MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 50
  1. #1
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Camerabg1 Rotterdam Rebels 9 (Verslag en foto´s)

    Leuk gala in sporthal “de Wielewaal” met als organisatoren Wilson en Jufen.

    Het gala werd geopend met een jeugdpartij tussen door Kelcey van Toor van Seansuk Gym vs Nordin va Roosmalen van FC den Bosch.
    Echt een hele leuke partij die op punten werd gewonnen door Nordin.

    Last edited by Richelieu; 31-05-2011 at 08:00.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    De 2e partij was een N-partij tussen Panos Kotsonis van Silent Dragon Delft tegen Egon Josefina van Sportclub Havana.
    Dit werd al in de 1e ronde beslist op TKO. Panos was geen partij voor de boomlange Egon die zijn lengteverschil goed wist uit te buiten.
    Een linkse stopstoot gevolgd door een snoeiharde rechtse, beiden op de neus van Panos, zorgden er voor dat de ref Panos uit telde.
    Goed gezien, want even later stroomde het bloed vrijelijk, waarschijnlijk had Panos een gebroken neus.


  3. #3
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    De 3e partij was een N-damespartij tussen Naomi Birjmohur van Seansuk Gym vs Samira Hamham van Dragon Gym.
    Ik heb het al eens vaker geschreven, wie zegt dat damespartijen maar “zo zo” zijn vergist zich ernstig !
    Een van de beste partijen van de avond, niet alleen ik genoot, maar het applaus van het publiek sprak boekdelen
    Samira overklaste Naomi op alle fronten in de 1e ronde. Naomi kwam in de 2e ronde terug met goede knieën, wetend dat ze op punten achter stond, maar de harde stoten naar het hoofd
    die Samira gaf brachten de 2e ronde ook op haar naam.
    In de 3e ronde kreeg Naomi 8 tellen aan haar broek en bij de volgende aanval van Samira stopte de ref de wedstrijd. Samira wint op TKO

  4. #4
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    De 4e wedstrijd was een C-klassepartij tussen Mohamed Kallouy van FC den Bosch vs Jean-Paul Lum Chaou van Baltas Gym werd op punten gewonnen door Mohamed.


  5. #5
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Daaropvolgend vochten Engin Ozbasi van Sportclub Havana en Wesley Brouwer van Sportschool IJsselmonde een N-partij.
    Ik moest Wesley na afloop mijn excuses maken, want bij de weging de dag ervoor maakt hij op mij niet echt indruk.
    “Wacht morgen maar af, dan laat ik zien wat ik echt kan” zei hij toen.
    En inderdaad, een harde partij van twee kanten, maar de ref telde Egin staande uit, ergo Wesley winnaar op TKO


  6. #6
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    De volgend C-klasse match tussen Zakaria Zouggary van Team Oude Westen vs Illias Boulaid van FC Den Bosch werden gedomineerd door de fantastische highkicks van Zakaria.
    Hij probeerde meermalen de Roling Thunderkick en dat zie je op dit niveau zelden of nooit.
    Deze kwamen geen van allen aan, maar spectaculair is het zeker.
    Verder waren zijn highkicks met een stevige follow up om een puntje aan te zuigen.
    Hij won de partij dan ook volkomen terecht op punten.
    Deze Zakaria is iemand om in de gaten te houden voor de toekomst !

  7. #7
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Souffian Kaddouri van FC Den Bosch vocht een B-klasse partij tegen Jernildo Kersout van Team Gunyar.
    Jernildo won op punten. (Ali, wil je niet meer zo hard gillen.........)


  8. #8
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Jaaaaaaa, dan de C-Klassepartij tussen Ali Hamoudi van Sportcentrum 010 vs Appie Karaca van Brito Gym.
    Eerst een klassieke “staredown”, neus tegen neus van beide vechters.
    In no time volgt er een highkick van Appie die Ali op klassieke wijze voor 10 seconden naar het canvas stuurt.
    Appie wint op een echte KO !

  9. #9
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    De eerste B-klasse partij was tussen Emin Ozbasi van Team Gunyar vs Brahim Idrissi van Pendekar.
    Een harde partij die op punten werd gewonnen door Brahim.


  10. #10
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    De 2e B-partij van de avond tussen Justin Ahuluheluw van SC Hank vs Arno van der Lugt van Gym International, werd op punten gewonnen door Arno.
    Die vocht consistent elke ronde zijn punten bij elkaar, maar ik had van beiden meer vuur verwacht.


  11. #11
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    De eerste A-partij op K1 regels van de avond was tussen Illias Oufkir van Sportcentrum 010 vs Jordy v/d Sluis van Team Super Pro en werd gewonnen op punten door Jordy.
    Hij bokste super, maar kwam naar mijn mening niet volledig uit de verf.
    Ik vond ook dat hij niet goed luisterde naar zijn hoek (Albert Kraus).


  12. #12
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    De volgende A-partij op K1 regels tussen Jesus di Semedo van Pendekar vs Buray Bozaryimaz van Team Gunyar werd na twee vrij rommelige rondes
    gewonnen op medische interventie door Buray.
    De ringarts stopte de wedstrijd vanwege een diepe hoofdwond boven het oog van Jesus.


  13. #13
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Hierop volgde een B-klasse partij op K1 regels tussen Marvin Monteiro van Brito Gym vs Ernst Moerkerken van Anatomy/Pasztjerik.
    Marvin wist op punten te winnen.


  14. #14
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    De A-partij tussen Atik Askanraden van FFC vs Mohamed El Moussaoui van Ch´uan Gym werd doorMohamed op TKO gewonnen.
    Atik pakte 2 x 8 tellen en bij de 3e keer werd door John Bijl een einde aan de partij gemaakt.


  15. #15
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Jaaaaaa, dan komt Germain Welles van Spider Gym uit tegen the one and only True Bee.
    Bee Chomtong van Cool Gym is echt een living legend!
    Gezien het lengteverschil had ik gedacht dat Germain (die niet onder de indruk was van de klassiek Thaise stijl van Bee), de kleinere Bee fors zou aanpakken.
    Hij had geen moeite met de opdringerige stijl van vechten van Bee.
    Een fantastische highkick van de kleinere Bee maakte echter een einde aan de partij.
    Bee wint op TKO.


  16. #16
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    De partij tussen Clyde van Dams van Chakuriki/van Dams vs Etienne Schop van Full Kick werd na een extra 4e ronde op punten gewonnen werd door Clyde.


  17. #17
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Toen was het tijd voor de finale van het C-Klasse toernooi op 69 kilo tussen Armen van Silent Dragon BG vs Ulisses van Pataya.
    Ulisses won deze partij op punten.
    Direct hierop werd de finale gevochten van het C-klasse toernooi op 82 kilo tussen Abdoul van Silent Dragon BG vs Rydel van MAS.
    Abdoul wist met een ruime puntenvoorsprong dit toernooi op zijn naam te zetten.



  18. #18
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Een snoei en snoeiharde partij in de A-klasse tussen Tomorri Radovan van Pendekar vs Fikri Demerci van Team Gunyar.
    Na 3 rondes werd Tomorri als winnaar op punten aangewezen.


  19. #19
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    De partij tussen Alviar Lima van Team Super Pro vs Lindo Profas van TB Den Haag was drie rondes lang eenrichtingsverkeer.
    Lima won deze partij dan ook met overmacht op punten, ondanks dat Lindo (sluwe vechter als hij is) met regelmaat zijn punten pakte.


  20. #20
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    De hoofdpartij van de avond was een WFCA wereldtitelgevecht over 5 ronden tussen Nathan “het beest” van ´t Hof van Pattaya Gym vs Samir “ Klik Klik” Boukhidous van Gym International.
    Eigenlijk was deze partij een anticlimax voor mij.
    Zowel binnen als buiten de ring vonden dingen plaats die niet thuishoren in het reguliere kickboksen.
    Op een gegeven moment stroomde het publiek niet alleen naar voren, maar ook de ring in omdat ze het niet eens waren met de scheidsrechter.
    Het duurde even voordat de beveiligers alles en iedereen weer daar hadden waar ze thuishoorden.
    Nathan van ´t Hof mocht zich na 5 ronden wereldkampioen noemen.


  21. #21
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Thanks, leuk fotoverslag!
    Be a Warrior, not a Worrier

  22. #22
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Thanks Stipo!

  23. #23
    Join Date
    Oct 2010
    Posts
    10
    vCash
    126000

    Default

    Stiep,

    Bedankt voor het verslag!!

    Toptop!!

  24. #24
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Nederland
    Posts
    1.871
    vCash
    126000

    Default

    Bedankt!!

  25. #25

    Default

    Quote Originally Posted by de Stiep View Post
    De 3e partij was een N-damespartij tussen Naomi Birjmohur van Seansuk Gym vs Samira Hamham van Dragon Gym.
    Ik heb het al eens vaker geschreven, wie zegt dat damespartijen maar “zo zo” zijn vergist zich ernstig !
    Een van de beste partijen van de avond, niet alleen ik genoot, maar het applaus van het publiek sprak boekdelen
    Samira overklaste Naomi op alle fronten in de 1e ronde. Naomi kwam in de 2e ronde terug met goede knieën, wetend dat ze op punten achter stond, maar de harde stoten naar het hoofd
    die Samira gaf brachten de 2e ronde ook op haar naam.
    In de 3e ronde kreeg Naomi 8 tellen aan haar broek en bij de volgende aanval van Samira stopte de ref de wedstrijd. Samira wint op TKO
    http://i1136.photobucket.com/albums/...g?t=1306816118
    bedankt ! Leuke foto's

    alleen wist niet dat deze partij geindigd was op een tko..

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •