MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 14 of 14
  1. #1
    Join Date
    Apr 2011
    Posts
    43
    vCash
    126000

    Default MMA partij eindigt in 8sec. door beenbreuk.

    UCMMA20 - Wayne Brown vs Khalid Ismail


    MMA partij eindigt in 8sec. door beenbreuk. Begint bij 6:58

    Youtube video info: After a win over Michael Sidwell, Wayne Brown challenged, LDG Fighter, Khalid Ismail. This fight was schedualled for the Sky Sports card but had to be pulled off due to a leg break, check it out.




    Khalid Ismails eerst MMA partij:

    Last edited by Zolja; 20-05-2011 at 22:33. Reason: 2e video erbij!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    “Obstacles are things a person sees when he takes his eyes off his goal.”

  2. #2
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Awwww OMG!
    Be a Warrior, not a Worrier

  3. #3
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    ga ik dus niet kijken
    Home mtk-gym.nl


  4. #4
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Amersfoort
    Posts
    475
    vCash
    126000

    Default

    ik trek dat ook niet.. maar bedankt voor de video..

  5. #5
    Join Date
    May 2010
    Location
    Full Mount
    Posts
    89
    vCash
    126000

    Default

    is het nou zijn standbeen? Hoe kan dat?

  6. #6
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    ga ik dus niet kijken
    2x

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  7. #7
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Maastricht
    Posts
    570
    vCash
    126000

    Default

    Ik haat dat zo erg he. Als je ziet dat je tegenstander ernstig geblesseerd is of iets gebroken heeft, en hierdoor een wedstrijd wordt gestopt.
    Dan ga je toch niet op de kooi zitten en 'flexen' en zitten juichen... en erna lopen te verkondigen dat je het erg vind.

    Heb het niet alleen over dit voorval ik zie het vaker. Laatst zag ik een filmje waar een Thai uit de ring vloog en zijn tegenstander doodleuk begon te juichen en te rennen. Zal wel aan mij liggen hoor maar als je zoiets ziet gebeuren lijkt mij het logisch dat je eerst fftjes gaat kijken hoe het met je tegenstander (en het is niet belangrijk of je degene mag of niet), het is en blijft slechts een sport, een emotionele sport maar gedraag je dan ook als een sportman.

  8. #8
    Join Date
    Apr 2008
    Posts
    1.321
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Roque View Post
    is het nou zijn standbeen? Hoe kan dat?
    begrijp er ook niks van, lijkt me een kans van 1 op 100 miljoen

  9. #9
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    239
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ijsblok View Post
    begrijp er ook niks van, lijkt me een kans van 1 op 100 miljoen
    Khalid geeft hem een lowkick en die komt precies aan de binnenkant van de scheenbeen van Wayne, volgens mij breekt die Wayne hierbij zijn kuitbeen.

    Voor de mensen die er niet tegen kunnen, filmpje is goed te doen hoor Geen enge, open botbreuk te zien ofzo....
    Last edited by ulysse; 21-05-2011 at 14:01.
    Als ik val dan sta ik op en als ik sta dan val ik op...

  10. #10
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by GilbertYvelFan24 View Post
    Ik haat dat zo erg he. Als je ziet dat je tegenstander ernstig geblesseerd is of iets gebroken heeft, en hierdoor een wedstrijd wordt gestopt.
    Dan ga je toch niet op de kooi zitten en 'flexen' en zitten juichen... en erna lopen te verkondigen dat je het erg vind.

    Heb het niet alleen over dit voorval ik zie het vaker. Laatst zag ik een filmje waar een Thai uit de ring vloog en zijn tegenstander doodleuk begon te juichen en te rennen. Zal wel aan mij liggen hoor maar als je zoiets ziet gebeuren lijkt mij het logisch dat je eerst fftjes gaat kijken hoe het met je tegenstander (en het is niet belangrijk of je degene mag of niet), het is en blijft slechts een sport, een emotionele sport maar gedraag je dan ook als een sportman.
    je haalt de woorden uit mn mond, wat een kut om zo je juichen zeg......

  11. #11
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    176
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ulysse View Post
    Khalid geeft hem een lowkick en die komt precies aan de binnenkant van de scheenbeen van Wayne, volgens mij breekt die Wayne hierbij zijn kuitbeen.

    Voor de mensen die er niet tegen kunnen, filmpje is goed te doen hoor Geen enge, open botbreuk te zien ofzo....
    Inderdaad, hij doet er verstandig aan om niet op dat been te gaan staan en zo blijft de schade beperkt.

    Goed te zien!

  12. #12
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    sinasappelekutteveen
    Posts
    756
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by GilbertYvelFan24 View Post
    Ik haat dat zo erg he. Als je ziet dat je tegenstander ernstig geblesseerd is of iets gebroken heeft, en hierdoor een wedstrijd wordt gestopt.
    Dan ga je toch niet op de kooi zitten en 'flexen' en zitten juichen... en erna lopen te verkondigen dat je het erg vind.

    Heb het niet alleen over dit voorval ik zie het vaker. Laatst zag ik een filmje waar een Thai uit de ring vloog en zijn tegenstander doodleuk begon te juichen en te rennen. Zal wel aan mij liggen hoor maar als je zoiets ziet gebeuren lijkt mij het logisch dat je eerst fftjes gaat kijken hoe het met je tegenstander (en het is niet belangrijk of je degene mag of niet), het is en blijft slechts een sport, een emotionele sport maar gedraag je dan ook als een sportman.
    Juist ja 2x
    [SIGPIC]

  13. #13
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Eindhoven
    Posts
    1.631
    vCash
    126000

    Default

    hmm ik had een klein beetje gehoopt dat zijn been er echt half aan zou hangen ofzo, maar je ziet niks. vind die Ismail wel een beetje een arrogante idioot, met zen gejuig ...

  14. #14
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    1.019
    vCash
    126000

    Default

    Je hoort het knappen, maar gelukkig zie je geen open beenbreuk of een voet hangen. Wel naar hoe hij achteraf gaat juichen, vind het eigenlijk dieptriest

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •