MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 7 FirstFirst 1234567 LastLast
Results 76 to 100 of 163
  1. #76
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Antwerp
    Posts
    812
    vCash
    126000

    Default











    Last edited by GnP; 30-05-2011 at 16:22.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    mis de partij van jason jones nog steeds.

  3. #78
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by Khanom Thom View Post
    Traint Zimmerman helemaal niet meer in Breda? Heeft hij problemen met Hemmers gehad of zo, die staat ook al een tijdje niet meer in zijn hoek. Ik dacht dat Zimmerman als 'extra-tje' bij Siam trainde, maar volgens mij traint hij alleen nog maar daar... of heb ik het verkeerd?
    geen problemen Mikki is zijn trainer en het resultaat mag er zijn. Geen complottheorien aub

  4. #79
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    wat is de reden dan dat mikke nu zijn trainer is

  5. #80
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    Groningen
    Posts
    796
    vCash
    126000

    Default

    Siyar en Saki winnen het toernooi, wie had dat verwacht?

  6. #81
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    348
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by SjorsWilms View Post
    Siyar en Saki winnen het toernooi, wie had dat verwacht?
    Ik vind dat zowel siyar als tommy zich prima bewezen hebben.
    In het mma toernooi liepen niet alleen maar 'can's'

    Van Saki had ik het wel verwacht maar hij is voor mij ook een top 5 kickbokser

  7. #82
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    dat kickbox `toernooi` stelde niet echt veel voor.
    vond het MMA gedeelte beter, en depret had Siyar bijna gesubmit

  8. #83
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    392
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Thnx..!

    Gekke K.O. .., lachen man, leuk voor hem.

  9. #84
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    dat was simon wong hoor, de oorspronkelijke usa commentator tja die, ja je raad het al, visa issues

    tja wat doe je dan, loop je simon wong tegen het lijf, in de usa vonden ze het goed. In het begin zat er een amerikaan maar die bakte er weinig van met zijn "comentaar" tijdens openings damens gevecht.

    Het regende klachten in de USA en toen kwam net op tijd die simon wong uit de lucht vallen en daar konden ze in de usa wel mee leven.

    Bij de volgende show zal ik eens naast de commentator gaan zitten en een keer mijn best doen als commentator, voor de liefhebbers hier.....

    Love Peace


  10. #85
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.097
    vCash
    126000

    Default

    Had hem ook al gezien, ontkennen heeft geen zin meer Bas!


  11. #86
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    www.blackjackets.nl
    Posts
    4.297
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    geen problemen Mikki is zijn trainer en het resultaat mag er zijn. Geen complottheorien aub
    Geen complottheorieën, viel me gewoon op. Cor was toch zijn vaste trainer vandaar, opkomst van hem was altijd groots met de hele GG aanhang erachter. Nu zie anderen in zijn hoek... vandaar.

  12. #87
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Fyodor View Post
    Had hem ook al gezien, ontkennen heeft geen zin meer Bas!
    is die vrouw dan jamilla ?

  13. #88
    Join Date
    May 2011
    Posts
    362
    vCash
    126000

    Default

    Dat is Titiana van Polanen Petel.

  14. #89
    Join Date
    May 2011
    Posts
    18
    vCash
    126000

    Default

    Holzken is toch kinderlijk eenvoudig op zij gezet door Kyshenko. Had dit eerlijk gezegd niet ver8.

  15. #90
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Atila View Post
    Dat is Titiana van Polanen Petel.
    Oeps, sorry. Had haar off-fight nog nooit gezien. Sorry voor de belediging Titiana.

  16. #91
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    Triest mannetje Zimmerman volgens mij heeft die nog nooit van het woord respect gehoord.

    Zelfs Badr feliciteerde nog Bonjasky na zijn winst op Overeem en ook Schilt na die van Badr weer won.
    jij vindt een penalty toe sportiever dan iemand een paar woorden toebijten?

    muhammed ali deed niet anders.

  17. #92
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    jij vindt een penalty toe sportiever dan iemand een paar woorden toebijten?

    muhammed ali deed niet anders.
    iemand als Ali heeft credits, zimmerman niet

  18. #93
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    Groningen
    Posts
    796
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by AvonBarksdale View Post
    Holzken is toch kinderlijk eenvoudig op zij gezet door Kyshenko. Had dit eerlijk gezegd niet ver8.
    Ik wél...

  19. #94
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    613
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by R.D.N View Post
    mis de partij van jason jones nog steeds.
    Die wil je ook niet volledig zien hoor, saai in het kwadraat tot aan de k.o.
    Die gozer werd met brancard weg gedragen en daardoor duurde het ff voor partij van nicky begon.

    trouwens las dit berichtje van nicky bij de buuren:

    hoi mensen ik zach dat jullie wat gereageert hadden op de topic holzken khyshenko hier mijn uitleg over de partij zodat jullie mij ook is een x kunnen begrijpen hoe ik mijn partij beleeft heb

    allereerst wil ik zeggen dat ik acht 8 weken in een zware trainings periode heb gezeten, en nog nooit zo voor een partij geleeft heb als nou, en ik stond super scherp toen ik naar rusland vertok maar goed. weging geweest super op gewicht alles goed, rustig gedronken en gegeten de hele dag ik voelde me super ,goed geslapen daar op het gala aan gekomen was het zo warm dat ik misschien wel drie liter water moest drinken om bij te tanken, ik werd gehaald voor de partij en was heel zenuwachtig (heel de week al trouwens maar goed) bij de cat walk aan gekomen heb ik zeker een 25 min gewacht dat ik op geroepen werd ,vanwegen de dokter die er niet was aan de ring die was bij de tegenstander van jason jones die was zwaar ko en moest er bij blijven tot de ambulance kwam. maar goed dat telt ook voor arthur maar ik was in iedergeval helemaal afgekoeld en niet echt scherp meer en dat was lastig beginnen aan de partij maar ja shit happens, in iedergeval in de eerste ronde ging het best lekker en ik tasten wat af om te kijken hoe arthur draaiden en in de laatste 10 sec van de 1e ronde krijg ik en rechtse opstoot en die was fataal voor mij ik zag arthur met men linkse oog 3x en met rechts normaal, de rust ging snel voorbij de wedstrijd begon in de 2e ronde en ik sloeg helemaal vast ik zag niks en probeerde op karakter verder te vechte het was net als mijn oog ingedrukt was, was echt klote kwam op het laats van die ronde terug met een linkse hoek en leverstoot en ik zag al wat beter en dacht de 3e ronde ga ik terug komen. 2e rust begon en ik had iets aan mijn neus zij sjef mijn schoonvader en ik snoot mijn neus in de handdoek en toen klapte mijn oog helemaal opgezweld net een ballon en joop ubeda zag het en zij meteen je had niet moeten snuiten, ik wist het niet dus 3e ronde begin ik met 1 oog te vechten en probeerde er alles uit te halen, maar wist al van ronde 1 dat het geluk dit x niet aan mijn zijde was arthur wint terecht met duidelijk verschil, ik zal heel graag in de toekomst een remach willen als dat mogelijk is maar dat is voor later. nou beste mensen allemaal hier op het forum ik hoop dat jullie hier wat aan hebben, en dat je het een x uit de mond van een vechter zelf hoort hoe het gegaan is al met al heb ik er 8 weken heel zwaar voor af moeten zien en het kwam er niet uit sorry, naar mijn fans en de mensen die er meer van verwachten groetjes nieky the natural holzken

    Hoe ik het daar zelf beleefde stond Nicky inderdaad aardig stil en statisch. Maar heb ik zwaar respect gekregen voor Arthur, wat een topper is dat zeg. Mikes gym heeft hem echt goed gedaan. Die gaat nog zeker wat vechters het leven zuur maken.
    Last edited by Fan1976; 31-05-2011 at 01:28.

  20. #95
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    thanks for het posten van nieky's reactie!

    offtopic @ Fan1976: is het je nog gelukt om saki's opkomstlied tijdens wgp te regelen?

  21. #96
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    613
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    thanks for het posten van nieky's reactie!

    offtopic @ Fan1976: is het je nog gelukt om saki's opkomstlied tijdens wgp te regelen?
    Die zette hij weer goed in tijdens moskou.

    nee heb helemaal niet de kans gehad. ik hoop dat het nog kan waarmaken.

  22. #97
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    114
    vCash
    126000

    Thumbs up VIDEO Nieky holzken vs Artur Kyshenko

    http://www.youtube.com/watch?v=fWr7RHlOvrg

    Wat vecht nieky holzken toch lelijk zeg!!!
    eerste en 2e ronde deed ie niks anders dan verdedigen..pfffff gaat nergens heen

  23. #98
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    als jij het beter kan moet jij t proberen tegen kyshenko

  24. #99
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    114
    vCash
    126000

    Thumbs up VIDEO Errol zimmerman vs Mourad Bouzidi

    http://www.youtube.com/watch?v=ZVhXB...eature=related


    Eee ff serieus he..ik iriteerde me echt aan errol zimmerman..waarom zo onrespectvol tegenover Mourad?

    Zogenaamd baardje laten groeien op badr hari lijken, ga spelen man..als hij tegen badr gaat, laat badr hem in 1e ronde gelijk sterren zien grappemaker!

  25. #100
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    Quote Originally Posted by Ironmike. View Post

    Zogenaamd baardje laten groeien op badr hari lijken
    Dude! lol
    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •