MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 7 of 7
  1. #1
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    114
    vCash
    126000

    Angry Gericht aan MIXFIGHT !!!

    Dit is al de zoveelste keer dat het gebeurt!!

    Gisteren plaatste ik video's van de partij van Gokhan saki en Nieky holzken, kom ik vandaag kijken, staan ze er niet meer op en hebben ze zelf die video's erop geplaatst pff!!!

    Ik vind dit echt geen klasse, word gewoon misselijk van de mensen die werken voor mixfight, wat bezielt jullie om dat steeds weer te doen? dat was ookal zo met de partij van badr hari die ik erop had gezet, en jullie hem meteen weer hadden verwijderd..

    Ik vind dit echt nergens opslaan, als jullie jaloers zijn dat ik meestal eerder dan jullie de video's van de partijen heb, kunnen jullie dat ook gewoon zeggen viezerikken!! dit is de laatste keer dat ik op jullie gare site kom stik in die video's !!!!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    The Netherlands
    Posts
    721
    vCash
    126000

    Default

    Is mij ook wel eens gebeurd met bepaalde topics.. boeie..
    He who is not courageous enough to take risks will accomplish nothing in life.

  3. #3
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    114
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by DAWK1D View Post
    Is mij ook wel eens gebeurd met bepaalde topics.. boeie..
    het gaat mij ook niet om de video's maar om het principe, er zat ook een lange tekst bij waarbij ik had gezegd dat Errol zimmerman doet alsof die badr hari is met zijn baardje..vooral die gedrag tegen mourad bouzidi vond ik nergens op slaan!! ONRESPECTVOL!!!

  4. #4
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    cry me river

  5. #5
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Topics zijn gewoon samengevoegd, met een bestaande topic over de beelden van Glory http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?114203

    Er is dus niets verwijderd. Het is onzin om hiervoor 2 of 3 verschillende topics te openen. Stuur in het vervolg gewoon een pm naar een mod als er iets niet klopt.
    Last edited by Richelieu; 31-05-2011 at 11:40.

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ironmike. View Post
    Dit is al de zoveelste keer dat het gebeurt!!

    Gisteren plaatste ik video's van de partij van Gokhan saki en Nieky holzken, kom ik vandaag kijken, staan ze er niet meer op en hebben ze zelf die video's erop geplaatst pff!!!

    Ik vind dit echt geen klasse, word gewoon misselijk van de mensen die werken voor mixfight, wat bezielt jullie om dat steeds weer te doen? dat was ookal zo met de partij van badr hari die ik erop had gezet, en jullie hem meteen weer hadden verwijderd..

    Ik vind dit echt nergens opslaan, als jullie jaloers zijn dat ik meestal eerder dan jullie de video's van de partijen heb, kunnen jullie dat ook gewoon zeggen viezerikken!! dit is de laatste keer dat ik op jullie gare site kom stik in die video's !!!!
    Belofte maakt schuld, zal je wel ff helpen.

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Near the coffee machine
    Posts
    4.894
    vCash
    126000

    Default

    Whuahahahaha

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •