MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 6 of 7 FirstFirst ... 234567 LastLast
Results 126 to 150 of 163
  1. #126
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    hij bleef 3 ronden staan tegen schilt, bonjasky en zelfs 4 ronden tegen aerts.

    bentley badr had 3 ronden nodig om zimmerman neer te krijgen na zelf eerst 8 tellen te hebben gehad.

    je hebt duidelijk je feiten niet op een rijtje.
    1. Partij tegen Schilt was meer een demonstratie partij vanaf de kant van Sem, hij wilde duidelijk zijn teammaatje geen pijn doen.
    2. Waar noem ik Bonjasky? en dat terzijde, bonjasky staat ook niet echt bekend om zijn KO power
    3. Waar noem ik Aerts?
    4. Wat kan ie incasseren die Badr he, heerlijk, daarna lag erroltje te slapen

    nu jij weer
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #127
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    1. Partij tegen Schilt was meer een demonstratie partij vanaf de kant van Sem, hij wilde duidelijk zijn teammaatje geen pijn doen.
    2. Waar noem ik Bonjasky? en dat terzijde, bonjasky staat ook niet echt bekend om zijn KO power
    3. Waar noem ik Aerts?
    4. Wat kan ie incasseren die Badr he, heerlijk, daarna lag erroltje te slapen

    nu jij weer
    bonjasky sloeg bentley badr aan met een LINKSE, heeft je held een kinnetje van peperkoek?

    schilt sloeg 'm met een LINKSE stopstoot neer.

    eigenlijk is badr vaker gaan liggen dan zimmerman.

  3. #128
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    bonjasky sloeg bentley badr aan met een LINKSE, heeft je held een kinnetje van peperkoek?

    schilt sloeg 'm met een LINKSE stopstoot neer.

    eigenlijk is badr vaker gaan liggen dan zimmerman.
    Lachen met jou zeg.
    Is dit je enige verweer?
    Een linkse opstoot van Sem die slikt niemand weg.
    Enja die linker van Bonjasky kan ik niks over zeggen.
    Feit is dat errol gewoon een subtopper is die van de grote mensen een pakkie rammel krijgt.
    Heerlijk ook die zware KO tegen Ghita, hij was echt de weg kwijt

  4. #129
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    17
    vCash
    126000

    Default

    hey nicky your still a champ so up to the next one you win some you loose some.....volgende partij ga je knallen man remember net zoals me maatje tommy ....de volgende partij gaat die ook knallen....je oog zat te dicht en tommy die had namelijk meer recuperatietijd moeten nemen na die trap in zijn edele delen.....groetjes champ ;-)

  5. #130
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    Lachen met jou zeg.
    Is dit je enige verweer?
    Een linkse opstoot van Sem die slikt niemand weg.
    Enja die linker van Bonjasky kan ik niks over zeggen.
    Feit is dat errol gewoon een subtopper is die van de grote mensen een pakkie rammel krijgt.
    Heerlijk ook die zware KO tegen Ghita, hij was echt de weg kwijt
    blijkbaar weet zimmerman je persoonlijk te raken als hij zulke emoties bij je oproept.

    en een stopstoot is wat anders dan een opstoot.

  6. #131
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    blijkbaar weet zimmerman je persoonlijk te raken als hij zulke emoties bij je oproept.

    en een stopstoot is wat anders dan een opstoot.
    Jazeker weet hij me persoonlijk te raken, vond hem echt zielig toen ie zwaar KO ging tegenn Badr, en kreeg echt medelijden door de Ko tegen ghita

  7. #132
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    114
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    Jazeker weet hij me persoonlijk te raken, vond hem echt zielig toen ie zwaar KO ging tegenn Badr, en kreeg echt medelijden door de Ko tegen ghita
    x2!

    Errol voelt zich altijd hoog wanneer die tegen mindere vechters staat, Ghita schreeuwde toch ook niet tegen hem van "" Staa op"" ?
    Mourad kon tenminste nog opstaan, Errol zat zwaar te slapen!!!

    Wil hem zo graag nog 1 x tegen Badr zien, puur om het feit dat hij badr hari aantal jaar terug voor de 2e keer wou uitdagen..Op het niveo waar Badr nu is, zal hij errol nog harder laten slapen dan de vorige keer tegen ghita!!

  8. #133
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ironmike. View Post
    x2!

    Errol voelt zich altijd hoog wanneer die tegen mindere vechters staat, Ghita schreeuwde toch ook niet tegen hem van "" Staa op"" ?
    Mourad kon tenminste nog opstaan, Errol zat zwaar te slapen!!!

    Wil hem zo graag nog 1 x tegen Badr zien, puur om het feit dat hij badr hari aantal jaar terug voor de 2e keer wou uitdagen..Op het niveo waar Badr nu is, zal hij errol nog harder laten slapen dan de vorige keer tegen ghita!!

    badr zat tijdens z'n laatste gevecht niet echt op z'n oude niveau.

    zijn jullie bijziend of zoiets?

    koop een bentley pet en een baard.

    succes.

  9. #134
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    echt gelul hoor ik hier. eerst was het was verwijt dat hij niet trainde en geen discipline had. Nu zijn er wijzigingen gemaakt en nu is hij een subtopper die Badr wil imiteren?
    Respect voor Eroll die zijn "Bad streak" van 7 verliespartijen om weet te draaien en de negatieve spiraal weet te door breken. Hij wil revanche op zijn verliespartijen enwelke vechter wil dit nu niet?
    Dat geschreeuw was niet sportief en ik weet zeker dat hij er nu ook spijt van heeft maar goed. ik wil hem zo door zien gaan en voor de mensen die graag iets zoeken naar wat er niet is Cor Hemmers ook.
    Mikki Bennazouz is super lekker bezig dat kan iedereen wel zien toch?

  10. #135
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    sorry mannen, ik zat iron mike een beetje te fucken. Was niet serieus mijn stuk over zimmerman.
    Home mtk-gym.nl


  11. #136
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    badr zat tijdens z'n laatste gevecht niet echt op z'n oude niveau.

    zijn jullie bijziend of zoiets?

    koop een bentley pet en een baard.

    succes.
    Nee dat is ook goed te zien of iemand op niveau is tegen zo`n tegenstander

  12. #137
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Sadix jou post zijn altijd respectvol en ik weet weet wat jij voor de sport en jongeren doet. Laat me je dit vertellen over Zimmerman. Hij is een een homegrown bredaas jongetje van de straat die op jonge leeftijd al in allerlei problemen en zat. Via stichting Kick ( initatief van GG Breda) voor probleem jongeren is hij gaan kickboksen en is hij nu een voorbeeld voor jongeren die vaak zonder hun schuld in een situatie beland zijn waar ze zonder hulp of voorbeeld zelf niet uitkomen.
    Laten we hem beoordelen op zijn prestaties in de ring en niet op zijn baardje. Ik vind dat hij heeft laten zien dat er altijd weer een weg terug is en een negatieve spiraal te door breken is.

  13. #138
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    Nee dat is ook goed te zien of iemand op niveau is tegen zo`n tegenstander

    ja hoor ritme timing is allemaal goed te zien

  14. #139
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Hey Micha,

    Mijn post was 100% sarcastisch.
    Het is zeker een top vechter en waardeer hem nu veel meer nu ik dat verhaal achter hem ook weet.

    Als ik tijdens de wedstrijd wist dat hij Sta op sta op riep had ik er misschien nog wel om gejuigd. Zo erg is dat toch niet na al die badblood?
    Home mtk-gym.nl


  15. #140
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    Hey Micha,

    Mijn post was 100% sarcastisch.
    Het is zeker een top vechter en waardeer hem nu veel meer nu ik dat verhaal achter hem ook weet.

    Als ik tijdens de wedstrijd wist dat hij Sta op sta op riep had ik er misschien nog wel om gejuigd. Zo erg is dat toch niet na al die badblood?

    Kijk Bouzidi heeft Eroll in interviews een tussendoortje genoemd. de partij in de Arena is gestaakt door een blessure neem daarbij zijn tegenslag in verdere partijen door pech of zijn eigen schuld. Dit was voor hem echt een beladen partij waar hij zijn agressie goed kanaliseerde op de schreeuwpartij na.
    Voor al de Zimmermanhaters heb ik maar zin en dat is onzin. Eroll Zimmerman is een jongen van de straat met zijn hart op de goede plaats. Een smaakmaker eerste klas, nooit op punten uit vechten. Hij komt om te winnen en nu met de goede vibe van Mikki bij Siam gaat hij laten zien wat er maximaal uit te halen valt.

  16. #141
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    Nee dat is ook goed te zien of iemand op niveau is tegen zo`n tegenstander
    wat een dom antwoord, je hebt er blijkbaar geen verstand van.

  17. #142
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    wat een dom antwoord, je hebt er blijkbaar geen verstand van.
    nee we zullen het er op houden dat jij veel verstand hebt (voor een goudvis)

  18. #143
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    www.blackjackets.nl
    Posts
    4.297
    vCash
    126000

    Default

    Bedankt voor je reactie Micha... als hij bij Siam Gym op zijn plek is dan dat alleen maar lof. Ik vond het gewoon vreemd dat hij van Breda naar Valkenswaard moet reizen om te trainen terwijl zijn homegym GG in zijn eigen woonplaats is.
    Vandaar mijn vraag waarom hij daar traint. Mickey zal hem wel goed in controle houden.

    En heel eerlijk gezegd, als Zimmerman goed in zijn vel zit dan kan iedereen in de problemen komen... ook Hari. Zijn trappen en directes zijn knetterhard.

  19. #144
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by Khanom Thom View Post
    Bedankt voor je reactie Micha... als hij bij Siam Gym op zijn plek is dan dat alleen maar lof. Ik vond het gewoon vreemd dat hij van Breda naar Valkenswaard moet reizen om te trainen terwijl zijn homegym GG in zijn eigen woonplaats is.
    Vandaar mijn vraag waarom hij daar traint. Mickey zal hem wel goed in controle houden.

    En heel eerlijk gezegd, als Zimmerman goed in zijn vel zit dan kan iedereen in de problemen komen... ook Hari. Zijn trappen en directes zijn knetterhard.
    x2

  20. #145
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    nee we zullen het er op houden dat jij veel verstand hebt (voor een goudvis)
    aldus de objectieve fanboy.

  21. #146
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    875
    vCash
    126000

    Default

    zimmerman blijft een vechter om rekening mee te houden.
    ik denk dat hij vlak achter de top staat en met een overwinning op een van die top, is hij zo weer op een plek waar hij hoort.
    spong vs zimmerman wil ik nu zien.

  22. #147
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    aldus de objectieve fanboy.
    nee Zimmerman in de top plaatsen is objectief, je blijft me verbazen, ga door

  23. #148
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    348
    vCash
    126000

    Default

    welke top? top5 nee, top10 goed mogelijk, top20 zeker te weten.

  24. #149
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    875
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Vince View Post
    welke top? top5 nee, top10 goed mogelijk, top20 zeker te weten.
    op dit moment denk ik top 10 achter hari, overeem, schilt, ghita, saki, gerges, spong, aerts, bonjasky, en zimmerman.
    misschien vergeet ik iemand, dan valt hij idd uit de top 10

    over de volgorde zullen de meningen verschillen natuurlijk.

  25. #150
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    613
    vCash
    126000

    Default

    Wilde eigenlijk zeggen : lijkt wel een getrouwd stelletje. Maar deze kibbel partij gaat tussen 3 man/vrouw.


    Zijn volgende partij mag Errol het weer gaan laten zien, dan mogen de oordelen weer vallen. Wie wel of niet gelijk had.
    (zwijgplicht over next fight)


    Quote Originally Posted by univers1l View Post
    op dit moment denk ik top 10 achter hari, overeem, schilt, ghita, saki, gerges, spong, aerts, bonjasky, en zimmerman.
    misschien vergeet ik iemand, dan valt hij idd uit de top 10

    over de volgorde zullen de meningen verschillen natuurlijk.
    Ja top tien haalt hij wel hoor, Remy valt zo wie zo uit de top 10 omdat ie niet meer vecht.
    Last edited by Fan1976; 01-06-2011 at 21:20.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •