MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 51 to 58 of 58
  1. #51

    Default

    Quote Originally Posted by MJOKKIE View Post
    Heb ooit gesprek met Erika terpstra gehad. Super gezellig, tot we over K-1 begonnen. 'Da's geen sport', zei ze. 'Oh nee', zei ik terwijl ik mijn zucht probeerde in te houden. 'Waarom dan niet mevrouw T?''Omdat een sport waarbij men willens en wetens een ander probeert te beschadigen geen sport is.' 'Oh', zei ik, 'da's interessant mevrouw T. Vertelt u mij eens, wat is dan precies de bedoeling van boksen, de sport die onder de paraplu van uw NOC-NSF valt?' 'Da's anders', zei ze. 'Daar probeert men elkaar niet doelbewust te beschadigen. 'Oh', zei ik weer', 'gek is dat. Ik boks al twaalf jaar en de laatste keer dat ik bokste had ik toch echt de indruk dat mijn partner mijn kop op Olypische wijze van mijn romp wilde scheiden.'

    REPSSSSSSSSSSSS
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  2. #52
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    1.441
    vCash
    126000

    Default

    Ja, ik geloof erin dat ook journalisten mixfight bezoeken. En dat mixfight op haar beurt een rol kan spelen in het positief belichten van vechtsport. Onderandere door andere mensen goed uit te leggen hoe het wel in elkaar zit.

    En nee, ik denk niet dat de Haarlemse journalist grondig onderzoek heeft gedaan. Daar waren we het toch al lang over eens? Lees anders nog even mijn eerdere posts in deze thread.

    Ik ga iig verder om met argumenten een verkeerd beeld van de vechtsport recht te zetten. Op mixfight, verjaardagen en van mij part nog een keer met een ingezonden artikel.

    Jij bent natuurlijk vrij om te roepen wat je wilt. Daar is een forum als dit voor. Daarnaast geeft het ook een wat evenwichtiger beeld weer van vechtsporters.

  3. #53
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Wat een idioot artikel...

  4. #54
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Somewhere over the rainbow
    Posts
    15.737
    vCash
    126000

    Default

    hoeft niet Seb
    Had ik al gedaan
    De titel is trouwens Hooligans staan ook niet model voor voetbal

    Als judo makkelijk was had het wel voetbal geheten.

  5. #55
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    1.073
    vCash
    126500

    Default

    Senor Munter has written one fine article!! Reps!

  6. #56

    Default

    Quote Originally Posted by MJOKKIE View Post
    Senor Munter has written one fine article!! Reps!
    x 10
    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  7. #57
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Top Sebas!! Echt netjes zo!

  8. #58
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Fyodor View Post
    Als ik zo'n stuk had geschreven dan zou ik me kapot schamen. Geen wonder dat zijn (of haar?) naam er niet bij staat.

    Die laatste alinea is toch wel de grootste klapper... Ach wat zeg ik, het hele stuk is gewoon prutswerk. Het staat vol met onjuistheden, vooringenomenheid en aannames.
    Uiteraard ben ik het hiermee eens, maar twijfel er aan of de betreffende "journalist" zich hiervoor zal schamen. In dat geval zou hij het niet geschreven hebben. Ja jongelui, bad news sells. Er zal wel in de krant staan "Kickbokser aangehouden na winkeldiefstal", terwijl er niets zal staan over de sport die de winkeldief beoefent als dat bv voetbal of synchroonzwemmen is. Uiteraard zal er ook nooit staan "kickbokser ontzet belaagde vrouw", nee stel je voor. Dat is goed nieuws en dat verkoopt niet.
    En ik ben het eens met de schrijver die een opmerking plaatste over het taalgebruik in de reacties. Laat HIER juist zien dat wij als vechtsporters/liefhebbers, wel degelijk normen en waarden hebben en dit uitdragen.
    Ondanks het feit dat blijkt dat vele anderen die deze mooie sport hekelen dit kennelijk niet hebben !

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •