MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 26 to 50 of 83
  1. #26
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    slecht dat er geen bier was.
    hoorde trouwens dat de verliezer van het viermanstrn. voorlopig zijn gat moet vegen met zijn andere arm.
    die was stuk (bron: winnaar van dit trn)
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    112
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by PinPoint View Post
    Het is algemeen bekend dat veel scheidsrechters nog steeds niet de definitie van 'activiteit' begrijpen op de grond.


    Maar goed, ik was er niet bij dus kan er niet over oordelen.

    ps: je banner kan wel een update gebruiken :P
    Oke, dat is een andere discussie. En die banner....? Ik heb geen idee hoe ik die weg kan krijgen...:-(

  3. #28
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Iemand de uitslag van de partij van Delon Carhilo?

  4. #29
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by RINGS INFO View Post
    Oke, dat is een andere discussie. En die banner....? Ik heb geen idee hoe ik die weg kan krijgen...:-(
    ......and it's gone

  5. #30

    Default

    Quote Originally Posted by RINGS INFO View Post
    Rings regels hebben ONBEPERKT grondgevecht, mits er sprake is van activiteit. Dus ik weet niet waar jij het over hebt.




    Dit is al een oude discussie, dacht dat er in 2006 ofzo iets aan die regels veranderd zou worden, maar helaas.

    ONBEPERKT mits.... Is dus Beperkt. Ik hou van het grondgevecht, dit is mma en daar hoort de grond nu eenmaal bij.
    Maar maak je niet druk ringsinfo, dit is gewoon mijn mening. Waarschijnlijk ben ik de enigste die er zo over denkt, en als je niet weet waar ik het over heb, zal het je ook niet intresseren.
    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  6. #31
    Join Date
    Apr 2008
    Posts
    1.321
    vCash
    126000

    Default

    volgens mij liet de scheids de partij gibbs - duyvis telkens staand verder gaan omdat duyvis telkens de ring uit kroop na elke take down van jesse.
    Al met al een goeie overwinning van jesse. Vooral opvallend dat hij niet alleen op de grond veel beter was, maar ook boksend.

  7. #32

    Default

    De volgende handelingen zijn niet toegestaan:


    a) Het vastgrijpen van de ringtouwen, anders dan om het maken van
    een “rope-escape”.
    b) Trappen of stoten naar een tegenstander indien deze kontakt heeft
    met de vloer anders dan met één of twee voeten.
    c) Met opzet onder de onderste ringtouw kruipen om het gevecht te
    ontlopen.
    d) Zonder het inzetten van een doelgerichte techniek naar de grond
    gaan.
    e) Het opzettelijk ontlopen van het gevecht door het tonen van
    onvoldoende strijdvaardigheid of defensieve houding.
    f) Nekklemmen in combinatie met een vallende beweging.
    g) Het opzettelijk uit de ring werpen, of proberen te werpen van een

    tegenstander. h) Het opzettelijk uitspuwen van de mondsbeschermer.
    i) Het niet opvolgen van de commando’s van de scheidsrechter.
    j) Simuleren van een verboden techniek door de tegenstander.
    k) Het lichaam insmeren met vet/olie of andere substanties die het
    verloop van de wedstrijd kunnen beïnvloeden.
    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  8. #33
    Join Date
    Apr 2008
    Posts
    1.321
    vCash
    126000

    Default

    sja, deze acties van duyves werden iig ook niet door het publiek gewaardeerd...

  9. #34
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.544
    vCash
    126000

    Default

    Tijd voor scheidsrechters die MMA begrijpen wellicht?

  10. #35
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Lees de reactie van Jim op kickbox.nl, maar bizar dat door toedoen van een schijnbaar slecht opgebouwde ring Delon een blessure opliep en de partij gestopt moest worden;

    Quote Originally Posted by Jim
    Vandaag vond in Den Haag op de eerste Fightclub Den Haag de partij tussen Delon Carrilho (Keumgang) en Ilias Ben Hamza (Akbaba Gym) plaats.
    Oorspronkelijk zou Delon uitkomen tegen Angelo Simson uit Suriname maar deze moest wegens een blessure afzeggen.
    Het was niet simpel om 12 dagen voor het gala een goede tegenstander te vinden die geen abnormale financiele eisen stelde en bovendien op 5x3 Thaiboksregels ipv 3x3 K1 wilde vechten.
    Ilias Ben Hamza,een eerdere tegenstander van Delon,wilde dit wel!
    De zeer sportieve partij had helaas een ongelukkig eind. Na 3 ronden gleed Delon weg op de losgeschoten puzzelmat (???) en scheurde zijn scheenbeen open. Van de ringarts mocht hij vanwege een diepe wond niet door.
    Vervolgens zijn de punten tot op dat moment geteld en kregen wij de winst.
    Het is leuk om te winnen maar op deze manier geeft natuurlijk niet echt bevrediging.
    Het was trouwens een kleine,gladde,vreselijk slechte ring met slappe touwen die voor de vechters ronduit gevaarlijk was.
    Bij deze dank en respect voor Ilias die de partij aannam en zich een goede vechter en sportman toonde en met Akbaba is afgesproken dat we de partij in de toekomst over doen.

  11. #36

    Default

    Quote Originally Posted by ijsblok View Post
    sja, deze acties van duyves werden iig ook niet door het publiek gewaardeerd...
    logisch inderdaad, maar als ze om die reden weer staand verder moeten gaan, klopt er iets niet imo. Scheids moet dan gewooon die 220+ kilo naar het midden van de ring slepen om verder op de grond tegaan. Of diskwalificeren vanwege het ontlopen van het gevecht.


    Maar dat is mijn mening.
    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  12. #37
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    112
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by cholitzu View Post
    Dit is al een oude discussie, dacht dat er in 2006 ofzo iets aan die regels veranderd zou worden, maar helaas.

    ONBEPERKT mits.... Is dus Beperkt. Ik hou van het grondgevecht, dit is mma en daar hoort de grond nu eenmaal bij.
    Maar maak je niet druk ringsinfo, dit is gewoon mijn mening. Waarschijnlijk ben ik de enigste die er zo over denkt, en als je niet weet waar ik het over heb, zal het je ook niet intresseren.
    Als er sprake is van een grondgevecht is er actie, dus moet de scheidsrechter niet onderbreken. Als er sprake is van het feit dat de partij stil valt moet de scheidsrechter onderbreken. Zo moeten de regels volgens mij geinterpreteerd worden.

    @Harmen: bedankt.

  13. #38
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by remco pardoel View Post
    Tijd voor scheidsrechters die MMA begrijpen wellicht?
    Denk dat remco hier de spijker op zijn kop slaat.

  14. #39
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by cholitzu View Post
    logisch inderdaad, maar als ze om die reden weer staand verder moeten gaan, klopt er iets niet imo. Scheids moet dan gewooon die 220+ kilo naar het midden van de ring slepen om verder op de grond tegaan. Of diskwalificeren vanwege het ontlopen van het gevecht.


    Maar dat is mijn mening.
    x2

  15. #40

    Default

    Quote Originally Posted by RINGS INFO View Post
    Als er sprake is van een grondgevecht is er actie, dus moet de scheidsrechter niet onderbreken. Als er sprake is van het feit dat de partij stil valt moet de scheidsrechter onderbreken. Zo moeten de regels volgens mij geinterpreteerd worden.

    @Harmen: bedankt.
    Mee eens, maar zo makkelijk blijkt het in de praktijk dus niet te zijn. Voor mij is naar een submissie toewerken ook activiteit, alleen wordt dit dan (soms?) geinterpreteerd als stil vallen.

    Misschien wel leuk om er een polletje voor te maken. Wat vind je van de rings regels?
    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  16. #41
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    126
    vCash
    126000

    Default

    Zonder dat je erbij bent geweest en weet wie de scheidsrechters zijn en wat hun vechtsportachtergrond is, is het wellicht een te snelle conclusie?
    Het kan natuurlijk zo zijn dat een scheidsrechter een verkeerde inschatting maakt en hierop een verkeerde keuze. Opleiden, bijscholen, blijven evalueren...zeker doen!!

  17. #42
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    dit staat ook op KB.nl


    Quote Originally Posted by Bambi View Post
    ow ja en dan nog iets: wil geen enkele organisator alsjeblieft ooit nog die valentijn overeem inhuren als ringspeaker....wat een suffe appelflap is dat zeg hee, niet te zuinig.
    Wist niet dat Tijn tegenwoordig ook ringspeaker is

  18. #43
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.308
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by remco pardoel View Post
    Tijd voor scheidsrechters die MMA begrijpen wellicht?
    De oplossing is simpeler dan wellicht gedacht......Voor een MMA partij mag alleen nog een scheidsrechter in gezet worden die zelf minimaal x jaren grondvechten beoefend en/of zelf minimaal een x aantal MMA partijen heeft gedraaid.

    Maar goed ik roep al jaren dat hier iets aan moet veranderen. Maar tja...ik ben slechts een keyboard warrior die geen invloed heeft....
    Jij, Remco, hebt wellicht meer invloed dan je zelf verwacht?


    @justsomeone; poster niet goed bekeken?

  19. #44
    Join Date
    Apr 2008
    Posts
    1.321
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    dit staat ook op KB.nl




    Wist niet dat Tijn tegenwoordig ook ringspeaker is

    Dit is kennelijk een kwestie van smaak, want ik vond dat hij het heel leuk deed.
    Kritisch waar nodig, beetje humor, niet te serieus, ik heb van hem genoten.

  20. #45
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    6.069
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by remco pardoel View Post
    Tijd voor scheidsrechters die MMA begrijpen wellicht?
    Ik zou zeker intresse hebben om partijen te scheidsen.

  21. #46
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    6.069
    vCash
    126000

    Default

    Gala was gisteren erg leuk. Mooie partijen gezien en de sfeer was goed. Maar man man wat was het toch warm en de airco kon de hitte echt niet aan.

  22. #47
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.544
    vCash
    126000

    Default

    @ n.k.b.b. Ik blijf in mijn mening, en is zeker geen snelle conclusie
    Als ze niet eens een situatie (herhaaldelijk) kunnen inschatten dan zijn ze niet capabel als MMA scheidsrechter.
    Dus dan moet je ze niet in de ring zetten als scheidsrechter zijnde.
    Daar hoef je geen raket geleerde voor te zijn.

    Je staat als bond voor autoriteit en kunde.
    Dus dat ik een conclusie geef wat al langer speelt is zeker niet voorbarig.

    Als je je aangevallen voelt dan mag en kan dat.
    Dan zou ik er zeker aan kwaliteitsverbetering gaan werken.

    Ik kan me zeker in pinpoint zijn aanvulling / tips vinden.

    door slecht inzicht en toedoen van een slechte scheids kan je iemand zijn loopbaan als atleet naar de klote geholpen worden.
    Dat heb ik vaak genoeg gezien inmiddels.
    Ik baal daar van.

  23. #48
    Join Date
    Apr 2008
    Posts
    1.321
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Garcia View Post
    Gala was gisteren erg leuk. Mooie partijen gezien en de sfeer was goed.
    ff wat meer richting t topic: Garcia heeft hier een punt. Voor t eerst MMA wedstrijden in den haag en het was een groot succes. Jessie Gibbs verzorgde een waardige hoofdpartij. Zoals gezegd kun je je vraagtekens hebben bij de wijze waarop deze pot gescheidst is. Echter, de partij van darpinyan vs romming vond ik vreemder qua jury. Wie begreep er nog meer niet dat de winst naar darpinyan ging?

  24. #49
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    The Netherlands
    Posts
    3.254
    vCash
    126000

    Default

    Onzin om te roepen dat een mma scheids zelf mma partijen heeft moeten vechten!

    Een mma scheids moet wel een goede opleiding krijgen, veel partijen draaien, zelf grondgevechten trainen 2x per jaar en dan continue evalueren met een mentor.

    Ik vindt het niveau van mma scheidsrechters (en tegenwoordig ook in het MT ) erg beneden pijl.
    Kennis genoeg in Nederland om een goede opleiding te geven, maar niemand die dat doet, en waarom??? Ik heb geen idee....
    Ush,
    Marco.

  25. #50
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    The Netherlands
    Posts
    3.254
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb t overgens niet over de partijen van gisteren, was er niet bij en kan er dus niet over oordelen.
    Ush,
    Marco.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •