MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 22 of 22
  1. #1
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default Seksschandaal bij Duitse verzekeraar

    BOEDAPEST - De als zeer betrouwbaar bekendstaande Duitse verzekeraar Hamburg-Mannheimer heeft zijn best presterende vertegenwoordigers getrakteerd op een all-inclusive orgie met Hongaarse prostituees. In het personeelsblad werd later over het reisje opgeschept. Het feest heeft tot veel ophef geleid in Duitsland.

    De orgie vond plaats in het monumentale, geneeskrachtige bad van het beroemde Gellért Hotel in Boedapest. Het deed volgens anonieme deelnemers niet onder voor een orgie uit de Romeinse tijd.
    Het seksfeest vond in juli 2007 plaats en is onthuld door het Handelsblatt. De uitverkoren vertegenwoordigers mochten in het chique Gellért-badhuis doen met de dames wat ze wilden.

    Premie naar rondborstige hoeren
    Honderdduizenden Duitse klanten vragen zich nu af waaraan hun moeizaam verdiende geld bij Hamburg-Mannheimer eigenlijk wordt uitgegeven. Naar nu blijkt ging een deel van de premie op aan honderd rondborstige hoeren –volgens het concern slechts twintig- die alle seksuele dromen konden vervullen, zo verzekerden enkele anonieme deelnemers tegenover Duitse media. „Bij de ingang waren veiligheidscontroles. Het was verboden om foto’s of video-opnamen te maken.”

    Armbandje voor exclusiviteit
    De dames droegen rode, gele of witte armbandjes. De kleur betekende dat de vrouwen ofwel hostess waren, ofwel aan ’alle wensen konden voldoen’. Dames met een wit polsbandje waren zeer exclusief en alleen bestemd voor heren van het bestuur of de allerbeste vertegenwoordigers. Als iemand met een vrouw op een hemelbed terechtkwam, kreeg de dame na bewezen diensten een stempel op de onderarm. „Zo kon iedereen zien wie het meest gewild was.”
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Be a Warrior, not a Worrier

  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Leeuwarden
    Posts
    4.520
    vCash
    136560

    Default


  3. #3
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    haha! Wat een boeven

  4. #4
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    2.361
    vCash
    126000

    Default

    Hehe...

  5. #5
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Rosmalen,Brabant
    Posts
    3.145
    vCash
    126000

    Default

    Is dit niet n idee voor de mixfight crew!?

  6. #6
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Vet. Dat zijn nog eens secundaire arbeidsvoorwaarden.

  7. #7
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    1.932
    vCash
    40000

    Default

    Quote Originally Posted by Bartju View Post
    Is dit niet n idee voor de mixfight crew!?
    en voor een paar uitverkoren leden!!

  8. #8
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    In yo face!
    Posts
    1.776
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by goro View Post
    en voor een paar uitverkoren leden!!
    Ja en op welke basis worden wij uitgekozen dan? Op basis van postcount of wie de meest inhoudelijke posts heeft? Of heetste avatar mischien? Ik denk wel dat ik in de laatste categorie pas!
    Fat girlz need lovin too!



  9. #9
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by Guillermo View Post
    Ja en op welke basis worden wij uitgekozen dan? Op basis van postcount of wie de meest inhoudelijke posts heeft? Of heetste avatar mischien? Ik denk wel dat ik in de laatste categorie pas!
    Ja maar dan moet je wel skinny bitches fucken man, hield jij toch niet van?
    Fighting is poetry in motion

  10. #10
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by Guillermo View Post
    Ja en op welke basis worden wij uitgekozen dan? Op basis van postcount of wie de meest inhoudelijke posts heeft? Of heetste avatar mischien? Ik denk wel dat ik in de laatste categorie pas!
    meest inhoudelijke posts?? godver dan val ik al af

  11. #11
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by Guillermo View Post
    Ja en op welke basis worden wij uitgekozen dan? Op basis van postcount of wie de meest inhoudelijke posts heeft? Of heetste avatar mischien? Ik denk wel dat ik in de laatste categorie pas!
    Degene die de rode , witte of gele armbandjes wil aan doen
    Be a Warrior, not a Worrier

  12. #12
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by Leventdepevent View Post
    meest inhoudelijke posts?? godver dan val ik al af
    Ik ook
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  13. #13
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    deventer
    Posts
    1.437
    vCash
    126000

    Default

    Waarom heet het eigenlijk schandaal? Wij hebben al heeeeel veeel jaren sex en wij betalen al heeeeeel veeeel jaren voor sex.

    Dus is het toch normaal?

    What the ßleep do w∑ (K)π0w!?
    As a ATHEIST.... If you exist and will prove mine unbelief was wrong:
    PLEASE GIVE US BACK STEVE JOBS AND TAKE JUSTIN BIEBER!!

  14. #14
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    FPA / Amersfoort
    Posts
    1.480
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bagheera View Post
    Waarom heet het eigenlijk schandaal? Wij hebben al heeeeel veeel jaren sex en wij betalen al heeeeeel veeeel jaren voor sex.

    Dus is het toch normaal?

    "Het deed volgens anonieme deelnemers niet onder voor een orgie uit de Romeinse tijd."

    Wat Bagheera zegt, ik zie het probleem ook niet echt...

  15. #15
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by goro View Post
    en voor een paar uitverkoren leden!!
    shotgun

  16. #16
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bagheera View Post
    Waarom heet het eigenlijk schandaal? Wij hebben al heeeeel veeel jaren sex en wij betalen al heeeeeel veeeel jaren voor sex.

    Dus is het toch normaal?

    op zich vind ik het een schandaal als je ieder jaar je premies omhoog gooit voor de hardwerkende medemens en allerlei woekerpolisjes verkoopt om vervolgens met de winst hoertjes voor je beste verkopers (euh afzetters) regelt...
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  17. #17
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    deventer
    Posts
    1.437
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by TOON View Post
    op zich vind ik het een schandaal als je ieder jaar je premies omhoog gooit voor de hardwerkende medemens en allerlei woekerpolisjes verkoopt om vervolgens met de winst hoertjes voor je beste verkopers (euh afzetters) regelt...
    hmmm gaan we eens van de andere kant bekijken...
    - Je hoeft niet te verzekeren.. tenzij het vastgelegd is bij wet. (bv autoverz.) en je bepaalt zelf welke (vorm) je neemt.
    - Zo veel mogelijk woekerpolissen verkopen is ook "de hardwerkende medemens".
    - Premies gaan omhoog net als gas/licht/water/openbaar vervoer etc.. Daar wordt toch ook niet "schandaal" van geroepen, hoogstens irritatie.
    - Als je gaat bowlen/paintballen met je bedrijf met verdiensten van de extra doorberekende prijzen is dat ook geen schandaal..
    - Deze vrouwen en hun gezinnen moeten ook eten (noodhulp aanbieden door klant te zijn) zij werken voor de kost, dat is ook geen schandaal...
    - Wie is er nu niet corrupt? Zeker jan de hollander! wanneer wij ergens een voordeeltje zien dan pakken wij hem.. (net als die commissies)...
    - Het is pas een schandaal wanneer wij ons hier niet meer druk over maken
    What the ßleep do w∑ (K)π0w!?
    As a ATHEIST.... If you exist and will prove mine unbelief was wrong:
    PLEASE GIVE US BACK STEVE JOBS AND TAKE JUSTIN BIEBER!!

  18. #18
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bagheera View Post
    hmmm gaan we eens van de andere kant bekijken...
    - Je hoeft niet te verzekeren.. tenzij het vastgelegd is bij wet. (bv autoverz.) en je bepaalt zelf welke (vorm) je neemt.
    - Zo veel mogelijk woekerpolissen verkopen is ook "de hardwerkende medemens".
    - Premies gaan omhoog net als gas/licht/water/openbaar vervoer etc.. Daar wordt toch ook niet "schandaal" van geroepen, hoogstens irritatie.
    - Als je gaat bowlen/paintballen met je bedrijf met verdiensten van de extra doorberekende prijzen is dat ook geen schandaal..
    - Deze vrouwen en hun gezinnen moeten ook eten (noodhulp aanbieden door klant te zijn) zij werken voor de kost, dat is ook geen schandaal...
    - Wie is er nu niet corrupt? Zeker jan de hollander! wanneer wij ergens een voordeeltje zien dan pakken wij hem.. (net als die commissies)...
    - Het is pas een schandaal wanneer wij ons hier niet meer druk over maken
    nice try
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  19. #19
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    deventer
    Posts
    1.437
    vCash
    126000

    Default

    hahaha kon het niet laten...
    What the ßleep do w∑ (K)π0w!?
    As a ATHEIST.... If you exist and will prove mine unbelief was wrong:
    PLEASE GIVE US BACK STEVE JOBS AND TAKE JUSTIN BIEBER!!

  20. #20
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Al die vertegenwoordigers nu tegen hun vrouwen/vriendinnen: "Walgelijk inderdaad schat. Ik zat de hele tijd met Dieter en Manfred aan de bar. Uiteraard hebben we niets gedaan. We hebben nog tegen de baas gezegd dat het niet kon, maar ze luisterden niet...".

  21. #21
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    FPA / Amersfoort
    Posts
    1.480
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by TOON View Post
    op zich vind ik het een schandaal als je ieder jaar je premies omhoog gooit voor de hardwerkende medemens en allerlei woekerpolisjes verkoopt om vervolgens met de winst hoertjes voor je beste verkopers (euh afzetters) regelt...
    Welkom in het bedrijfsleven !
    Met je eens dat verzekeraars met hun woekerwinsten echte ratten zijn (net als advocaten & banken imo) maar dan is dit verhaal nog niets bijzonders in het bedrijfsleven. Ik snap de ophef (nog) niet...

  22. #22
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by king View Post
    Al die vertegenwoordigers nu tegen hun vrouwen/vriendinnen: "Walgelijk inderdaad schat. Ik zat de hele tijd met Dieter en Manfred aan de bar. Uiteraard hebben we niets gedaan. We hebben nog tegen de baas gezegd dat het niet kon, maar ze luisterden niet...".
    Moet lukken. Zijn tenslotte topverkopers.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •