126000

    Default

    Badr hari is niet alleen de leukste vechter om naar te kijken, maar ook heeft hij altijd een strak outfit!!
    dat kan je niet zeggen van alle vechters, noem o.a. Alistair overeem, veel respect voor hem, goeie vechter, alleen als ik kijk naar zijn kleding styl
    vind ik Badr hari er altijd veel strakker uitzien!!

    P.S ben geen homo, zeg alleen wat ik vind!!!

  10. #10
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default

    Snap wat je bedoelt.
    Remy is vaak ook goed gekleed.

  11. #11
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Ziet er in ieder geval gezellig uit, ben benieuwd ;-)

  12. #12
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    1.019
    vCash
    126000

    Default

    Bad Boy? en dat alleen omdat hij dom is?

  13. #13
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    Ik neem aan dat Schiavello wel z'n tok om had om z'n stijve te bedekken?

  14. #14
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    1.264
    vCash
    126000

    Default

    Videos removed by user?

  15. #15
    Join Date
    Apr 2005
    Posts
    5.251
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ironmike. View Post
    Badr hari is niet alleen de leukste vechter om naar te kijken, maar ook heeft hij altijd een strak outfit!!
    dat kan je niet zeggen van alle vechters, noem o.a. Alistair overeem, veel respect voor hem, goeie vechter, alleen als ik kijk naar zijn kleding styl
    vind ik Badr hari er altijd veel strakker uitzien!!

    P.S ben geen homo, zeg alleen wat ik vind!!!

    Geen homo? hahaha gast je hebt me zojuist zo hard laten lachen! hahahahaha thanks 4 that!

  16. #16
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Heeft iemand een andere link van dit filmpje?
    Max. 400 x 125

  17. #17
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    177
    vCash
    126000

    Default

    Ander link van dit filmpje?

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •