MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 19 of 19
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.733
    vCash
    126000

    Default 'Ninja' Rua officially retires from fighting

    Van z'n twitter:

    "I would like to announce officially my retirement from PRO MMA fights tonight. It was an amazing run, and its a very tough moment ... But there comes a time for all in life, and it's time to move on. I am proud of all I did in MMA and all experiences I had ... I will continue to work with MMA, doing seminars, teaching classes, training fighters, and doing my share to help our sport that I love so much."
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Zag ninja altijd graag knokken. Er was een tijd dat ninja de golden boy van shutebox was..... Qua niveau en ervaring een stuk boven shogun en wandy.
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Hij kreeg gisteren ook wel een aardig pak slaag zeg van Tom Watson! Ninja zal nog wel een weekie last hebben met lopen

  4. #4
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1.304
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jeru View Post
    Hij kreeg gisteren ook wel een aardig pak slaag zeg van Tom Watson! Ninja zal nog wel een weekie last hebben met lopen
    Hij heeft alle hoeken van de ring gezien, is maar goed ook dat ie stopt denk ik zag er niet goed uit gisteren.
    Spong WINT van Overeem!!!(speciaal voor petrosyan88).

  5. #5
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony View Post
    Zag ninja altijd graag knokken. Er was een tijd dat ninja de golden boy van shutebox was..... Qua niveau en ervaring een stuk boven shogun en wandy.
    het begon veelbelovend z'n carriere idd....
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  6. #6
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Nadat Chute boxe Pele[de trainer van Ninja en vechter van Chute Boxe] de laan uit stuurde ging het snel bergafwaarts.

  7. #7
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Ninja blijft een topper en heeft in mijn ogen zeker een bijdrage aan MMA geleverd.
    Home mtk-gym.nl


  8. #8
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    339
    vCash
    126000

    Default

    Het is zeker een topper die zeer mooie partijen heeft gevochten altijd leuk om naar te kijken, maar als ik zijn laatste partij zie snap ik dat hij gaat stoppen.

  9. #9
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    feanwalden, FRL
    Posts
    677
    vCash
    106561

    Default


  10. #10
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Mooie video Breahule... thanks
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Dordrecht
    Posts
    2.747
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony View Post
    Zag ninja altijd graag knokken. Er was een tijd dat ninja de golden boy van shutebox was..... Qua niveau en ervaring een stuk boven shogun en wandy.
    Dat snap ik niet zo goed, toen Ninja zijn 1e partij vocht, had Wanderlei al zijn debuut gemaakt in de Ufc en in Pride en al 14 x gevochten.
    Last edited by Hammerkick; 22-05-2011 at 18:33.

  12. #12
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Jammer dat hij stopt, was altijd een knokker
    Be a Warrior, not a Worrier

  13. #13
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jeru View Post
    Hij kreeg gisteren ook wel een aardig pak slaag zeg van Tom Watson! Ninja zal nog wel een weekie last hebben met lopen
    x2
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  14. #14
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Quote Originally Posted by Hammerkick View Post
    Dat snap ik niet zo goed, toen Ninja zijn 1e partij vocht, had Wanderlei al zijn debuut gemaakt in de Ufc en in Pride en al 14 x gevochten.
    Naar aanleiding van je post ben ik eens nader op ondrzoek gegaan. Ik denk dat je idd gelijk hebt. Wandy draaide zijn eerste pro partijen omstreeks 1996. Ninja draaide zijn eerste pro partijen in 2000.

    Ik baseerde mijn post op uitspraken die ik me herinner van stephen quadros en bas rutten. Ninja werd toen altijd gezien als 'de' man van chutebox. Maar zoals ik t nu zie heb ik dat verkeerd geinterpreteerd. Bedankt voor je post Dirk.
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  15. #15
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Hij blijft een topper, was altijd een mooie vechter om naar te kijken.
    Het begin van het einde voor Ninja was zijn éénmalige overstap naar de HW divisie in Pride, waar hij toen tegen Kharitonov op KO verloor.

    Voor mijn gevoel is hij toen zijn heilige vuur kwijtgeraakt..

  16. #16
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony View Post
    Naar aanleiding van je post ben ik eens nader op ondrzoek gegaan. Ik denk dat je idd gelijk hebt. Wandy draaide zijn eerste pro partijen omstreeks 1996. Ninja draaide zijn eerste pro partijen in 2000.

    Ik baseerde mijn post op uitspraken die ik me herinner van stephen quadros en bas rutten. Ninja werd toen altijd gezien als 'de' man van chutebox. Maar zoals ik t nu zie heb ik dat verkeerd geinterpreteerd. Bedankt voor je post Dirk.
    volgens mij kwam dat commentaar destijds zo omdat Ninja zo jong al zo goed was en daarom als opvolger van Wandy/golden boy van chutebox werd gezien.....alleen is dat er nooit uitgekomen...
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  17. #17
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    brussels
    Posts
    708
    vCash
    126000

    Default

    Ninja was echt wel een topper, maar dat zijn niveau boven Wanderlei en Shogun stond? Kan ik het écht niet mee eens zijn. Wanderlei had al wat meer glans aan zijn carriëre bezorgd toendertijd en de vergelijking met Shogun gaat volgens mij helemaal niet op. Shogun bereikte de top veel sneller en zijn Pride-loopbaan was weliswaar korter, maar toch imposanter.

    Desalnietemin: Ninja shall be missed :-) Maar het is een goeie beslissing, hij draaide toch al een hele tijd niet meer mee met de top.


    >>Formely known as Pepe<<

  18. #18
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Mooi!

    top vechter maar had eigenlijk gewoon beter kunnen stoppen na partij met Kharitonov, daarna is hij nooit meer de oude geweest.... toch jammer.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  19. #19
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Murilo was altijd een goede vechter, alleen net iets te licht (in gewicht). In Pride ging hij meedoen met de zwaardere jongens en dat trok hij niet echt. Heeft toen ook flink klappen geregen. Hij is volgens mij helemaal niet zo oud hoor, denk begin 30 ofzo.


Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •