MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 12 of 12
  1. #1
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default Wilfred Genee onder de duim

    De vrouw van Wilfred Genee heeft het duidelijk voor het zeggen binnenshuis. De presentator mocht woensdagochtend niet reageren op het conflict tussen hem en Johan Derksen in het programma Voetbal International.

    De radio-dj's van Evers Staat Op wilden de presentator graag even spreken naar aanleiding van de heftige discussie aan de tafel van het voetbalprogramma, maar dat ging niet door. Wilfred liet de heren per sms weten dat zijn vrouw hem geen commentaar liet geven omdat ze aan het ontbijt zaten en omdat hij vakantie heeft.

    In de laatste uitzending van het populaire programma, waar Willem van Hanegem sinds tijden weer te gast was, ging het mis tussen Wilfred en Johan. Toen Genee begon over iets wat in het verleden was gebeurd tussen Willem en Johan schoot dat duidelijk in het verkeerde keelgat bij Derksen: "Oh dus jij wilt scoren met oud zeer? Vind je dit relevant? Zullen wij dan een boom opzetten hoe jij de boel hebt belazerd en naar Talpa bent gegaan?" En dat was nog niet alles, Johan ging nog even door: "Dit is geen journalistiek, dit is effectbejag!"

    Maar ook Willem lijkt het helemaal te hebben gehad met het programma. Na de uitzending zou hij de heren hebben laten weten dat hij nooit meer te gast wil zijn bij Voetbal International

    Bron

    http://www.youtube.com/watch?v=UMX4eDnMVj4
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Be a Warrior, not a Worrier

  2. #2
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    van hanegem mis ik niks aan hoor......ik vond het er niet leuker op worden afgelopen maandag, geef mij die kwal van een hansie hansie maar.....das tenminste leuk als ie afgezeken wordt

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.862
    vCash
    126000

    Default

    Damn... die Willem zal ik ook missen als kiespijn!
    Kon me behoorlijk storen aan de manier waarop hij Rene steeds leek te willen kleineren!
    Ik zeg: "dag Willem"!


    "I promise violence" - Wanderlei Silva

  4. #4
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    vond het ook maar irritant die van hanegem, volgens mij al vantevoren besloten om vdGijp niet serieus te nemen en kon echt geen enkele keer een fatsoenlijk antwoord geven als het maar even over hem zelf ging....
    en derksen is ook een slappe zak, altijd de grootste mond en als de betreffende persoon erbij zit is het oud zeer en moet je het niet zo zien en begint ie de Talpa kaart weer te spelen....beetje simpel allemaal....
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Leeuwarden
    Posts
    4.520
    vCash
    136560

    Default

    van hanegem is totaal niet interessant meer als gast, en al helemaal niet in VI. die erik heet ie geloof ik die jakhals die twente fan is die mogen ze van mij ook wel thuis laten.

  6. #6
    Join Date
    Jun 2009
    Location
    Arnhem!
    Posts
    513
    vCash
    126000

    Default

    doe mij maar jantje boskamp elke week. topper!!

  7. #7
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Boskamp is ook mijn favoriet. Raoel Heertje en Hans Kraaij vind ik ook nog wel leuk. Ik weet nog wel dat er ooit zo'n irritante gozer was die de hele aflevering maar door bleef lullen en daarna nooit meer terug is gekomen. Tijl ( van de lama's) was helemaal een aanfluiting.
    Max. 400 x 125

  8. #8
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Boskamp is ook mijn favoriet. Raoel Heertje en Hans Kraaij vind ik ook nog wel leuk. Ik weet nog wel dat er ooit zo'n irritante gozer was die de hele aflevering maar door bleef lullen en daarna nooit meer terug is gekomen. Tijl ( van de lama's) was helemaal een aanfluiting.
    haha, jij kan niet iemand anders bedoelen dan Prem:

    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  9. #9
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    haha, jij kan niet iemand anders bedoelen dan Prem:

    http://www.pzc.nl/multimedia/archive...em_729861b.jpg

    Haha nee Prem vind ik juist funny. Bedoelde iemand anders. Die was er maar 1x.
    Max. 400 x 125

  10. #10
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    wouter bos, ook zo'n succesnummer....
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  11. #11
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Hans Kraaij vind ik de ergste faal, ik kan daar niet naar kijken. Het is gewoon te gênant, krijg gewoon last van plaatsvervangende schaamte bij die gozer.

    Ik heb bijna nooit wat met de gasten om eerlijk te zijn. Ik vind Raoul altijd wel aardig en voor de rest vind ik v/d Gijp altijd grappig.

  12. #12
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Leeuwarden
    Posts
    4.520
    vCash
    136560

    Default

    hansie mag van mij ook wel wegblijven, hij kan gewoon niet tegen vd Gijp en Derksen op en voegt m.i. niks toe, veel geschreeuw, weinig inhoud.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •