MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 6 12345 ... LastLast
Results 1 to 25 of 127

Hybrid View

  1. #1
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    Switzerland
    Posts
    915
    vCash
    126000

    Default UFC 135: Jon Jones vs Quinton "Rampage" Jackson

    "I'll be fighting Quinton 'Rampage' Jackson next," Jones told MMAjunkie.com (UFC blog for UFC news, UFC rumors, fighter interviews and event previews/recaps | MMAjunkie.com
    ) on Thursday. "I'm not allowed to discuss the date because I didn't sign a contract, but yeah, it will be very soon."

    UFC champ Jon Jones: I'm fighting Quinton "Rampage" Jackson next | MMAjunkie.com


  2. #2
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    1.932
    vCash
    40000

    Default

    Quote Originally Posted by Ivo C. View Post
    "I'll be fighting Quinton 'Rampage' Jackson next," Jones told MMAjunkie.com (UFC blog for UFC news, UFC rumors, fighter interviews and event previews/recaps | MMAjunkie.com
    ) on Thursday. "I'm not allowed to discuss the date because I didn't sign a contract, but yeah, it will be very soon."

    UFC champ Jon Jones: I'm fighting Quinton "Rampage" Jackson next | MMAjunkie.com

    Shogun had rampage al gesloopt. Jon Jones heeft shogun gesloopt. Dus Jones gaat dubbel slopen.

  3. #3
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Rare beslissing tegen Machida + lackluster partij tegen Hamill = Titleshot

    haha, wat een kolder...
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  4. #4
    Join Date
    Apr 2011
    Posts
    13
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    Rare beslissing tegen Machida + lackluster partij tegen Hamill = Titleshot

    haha, wat een kolder...
    ..... was niks mis met die decision en die partij tegen Hamill zag Rampage er juist harstikke goed uit ??? Blijkbaar heb ik 2 andere fights gezien of jij keek misschien de andere kant op....

  5. #5
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    lol @ Dirk5
    Be a Warrior, not a Worrier

  6. #6
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Jackson is tm eind november suspended vanwege gebroken hand. Gaat nog lang duren dit.

  7. #7
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Ben het met je eens Dirk.

    De LHW van de UFC gaat nergens over.

    Het is tijd dat Mouasi, King mo, JZ etc worden opgenomen in de 205 roster van de UFC.

    Sowieso wil ik Mouasi zien vechten in de UFC.
    Home mtk-gym.nl


  8. #8
    Join Date
    May 2010
    Location
    Leiden
    Posts
    58
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post

    Sowieso wil ik Mouasi zien vechten in de UFC.
    Ik niet

    Zou zonde zijn imo, wanneer hij nu de ufc binnen zou komen redt hij het op worstelgebied gewoon niet en tegen Jones of Rampage aardig wat rondes op z'n rug doorbrengen à la het gevecht met King Mo.

    Liever zie ik 'm pas in de ufc wanneer zijn worstelskills zwaar verbeterd zijn, dan zou ie echt zwaar huishouden!

    Tot die tijd heeft Jones inderdaad niet veel waardige tegenstanders, pas als een conditioneel sterke Shogun een rematch heeft verdiend of de partij tegen Rashad er van komt wordt het weer spannend.

    Een gevecht tegen Rampage zal Jones voortijdig beslissen denk ik...
    Last edited by GerbenV; 03-06-2011 at 18:34.

  9. #9
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    Ben het met je eens Dirk.

    De LHW van de UFC gaat nergens over.

    Het is tijd dat Mouasi, King mo, JZ etc worden opgenomen in de 205 roster van de UFC.

    Sowieso wil ik Mouasi zien vechten in de UFC.
    loool Gegard Mousasi werd iets van 6x naar de grond gebracht door Keith Jardine in Strikeforce. Wat denk je dat iemand als Rampage, Jones, Bader, Hamill of zelfs Ortiz met hem doet.
    Ik ben een groot Mousasi fan maar imo moet hij z'n worstel skills verbeteren als hij in de UFC wilt presteren & AUB geen King Mo ( Queen Mo) in de UFC. De LHW buiten de ufc die ik in de ufc wil zien zijn Hendo en Fejiao.

    ontopic: WAR RAMPAGE
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  10. #10
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by wrestler_nl View Post
    loool Gegard Mousasi werd iets van 6x naar de grond gebracht door Keith Jardine in Strikeforce. Wat denk je dat iemand als Rampage, Jones, Bader, Hamill of zelfs Ortiz met hem doet.
    Ik ben een groot Mousasi fan maar imo moet hij z'n worstel skills verbeteren als hij in de UFC wilt presteren & AUB geen King Mo ( Queen Mo) in de UFC. De LHW buiten de ufc die ik in de ufc wil zien zijn Hendo en Fejiao.

    ontopic: WAR RAMPAGE
    je naam is mischien wrestler maar de sport heet mma.

    Hoeveel heeft Jardine gedaan toen hij Mousasi naar de grond bracht?

    helemaal niks.....

    En dan met Hamill en Ortiz komen, haha kerel dit gaat echt nergens meer over.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  11. #11
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    je naam is mischien wrestler maar de sport heet mma.

    Hoeveel heeft Jardine gedaan toen hij Mousasi naar de grond bracht?

    helemaal niks.....

    En dan met Hamill en Ortiz komen, haha kerel dit gaat echt nergens meer over.
    Mijn punt is niet hoeveel damage jardine had gedaan toen hij Mousasi naar de grond bracht maar hoevaak hij dat deed terwijl Jardine's base niet eens worstelen is.

    Ontopic: WAR RAMPAGE
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  12. #12
    Join Date
    May 2010
    Posts
    56
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    je naam is mischien wrestler maar de sport heet mma.

    Hoeveel heeft Jardine gedaan toen hij Mousasi naar de grond bracht?

    helemaal niks.....

    En dan met Hamill en Ortiz komen, haha kerel dit gaat echt nergens meer over.
    Hoeveel had King Mo gedaan toen hij Mousasi naar de grond bracht?
    Ook niks, toch heeft hij gewonnen.
    Qua wrestling komt Mousasi overduidelijk te kort, en dat zeg ik als fan.

  13. #13
    Join Date
    May 2010
    Posts
    133
    vCash
    126000

    Default

    In MMA Live van vorige week vertelde die ESPN-correspondent uit the UK Gareth Davies, dat Rampage zijn trainingskamp groter en serieuzer dan ooit aanpakt. En meer dan een miljoen dollar uitgeeft. Trainend in een wetenschappelijke sportaccomodatie (Muscle Farm Science Facility in Colorado) van een bekende ex-NFL-er. Met allerlei nieuwe equipment zoals een aparte zuurstofkamer (terwijl ze al op hoogte zitten), onder water loopband, bot en spierweefsel scanners. En een reuze bioscoopscherm, waar ze naar eigen zeggen al zwakke punten van Jones ontdekt hebben. En dat hele Wolf Slayer (mogelijk fout gespeld) traint mee.

    Zelf denk ik dat Rampage over zijn hoogtepunt heen is. Maar je bent een idioot als je hem onderschat. Helemaal met een echt serieuze aanpak. In zijn laatste gevecht zag hij er stukken beter uit. En met slechte conditie na die filmuitstap had hij destijds in de derde ronde toch bijna Rashad te pakken, maar had geen adem meer.


    http://search.espn.go.com/s/overlay/...archString=mma live&id=6853245&dims=6&start=0 (vanaf 7e min.)

  14. #14
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    344
    vCash
    126000

    Default

    Mijn hart gaat uit naar Rampage, maar mijn verstand weet dat Jones een destroyer is en waarschijnlijk too much voor Jackson en hoop op een major upset.

  15. #15
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    1.441
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    Ben het met je eens Dirk.

    De LHW van de UFC gaat nergens over.

    Het is tijd dat Mouasi, King mo, JZ etc worden opgenomen in de 205 roster van de UFC.

    Sowieso wil ik Mouasi zien vechten in de UFC.


    Sorry, kon het niet laten...
    "When I am fighting I am keeping my mind empty for any expectations. I am waiting for something unique, completely new.” - Rickson Gracie

  16. #16
    Join Date
    May 2010
    Posts
    784
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    Ben het met je eens Dirk.

    De LHW van de UFC gaat nergens over.

    Het is tijd dat Mouasi, King mo, JZ etc worden opgenomen in de 205 roster van de UFC.

    Sowieso wil ik Mouasi zien vechten in de UFC.
    Mousasi die alleen tegen cans in japan vecht? Die een draw vocht tegen Jardine, en meen je dat nou over Queen Mo en JZ??
    De UFC heeft op dit moment een geweldige LHW division; Bones Jones, Rashad Evans, Shogun Rua, Lyoto Machida, Quinton Jackson,Alexander Gustafsson,Phil Davis, Lil Nog, Forrest Griffin, Thiago Silva
    Wie wind zaait, zal storm oogsten.

  17. #17
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    Quote Originally Posted by Devilprince View Post
    Mousasi die alleen tegen cans in japan vecht? Die een draw vocht tegen Jardine, en meen je dat nou over Queen Mo en JZ??
    De UFC heeft op dit moment een geweldige LHW division; Bones Jones, Rashad Evans, Shogun Rua, Lyoto Machida, Quinton Jackson,Alexander Gustafsson,Phil Davis, Lil Nog, Forrest Griffin, Thiago Silva
    x2... ik snap ook niet hoe sommige bij die gedachte komen dat de SF top beter is dan die van UFC... het zijn misschien wel leuke vechters om naar te kijken maar ze zijn meestal of gecutte UFC vechters of jongens die alleen maar van cans over heel de wereld hebben gewonnen

  18. #18
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  19. #19
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Antwerp
    Posts
    812
    vCash
    126000

    Default

    ben een fan van rampage als ie in z'n pride-shape is, maar tegen JJ heeft hij met de huidige vorm geen schijn van kans

  20. #20
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    613
    vCash
    126000

    Default

    weet niet of dit zo snel beslist wordt. het is toch ervaring tegen ruw talent. begrijp wel dat jones de overhand heeft maar denk dat ze meer aan de verkoop denken bij zo een partij. rampage verkoopt gewoon goed in de states. wie zouden ze anders dit jaar nog tegen jones kunnen zetten?

  21. #21
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Maastricht
    Posts
    570
    vCash
    126000

    Default

    Had liever Machida gezien of de winnaar tussen Rashad en Davis.

    Rampage ... veel geschreeuw maar weinig wol. Maarja hij is ook niet zo 'educated' he...

    Jones wint die partij van Rampage zonder veel moeite denk ik. 2nd Round TKO.

  22. #22
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    176
    vCash
    126000

    Default

    fuck it, ik zeg: WAAAAAAR RAMPAGE

    Hij zag er scherp uit tegen Hamil, conditie nog wat beter en SLOPEN.
    Al moet ik zeggen dat ik JJ een goede champ vind en ik denk dat hij zou winnen

  23. #23
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    713
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by jerul View Post
    fuck it, ik zeg: WAAAAAAR RAMPAGE

    Hij zag er scherp uit tegen Hamil, conditie nog wat beter en SLOPEN.
    Al moet ik zeggen dat ik JJ een goede champ vind en ik denk dat hij zou winnen
    X2

  24. #24

    Default

    Denk dat Jones em gaat motorboaten...
    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  25. #25
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by cholitzu View Post
    Denk dat Jones em gaat motorboaten...
    :

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •